Klicni center za prodajo

Kako kupiti funkcionalen klicni center?

Če želite kupiti svoj klicni center, morate razumeti vse dejavnike, ki vplivajo na ceno takšne organizacije, in dobro vložiti. Nakup kontaktnega centra je možen, vendar se veliko podjetij temu izogiba.

Za podjetja, ki imajo druge osnovne odgovornosti, je običajno bolje oddati zunanje izvajalce storitve klicnega centra. Če pa želite voditi klicni center in na ta način služiti denar, lahko.

Prva pomembna stvar, ki jo morate vedeti, je, da boste lahko izbirali med franšizami klicnih centrov ali neodvisnimi organizacijami.

Franšize klicnih centrov

Veliko klicnih centrov danes deluje kot poslovne franšize. So del večje organizacije, vendar jih lokalno vodijo franšizni upravitelji. Ta možnost zahteva manjše predhodne naložbe, potrebne digitalne rešitve pa dobite od glavnega podjetja. Vendar ste zadolženi za iskanje lokacije, prostora, zaposlenih in postavitev operacij.

Neodvisni klicni centri

V neodvisnem klicnem centru vse naredite iz nič. Franšizer vam ne pomaga in vi ste zadolženi za vse. Ta pristop zahteva več dela in pomembnejšo naložbo, vendar ponuja večji dobiček.

Funkcije klicnega centra LivAgent

Postopek nakupa klicnega centra

  • ugotoviti, zakaj je to prava naložba
  • pridobivanje informacij za operativno in strateško odločanje
  • razumeti vaše poslovne potrebe
  • določite svoj proračun
  • iskanje potencialnega nakupa (oglasi, oglasi, od ust do ust, poslovni zastopniki)
  • ocenjevanje vseh vidikov organizacije
  • pogajanja o ceni
  • opraviti z nakupom

Kako donosen je posel klicnega centra?

Poslovni strokovnjaki pravijo, da klicni centri zaslužijo na dva načina:

  • zaračunavanje na klic
  • polnjenje na uro

Če se soočate z enakimi časi klicev, je lahko zaračunavanje na klic pravi način. Hkrati pa lahko klici trajajo dlje ali krajše, odvisno od storitve, ki jo opravljate. Na splošno lahko center za podporo strankam s krajšimi povprečnimi časi klicev zasluži več, če zaračunava na klic.

Plačo svojih zaposlenih morate sešteti in jo pomnožiti s štirimi. Kot splošno pravilo je to znesek, potreben za kritje vseh tekočih stroškov. Vse nad tem lahko štejemo za čisti dobiček.

Toda za rast dobička morate sprejeti razširljiv poslovni model. Z drugimi besedami, poiskati morate dogovore s ponudniki interneta, rešitvami v oblaku in podjetji za programsko opremo, ki eksponentno znižujejo ceno na zaposlenega, ko podjetje raste.

Kje lahko najdem klicni center za prodajo?

Najboljša možnost je najti spletna mesta s podjetji za prodajo. Ta spletna mesta vam omogočajo filtriranje iskanja glede na vaše potrebe in pridobivanje dragocenih podrobnosti o vsakem seznamu. Hkrati se je enostavno obrniti na lastnika podjetja, če najdete možnost, ki vam je všeč.

Ko pregledujete sezname, preverite te stvari:

  • lokacija
  • velikost
  • zamrznjene lastnosti
  • cena
  • vrsta subjekta
  • Število zaposlenih
  • operativno stanje
  • ponujene storitve
  • kakršne koli posebne pogoje

Ne pozabite, da čeprav boste postali lastnik podjetja, se večina klicnih centrov prodaja skupaj z vodstvom.

Kako izbrati pravi klicni center za prodajo?

Pri izbiri klicnega centra je treba upoštevati veliko različnih dejavnikov. Če razumete svoje poslovne potrebe, boste v okviru svojega proračuna našli najboljšo možnost, da dosežete zadovoljstvo strank, da ste učinkoviti in zmanjšate svoje tekoče stroške.

zadovoljna stranka - ilustracija

Kje nameravate delovati?

Vaše poslovanje v klicnem centru je lahko osredotočeno na eno določeno državo, angleško govoreče države ali države po vsem svetu. Zato je bistveno najti ekipo, ki govori zahtevani jezik in ima dostop do tehnologije za sprejemanje/klicanje na ciljno območje.

Hkrati je vaša lokacija pomembna tudi zaradi časovnega pasu, če pričakujete mednarodne klice iz različnih časovnih pasov. Z drugimi besedami, svoj običajni delovni čas morate uskladiti z najbolj obremenjenim časom dneva.

Velikost ekipe

Zahtevana velikost ekipe je neposredno odvisna od vašega ciljnega trga in vašega proračuna. Nekatere panoge na primer zahtevajo ekipe za pomoč strankam, ki nudijo podrobno tehnično podporo. Hkrati je lahko manjša baza strank, kar pomeni, da potrebujete manjšo ekipo, da se izognete nepotrebnim stroškom.

Raven znanja in izkušenj

Različne industrije zahtevajo različno znanje od agentov klicnih centrov. Na primer, če podjetje potrebuje podporo strankam za glasbila, morajo predstavniki imeti dragoceno znanje in izkušnje, da jim lahko pomagajo pri njihovih poizvedbah.

Fleksibilna ilustracija zaposlenih

Razpoložljive tehnologije

Izjemna storitev za stranke je odvisna od tehnologije. Zastarele rešitve lahko ovirajo uspeh vašega podjetja. Tukaj je le nekaj tehnologij, ki jih uporabljajo sodobni klicni centri:

  • CRM systems
  • sistem vodenja kampanje
  • inteligentni povratni klic
  • inteligentno usmerjanje klicev
  • programska oprema za pomoč uporabnikom vse v enem
  • sistem distribucije klicev
  • klepet v živo
  • TTY/TTD
  • sistem upravljanja znanja
  • sistem upravljanja delovne sile
  • univerzalna čakalna vrsta
Funkcija usmerjanja klicev v programski opremi za klicni center LiveAgent

Oprema pisarniških prostorov

Poleg digitalnih tehnologij potrebuje podjetje klicnih centrov potrebno infrastrukturo za svoje delovanje. To vključuje stroške opreme, kot so slušalke, računalniki, mize, bivalni prostori, konferenčne sobe, telefonske/internetne linije itd.

Koliko stane nakup/lastnik klicnega centra?

Lahko je težko vnaprej vedeti prodajno ceno. Vse je odvisno od vaših potreb, vrste klicnega centra, ki ga iščete, in njegove lokacije.

  • Na spletnih mestih s seznami podjetij lahko najdete cene od 100.000 $ do več kot 2.000.000 $.
  • Glede na Glassdoor, povprečna baza agenta klicnega centra v ZDA je 30.000 $.
  • povprečni stroški zaposlenega za tipičen klic center na leto je okoli 260.000 $.
  • Stroški za postavitev opreme in digitalne infrastrukture na zaposlenega se gibljejo od 2.500 $ do 10.000 $.

Choose only the best for your call center

LiveAgent allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Want to find out more?

Frequently asked questions

Kako kupiti funkcionalen klicni center?

Nakup klicnega centra je kot pridobitev katerega koli drugega podjetja. Zbrati morate bistvene informacije in narediti veliko naložbo na samem začetku. Proces je obsežen in vključuje ocenjevanje ključnih vidikov poslovanja, vključno s tehnologijami, sredstvi, lastnino, zaposlenimi, denarnim tokom, konkurenco in še veliko več.

Ali je poslovanje klicnih centrov donosno?

Nakup klicnega centra je kot pridobitev katerega koli drugega podjetja. Zbrati morate bistvene informacije in narediti veliko naložbo na istem začetku. Proces je obsežen in vključuje ocenjevanje ključnih vidikov poslovanja, vključno s tehnologijami, sredstvi, lastnino, zaposlenimi, denarnimi tokom, konkurenco in še veliko več.

Kje lahko najdem klicni center za prodajo?

Klicni centri se običajno prodajajo na spletu na spletnih mestih s seznami podjetij, prek zunanjih svetovalcev ali prek oglasov. Ne glede na to, kako najdete klicni center za prodajo, je nujno, da pred nakupom temeljito analizirate organizacijo.

Kako izbrati pravi klicni center za prodajo za moje podjetje?

Uspešen klicni center ima veliko dobrih vidikov. Pomagalo bi, če bi upoštevali dejavnike, kot so trenutni mednarodni doseg, velikost klicnega centra, potencial za širitev, kapital, tehnologije, stroški delovanja, zaposleni itd.

Koliko stane lastništvo klicnega centra?

Cena nakupa klicnega centra se lahko zelo razlikuje glede na vrsto dejavnikov. Vse je odvisno od vrste klicnega centra, števila zaposlenih, lokacije, vrste opravljenih storitev, infrastrukture in še marsičesa. Najnižja cena je okoli 100.000 $+ in lahko preseže 2.000.000 $.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico