Kako razširiti posel in spodbujati njegovo rast je pogosta tema pogovorov malih podjetnikov. Strategija rasti na zunaj pokaže uspešnost podjetja, strategija širitve pa je tista, ki poveča efektivnost in donosnost. Efektivnost službe za podporo strankam je ključni del širitvene strategije.
Komunikacija s strankami lahko poteka na več načinov, ki so odvisni od zunanjih in notranjih elementov. Vsi načini komunikacije pa potrebujejo operacijski sistem za pošiljanje sporočil.
Idealena in cenovno učinkovita rešitev, ki prinaša največji donos naložb kateremukoli podjetju, je programska oprema za klepet v živo.
Zakaj je temu tako?
Berite naprej
Klepet v živo ima desetletja dolgo zgodovino in je bil vedno mišljen kot podporno orodje. V zadnjih letih pa je pokazal svoj potencial v marketingu, prodaji in konverzijah. Sedaj je priznan kot dragocen pripomoček v vsakem modernem podjetju. Ni samo obvezen dodatek, ampak je tudi tisto, kar stranke pričakujejo od podjetja, ko gre za podporo strankam.
Torej, kaj je programska oprema za klepet v živo in kako izgleda?
Klepet v živo je majhna interaktivna ikona, običajno v oblici gumba, ki je vdelana na spletno mesto, običajno v spodnji desni kot. Namen klepeta v živo je pomagati pri poizvedbah obiskovalcev spletnega mesta v realni čas.
Vse funkcije klepeta v živo so prilagodljive, vključno z gumbom. Konsistenca izgleda znamke in stila je glavni element ugleda podjetja na spletu.
Iz galerije gumbov za klepet lahko izberete vnaprej izdelan dizajn gumba,
njegov položaj in animacijo,
ali pa ustvarite popolnoma nov gumb z vnosom svoje kode.
S klepetom v živo lahko komunicirate s stranko v oknu za klepet. Kadarkoli pa lahko v isti seji začnete z video klepetom in pripenjate ter pošiljate datoteke. Vse v enem vmesniku.
LiveAgent program za klepet naredi izkušnjo za stranke bolj osebno, ker je na drugi strani živa oseba, agent in ne samo bot za klepet. Z navedbo svojega imena lahko agenti stranki zagotovijo, da je na drugi strani resnična oseba.
Glede na raziskave, čeprav so klepetalni roboti vse bolj priljubljeni, 54 % spletnih potrošnikov samo v ZDA pričakuje interakcije s chatboti, da bi negativno vplivali na njihovo kakovost življenja.
Give our live chat a try!
Start your free 14-day trial today and get to know all the live chat features for free.
Skladno s širjenjem tehnologije in inovacij se je bila podpora strankam na nek način prisiljena prilagoditi razmeram. Klepet v živo je najbolj priljubljen komunikacijski kanal milenijcev, to pa ne pomeni, da ne more zadovoljiti ostalih generacij spletnih uporabnikov.
Pri uporabnikih mobilnih naprav je manj verjetno, da bodo le-ti postali vaše stranke, če vas bodo morali po brskanju po vaših straneh poklicati po telefonu ali pa vam poslati elektronsko sporočilo, če bodo potrebovali pomoč.
Nedoseganje pričakovanj strank glede boljše podpore bo vplivalo na več negativnih komentarjev in obiskov samo ene strani (bounce rate). Podpora preko telefona in elektronske pošte še vedno ostajata najbolj pogosta komunikacijska kanala, dodajanje klepeta v živo na vašo stran pa lahko še dodatno pozitivno vpliva na vaše podjetje.
Klasična kanala komunikacije, kot sta telefon in elektronska pošta, imata svoje omejitve. Zmogljivosti klepeta v živo razširijo podporo iz reaktivne v proaktivno. To omogoča odlično storitev za vaše stranke.
Povzetek prednosti za mala podjetja
V nasprotju s telefonom ali e-pošto lahko agenti za klepet‘ v živo obravnavajo več klepetov hkrati. Da ne bi preobremenili vaše podpore in ohranili učinkovitost storitve, lahko skrbniki nastavijo število aktivnih klepetov in največjo omejitev v čakalni vrsti v nastavitvi.
Namesto naključne dodelitve, kot je običajno v primeru podpore po telefonu ali e-pošti, distribucijo klepetov nastavi samodejno usmerjanje klepeta na pravilen oddelek, ekipo ali določenega agenta.
Tri preddefinirane funkcije zagotavljajo, da bo vsaka stranka dobila pravilno storitev glede na njen zahtevek.
Zahvaljujoč našemu hibridnemu sistemu za izdajo vstopnic se vsaka seja klepeta ali sporočilo pretvori v vstopnice in shrani v univerzalni, skupni Prejeto. Poganja vgrajeni CRM, agenti lahko dostopajo do zgodovine interakcij in ne izgubljajo časa z brskanjem po zapiskih ali e-pošti . Vse potrebne informacije so urejene, pripravljene in vedno na voljo.
Ena ključnih in večnamenskih funkcij je proaktivno vabilo h klepetu, ki se na spletni strani pojavi kot pop-up sporočilo. S pomočjo pregleda trenutnih obiskovalcev spletne strani lahko določeni osebi ponudite pomoč. Agenti lahko ustvarijo eno ali več povabil in jih tudi ugasnejo, ko so zasedeni z ostalimi sejami.
Če želite svoji službi za stranke zagotoviti še bolj oseben pridih, hkrati uporabite video in klepet. Nastavite ga na enak način kot gumb za klepet tako, da postavite gumb za video klepet v živo na posebne strani vašega spletnega mesta.
Strategija rasti ne bo prinesla rezultatov brez uspešnega seznama potencialnih strank in strank. Z uvedbo kontaktnega obrazca lahko zbirate in pridobite kontaktne podatke o vaših potencialnih strankah, kot so ime, e-poštni naslov ali telefonska številka. Več modelov lahko najdete v galerija.
Agenti lahko prilagodijo potek dela z ročnim vnašanjem oznak določenih besed in izrazov, ali pa pustijo, da to avtomatično naredi sistem pri vsakem prejetem sporočilu.
Omogoča vnos povratnih informacij strank in ocenjevanje agentov ter splošnega zadovoljstva s sejo klepeta.
ali možnost delitve prepisa pogovora v klepetu.
Agenti, ki vodijo klepetalnice, morajo imeti določene lastnosti in spretnosti ter upoštevati smernice in pravila za bonton v klepetu.
To se lahko doseže z izobraževanjem, agenti sami pa lahko izkoristijo določene funkcije klepeta v živo in z njihovo pomočjo strankam ponudijo izjemno storitev.
Za pripravo na klepet lahko agenti poiščejo podatke obiskovalcev spletnega mesta, kot so njihov IP naslov, država ali lokacija, po katerih straneh brskajo ali koliko časa tam preživijo. Za še bolj proaktiven pristop lahko vaši agenti združijo te funkcije s proaktivnim povabilom na klepet in pripravijo predloge za klepet vnaprej.
Na podlagi rezultatov spremljanja vam klepet v živo omogoča pošiljanje prilagojenih pozdravov ali sporočil dobrodošlice v strankinem želenem jeziku prek jezikovno prilagodljivih pripomočkov.
Med klepetom lahko agent opazuje, kaj stranka tipka. Tako lahko pripravi odgovor še preden stranka odpošlje vprašanje. Ta funkcija je opcijska ampak nujna za vsakega agenta, ki želi biti korak pred stranko.
Predpripravljeni odgovori pohitrijo odzivni čas. To so odgovori na najbolj pogosta vprašanja. Lahko se jih prilagaja in uporablja na različnih oddelkih. Tako se ohranja konsistenca odgovorov v celotnem podjetju.
Čeprav je klepet namenjen za zunanjo komunikacijo, lahko agenti izkoristijo njegove prednosti tudi z interno rabo. Notranji klepet utrjuje timski duh in vključenost vseh oddelkov.
Za vpogled v uspešnost storitve za stranke klepet v živo podpira poročila o storitvah za stranke.
Na podlagi poročil so lahko skupine ali posamezni agenti nagrajeni ali njihov raven spretnosti nastavljena kot del igerifikacija storitev za stranke.
Veliko podjetij se ne loti integracije klepeta v živo zaradi prepričanja, da je postopek težak. Resnica je ravno nasprotna. Za integracijo klepeta v živo na vašo stran ne potrebujete programerskega znanja.
Integracija gumba za klepet v živo na vaše spletno mesto je hitra in enostavna. Ko se prijavite in prejmete prijavo za svoj račun LiveAgent, morate samo kopirati in prilepiti kratek HTML koda.
To je to – ni treba prenesti dodatne programske opreme. Če pa želite integrirati s programsko opremo tretjih oseb, aplikacijami ali Vtičniki za WordPress za izboljšanje vaše izkušnje s storitvami za stranke je v celoti podprt prek integracij Native ali Zapier.
Zaščita podatkov in spletna varnost podjetja in strank je prioriteta številka ena vsakega podjetja, ki želi izgledati kredibilno, zaupanja vredno in ki si želi zvestih strank. Kombinacija varnostnih ukrepov LiveAgent predstavlja varnost za vas in vaše stranke.
Tukaj je nekaj varnostnih funkcij , ki jih ponuja LiveAgent:
Če želite izvedeti več o programski opremi za klepet v živo, obiščite našo stran akademije za dodatne informacije si oglejte našo portal za podporo strankam.
Try our multichannel help desk software
Live chat is tightly integrated into our multi-channel ticketing system that can handle all important customer channels.
Klepet v živo ni edino orodje, ki je nujno za vsako, na stranke osredotočeno in profitabilno podjetje. Privlačiti stranke po več komunikacijskih kanalih je ključ do uspeha, dobička in je vaša prednost pred konkurenco.
Klepet v živo je samo en del kompleksnega sistema za podporo strankam, ki vključuje vstopnice, klicni center, družbena omrežja in še veliko več.
Celotna rešitev za pomoč uporabnikom in njena funkcije pooblaščajo vašo podporo strankam za doseganje višje produktivnosti in izjemnih rezultatov.
Live chat software is one of the best ROI communication solutions for enterprises. It is a web-based tool for instant messaging between the business and the customers
In comparison with a phone or email support, live chat delivers - reduced average waiting time, lowest-customer effort, decreased volume of incoming messages, and increased engagement
Any sized enterprise will find live chat features to be user-friendly and efficient for marketing, sales, conversion, and retention strategies. The core features are: Universal inbox, Proactive chat invitation, Video chat, Contact form, Tags, The post-chat survey
Agents must follow the rules of chat etiquette in order to deliver a positive experience. For that reason, they can utilize features such as Monitoring online visitors, Multi-language chat, Real-time typing-view, Canned responses, or Internal chat. The managers can observe the performance report of each agent and implement gamification for rewarding agents for their performance
After receiving login details for your LiveAgent account, you can integrate the live chat button on your website by copying and pasting a short HTML code. No additional software is required, but additional integrations are supported.
LiveAgent provides combined security features for the safety and security of all its clients and subscribers: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR, API security
Najboljši klepet v živo za trgovine Shopify
Klepeta omogočajo hitro in natančno komunikacijo ter notranjo komunikacijo med oddelki. S sledenjem sejam klepeta lahko izmerite vpliv klepeta v živo in agentov na konverzije in prihodek. LiveAgent Klepet v živo ima najnižjo ceno med konkurenco.
Najboljše prakse službe za pomoč uporabnikom vključujejo izbiro prave programske opreme, avtomatizacijo procesov, namenske skupine za pomoč uporabnikom, vnaprej pripravljene odgovore in več zaposlenih ter portal za samopostrežne storitve. LiveAgent ponuja integracije v obliki vtičnikov. Kontaktne informacije za prodajo so na voljo na spletni strani.
Program za pomoč strankam za samostojne podjetnike
Za učinkovito upravljanje z zahtevki za podporo strankam, je priporočljivo uporabiti večkanalno programsko opremo LiveAgent, ki vam omogoča, da usmerite vsa sporočila v eno mesto in avtomatizirate ponavljajoče se opravila, s čimer se lahko vaši agenti osredotočajo na vzpostavljanje kakovostnih odnosov s strankami. Poleg tega, lahko ponudite 24/7 podporo strankam s ponudbo celovitega portala za samopodporo, ki je dostopen vse dni v letu.
Programska oprema za državne službe
LiveAgent je programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem na področju telekomunikacij, ki ponuja 24/7 podporo in brezplačne preskusne različice. LiveAgent se uporablja v številnih velikih podjetjih, kot so Huawei, BMW, Yamaha in O2, in je najbolj pregledana in ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2020. Program zagotavlja celovito rešitev za pomoč strankam in ponuja ponudbo celovitega portala za samopodporo, ki je dostopen vse dni v letu. Poleg tega pa omogoča avtomatizacijo ponavljajočih se opravil, kar omogoča podjetjem, da se osredotočajo na vzpostavljanje kakovostnih odnosov s strankami.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih