Izboljšajte izkušnjo strank s pomočjo premišljeno zasnovanih skriptov klicnega centra. Naučite se, kako graditi močne odnose s strankami in zagotoviti kakovostno storitev v vašem podjetju.
Večina podjetij, ki zagotavljajo storitve za stranke po telefonu, ima v uporabi različne vrste skriptov klicnega centra. Če želite slediti zgledu in svojim strankam ponuditi odlične izkušnje s storitvami za stranke, jim morate zagotoviti dobro storitev z uporabo dobro premišljenih skriptov klicnega centra.
Uporaba skriptov klicnega centra zagotavlja, da je komunikacija vaših podpornih agentov z zunanjimi zainteresiranimi stranmi dosledna in kakovostna. Če želite ustvariti dober scenarij storitve za stranke, morate upoštevati nekatera področja zanimanja, ki so pomembna tako za vaše podjetje kot za stranke.
Dober skript klicnega centra mora vsebovati:
Pomembno je omeniti, da agent za pomoč strankam nikoli ne sme biti nespoštljiv ali nepotrpežljiv, ko se ukvarja s stranko. Recimo, da strankin ton meji na predrznost. V tem primeru mora agent stranko vljudno prositi, naj pokliče nazaj ali pa klic prenese na drugega sodelavca, ki zna bolje ravnati v takih situacijah. Vendar pa nikoli ni sprejemljivo, da se agent prepira s stranko ali jim odloži slušalko.
Prednosti zagotavljanja kakovostnih storitev za stranke se bodo vedno bolj izplačale kot malomarnost ali nespoštljivost. Pomembno si je zapomniti, da morate za izgradnjo močnih odnosov s strankami biti sočutni, pokazati razumevanje in pomiriti stranko, da bo njihova težava rešena in da se bodo zaposleni v podjetju potrudili, da jim zagotovijo najboljšo možno pomoč. Zdaj pa si oglejmo nekaj predlog skript klicnega centra.
Create your own virtual call center
LiveAgent gives you the power to design your own call center and scripts. Curious about all the opportunities?
Uporaba skriptov klicnega centra zagotavlja, da je komunikacija vaših podpornih agentov z zunanjimi zainteresiranimi stranmi dosledna in kakovostna.
Najprej je treba vsak skript klicnega centra prilagoditi tako, da pokriva teme, povezane s področjem zanimanja vašega podjetja. Ko imate ta del pokrit, lahko nato nadaljujete z izpolnjevanjem scenarija z močnejšimi besedami ali besednimi zvezami, ki posredujejo pravo sporočilo. Te besede lahko vključujejo: absolutno, hitro, odlično, priporočam, vznemirljivo, prosim, užitek, odlično, oprosti, vsekakor, udobje, čas, bistveno. Nekateri stavki ki bi jih morali uporabiti v skoraj vsakem scenariju klicnega centra, vključujejo: »Kako vam lahko pomagam?«, »S čim vam lahko pomagam danes?«, »Če želim odgovoriti na vaše vprašanje …«, »Zdi se, kot da potrebujete [ nekaj]…«, »Razumem, da …«, »Kaj pa, da [nekaj naredimo/načrtujemo] skupaj…«, »Cenim vašo potrpežljivost.«, »Opravičujem se za morebitne nevšečnosti…« in seveda “Hvala vam”.
Ker so klicni skripti ustvarjeni na podlagi pogovornih scenarijev, je skoraj nemogoče predlagati idealno dolžino skripta klicnega centra. Vendar pri ustvarjanju scenarija ne pozabite narediti čim bolj jedrnatega in natančnega. Vaše stranke pričakujejo, da jih podprete, in želijo čim prej dobiti vašo pomoč. Glede na merila uspešnosti v industriji stranke, ki se obrnejo na klicne centre, pričakujejo skoraj takojšnje odzive. Povprečni čas za odgovor ne sme presegati 20 sekund. To ne pomeni, da morajo vaši agenti v tem času reševati težave strank, vendar kaže, da ljudje pričakujejo hitro pomoč.
Discovery call kontrolni seznam
Kako lahko sklenete več poslov s pogovorom s svojimi potencialnimi strankami? Naš kontrolni seznam za odkrivanje vam bo pomagal povečati prodajo.
Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
Obrazci za pomoč uporabnikom morajo biti enostavni in razumljivi. Večkanalna podpora omogoča boljše razumevanje strank in zbiranje dragocenih vpogledov ter izboljšanje produktivnosti agentov. LiveAgent je priporočana rešitev za večkanalno podporo strankam.
Klicni center življenjepis mora biti urejen in berljiv. Telefonska podpora ostaja priljubljena, zato je pomembno, da agenti uporabljajo pravilen jezik in bonton pri interakciji s strankami. Nasveti vključujejo začetne fraze, zahteve za informacije, zadrževanje in prenašanje klicev ter obravnavanje jeznih strank.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team