Izboljšajte izkušnjo strank s pomočjo premišljeno zasnovanih skriptov klicnega centra. Naučite se, kako graditi močne odnose s strankami in zagotoviti kakovostno storitev v vašem podjetju.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Večina podjetij, ki zagotavljajo storitve za stranke po telefonu, ima v uporabi različne vrste skriptov klicnega centra. Če želite slediti zgledu in svojim strankam ponuditi odlične izkušnje s storitvami za stranke, jim morate zagotoviti dobro storitev z uporabo dobro premišljenih skriptov klicnega centra.
Uporaba skriptov klicnega centra zagotavlja, da je komunikacija vaših podpornih agentov z zunanjimi zainteresiranimi stranmi dosledna in kakovostna. Če želite ustvariti dober scenarij storitve za stranke, morate upoštevati nekatera področja zanimanja, ki so pomembna tako za vaše podjetje kot za stranke.
Dober skript klicnega centra mora vsebovati:
Pomembno je omeniti, da agent za pomoč strankam nikoli ne sme biti nespoštljiv ali nepotrpežljiv, ko se ukvarja s stranko. Recimo, da strankin ton meji na predrznost. V tem primeru mora agent stranko vljudno prositi, naj pokliče nazaj ali pa klic prenese na drugega sodelavca, ki zna bolje ravnati v takih situacijah. Vendar pa nikoli ni sprejemljivo, da se agent prepira s stranko ali jim odloži slušalko.
Prednosti zagotavljanja kakovostnih storitev za stranke se bodo vedno bolj izplačale kot malomarnost ali nespoštljivost. Pomembno si je zapomniti, da morate za izgradnjo močnih odnosov s strankami biti sočutni, pokazati razumevanje in pomiriti stranko, da bo njihova težava rešena in da se bodo zaposleni v podjetju potrudili, da jim zagotovijo najboljšo možno pomoč. Zdaj pa si oglejmo nekaj predlog skript klicnega centra.
Create your own virtual call center
LiveAgent gives you the power to design your own call center and scripts. Curious about all the opportunities?
Kontaktni center proti klicnemu centru
Klicni centri omogočajo hitro reševanje težav prek avtomatizacije in usmerjanja na pravilne oddelke. Kontaktni centri pa omogočajo večkanalno komunikacijo in popolnejše razumevanje strank. LiveAgent ponuja profesionalno programsko opremo za kontaktni center s številnimi funkcijami.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih