Partner
Kaj je GMX?
GMX (Global Mail eXchange) je brezplačna e-poštna storitev, podprta z oglaševanjem. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1997 in je hčerinsko podjetje United Internet AG – nemške delniške družbe. Je tudi sestrsko podjetje za internet 1&1 in Fasthosts. Podpira protokole POP3, IMAP4 ali spletne pošte, medtem ko se pošta pošilja s SMTP. Vsak račun, registriran pri GMX, podpira dodatne storitve, ki vključujejo zbiralnik pošte, organizator, shranjevanje datotek in imenik. Za vsakega uporabnika GMX obstaja omejitev 10 posameznih e-poštnih naslovov GMX. Ta poštna storitev je v glavnem podprta prek oglasov, da bi delovala, pa tudi za zagotavljanje brezplačne storitve uporabnikom.
Kako lahko uporabljate GMX?
Če iščete zanesljivo in brezplačno e-poštno storitev, je GMX prava izbira. Storitev ne vključuje nobenih skritih plačil, razen če želijo uporabniki nadgraditi na premium račun. GMX ponuja tri plačljive načrte, ki zagotavljajo pomembne nadgradnje e-poštnih zmogljivosti. Uporabniki lahko plačajo za dodatno shranjevanje e-pošte, oblaka ali priloge ter odstranijo vse oglase, vključene v osnovno različico.
GMX lahko služi kot idealen primarni e-poštni strežnik za podporo strankam zahvaljujoč integraciji s programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent. LiveAgent vključuje sistem za izdajo vstopnic, ki se lahko brezhibno poveže z GMX, prenese vso e-pošto v sistem in jih pretvori v vstopnice za enostavno podporo strankam. Z dodatkom integracije z drugimi kanali za podporo strankam vam lahko LiveAgent pomaga zbrati komunikacijo na enem mestu in vam pomaga odgovarjati hitreje, zanesljiveje in z boljšimi rezultati.
Poiščite pomoč v našem sistemu za izdajo vstopnic – upravljajte klepetom v živo in družabni mediji komunikacija na Facebooku , Twitter, Instagram ali Viber. Ustvarite svoj virtualni klicni center z dohodnimi in odhodnimi zmogljivostmi, nastavite svoj portal za stranke s forumi ali napišite informativne vodiče za vključeno baza znanja. LiveAgent lahko uredi vse pomembne in vam jih prinese na enem priročnem mestu.
Kakšne so prednosti GMX
- Brezplačna osnovna e-pošta za vsakega uporabnika
- Dodatne plačljive možnosti shranjevanja
- Varno in zanesljivo
- Enostavna registracija in nastavitev
Let your clients reach you faster with live chat
Provide better support via email thanks to LiveAgent. Start ticketing and improve overall customer satisfaction.
Kako integrirati GMX z LiveAgentom
Postopek integracije GMX z LiveAgentom je zelo preprost in ga je mogoče zaključiti v samo nekaj minutah. Oglejte si spodnji kratek vodnik, da vidite, kako lahko to storite sami v kratkem času.
- Če nimate pripravljenega e-poštnega računa GMX, pojdite na njihovo spletno mesto in registrirajte brezplačen račun (ali ustvarite plačljivega, po vaših željah). Spletno mesto je intuitivno in vas bo vodilo skozi postopek registracije. Če že imate račun, lahko ta korak preskočite.

- Zdaj, ko je vaš račun pripravljen, pojdite na svoj račun LiveAgent (ali začnite brezplačno preskusno različico). Odprite Konfiguracija > E-pošta > Poštni računi in izberite Računi odhodne e-pošte ali Dohodni e-poštni računi. Izberite Odhodno, če želite, da je to vaš primarni e-poštni naslov za pošiljanje e-pošte, ali izberite Dohodni, če želite prejemati e-pošto s tega računa v sistemu za izdajo vstopnic. Kakorkoli že, proces integracije ostaja podoben. Nadaljujte z eno od možnosti, nato kliknite Oranžni gumb za ustvarjanje in nadaljujte z naslednjim korakom.
- Odpre se novo okno. Videli boste izbor ponudnikov e-pošte. Pomaknite se navzdol in kliknite možnost Nabiralnik po meri na dnu. Preusmerjeni boste na naslednji razdelek.
- Vse, kar morate zdaj storiti, je, da v sistem posredujete svoje GMX podatke, da lahko LiveAgent začne pridobivati vsa vaša e-poštna sporočila. GMX-u navedite svoj e-poštni naslov, ime gostitelja, vrata ter uporabniško ime in geslo. Ko imate vse, kliknite na Dokončaj integracijo na dnu in končali ste.
Uspešno ste zaključili integracijo GMX z LiveAgentom. Sistem bo začel pridobivati e-pošto v vaš sistem za izdajo vstopnic. Oglejte si naše druge možnosti integracije, brskajte po Akademija LiveAgent, če želite izvedeti nekaj novega, ali si oglejte spodnji videoposnetek, da si ogledate sistem za pomoč uporabnikom LiveAgent.
Frequently asked questions
Kaj je GMX?
GMX (Global Mail eXchange) je brezplačna e-poštna storitev, ki je podprta z oglaševanjem. Podprti so protokoli POP3, IMAP4 in spletna pošta, za pošiljanje pošte pa se uporablja SMTP. Zbiralec pošte, organizator, shranjevanje datotek in imenik so vključeni v vsak račun GMX. Vsak uporabnik GMX ima lahko največ 10 naslovov GMX.
Kako lahko uporabljate GMX?
GMX bi morali uporabiti, če potrebujete zanesljivo in brezplačno e-poštno storitev. Uporabnikom ni treba plačati nobenih skritih stroškov, razen če nadgradijo na premium račun. Na voljo so trije plačljivi naročniški načrti, ki zagotavljajo znatne izboljšave.
ShipStation je večkanalna programska oprema za pošiljanje paketov za spletne trgovce, ki omogoča enostavno urejanje pošiljanja iz spletnih strani. Uporabljate jo lahko za sledenje novicam in konverzacijam strank. Integracija z LiveAgent prek orodja Zapier je mogoča v nekaj minutah. Klepet za pomoč je ključni komunikacijski kanal za stranke in mora biti na voljo vsaki organizaciji. Klepet bi moral ponuditi vodenje v realnem času, pošiljanje pripravljenih odgovorov, nalaganje datotek, prilagajanje blagovni znamki in ocenjevanje storitev. ShipStation pomaga upravljati naložbe in čas v podporni službi ter povečati produktivnost.
LiveAgent ponuja 11 funkcij poročanja o storitvah za stranke, vključno z analitičnim pregledom, poročili o uspešnosti agentov, razvrstitvami agentov in poročili o kanalih. Poročila o storitvah za stranke vsebujejo pregled storitve za stranke, ki prinaša vpogled v uspešnost skupine in področja, ki jih je mogoče izboljšati. Redno pregledovanje poročil je nujno za izboljšanje storitve za stranke. Odnosi s strankami so odnosi, ki jih ima vsako podjetje s strankami, pomen odnosov s strankami pa je velik. LiveAgent zagotavlja klicni center za pomoč strankam. Poleg tega ponuja tudi različne integracije in alternativne možnosti v obliki samopostrežne programske opreme, programske opreme za dohodni klicni center, sistema upravljanja pritožb in še več. Možnosti testiranja so na voljo s brezplačno preizkusno različico programa.
Povratni klic službe za stranke
Dohodni klici v kontaktnem centru podjetja se delijo na klice storitve za stranke in prodajne klice. Ustrezno usposobljeni zastopniki so ključnega pomena za uspešno reševanje klicev. Samodejni povratni klici izboljšujejo izkušnjo strank ter zmanjšujejo število opuščenih klicev. Sledenje meritvam je ključno za prepoznavanje področij za izboljšanje. Zanesljiva programska oprema klicnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke so pomembni praksi.