Kako kupiti funkcionalen klicni center?
Če želite kupiti svoj klicni center, morate razumeti vse dejavnike, ki vplivajo na ceno takšne organizacije, in dobro vložiti. Nakup kontaktnega centra je možen, vendar se veliko podjetij temu izogiba.
Za podjetja, ki imajo druge osnovne odgovornosti, je običajno bolje oddati zunanje izvajalce storitve klicnega centra. Če pa želite voditi klicni center in na ta način služiti denar, lahko.
Prva pomembna stvar, ki jo morate vedeti, je, da boste lahko izbirali med franšizami klicnih centrov ali neodvisnimi organizacijami.
Franšize klicnih centrov
Veliko klicnih centrov danes deluje kot poslovne franšize. So del večje organizacije, vendar jih lokalno vodijo franšizni upravitelji. Ta možnost zahteva manjše predhodne naložbe, potrebne digitalne rešitve pa dobite od glavnega podjetja. Vendar ste zadolženi za iskanje lokacije, prostora, zaposlenih in postavitev operacij.
Neodvisni klicni centri
V neodvisnem klicnem centru vse naredite iz nič. Franšizer vam ne pomaga in vi ste zadolženi za vse. Ta pristop zahteva več dela in pomembnejšo naložbo, vendar ponuja večji dobiček.
Postopek nakupa klicnega centra
- establishing why this is the right investment
- acquiring information for operational and strategic decision-making
- understanding your business needs
- setting your budget
- finding a potential purchase (listings, ads, word-of-mouth, business agents)
- assessing all of the aspects of the organization
- negotiating a price
- going through with the purchase
Kako donosen je posel klicnega centra?
Poslovni strokovnjaki pravijo, da klicni centri zaslužijo na dva načina:
- charging per call
- charging per hour
Če se soočate z enakimi časi klicev, je lahko zaračunavanje na klic pravi način. Hkrati pa lahko klici trajajo dlje ali krajše, odvisno od storitve, ki jo opravljate. Na splošno lahko center za podporo strankam s krajšimi povprečnimi časi klicev zasluži več, če zaračunava na klic.
Plačo svojih zaposlenih morate sešteti in jo pomnožiti s štirimi. Kot splošno pravilo je to znesek, potreben za kritje vseh tekočih stroškov. Vse nad tem lahko štejemo za čisti dobiček.
Toda za rast dobička morate sprejeti razširljiv poslovni model. Z drugimi besedami, poiskati morate dogovore s ponudniki interneta, rešitvami v oblaku in podjetji za programsko opremo, ki eksponentno znižujejo ceno na zaposlenega, ko podjetje raste.
Kje lahko najdem klicni center za prodajo?
Najboljša možnost je najti spletna mesta s podjetji za prodajo. Ta spletna mesta vam omogočajo filtriranje iskanja glede na vaše potrebe in pridobivanje dragocenih podrobnosti o vsakem seznamu. Hkrati se je enostavno obrniti na lastnika podjetja, če najdete možnost, ki vam je všeč.
Ko pregledujete sezname, preverite te stvari:
- location
- size
- frozen properties
- price
- type of entity
- number of employees
- operational status
- services offered
- any special terms
Ne pozabite, da čeprav boste postali lastnik podjetja, se večina klicnih centrov prodaja skupaj z vodstvom.
Kako izbrati pravi klicni center za prodajo?
Pri izbiri klicnega centra je treba upoštevati veliko različnih dejavnikov. Če razumete svoje poslovne potrebe, boste v okviru svojega proračuna našli najboljšo možnost, da dosežete zadovoljstvo strank, da ste učinkoviti in zmanjšate svoje tekoče stroške.
Kje nameravate delovati?
Vaše poslovanje v klicnem centru je lahko osredotočeno na eno določeno državo, angleško govoreče države ali države po vsem svetu. Zato je bistveno najti ekipo, ki govori zahtevani jezik in ima dostop do tehnologije za sprejemanje/klicanje na ciljno območje.
Hkrati je vaša lokacija pomembna tudi zaradi časovnega pasu, če pričakujete mednarodne klice iz različnih časovnih pasov. Z drugimi besedami, svoj običajni delovni čas morate uskladiti z najbolj obremenjenim časom dneva.
Velikost ekipe
Zahtevana velikost ekipe je neposredno odvisna od vašega ciljnega trga in vašega proračuna. Nekatere panoge na primer zahtevajo ekipe za pomoč strankam, ki nudijo podrobno tehnično podporo. Hkrati je lahko manjša baza strank, kar pomeni, da potrebujete manjšo ekipo, da se izognete nepotrebnim stroškom.
Raven znanja in izkušenj
Različne industrije zahtevajo različno znanje od agentov klicnih centrov. Na primer, če podjetje potrebuje podporo strankam za glasbila, morajo predstavniki imeti dragoceno znanje in izkušnje, da jim lahko pomagajo pri njihovih poizvedbah.
Razpoložljive tehnologije
Izjemna storitev za stranke je odvisna od tehnologije. Zastarele rešitve lahko ovirajo uspeh vašega podjetja. Tukaj je le nekaj tehnologij, ki jih uporabljajo sodobni klicni centri:
- CRM systems
- campaign management system
- intelligent call-back
- intelligent call routing
- all-in-one help desk software
- call distribution system
- live chat
- TTY/TTD
- knowledge management system
- workforce management system
- universal queuing

Oprema pisarniških prostorov
Poleg digitalnih tehnologij potrebuje podjetje klicnih centrov potrebno infrastrukturo za svoje delovanje. To vključuje stroške opreme, kot so slušalke, računalniki, mize, bivalni prostori, konferenčne sobe, telefonske/internetne linije itd.
Koliko stane nakup/lastnik klicnega centra?
Lahko je težko vnaprej vedeti prodajno ceno. Vse je odvisno od vaših potreb, vrste klicnega centra, ki ga iščete, in njegove lokacije.
- On business listing sites, you can find prices ranging from $100,000 and over $2,000,000.
- According to Glassdoor, the average base salary of a call center agent in the US is $30,000.
- The average employee cost for a typical call center per year is around $260,000.
- Costs for setting up equipment and digital infrastructure per employee range from $2,500 up to $10,000.
Choose only the best for your call center
LiveAgent allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Want to find out more?
Frequently Asked Questions
How to buy a functional call center?
Buying a call center is like acquiring any other business. You need to gather essential information and make a big investment at the very start. The process is extensive and includes assessing key aspects of the business, including technologies, assets, property, employees, cash flow, competition, and so much more.
Is call center business profitable?
There are many different call center business models out there. It is important to choose the right one and execute it properly if you want your business to be profitable. All of the models have their pros and cons; it’s up to you to choose the cons you can live with and minimize their effects.
Where can I find a call center for sale?
Call centers are usually sold online on business listing websites, through outsourcing consultants, or via ads. No matter how you find a call center for sale, it is essential to analyze the organization thoroughly before buying.
How to choose the right call center for sale for my business?
A successful call center has many good aspects. It would help if you considered factors like current international reach, the size of the call center, potential for expansion, capital, technologies, costs of running, employees, and so on.
How much does it cost to own a call center?
The price of buying a call center can vary a lot depending on a variety of factors. It all depends on the type of call center, the number of employees, location, types of service provided, infrastructure, and so much more. The bottom price is around $100,000+ and can go over $2,000,000.
Strokovna opomba
Klicni center za prodajo je pomemben del prodajne strategije in zahteva ustrezno opremo. Najboljša rešitev za podjetja je pogosto uporaba zunanjih izvajalcev storitve klicnega centra.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.