Partner
Če želite na spletno mesto Adobe Business Catalyst postaviti gumb za klepet v živo, preprosto sledite spodnjim navodilom za integracijo ali si oglejte priloženi videoposnetek YouTube.
- Prvi korak je ustvariti in prilagoditi nov gumb za klepet na plošči LiveAgent. Kodo HTML (Ctrl + C) kopirajte v odložišče.

- Pojdite na nadzorno ploščo Adobe Business Catalyst in se pomaknite do Upravitelja spletnih mest in kliknite Strani. V spodnjem desnem kotu izberite Uredi. Zdaj kliknite HTML in se pomaknite na dno strani. Kodo HTML za klepet v živo prilepite tik nad vrstico

- Pojdite na svojo spletno stran, jo osvežite in gumb za klepet je pripravljen.

Zakaj Adobe Business Catalyst?
Adobe Business Catalyst je poslovno spletno mesto “vse v enem” in rešitev za spletno trženje, izdelano za spletne oblikovalce. S to platformo in brez zalednega kodiranja lahko ustvarite vse, od neverjetnih spletnih mest do zmogljivih spletnih trgovin, čudovitih spletnih mest z brošurami do mini spletnih mest za vodilne generacije.
Kako ga uporabljati?
LiveAgen’ts Integracija Adobe Business Catalyst vam omogoča, da na spletno mesto Adobe Business Catalyst postavite gumb za klepet v živo.
Frequently asked questions
Kaj je Adobe Business Catalyst?
Adobe Business Catalyst je od leta 2003 programska oprema za upravljanje vsebin, katere naloga je pomagati ustvarjati zmogljiva spletna podjetja za svoje stranke.
Kako lahko integrirate gumb za klepet v živo s svojim spletnim mestom Adobe Business Catalyst?
1. Ustvarite gumb za klepet v živo v LiveAgentu
2. Kopirajte kodo HTML in jo prilepite na svoje spletno mesto Adobe Business Catalyst
Za več podrobnosti sledite temu hitrem video vodiču .
& nbsp;
Kako na spletno mesto dodati gumb za klepet v živo
LiveAgent je programska oprema, ki ponuja podporo strankam na vseh kanalih, vključno s ključnim elementom za klepet v živo. Ta funkcija omogoča enostavno komunikacijo in interakcijo s strankami ter skoraj takojšen odgovor. Cena se razlikuje glede na število agentov v podjetju. Poleg tega oblikovanje strani s pogostimi vprašanji zahteva dobro organizacijo in jasno strukturo vprašanj in odgovorov z uporabo enostavne berljivosti ter vizualnih elementov. Glavna razlika med pogostimi vprašanji in bazo znanja je velikost, vsebina in pristop.
Adobe business catalyst integration
LiveAgent provides integrated customer support software, ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. Users can easily add their chat buttons to their Adobe business catalyst (BC) site by copying the button code and pasting it into the BC footer using HTML mode. LiveAgent offers various integrations and plugins, including Nicereply, ActiveCampaign, CS-Cart, Facebook Page Chat Button, and Jira. The software comes with SSL safety and is based in the cloud, accessible from anywhere. Most popular articles include REST calls in PHP, Complete API reference, and creating chat buttons.
LiveAgent ponuja obrazce za stik, ki omogočajo lažjo komunikacijo s strankami in zbiranje poslovnih podatkov. Uporabniki lahko vnašajo vse vrste datotek, vključno s slikami, glasovnimi in video posnetki ter dokumenti, v klepetne seje, vstopnična polja, kontaktne obrazce in članke v bazi znanja. Animacije in galerija gumbov za klepet v živo pa lahko privabijo več obiskovalcev. LiveAgent ponuja brezplačen 14-dnevni preizkus ter številne viri in sorodne izdelke.
Podjetje Judi se je odločilo za prehod na LiveAgent zaradi dobrih modulov za klepet v živo, baze podatkov, integracijo s socialnimi omrežji in odlično podporno ekipo. Uporabniki so zadovoljni z njihovo cenovno dostopnostjo, enostavno uporabo, napredno avtomatizacijo in možnostjo dodajanja datotek v e-pošto. LiveAgent ima tudi stabilnost v primerjavi z drugimi orodji. Na voljo je demo različica. Kontaktirati jih je mogoče prek klepeta v živo ali obrazca za stik na spletni strani, vendar morate najprej sprejeti piškotke.