X-Cart

Pričnite zagotavljati izjemno podporo strankam tako, da v svojo trgovino X-Cart namestite gumb za klepet v živo. Za začetek integracije kliknite to povezavo ali sledite spodnjim korakom.

  • Odprite “Razširitve-> Tržišče” v skrbniškem območju vaše trgovine.
  • Modul LiveAgent poiščite po imenu ali oznaki.
  • Označite potrditveno polje “Namesti” poleg imena modula in pritisnite gumb “Namesti module”.
  • Odprite razdelek Moduli, potrdite polje “Omogočeno” in kliknite Nastavitve v nastavitvenem modulu službe za pomoč uporabnikom LiveAgent.
X-Cart - App - Uploads - 2019 - 09 - Xcart Liveagent1.jpg
  • Kopirajte in prilepite kodo HTML za integracijo gumba za klepet v živo iz LiveAgent v prazno polje na tem zaslonu. Če želite, da se ime in e-poštni naslov stranke vpišete vnaprej samodejno, le-to označite v ustreznem polju. Na koncu kliknite gumb Pošlji.
X-Cart - App - Uploads - 2019 - 09 - Xcart Liveagent2 1.jpg

Kaj je X-Cart?

X-Cart je komercialna odprtokodna platforma za nakupovalne vozičke, ki se distribuira prek rešitve SaaS ali prek paketa za prenos.

Kako jih uporabljati?

Integracija LiveAgent X-Cart vam omogoča, da v svoje trgovine X-Cart postavite gumb za klepet v živo.

Frequently asked questions

Kaj je X-cart?

X-cart je platforma, ki vam pomaga oblikovati in zgraditi e-trgovino.

Zakaj bi integrirali X-cart z LiveAgent?

Če želite povečati prodajo, vsekakor priporočamo, da v LiveAgent vključite gumb za klepet v živo. Službi za stranke omogoča, da sproti odgovarja na poizvedbe strank in tako preprečuje izgubo potencialnih strank.

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico