Partner
Če želite gumb LiveAgent za klepet v živo postaviti na svoje spletno mesto CoreCommerce, sledite spodnjim navodilom za integracijo po korakih ali preprosto oglejte priloženi video.
- Prvi korak je ustvariti in prilagoditi nov gumb za klepet na plošči LiveAgent. Kodo HTML (Ctrl + C) kopirajte v odložišče.

- Odprite upravitelja trgovine CoreCommerce in izberite Oblikovanje> Napredne možnosti> Uredi HTML / CSS> footer.html> prilepite kodo gumba za klepet (Ctrl + V) tik nad vrstico

- Pojdite na spletno stran svoje trgovine, jo osvežite in gumb za klepet je pripravljen.

Zakaj CoreCommerce ?
Ustvarite svojo e-trgovino z našo vse-v-enem gostilno nakupovalno košarico! Brez provizij za transakcije, enostavna namestitev in dostop do stotin funkcij, ne glede na to, kakšen načrt izberete. Za več informacij obiščite spletno mesto CoreCommerce.
Kako ga uporabljati?
Integracija CoreCommerce storitve LiveAgent vam omogoča, da v trgovino CoreCommerce postavite gumb za klepet v živo.
Frequently asked questions
Kaj je CoreCommerce?
CoreCommerce je platforma SaaS eCommerce od leta 2001, ki ponuja prilagodljivo in prilagojeno podporo / storitev.
Kako lahko integrirate CoreCommerce z LiveAgent?
1. Ustvarite gumb za klepet v živo in kopirajte kodo HTML iz LiveAgent
2. Pojdite do upravitelja e-trgovine Corecommerce
3. Kliknite Oblikovanje - Napredne možnosti - Uredi HTML - Prilepi - Objavi
Želite preseliti podatke iz HappyFoxa?
LiveAgent ponuja pripomočke, prilagodljive jezikom ter brezplačen in ugodne načrte. Podpira 43 jezikov in je najbolj ocenjena programska oprema za SMB v letu 2020. Pridružite se Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University in pričnite z brezplačno različico. Preselite podatke iz HappyFoxa še danes.
Kako na spletno mesto dodati gumb za klepet v živo
LiveAgent je programska oprema, ki ponuja podporo strankam na vseh kanalih, vključno s ključnim elementom za klepet v živo. Ta funkcija omogoča enostavno komunikacijo in interakcijo s strankami ter skoraj takojšen odgovor. Cena se razlikuje glede na število agentov v podjetju. Poleg tega oblikovanje strani s pogostimi vprašanji zahteva dobro organizacijo in jasno strukturo vprašanj in odgovorov z uporabo enostavne berljivosti ter vizualnih elementov. Glavna razlika med pogostimi vprašanji in bazo znanja je velikost, vsebina in pristop.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
Se selite s CallPage k LiveAgent?
LiveAgent je programska oprema, ki podpira pripomočke v 43 jezikih. Primerna je za mala podjetja, agencije in velike korporacije ter je bila najbolje ocenjena za pomoč strankam v letu 2020. Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University so nekatera podjetja, ki uporabljajo LiveAgent. Poskusite brezplačno zdaj!