Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Gostujoči klicni center

Gostujoči klicni center je programska rešitev, ki obravnava vhodne in izhodne klice, kot tudi interakcije IVR prek enega sistema. Sistemi gostujočih klicnih centrov so odlična alternativa tradicionalnim klicnim centrom, ker so spletni in stroškovno učinkoviti. Ni vam treba skrbeti za vzdrževanje strežnikov, nakup strojne opreme ali namestitev zunanje programske opreme.

Zakaj bi morali uporabiti gostujoči klicni center?

Odlična telefonska podpora je temelj vsakega uspešnega podjetja. Čeprav so tradicionalni klicni centri počasi v zatonu in jih nadomeščajo programi za klicni center ali gostujoči klicni centri, je telefonska podpora še vedno v velikem povpraševanju.

Pravzaprav ima po podatkih skupine CFI 76% vseh potrošnikov raje telefonsko podporo, kot digitalna sredstva, kot so e-mail sporočila, spletni obrazci za stik in družbeni mediji. Zato je pomembno poskrbeti za večino svojih strank z zagotavljanjem hitrih, prilagojenih in dobro poznanih telefonskih storitev.

Najbolj enostaven in stroškovno učinkovit način za to je vlaganje v gostujočo programsko opremo klicnega centra.

Kako lahko uporabite gostujoči klicni center?

Klicni center, kot je LiveAgent, svojim uporabnikom ponuja številne sodobne in profesionalne funkcije klicnega centra, vključno z:

  • Vhodni klici
  • Izhodni klici
  • Interni klici
  • IVR (Interactive Voice Response) technologijo
  • Klici v čakalni vrsti
  • Samodejni povratni klici
  • Prenosi klicev
  • Samodejno preusmerjanje klicev / samodejna distribucija klicev (ACD)
  • Video klici
  • Neomejeno število posnetkov klicev
  • Več podprtih klicnih naprav, vključno s programskimi telefoni
Programska-klicni center povezava

Poleg tega številni gostujoči klicni centri ponujajo tudi dodatne funkcije, kot so:

  • Vgrajena programska oprema CRM
  • Večkanalni zahtevki
  • Interne/ zunanje baze znanja
  • Robustno poročanje, analitika klicev in sledenje času
  • In veliko več!

Gostujoči klicni center je sodobna tehnologija, ki za delovanje ne potrebuje dodatne aplikacije drugih proizvajalcev. Dejansko so rešitve klicnih centrov zgrajene tako, da povečajo učinkovitost delovnega toka in prihranijo stroške ter tako vključujejo vse funkcije in prednosti tradicionalnega programa za pomoč strankam.

prenos klica udeleženca

Kakšne so prednosti uporabe gostujočih klicnih centrov?

Izboljšano zadovoljstvo strank

Dobro organizirana programska oprema gostujočega klicnega centra z meniji IVR, samodejnimi povratnimi klici in preusmeritvami klicev lahko izboljša zadovoljstvo strank. Stranke želijo več možnosti, ko gre za čakanje. Prav tako želijo biti obveščeni o tem, kam so usmerjeni, in jim je potrebno pomagati, tudi če oseba, na katero so preusmerjeni, ne more pomagati.

Če imate v svojem arzenalu celovit gostujoči klicni center, kot je LiveAgent, je to najboljše, kar lahko storite, da bodo vaše stranke zadovoljne tudi po klicu.

Gostujoči klicni center
Stranke niso zadovoljne s tradicionalnimi klicnimi centri. Namesto tega uporabite virtualni klicni center!

Hitrejši časi reševanja

Gostovanje klicnega centra, opremljenega z IVR sistemom, vam lahko pomaga izboljšati čas reševanja. S tem, ko svojim strankam omogočite, da izberejo, s katerim oddelkom se morajo pogovoriti, preskočite delo agenta, ki običajno dvigne telefon, posluša, kaj stranka potrebuje, in šele nato klicatelja usmeri v ustrezen oddelek ali na agenta.

Stand out from your competitors with a strong
customer
service
culture

Veliki prihranki stroškov

Gostujoči klicni centri stanejo le del cene tradicionalnega klicnega centra. Plačati morate le mesečno naročnino in telefonsko številko VOIP. Plačate samo za uporabo v realnem času. Ni dodatnih stroškov na minuto ali skritih pristojbin.

Poleg tega vam ni treba plačati najemnine, drage strojne opreme, električne energije itd. Do klicnega centra lahko dostopate tudi iz katerega koli računalnika ali pametnega telefona z dostopom do interneta.

Gostujoči klicni center
Sčasoma izboljšajte učinkovitost svojega klicnega centra

Izboljšana učinkovitost dela s strankami

Gostujoči klicni centri, kot je LiveAgent, so opremljeni z dodatnimi funkcijami in integracijami, ki lahko izboljšajo učinkovitost agenta. Ker lahko vaši agenti dosežejo vse stranke iz svojega vmesnika za klic, jim ne bo treba zapravljati časa za iskanje preteklih pogovorov, kontaktnih podatkov in še več.

Gostujoči klicni center

Večja fleksibilnost

Gostujoči klicni centri vašim agentom dajejo svobodo in prilagodljivost. Delo od doma ali na daljavo je povsem izvedljiva možnost. Vašim agentom ne bo treba več sedeti v pisarni ali pred računalnikom. Niti ne bo treba imeti določene naprave. Preprosto lahko preusmerijo klice na svoje osebne naprave in klic sprejmejo na poti. Ali se to ne sliši super?

Kako lahko v LiveAgent nastavite gostujoči klicni center?

Klicni center, ki ga gosti LiveAgent, lahko nastavite v nekaj minutah.

1. Prijavite se v svoj račun LiveAgent in kliknite Kliči

2. Kliknite Številke

3. Kliknite oranžni gumb Ustvari

Gostujoči klicni center

4. Izberite vašega VOIP ponudnika (ponudnika VOIP, pri katerem ste kupili svojo telefonsko številko)

Gostujoči klicni center

5. Vnesite ime (lahko je karkoli, samo vi se spomnite, za katero številko gre)

6. Izberite oddelek, na katerega bodo preusmerjeni dohodni klici na to telefonsko številko

7. Vnesite predpono za klic

8. Potrdite polje Snemaj klice, če želite posneti vse dohodne/odhodne klice s te telefonske številke

9. Vnesite poverilnice svojega ponudnika VOIP (ime gostitelja, uporabniško ime, geslo)

Gostujoči klicni center

10. Kliknite Dodaj

Če je bila telefonska številka uspešno dodana in aktivna, bo zraven imela zeleno piko.

11. Nato kliknite gumb Uredi in kliknite IVR.

IVR

Nastavite svoj IVR/pozdravna sporočila s tem priročnikom IVR (pozdravna/sporočila brez povezave).

12. Ko končate z nastavitvijo IVR -ja, kliknite Konfiguracija

13. Kliknite Kliči

14. Kliknite Nastavitve

Gostujoči klicni center

15. Spremenite nastavitve glede na vaše želje in kliknite Shrani

16. Uporabite ta navodila za dodajanje programskih in fizičnih telefonov na zaslonu Naprave

17. Nato posredujte ta priročnik svojim agentom, da bodo lahko nastavili želene naprave za odgovarjanje na klice

Kako to izgleda/deluje v praksi?

Programska oprema klicnega centra, ki jo gosti LiveAgent, je prilagodljiva in do nje lahko dostopate iz katerega koli računalnika ali telefona z dostopom do interneta. Uporablja ga lahko več uporabnikov hkrati in ga prilagodi vašim poslovnim potrebam. Sistem je dostopen, enostaven za uporabo in ima zanesljivo delovanje. Kako deluje, preverite v spodnjem videu.

Frequently asked questions about hosted call centers

What is a hosted call center?

A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system.

Why should I use a hosted call center?

Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.

What features are included in a hosted call center?

Inbound calling, Outbound calling, Internal calls, IVR (Interactive Voice Response) technology, Call queuing, Automatic callbacks, Attended transfers, Automatic call routing / automatic call distribution (ACD), Video calls, Unlimited call recordings

How can a hosted call center benefit your business?

A hosted call center can improve your customer’s satisfaction, improve response times, improve agent efficiency, reduce overhead costs, and give you and your agents more flexibility.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico