Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Agenti za klepet v živo

Kdo so agenti za klepet v živo?

Agenti za klepet v živo so zaposleni, ki preko  klepeta v živo odgovarjajo na vprašanja strank. Klepet v živo je funkcija programske opreme za pomoč uporabnikom. Uporablja se v številnih podjetjih za zagotavljanje odgovorov v realnem času na poizvedbe strank.

Če želite izvedeti več o tem, kako izboljšati podporo za klepet v živo in zadovoljstvo strank, preberite LiveAgent – programska oprema za pomoč strankam.

Kakšne veščine morajo imeti?

Zastopniki morajo biti učinkoviti z računalniki, se hitro odzvati in poznati katero koli računalniško programsko opremo, ki jo uporablja vaše podjetje, pa tudi izdelke ali storitve vašega podjetja. Zastopniki bi si morali prizadevati biti v pomoč, profesionalno komunicirati in vljudno končati klepet v živo s strankami.

Poleg vseh zgoraj navedenih veščin morajo biti agenti sposobni opravljati več nalog. Odgovarjanje na vprašanja strank preko klepeta v živo od predstavnikov strank zahteva takojšen odgovor stranki, medtem ko iščejo dodatne informacije o stranki. Zato lahko hitro raziščejo strankino težavo, nato pa pravočasno predstavijo rešitev.

Kako hitro se morajo agenti za klepet v živo odzvati na zahteve stranke?

Zastopniki naj bi se na poizvedbe strank odzvali v manj kot treh minutah. Vendar se pričakovani odzivni čas razlikuje med panogami v industriji. Zato je pomembno, da pri določanju pričakovanj odzivnega časa za svoje zastopnike poiščete merila v industriji. Odzivni čas lahko nastavite v programski opremi za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent.

Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – programska oprema za pomoč strankam.

Dodatni nasveti za izboljšanje učinkovitosti agentov za klepet v živo

Agenti za klepet v živo se običajno odzivajo tudi na povpraševanja strank iz drugih kanalov. Kot so družbena omrežja ali e-pošta. Tukaj je nekaj nasvetov za izboljšanje njihovega vsakodnevnega dela in povečanje njihove produktivnosti.

1. Preskus tipkanja za agente za klepet v živo

Test tipkanja v klepetu v živo je odlično orodje, s katerim lahko preizkusite, kako učinkovita je vaša skupina za podporo strankam. LiveAgent ponuja ta test brezplačno. Posledično lahko izboljšate znanje svojih agentov za klepet v živo in CX. Tukaj je brezplačen test za tipkanje v klepetu v živo.

2. Programska oprema za storitve za stranke

Sistem za pomoč strankam je uporabno orodje za vsako podjetje, ki dobiva vprašanja strank po več kanalih. Poleg tega vaši skupini omogoča učinkovito obravnavanje strank. Ni več treba preklapljati med vmesniki. Preprosto odgovorite na vsa vprašanja strank iz enega Univerzalenga nabiralnika.

Prednosti programske opreme za pomoč strankam:

  • Povečan dobiček
  • Zvesti kupci
  • Učinkovit potek podpore za klepet v živo
LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Funkcije programske opreme za pomoč strankam za izboljšano podporo v klepetu v živo:

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

3. Portal za stranke

Če imate portal za stranke s pogostimi vprašanji, navodili, videoposnetki, lahko zagotovite 24-urno podporo strankam brez dodatnih stroškov. Poleg tega lahko vaša služba za stranke učinkovito posreduje informacije, tako da jih vodi do teh poglobljenih informativnih člankov. Druga velika prednost je, da se operaterji klepeta v živo lahko osredotočijo na pomembna vprašanja strank, medtem ko na informativna vprašanja odgovarjajo na vašem spletnem mestu.

Try out LiveAgent for FREE

Provide the necessary work environment for your live chat agents. Try out stellar customer service software for free and improve your overall business.

FREE 14-DAY TRIAL

Pogosta vprašanja

Kdo so agenti za klepet v živo?

Agenti za klepet v živo so zaposleni v skupini za pomoč strankam, ki preko klepeta v živo odgovarjajo na vprašanja in zahteve strank. To je ena od lastnosti programske opreme za podporo in se uporablja za to, da stranka v realnem času dobi odziv.

 

Kakšne so naloge agenta za klepet v živo?

Glavna naloga agentov za klepet v živo je predvsem pomoč strankam. Agent za klepet v živo mora biti učinkovit z računalnikom, da se hitro odzove na potrebe strank. Imeti mora znanje o izdelkih in storitvah, ki jih ponuja podjetje, ter pokazati odlične komunikacijske sposobnosti, ki vam bodo omogočile pomoč strankam, ko bodo imele težave, npr. z nakupom ali servisom izdelkov. Poleg tega mora biti agent sposoben opravljati več dejavnosti hkrati.

 

Česa agenti za klepet v živo ne smejo početi?

Agenti za klepet v živo ne smejo opravljati nalog, ki presegajo tehnične zmožnosti klepeta v živo, pa tudi nalog, za katere niso pooblaščeni in omejeni npr. zakon.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico