Kaj je podporna služba?
Customer care service is the process of providing help to customers before, during and after the purchase. It is an important part of customer relationships – it raises a customer satisfaction level. So, customer representatives should be well-skilled and organized.
Uporabiti je treba tudi kakovostno storitveno službo, ki je programska oprema s številnimi funkcijami, ki omogoča upravljanje zahtevkov. To je center za pomoč strankam, ki obravnava različne oblike komunikacije, na primer e-poštna sporočila, sporočila v klepetu, tvite in druge. Prenekatera programska oprema za pomoč uporabnikom je lahko tudi brezplačna.
Frequently Asked Questions
Kako definirati podporno službo?
Podpora strankam ima namen stranki zagotoviti informacije in podporo v zvezi s storitvami in izdelki določene institucije. Običajno je to tehnična podpora, ki je na voljo prek spletnega mesta, takojšnjih sporočil, e-pošte ali klicnega centra.
Ali LiveAgent nudi podporno službo?
LiveAgent seveda nudi podporo strankam. Zagotavlja podporo svojim strankam in dostop do možnosti tehnične podpore kot možnosti v sistemu. To ima velik vpliv na zagotavljanje izjemnih storitev za stranke, ki so potrebne v svetu današnjih potrošnikov.
Katere so osnovne značilnosti podporne službe?
Podpora strankam bi morala imeti več osnovnih funkcij. Najprej bi morala imeti kontaktne točke. To pomeni, da se lahko stranka obrne direktno na tehnično podporo. Poleg tega bi morala imeti dobro razvito bazo znanja, ki omogoča pridobivanje informacij brez podpore osebnega agenta. Zanjo bi morali biti značilne tudi možnosti avtomatizacije dela, zato se agentom ni treba ukvarjati s ponavljajočimi se aktivnostmi in se lahko osredotočijo na druge dejavnosti.
Klepeta v živo povečajo zadovoljstvo strank in pomagajo pri odločanju o nakupu. Programska oprema, kot je LiveAgent, lahko pomaga izboljšati pomoč strankam in povečati prodajo. FrëschKëscht se je odločil za uporabo LiveAgent-a in zaposleni so s tem zadovoljni. LiveAgent ponuja funkcije za podporo strankam, vključno s cenikom, alternativami in integracijami, ter programske opreme za voip telefonske sisteme, dohodne klicne centre, upravljanje pritožb in odjemalske portale.
Večkanalna storitev za stranke
Optimalna storitev za stranke je ključna za uspeh podjetja LiveAgent, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Culturalni faktorji vplivajo na standarde storitev strank, saj so v nekaterih državah storitve prioriteta, v drugih pa ne. Napredne programske rešitve, kot je LiveAgent, omogočajo učinkovito delo z analizo podatkov in izboljšujejo zadovoljstvo strank. Cena se giblje od 15 USD na uporabnika na mesec. Partnerski program in spletni seminarji so na voljo.