Partner
Če želite gumb LiveAgent za klepet v živo postaviti na svoje spletno mesto CoreCommerce, sledite spodnjim navodilom za integracijo po korakih ali preprosto oglejte priloženi video.
- Prvi korak je ustvariti in prilagoditi nov gumb za klepet na plošči LiveAgent. Kodo HTML (Ctrl + C) kopirajte v odložišče.

- Odprite upravitelja trgovine CoreCommerce in izberite Oblikovanje> Napredne možnosti> Uredi HTML / CSS> footer.html> prilepite kodo gumba za klepet (Ctrl + V) tik nad vrstico

- Pojdite na spletno stran svoje trgovine, jo osvežite in gumb za klepet je pripravljen.

Zakaj CoreCommerce ?
Ustvarite svojo e-trgovino z našo vse-v-enem gostilno nakupovalno košarico! Brez provizij za transakcije, enostavna namestitev in dostop do stotin funkcij, ne glede na to, kakšen načrt izberete. Za več informacij obiščite spletno mesto CoreCommerce.
Kako ga uporabljati?
Integracija CoreCommerce storitve LiveAgent vam omogoča, da v trgovino CoreCommerce postavite gumb za klepet v živo.
Frequently Asked Questions
Kaj je CoreCommerce?
CoreCommerce je platforma SaaS eCommerce od leta 2001, ki ponuja prilagodljivo in prilagojeno podporo / storitev.
Kako lahko integrirate CoreCommerce z LiveAgent?
1. Ustvarite gumb za klepet v živo in kopirajte kodo HTML iz LiveAgent 2. Pojdite do upravitelja e-trgovine Corecommerce 3. Kliknite Oblikovanje - Napredne možnosti - Uredi HTML - Prilepi - Objavi
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.