Iščete alternativo za Gmail?

Odkrijte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Gmailu na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani svoje spletne pošte?

Z gotovostjo lahko rečemo, da je Gmail ena najbolj priljubljenih in pogosto uporabljenih e-poštnih storitev. Vsi smo se že navadili na brezplačno hrambo, gumb za preklic pošiljanja in dodatne uporabne funkcije, kot so dremež, oznake ali mape. Lahko rečemo, da je Gmail popolna e-poštna rešitev za posameznike. V njej je vse urejeno in organizirano.

Ko pa gre za uporabo Gmaila v poslovnem okolju – natančneje za podporo strankam -, obstaja nekaj omejitev. Gmail žal ne podpira univerzalnega poštnega predala z večkanalnimi integracijami ali pregleda nadzorne plošče za več agentov. Obe funkciji sta pri storitvah za stranke bistvenega pomena. Če iščete alternativo Gmailu za oddelek za podporo, je LiveAgent morda prava rešitev za vas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Uvozite svojo elektronsko pošto v LiveAgent in izkoristite našo
večkanalno rešitev za storitve za stranke

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Zmogljive funkcije službe za pomoč uporabnikom

Če iščete alternativo Gmailu za svoja podjetja, si oglejte programsko opremo LiveAgent. LiveAgent  ima več kot 179 funkcij, namenjenih službi za pomoč uporabnikom in več kot 40 integracij. Uporabite naše zmogljive funkcije za analitiko in poročanje, funkcije gamifikacijo ali vgrajeno bazo znanja.

Naj LiveAgent opravi težka opravila, vi pa se lahko osredotočite na vzpostavljanje pomembnih odnosov s strankami.

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Uvedite univerzalni poštni predal v svojem podjetju in pridobite naslednje prednosti:

Povečano zadovoljstvo strank

LiveAgent poveča zadovoljstvo strank in izboljša stopnjo konverzije.

Izboljšana produktivnost vaših agentov

Zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več povpraševanj strank s pomočjo našega univerzalnega poštnega predala.

Kontaktna točka

Vaša ekipa za podporo lahko na enem mestu obravnava vse zahteve strank iz različnih kanalov.

Srečne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Izkoristite moč univerzalnega poštnega predala

Idealna programska oprema za storitve za stranke mora biti pregledna in lahko dostopna vsem agentom v oddelku. Podpirati mora večkanalne integracije in zagotavljati dodatne funkcije službe za pomoč uporabnikom, kot je avtomatizacija. Univerzalni nabiralnik, ki ga ponuja LiveAgent omogoča prav to.

Univerzalni poštni predal, ki ga ponuja LiveAgent, je pametnejša različica vašega trenutnega e-poštnega predala. Omogoča vam pošiljanje in prejemanje sporočil iz različnih kanalov, kot so e-pošta, klepet v živo, družbeni mediji ali celo glasovni in video klici. Odpravlja potrebo po souporabi računov in spremljanju naprav. Vsi novi zahtevki se samodejno prenesejo v nadzorno ploščo LiveAgent, kjer si jih lahko ogledajo in nanje odgovorijo vsi agenti.

Univerzalni nabiralnik omogoča dodajanje oznak, opomnikov, internih opomb, avtomatizacijo zahtevkov na oddelke ali določene agente in še veliko več. Če iščete alternativo za Gmail za svoje podjetje, razmislite o uporabi programske opreme LiveAgent.

Izkoristite hibridni prenos zahtevkov

Če iščete alternativo za Gmail za svoje podjetje, si oglejte programsko opremo LiveAgent. LiveAgent uporablja hibridni prenos zahtevkov, ki je bistvena funkcija pri podpori strankam, saj povečuje produktivnost agentov. Zaradi hibridnega prenosa zahtevkov so vsi zahtevki videti enako, ne glede na komunikacijski kanal, iz katerega so bile prejete. Prenos zahtevkov vam omogoča, da spremljate strankino pot po različnih kanalih, vendar vedno ostanejo v istem hibridnem zahtevku. Tako imate vse pomembne informacije o strankah in njihovih težavah na dosegu roke.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, izdelavo zahtevkov in avtomatizacijo, ki nam omogočajo izjemno podporo našim strankam.

black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Avtomatiziranje opravil za prihranek časa

Avtomatizacija je bistvena funkcija za podporo strankam, saj prihrani veliko časa. Omogoča vam avtomatizacijo običajnih opravil, ustvarjanje delovnih procesov ali edinstvenih pravil za avtomatizacijo v skladu z vašimi poslovnimi potrebami.

Pravila avtomatizacije lahko na primer samodejno dodelijo zahtevke (na katerikoli stopnji) posameznim agentom ali oddelkom. Vse, kar morate storiti, je, da izberete “sprožilec” in pravilo se bo izvedlo. V programu LiveAgent lahko pravila za avtomatizacijo temeljijo na katerem koli parametru zahtevka, dogodku ali časovnem pogoju.

Odločite se, ali je LiveAgent dobra alternativa za Gmail za vaša podjetja, z našim brezplačnim 14-dnevnim preizkusom. Kreditna kartica ni potrebna.

Okrepite svoje storitve za stranke

LiveAgent je najbolj pregledana in #1 ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2020. Zato je odlična alternativa za Gmail. Pridružite se podjetjem, kot so Yamaha, BMW, Huawei in Univerza Oxford, in zagotovite vrhunske storitve za stranke. Z LiveAgentom je to enostavno. Še danes začnite z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom. Kreditna kartica ni potrebna.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent odpravlja neuspehe pri storitvah za stranke

Slow customer support

12 % Američanov ocenjuje, da je njihova frustracija številka ena pri storitvah za stranke “pomanjkanje hitrosti”.  Statista

Social medias integrated into the help desk software

72 % strank vidi razlaganje njihovega problema različnim osebam kot slabo storitev za stranke. Dimensional Research

Simple and efficient customer service

Odhod strank h konkurenci

Tretjina kupcev pravi, da bi razmislila o zamenjavi podjetja po samo enem primeru slabe storitve za stranke. American Express

mitigate losses

72 % strank pravi, da ob kontaktiranju storitev za stranke pričakujejo, da agent “ve, kdo oni so, kaj so kupili in ima vpogled v prejšnje dogovarjanje.” Microsoft

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zAlternativa za Gmail
Najboljše alternative klepeta v živo vsebujejo določen nabor funkcij, ki vam bodo zagotovile uspet. Še danes ugotovite, katere so!

Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo

LiveAgent je odlično orodje za komunikacijo s strankami, ki je pospešilo komunikacijo, izboljšalo podporo, in povečalo zadovoljstvo strank ter prodajo.

Preidite na programsko opremo z vrhunskim klepetom v živo in večkanalnim vstopničnim sistemom. Izboljšajte vašo službo za pomoč strankam z elektronsko pošto, družbenimi omrežji in še veliko več.

Iščete uporabniško podobno alternativo?

LiveAgent je večkanalna platforma za pomoč strankam z naprednim sistemom zahtevkov in najhitrejšim klepetom v živo na trgu, ki ponuja storitve za izboljšanje komunikacije s strankami, integracije, glosar, blog in spletne seminarje.

Preklopite s Hesk na LiveAgent in si zagotovite večkanalni sistem za zahtevke, ki upravlja s socialnimi mediji in super hiter pripomoček za klepet v živo.

Ali iščete alternativo Hesku?

LiveAgent je odlično orodje za komunikacijo s strankami, saj pospešuje komunikacijo in omogoča klepet z njimi. Stranke so zadovoljne in se povečujejo prodaja ter zadovoljstvo strank. Uporaba LiveAgent-a izboljšuje podporo strankam ter odzivni čas za 60%. Pomaga tudi pri povečanju konverzije plačanih strank in zagotavlja profesionalen pristop do strank. Je najboljša rešitev za klepet v živo in izboljšuje produktivnost ter omogoča podporo strankam kjerkoli so. Priporočljivo za izboljšanje in učinkovitost storitve za stranke.

Iščete alternativo za Olark? Poglejte si LiveAgent zmogljivosti, orodja, funkcije in večkanalno podporo za ugodno ceno.

Iščete Olark alternativo?

LiveAgent je najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču, čas prikaza je samo 2.5 sekunde. Ponuja tri plačljive pakete z odličnimi orodji, funkcijami in integracijami za izboljšanje delovnega toka. Ugodna cena za vse orodja.

Iščete boljšo alternativo za LivePerson? Razmislite o LiveAgent, nagrajeni, večkanalni programski opremi za podporo strankam.

Ali iščete boljšo alternativo LivePerson?

LiveAgent je program za klepet v živo, ki omogoča rešitve za upravljanje interakcij s strankami in zbiranje povratnih informacij. Cena se giblje od 15 USD na uporabnika na mesec.

LiveAgent je idealna alternativa SysAid. Spoznajte več o naši platformi za podporo strankam in začnite z brezplačnim preizkusom že danes.

Iščete pravo alternativo SysAid?

LiveAgent je programska rešitev za podporo strankam z integracijo družbenih medijev in analitičnimi poročili, ki spodbuja zadovoljstvo in zvestobo strankam. Omogoča klepet v živo, ustvarjanje ločenih baz znanja in prilagajanje videza.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico