Partner
Pričnite zagotavljati izjemno podporo strankam tako, da v svojo trgovino X-Cart namestite gumb za klepet v živo. Za začetek integracije kliknite to povezavo ali sledite spodnjim korakom.
- Odprite “Razširitve-> Tržišče” v skrbniškem območju vaše trgovine.
- Modul LiveAgent poiščite po imenu ali oznaki.
- Označite potrditveno polje “Namesti” poleg imena modula in pritisnite gumb “Namesti module”.
- Odprite razdelek Moduli, potrdite polje “Omogočeno” in kliknite Nastavitve v nastavitvenem modulu službe za pomoč uporabnikom LiveAgent.

- Kopirajte in prilepite kodo HTML za integracijo gumba za klepet v živo iz LiveAgent v prazno polje na tem zaslonu. Če želite, da se ime in e-poštni naslov stranke vpišete vnaprej samodejno, le-to označite v ustreznem polju. Na koncu kliknite gumb Pošlji.

Kaj je X-Cart?
X-Cart je komercialna odprtokodna platforma za nakupovalne vozičke, ki se distribuira prek rešitve SaaS ali prek paketa za prenos.
Kako jih uporabljati?
Integracija LiveAgent X-Cart vam omogoča, da v svoje trgovine X-Cart postavite gumb za klepet v živo.
Frequently Asked Questions
Kaj je X-cart?
X-cart je platforma, ki vam pomaga oblikovati in zgraditi e-trgovino.
Zakaj bi integrirali X-cart z LiveAgent?
Če želite povečati prodajo, vsekakor priporočamo, da v LiveAgent vključite gumb za klepet v živo. Službi za stranke omogoča, da sproti odgovarja na poizvedbe strank in tako preprečuje izgubo potencialnih strank.
Storitev za stranke, ki temelji na umetni inteligenci
LiveAgent, storitev za stranke, ki se osredotoča na umetno inteligenco, ponuja široko paleto funkcij, vključno z integracijami, podporo strankam in več.