Iščete alternativo za Gmail?

Odkrijte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Gmailu na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani svoje spletne pošte?

Z gotovostjo lahko rečemo, da je Gmail ena najbolj priljubljenih in pogosto uporabljenih e-poštnih storitev. Vsi smo se že navadili na brezplačno hrambo, gumb za preklic pošiljanja in dodatne uporabne funkcije, kot so dremež, oznake ali mape. Lahko rečemo, da je Gmail popolna e-poštna rešitev za posameznike. V njej je vse urejeno in organizirano.

Ko pa gre za uporabo Gmaila v poslovnem okolju – natančneje za podporo strankam -, obstaja nekaj omejitev. Gmail žal ne podpira univerzalnega poštnega predala z večkanalnimi integracijami ali pregleda nadzorne plošče za več agentov. Obe funkciji sta pri storitvah za stranke bistvenega pomena. Če iščete alternativo Gmailu za oddelek za podporo, je LiveAgent morda prava rešitev za vas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Ste naveličani svoje spletne pošte?
Slido green logo

Uvozite svojo elektronsko pošto v LiveAgent in izkoristite našo
večkanalno rešitev za storitve za stranke

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Zmogljive funkcije službe za pomoč uporabnikom

Če iščete alternativo Gmailu za svoja podjetja, si oglejte programsko opremo LiveAgent. LiveAgent  ima več kot 179 funkcij, namenjenih službi za pomoč uporabnikom in več kot 40 integracij. Uporabite naše zmogljive funkcije za analitiko in poročanje, funkcije gamifikacijo ali vgrajeno bazo znanja.

Naj LiveAgent opravi težka opravila, vi pa se lahko osredotočite na vzpostavljanje pomembnih odnosov s strankami.

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Uvedite univerzalni poštni predal v svojem podjetju in pridobite naslednje prednosti:

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Povečano zadovoljstvo strank

LiveAgent poveča zadovoljstvo strank in izboljša stopnjo konverzije.

Povečano zadovoljstvo strank

Izboljšana produktivnost vaših agentov

Zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več povpraševanj strank s pomočjo našega univerzalnega poštnega predala.

Izboljšana produktivnost vaših agentov

Kontaktna točka

Vaša ekipa za podporo lahko na enem mestu obravnava vse zahteve strank iz različnih kanalov.

Srečne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Srečne stranke so najboljše stranke
Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Izkoristite moč univerzalnega poštnega predala

Idealna programska oprema za storitve za stranke mora biti pregledna in lahko dostopna vsem agentom v oddelku. Podpirati mora večkanalne integracije in zagotavljati dodatne funkcije službe za pomoč uporabnikom, kot je avtomatizacija. Univerzalni nabiralnik, ki ga ponuja LiveAgent omogoča prav to.

Univerzalni poštni predal, ki ga ponuja LiveAgent, je pametnejša različica vašega trenutnega e-poštnega predala. Omogoča vam pošiljanje in prejemanje sporočil iz različnih kanalov, kot so e-pošta, klepet v živo, družbeni mediji ali celo glasovni in video klici. Odpravlja potrebo po souporabi računov in spremljanju naprav. Vsi novi zahtevki se samodejno prenesejo v nadzorno ploščo LiveAgent, kjer si jih lahko ogledajo in nanje odgovorijo vsi agenti.

Univerzalni nabiralnik omogoča dodajanje oznak, opomnikov, internih opomb, avtomatizacijo zahtevkov na oddelke ali določene agente in še veliko več. Če iščete alternativo za Gmail za svoje podjetje, razmislite o uporabi programske opreme LiveAgent.

Izkoristite hibridni prenos zahtevkov

Če iščete alternativo za Gmail za svoje podjetje, si oglejte programsko opremo LiveAgent. LiveAgent uporablja hibridni prenos zahtevkov, ki je bistvena funkcija pri podpori strankam, saj povečuje produktivnost agentov. Zaradi hibridnega prenosa zahtevkov so vsi zahtevki videti enako, ne glede na komunikacijski kanal, iz katerega so bile prejete. Prenos zahtevkov vam omogoča, da spremljate strankino pot po različnih kanalih, vendar vedno ostanejo v istem hibridnem zahtevku. Tako imate vse pomembne informacije o strankah in njihovih težavah na dosegu roke.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, izdelavo zahtevkov in avtomatizacijo, ki nam omogočajo izjemno podporo našim strankam.

black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Avtomatiziranje opravil za prihranek časa

Avtomatizacija je bistvena funkcija za podporo strankam, saj prihrani veliko časa. Omogoča vam avtomatizacijo običajnih opravil, ustvarjanje delovnih procesov ali edinstvenih pravil za avtomatizacijo v skladu z vašimi poslovnimi potrebami.

Pravila avtomatizacije lahko na primer samodejno dodelijo zahtevke (na katerikoli stopnji) posameznim agentom ali oddelkom. Vse, kar morate storiti, je, da izberete “sprožilec” in pravilo se bo izvedlo. V programu LiveAgent lahko pravila za avtomatizacijo temeljijo na katerem koli parametru zahtevka, dogodku ali časovnem pogoju.

Odločite se, ali je LiveAgent dobra alternativa za Gmail za vaša podjetja, z našim brezplačnim 14-dnevnim preizkusom. Kreditna kartica ni potrebna.

Okrepite svoje storitve za stranke

LiveAgent je najbolj pregledana in #1 ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2020. Zato je odlična alternativa za Gmail. Pridružite se podjetjem, kot so Yamaha, BMW, Huawei in Univerza Oxford, in zagotovite vrhunske storitve za stranke. Z LiveAgentom je to enostavno. Še danes začnite z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom. Kreditna kartica ni potrebna.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent odpravlja neuspehe pri storitvah za stranke

12 % Američanov ocenjuje, da je njihova frustracija številka ena pri storitvah za stranke “pomanjkanje hitrosti”.  Statista

Social medias integrated into the help desk software

72 % strank vidi razlaganje njihovega problema različnim osebam kot slabo storitev za stranke. Dimensional Research

Simple and efficient customer service

Odhod strank h konkurenci

Tretjina kupcev pravi, da bi razmislila o zamenjavi podjetja po samo enem primeru slabe storitve za stranke. American Express

72 % strank pravi, da ob kontaktiranju storitev za stranke pričakujejo, da agent “ve, kdo oni so, kaj so kupili in ima vpogled v prejšnje dogovarjanje.” Microsoft

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

    “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

    “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

    “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

    “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

    “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

    “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

    “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

    “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Pogosta vprašanja

Kakšne lastnosti ima LiveAgent v primerjavi z Gmailom?

LiveAgent ponuja naslednje dodatne funkcije za razliko od Gmaila: izdelavo zahtevkov, podporo 24/7, klepet v živo, klicni center, in integracijo socialnih medijev.

Kakšne so dodatne koristi uporabe programske opreme LiveAgent v primerjavi z Gmailom?

Dodatne koristi uporabe LiveAgenta v primerjavi z Gmailom vključujejo: povečano zadovoljstvo strank, ohranitev strank, zmanjšani stroški storitev za stranke, zmanjšana stopnja odhoda strank in boljši potek dela agentov.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico