Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

#1 programska oprema za upravljanje komunikacij s strankami.

Spremljajte vse interakcije strank z ene nadzorne plošče.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Programska oprema za komunikacijo s strankami

Komunikacija igra glavno vlogo na vseh področjih v podjetju. Če je pravilno izvajana, lahko inovativna komunikacija oblikuje identiteto znamke in izdatno prispeva k pomembnim in trajnim odnosom s strankami.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw analyze 17kw

Kaj morate vedeti?

Podjetja morajo komunicirati s svojimi strankami zaradi več razlogov. Da bi bile stranke ves čas informirane o novostih, podjetja uporabljajo širok nabor komunikacijskih kanalov in metod, kot so elektronska pošta, tekstovna sporočila, klepet v živo, telefonski klici, družbena omrežja in več.

Inovativne komunikacijske rešitve so platforme v oblaku, katere ponujajo integracijske zmožnosti, ki vam omogočajo ponujanje konsistentne, močne in pozitivne izkušnje za stranke. Ponujanje takšne izkušnje je izziv za večino podjetij, ker stranke postajajo vedno bolj tehnološko razgledane in manj tolerantne do nepopolne podpore.

Zakaj bi morali uporabljati programsko opremo za komunikacijo s strankami?

Dandanes stranke pričakujejo personalizirano, hitro in z znanjem podkovano storitev. Poglejmo si nekaj ključnih statistik in trendov eposlovanja iz leta 2019:

Smiley face icon

Odhod strank

41% strank zamenja podjetje zaradi slabe personalizacije.

Bag icon

Več zapravljanja

48% strank zapravi več denarja, če doživijo personalizirano izkušnjo.

Message icon

Nerelevantna vsebina

74% ljudi sovraži prikazovanje nerelevantnih vsebin.

undraw feeling proud qne1

Zakaj CCM programska oprema?

Če naredimo povzetek, ponuja efektivna programska oprema za komunikacijo s strankami zelo specifične vrste komunikacije skozi kanale, ki jih imajo stranke raje. Da bi ekipa podporne službe lahko ponudila takšno personalizirano, centralizirano in prijetno izkušnjo, mora biti opremljena z naprednimi orodji.

Programska oprema za komunikacijo s strankami je komunikacijska in kolaboracijska aplikacija, ki podjetjem omogoča urejati veliko količino dohodnih in odhodnih interakcij s strankami preko več različnih kanalov. Zagotavlja tudi, da je komunikacija s stranko relevantna, odzivna, konsistentna in temelji na podatkih iz preteklih izkušenj.

Napredna oprema za komunikacijo

LiveAgent je popolna programska oprema za komunikacijo s strankami in je ustvarjena za združevanje komunikacijskih kanalov in zagotavljanje konsistence v komunikaciji. LiveAgent vse-v-enem rešitev za podporo strankam ponuja podjetjem vpogled v interakcijo s strankami, pregledno urejanje vseh relevantnih podatkov ter integracijo z obstoječimi aplikacijami in sistemi. S tem zagotavlja visoko personalizirano izkušnjo za vaše stranke.

undraw all the data h4ki
undraw add color 19gv

Kdo uporablja CCM opremo?

Glede na nedavni Gartnerjev vodič po tržišču opreme za komunikacijo s strankami, se ta uporablja v zavarovalništvu, bančništvu, zdravstvu ter povsod, kjer se izdaja račune, poročila, korespondenco ali obvestila.

Programska oprema za komunikacijo s strankami se uporablja tudi za marketinški in računovodski namen. Tako, da jo uporabljajo v marketinških, prodajnih in podpornih oddelkih.

Glavne lastnosti najboljše opreme za komunikacijo s strankami

Ko izbiramo programsko opremo za komunikacijo s strankami, je pomembno, da pogledamo, kakšne so njene ključne lastnosti. Programska oprema vam mora omogočati personalizacijo komunikacije vašega podjetja s strankami in poslati pravo sporočilo, preko pravega kanala, ob pravem času.

Group 370 icon

Večkanalna podpora

Ko iščete najboljšo rešitev za komunikacijo s strankami, izberite takšno, ki vam bo omogočala ponuditi najboljšo in konsistentno izkušnjo preko vseh kanalov (telefon, klepet v živo, elektronska pošta in družbena omrežja).

Cloud icon

Prehod na storitve v oblaku

Še ena pomembna zahteva modernega podjetja je funkcionalnost z optimizacijo procesov. Platforme, ki temeljijo na rešitvah v oblaku ali hibridnih izvedbah, poskrbijo za manjše stroške vzdrževanja, kot bi jih imeli z namestitveno opremo.

Phone icon

Komunikacija v dveh smereh

Sodobna oprema za komunikacijo s strankami mora podpirati dohodno in odhodno komunikacijo z vsemi podatki o stranki na enem mestu. Podjetja pričakujejo možnost vpogleda v podatke o stranki na eni, lahko dostopni lokaciji.

LiveAgent napredna rešitev za komunikacijo s strankami

LiveAgent ponuja popolno rešitev, ki je bila ustvarjena za urejanje komunikacije s strankami. Z uporabo LiveAgent bo vaša ekipa podporne službe zelo dobro opremljena za izvedbo in sledenje komunikaciji. Tehnološko dovršena programska oprema za komunikacijo s strankami prinaša izkušnjo, ki se lahko integrira z obstoječimi aplikacijami in sistemi. Če iščete najboljšo programsko opremo za komunikacijo s strankami, da bi povečali prepoznavnost vaše znamke in zvestobo vaših strank, preizkusite LiveAgent. Z zmogljivim paketom funkcij, ki izdatno izboljšajo učinkovitost klicnega centra, je LiveAgent najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020.

support

Preverite več ključnih funkcij

Poleg prej naštetih funkcij, mora odlična programska oprema za komunikacijo s strankami vsebovati tudi orodja za ustvarjanje vsebin in analitična orodja. S klikom na spodnji gumb spoznajte več ključnih funkcij, ki jih mora imeti zmogljiva programska oprema.

help desk no clue about team performance

Zmogljiva orodja za ustvarjanje vsebin

Vse več podjetij se odloči za uporabo namenske programske opreme za komunikacijo s strankami, ki ima vgrajeno funkcijo za ustvarjanje ključnih vsebinskih elementov. Najbolj napredne rešitve ponujajo izredno zmogljivo izkušnjo ustvarjanja vsebine in s tem omogočijo netehničnim uporabnikom ponujanje podpore brez izgube časa ali kvalitete.

live chat increase sales

Analitika vključenosti strank

Analitika podatkov je osnovna funkcija programske opreme za urejanje komunikacije s strankami, ker podjetjem omogoča zbiranje metrik ključnih poslovnih elementov (najbolj uporabljani kanali, število vstopnic, uspešnost reševanja, stroški). Ti podatki ponujajo podjetjem vpogled, ki jim pomaga pri rasti prihodkov in dobička.

CCM pogosta vprašanja

Kaj je programska oprema za komunikacijo s strankami?

Programska oprema za komunikacijo s strankami (kratko CCM)omogoča vašemu podjetju aktivno urejanje zahtevkov strank. Kako? CCM oprema združuje vso vašo komunikacijo na enem mestu (Email, klepet v živo, klici, forum, družbena omrežja, baza znanja, itd). Funkcije te programske opreme omogočajo vašim agentom, da ponudijo brezhibno izkušnjo. To pa pripomore k boljšim odnosom s strankami, večjim prihodkom in splošnemu zadovoljstvu strank.

Kako komunicirati s strankami?

Dandanes stranke komunicirajo preko več kanalov. Zato je pomembna prisotnost na vseh platformah (klepet v živo, email, klici...). Kako pa lahko učinkovito komunicirate z njimi? Poleg rešitve za podporo strankam, ki vam v veliki meri pomaga, morate stranko vedno pozdraviti, se predstaviti, pustiti stranki, da opiše svojo težavo, se opravičiti, če je potrebno in biti vljudni.

Zakaj je komunikacija s strankami tako pomembna?

Uspešna komunikacija s strankami je lahko velik diverenciator za vaš posel. Dejansko lahko pomaga vašemu podjetju, da izstopa v primerjavi s konkurenco. Stranke želijo biti slišane in spoštovane. Z učinkovito komunikacijo lahko ustvarjate dolgotrajna razmerja s strankami, to pa se bo poznalo tudi pri prodaji.

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico