Iščete alternativo za Gmail?

Odkrijte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Gmailu na tržišču.

Začnite zdaj | 14 dni brezplačno

Oglejte si, kako deluje

Uporabljajo ga

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani svoje spletne pošte?

Z gotovostjo lahko rečemo, da je Gmail ena najbolj priljubljenih in pogosto uporabljenih e-poštnih storitev. Vsi smo se že navadili na brezplačno hrambo, gumb za preklic pošiljanja in dodatne uporabne funkcije, kot so dremež, oznake ali mape. Lahko rečemo, da je Gmail popolna e-poštna rešitev za posameznike. V njej je vse urejeno in organizirano.

Ko pa gre za uporabo Gmaila v poslovnem okolju – natančneje za podporo strankam -, obstaja nekaj omejitev. Gmail žal ne podpira univerzalnega poštnega predala z večkanalnimi integracijami ali pregleda nadzorne plošče za več agentov. Obe funkciji sta pri storitvah za stranke bistvenega pomena. Če iščete alternativo Gmailu za oddelek za podporo, je LiveAgent morda prava rešitev za vas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Uvozite svojo elektronsko pošto v LiveAgent in izkoristite našo
večkanalno rešitev za storitve za stranke

/app/uploads/2020/10/Everything-under-one-roof.mp4
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Zmogljive funkcije službe za pomoč uporabnikom

Če iščete alternativo Gmailu za svoja podjetja, si oglejte programsko opremo LiveAgent. LiveAgent ima več kot 179 funkcij, namenjenih službi za pomoč uporabnikom in več kot 40 integracij. Uporabite naše zmogljive funkcije za analitiko in poročanje, funkcije gamifikacijo ali vgrajeno bazo znanja.

Naj LiveAgent opravi težka opravila, vi pa se lahko osredotočite na vzpostavljanje pomembnih odnosov s strankami.

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Uvedite univerzalni poštni predal v svojem podjetju in pridobite naslednje prednosti:

Union icon

Povečano zadovoljstvo strank

LiveAgent poveča zadovoljstvo strank in izboljša stopnjo konverzije.

Increase icon

Izboljšana produktivnost vaših agentov

Zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več povpraševanj strank s pomočjo našega univerzalnega poštnega predala.

Phone icon

Kontaktna točka

Vaša ekipa za podporo lahko na enem mestu obravnava vse zahteve strank iz različnih kanalov.

Srečne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

badges
Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Izkoristite moč univerzalnega poštnega predala

Idealna programska oprema za storitve za stranke mora biti pregledna in lahko dostopna vsem agentom v oddelku. Podpirati mora večkanalne integracije in zagotavljati dodatne funkcije službe za pomoč uporabnikom, kot je avtomatizacija. Univerzalni nabiralnik, ki ga ponuja LiveAgent omogoča prav to.

Univerzalni poštni predal, ki ga ponuja LiveAgent, je pametnejša različica vašega trenutnega e-poštnega predala. Omogoča vam pošiljanje in prejemanje sporočil iz različnih kanalov, kot so e-pošta, klepet v živo, družbeni mediji ali celo glasovni in video klici. Odpravlja potrebo po souporabi računov in spremljanju naprav. Vsi novi zahtevki se samodejno prenesejo v nadzorno ploščo LiveAgent, kjer si jih lahko ogledajo in nanje odgovorijo vsi agenti.

Univerzalni nabiralnik omogoča dodajanje oznak, opomnikov, internih opomb, avtomatizacijo zahtevkov na oddelke ali določene agente in še veliko več. Če iščete alternativo za Gmail za svoje podjetje, razmislite o uporabi programske opreme LiveAgent.

Preizkusite brezplačno različico

Izkoristite hibridni prenos zahtevkov

Če iščete alternativo za Gmail za svoje podjetje, si oglejte programsko opremo LiveAgent. LiveAgent uporablja hibridni prenos zahtevkov, ki je bistvena funkcija pri podpori strankam, saj povečuje produktivnost agentov. Zaradi hibridnega prenosa zahtevkov so vsi zahtevki videti enako, ne glede na komunikacijski kanal, iz katerega so bile prejete. Prenos zahtevkov vam omogoča, da spremljate strankino pot po različnih kanalih, vendar vedno ostanejo v istem hibridnem zahtevku. Tako imate vse pomembne informacije o strankah in njihovih težavah na dosegu roke.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, izdelavo zahtevkov in avtomatizacijo, ki nam omogočajo izjemno podporo našim strankam.

Peter Komornik, CEO

logo slido black
Create-rule-in-LiveAgent

Avtomatiziranje opravil za prihranek časa

Avtomatizacija je bistvena funkcija za podporo strankam, saj prihrani veliko časa. Omogoča vam avtomatizacijo običajnih opravil, ustvarjanje delovnih procesov ali edinstvenih pravil za avtomatizacijo v skladu z vašimi poslovnimi potrebami.

Pravila avtomatizacije lahko na primer samodejno dodelijo zahtevke (na katerikoli stopnji) posameznim agentom ali oddelkom. Vse, kar morate storiti, je, da izberete “sprožilec” in pravilo se bo izvedlo. V programu LiveAgent lahko pravila za avtomatizacijo temeljijo na katerem koli parametru zahtevka, dogodku ali časovnem pogoju.

Odločite se, ali je LiveAgent dobra alternativa za Gmail za vaša podjetja, z našim brezplačnim 14-dnevnim preizkusom. Kreditna kartica ni potrebna.

Okrepite svoje storitve za stranke

LiveAgent je najbolj pregledana in #1 ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2020. Zato je odlična alternativa za Gmail. Pridružite se podjetjem, kot so Yamaha, BMW, Huawei in Univerza Oxford, in zagotovite vrhunske storitve za stranke. Z LiveAgentom je to enostavno. Še danes začnite z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom. Kreditna kartica ni potrebna.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent odpravlja neuspehe pri storitvah za stranke


Slow customer support

Počasni odzivni časi

12 % Američanov ocenjuje, da je njihova frustracija številka ena pri storitvah za stranke “pomanjkanje hitrosti”. Statista

Social medias integrated into the help desk software

Pomanjkanje jasnosti v medijih

72 % strank vidi razlaganje njihovega problema različnim osebam kot slabo storitev za stranke. Dimensional Research

Simple and efficient customer service

Odhod strank h konkurenci

Tretjina kupcev pravi, da bi razmislila o zamenjavi podjetja po samo enem primeru slabe storitve za stranke. American Express

Pomanjkanje transparentnosti

72 % strank pravi, da ob kontaktiranju storitev za stranke pričakujejo, da agent “ve, kdo oni so, kaj so kupili in ima vpogled v prejšnje dogovarjanje.” Microsoft

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Bi nas radi primerjali z drugimi programskimi rešitvami?

Vas zanima, kako smo se odrezali? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte, kaj vse vam lahko ponudimo.

Povezani članki zAlternativa za Gmail
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

How to automatically assign a ticket to agent after reply

Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it

Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

Areto System

Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x