Kdo so agenti za klepet v živo?
Live chat agents are employees that answer customer questions and queries through live chat. Live Chat is a function of help desk software. It is used in a lot of businesses to provide real-time answers to customer inquiries.

If you would like to learn more about how to improve your live chat support and customer satisfaction, read LiveAgent – Help desk software.
Kakšne veščine morajo imeti?
Agents have to be efficient with computers, be quick to respond, and have to have knowledge of any computer software used by your business, as well as your company’s products or services. Agents should strive to be helpful, communicate professionally, and close live chat sessions with customers politely.
In addition to all the above-mentioned skills, agents have to be able to multitask. Answering customer queries via live chat requires customer representatives to answer the customer promptly while looking up further information about the customer. Therefore, they can quickly research the customer’s issue, and then present a solution in a timely manner.
Kako hitro se morajo agenti za klepet v živo odzvati na zahteve stranke?
An agent is expected to respond to customer queries in under three minutes after they become an assignee to that ticket. However, the expected response time varies from industry to industry. Therefore, it’s important to look up industry benchmarks when setting response time expectations for your agents. You can set the response time in customer service software, such as LiveAgent.

If you would like to learn more, read LiveAgent – customer service software.
Dodatni nasveti za izboljšanje učinkovitosti agentov za klepet v živo
Agenti za klepet v živo se običajno odzivajo tudi na povpraševanja strank iz drugih kanalov. Kot so družbena omrežja ali e-pošta. Tukaj je nekaj nasvetov za izboljšanje njihovega vsakodnevnega dela in povečanje njihove produktivnosti.
1. Preskus tipkanja za agente za klepet v živo
Live chat typing test is a great tool to test how effective is your customer service/support team. LiveAgent provides this test for free. As a result, you can improve your live chat agents’ skills as well as CX. Here is a free live chat typing test.

2. Programska oprema za storitve za stranke
A customer service system is a useful tool for any company dealing with customer inquiries across multiple channels. Furthermore, it allows your team to deal with customers effectively. No need to switch between interfaces anymore. Simply answer all customer inquiries from one Universal inbox.
Prednosti programske opreme za pomoč strankam:
- Increased profit
- Loyal customers
- Efficient live chat support workflow

Funkcije programske opreme za pomoč strankam za izboljšano podporo v klepetu v živo:
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
3. Portal za stranke
Če imate portal za stranke s pogostimi vprašanji, navodili, videoposnetki, lahko zagotovite 24-urno podporo strankam brez dodatnih stroškov. Poleg tega lahko vaša služba za stranke učinkovito posreduje informacije, tako da jih vodi do teh poglobljenih informativnih člankov. Druga velika prednost je, da se operaterji klepeta v živo lahko osredotočijo na pomembna vprašanja strank, medtem ko na informativna vprašanja odgovarjajo na vašem spletnem mestu.

Try out LiveAgent for FREE
Provide the necessary work environment for your live chat agents. Try out stellar customer service software for free and improve your overall business.
Frequently asked questions
Kdo so agenti za klepet v živo?
Agenti za klepet v živo so zaposleni v skupini za pomoč strankam, ki preko klepeta v živo odgovarjajo na vprašanja in zahteve strank. To je ena od lastnosti programske opreme za podporo in se uporablja za to, da stranka v realnem času dobi odziv.
Kakšne so naloge agenta za klepet v živo?
Glavna naloga agentov za klepet v živo je predvsem pomoč strankam. Agent za klepet v živo mora biti učinkovit z računalnikom, da se hitro odzove na potrebe strank. Imeti mora znanje o izdelkih in storitvah, ki jih ponuja podjetje, ter pokazati odlične komunikacijske sposobnosti, ki vam bodo omogočile pomoč strankam, ko bodo imele težave, npr. z nakupom ali servisom izdelkov. Poleg tega mora biti agent sposoben opravljati več dejavnosti hkrati.
Česa agenti za klepet v živo ne smejo početi?
Agenti za klepet v živo ne smejo opravljati nalog, ki presegajo tehnične zmožnosti klepeta v živo, pa tudi nalog, za katere niso pooblaščeni in omejeni npr. zakon.
Expert note
Agenti za klepet v živo so ključnega pomena za izboljšanje storitve strankam. Hitre, učinkovite in personalizirane odgovore stranke cenijo, kar povečuje lojalnost in rast podjetja.

Klepetalnice v živo prinašajo hitro storitev za stranke, sposobnost odziva v realnem času, povečanje konverzij in zmanjšanje stresa strank, ki jim ni treba čakati na odgovor. S tem stranke lahko hitro pridobijo potrebne informacije o izdelkih in storitvah. Klepet v živo je pomemben kanal za storitve za stranke, saj ponuja skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja številne funkcije, kot so VoIP telefonski sistem, sistem upravljanja pritožb, portal za podporo in selitev podatkov. Program vključuje tudi odgovornosti in obvestila za dodeljevanje zahtevkov ter avtomatsko distribucijo klepetov za izboljšanje storitve strankam. LiveAgent ponuja brezplačno preizkusno različico, podporo in izobraževanje.
Bonton klepeta v živo za podporo strankam
Upoštevajte protokole klepeta in vljudnega pogovora. Spoznajte komunikacijski bonton klepeta v živo in se seznanite s pravili za storitve za stranke.
LiveAgent interni klepet omogoča več pogovorov hkrati in vam omogoča ogled tipkanja v realnem času. Ponuja brezplačen vtičnik, ki vam omogoča sledenje klepetu v živo z Google Analitiko. Pregled klepetov vam omogoča tudi hitro analizo. Poleg tega ponujajo brezplačen 14-dnevni preizkus, ki vključuje popolno podporo strankam.