Kakšne so ocene napovedi zadovoljstva?
Ocena napovedi zadovoljstva je merilo, ali bo zahtevek verjetno prejel pozitivno ali negativno oceno zadovoljstva, ki temelji na sistemu napovedovanja, zgrajenem za posebne račune z uporabo preteklih statistik storitev za stranke in razvrščanja zadovoljstva.
Frequently Asked Questions
Kako definirate ocene napovedi zadovoljstva?
Ocene napovedi zadovoljstva so kazalnik, ki določa, s katerimi funkcijami bo vaša stranka zadovoljna. Ocenjuje, ali bo zahtevek verjetno prejel dobro ali slabo oceno zadovoljstva. Služi kot sistem zgodnjega opozarjanja. Zahvaljujoč temu prej spoznate situacijo in jo lahko preprečite ter zagotovite zadovoljstvo strank.
Kako se izračunajo ocene napovedi zadovoljstva?
Za izračun rezultatov napovedi zadovoljstva je potrebno določeno, statistično pomembno število ocen v določenem času. Upoštevati morajo vse ocene - dobre in slabe. Izračun upošteva: kazalnike časa, npr. prvi odzivni čas ali čas celotne rešitve, besedilo poročila, kazalniki obremenitve, npr. število odgovorov, ponovno odpiranje in prerazporeditev zahtevkov
Ali LiveAgent zagotavlja ocene napovedi zadovoljstva?
LiveAgent ponuja ocene napovedi zadovoljstva. To je zelo pomemben pokazatelj v službi za stranke, ki vsekakor olajša delo in izvajanje učinkovitih dejavnosti.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.
LiveAgent programska oprema za pomoč uporabnikom ima pozitiven vpliv na trženje in telekomunikacije. Uporabniki navajajo, da pomaga izboljšati podporo strankam, povečati zadovoljstvo strank in povečati prodajo. LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je brezplačno dostopno brez obveznosti kreditne kartice. Programska oprema LiveAgent lahko pomaga izboljšati CX vaše spletne trgovine. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico. Ta tekst ponuja primerjave različnih rešitev za pomoč uporabnikom in upravljanje zahtevkov na tržišču, ocenjenih s strani uporabnikov Capterre glede na ceno, funkcionalnost in enostavnost uporabe.
Orodje Klepet v živo LiveAgent ponuja 15 funkcij klepeta v živo, ki pomagajo izboljšati kakovost storitev strankam, povečati zadovoljstvo in zvestobo. Omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času, vključuje integracije z drugimi aplikacijami ter sistem upravljanja pritožb in VoIP telefonske sisteme. Klepet v živo je pomemben kanal za pridobivanje informacij o izdelkih in storitvah ter povečanje konverzij in zmanjšanja stresa strank.