Kaj je podporna služba?
Customer care service is the process of providing help to customers before, during and after the purchase. It is an important part of customer relationships – it raises a customer satisfaction level. So, customer representatives should be well-skilled and organized.
Uporabiti je treba tudi kakovostno storitveno službo, ki je programska oprema s številnimi funkcijami, ki omogoča upravljanje zahtevkov. To je center za pomoč strankam, ki obravnava različne oblike komunikacije, na primer e-poštna sporočila, sporočila v klepetu, tvite in druge. Prenekatera programska oprema za pomoč uporabnikom je lahko tudi brezplačna.

Frequently asked questions
Kako definirati podporno službo?
Podpora strankam ima namen stranki zagotoviti informacije in podporo v zvezi s storitvami in izdelki določene institucije. Običajno je to tehnična podpora, ki je na voljo prek spletnega mesta, takojšnjih sporočil, e-pošte ali klicnega centra.
Ali LiveAgent nudi podporno službo?
LiveAgent seveda nudi podporo strankam. Zagotavlja podporo svojim strankam in dostop do možnosti tehnične podpore kot možnosti v sistemu. To ima velik vpliv na zagotavljanje izjemnih storitev za stranke, ki so potrebne v svetu današnjih potrošnikov.
Katere so osnovne značilnosti podporne službe?
Podpora strankam bi morala imeti več osnovnih funkcij. Najprej bi morala imeti kontaktne točke. To pomeni, da se lahko stranka obrne direktno na tehnično podporo. Poleg tega bi morala imeti dobro razvito bazo znanja, ki omogoča pridobivanje informacij brez podpore osebnega agenta. Zanjo bi morali biti značilne tudi možnosti avtomatizacije dela, zato se agentom ni treba ukvarjati s ponavljajočimi se aktivnostmi in se lahko osredotočijo na druge dejavnosti.
LiveAgent je spletne pomoči in podpore. Njihove storitve vključujejo sistem IT zahtevkov, storitev klepeta, programsko opremo za upravljanje storitev in opremo za pomoč uporabnikom. Ponujajo tudi različne funkcije, kot so VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema in še več. Stranke lahko stopijo v stik s prodajnimi stiki in najnovejšimi novicami Naročite se.
Upravljanje storitev za stranke
LiveAgent ponuja programske rešitve za upravljanje storitev za stranke, vključno z VoIP telefonskimi sistemi, samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za upravljanje pritožb ter programsko opremo za upravljanje e-pošte. Uporaba sistema za pomoč strankam lahko olajša delo agentov, kar vodi k boljšemu ravnanju s strankami. Upravljanje odnosov s strankami je ključnega pomena, saj omogoča lažje delovanje podjetja, krepitev dolgoročnih odnosov s strankami in povečanje prihodkov. Poznavanje izdelkov, poslušanje strank in prijazen jezik so pomembni elementi za dobro storitev.
Podpora strankam je niz storitev, ki jih podjetje ponuja strankam. To vključuje pomoč pri namestitvi, usposabljanju ter reševanju težav. Customer support se razlikuje od customer service, saj se osredotoča na tehnično pomoč. Podpora strankam je pomembna za zadrževanje strank, višje prihodke in zadovoljstvo kupcev. Najbolj učinkoviti kanali za podporo strankam so klepet v živo, e-pošta, telefon, družbena omrežja in samopostrežni servisi. Programska oprema za storitve za stranke kot je LiveAgent omogočata optimalen potek dela za predstavnike strank in vključuje vse zgoraj omenjene kanale ter številne druge funkcije, kot so CRM, združeni zahtevki in pravila.
Izboljšanje storitve za stranke je ključnega pomena za uspeh podjetja, kar vključuje poznavanje izdelkov, poslušanje strank in prijazen jezik. Uporaba programske opreme za pomoč strankam lahko olajša delo agentov in avtomatizira procese. LiveAgent ponuja rešitve za večkanalnost storitev ter samopostrežne portale za stranke. Integracije in alternative so na voljo, LiveAgent pa ima tudi cenik in lastnosti. Večkanalna storitev za stranke omogoča dosledno skrb za stranke, vodi k povečanju donosnosti naložb in izboljša prepoznavnost blagovne znamke. LiveAgent ponuja tudi podporo, portal za podporo, stanje sistema, dnevnik sprememb in kalkulator stroškov.