Kakšne so ocene napovedi zadovoljstva?
Ocena napovedi zadovoljstva je merilo, ali bo zahtevek verjetno prejel pozitivno ali negativno oceno zadovoljstva, ki temelji na sistemu napovedovanja, zgrajenem za posebne račune z uporabo preteklih statistik storitev za stranke in razvrščanja zadovoljstva.
Frequently asked questions
Kako definirate ocene napovedi zadovoljstva?
Ocene napovedi zadovoljstva so kazalnik, ki določa, s katerimi funkcijami bo vaša stranka zadovoljna. Ocenjuje, ali bo zahtevek verjetno prejel dobro ali slabo oceno zadovoljstva. Služi kot sistem zgodnjega opozarjanja. Zahvaljujoč temu prej spoznate situacijo in jo lahko preprečite ter zagotovite zadovoljstvo strank.
Kako se izračunajo ocene napovedi zadovoljstva?
Za izračun rezultatov napovedi zadovoljstva je potrebno določeno, statistično pomembno število ocen v določenem času. Upoštevati morajo vse ocene - dobre in slabe. Izračun upošteva: kazalnike časa, npr. prvi odzivni čas ali čas celotne rešitve, besedilo poročila, kazalniki obremenitve, npr. število odgovorov, ponovno odpiranje in prerazporeditev zahtevkov
Ali LiveAgent zagotavlja ocene napovedi zadovoljstva?
LiveAgent ponuja ocene napovedi zadovoljstva. To je zelo pomemben pokazatelj v službi za stranke, ki vsekakor olajša delo in izvajanje učinkovitih dejavnosti.
Za povečanje zadovoljstva strank je pomembno razviti storitev za stranke, biti pozoren na stranke kot posameznike, hitro reagirati na težave in zbirati povratne informacije ter jih uporabiti za izboljšanje storitev. Ankete o zadovoljstvu strank so ključne za razumevanje njihovih izkušenj s podjetjem, pri čemer je treba izbrati ustrezna vprašanja. LiveAgent je programska oprema za upravljanje e-pošte, pomoč strankam in dohodne klice ter ponuja različne integracije in alternative.
LiveAgent je izjemno kakovosten program za podporo strankam, ki prinaša posodobitve in popuste. Podjetje ima širok nabor funkcij in integracij, ki zagotavljajo profesionalno in učinkovito reševanje uporabniških težav. LiveAgent je primeren za različne vrste podjetij, ki želijo izboljšati svoj odnos s strankami.
Vprašanja iz ankete o zadovoljstvu strank
Ankete o zadovoljstvu strank so ključne za razumevanje, kako se počutijo vaše stranke glede vašega podjetja, saj nezadovoljna stranka pove 9-15 ljudem o negativnih izkušnjah. Študije kažejo, da mora podjetje imeti 12 pozitivnih izkušenj, da nadomesti eno negativno. Ankete vključujejo različna vprašanja, vendar jih morate izbrati z namenom in jih optimizirati za mobilne naprave. Najboljše prakse vključujejo kratke ankete in spodbude za sodelovanje. Obstajajo tudi najbolj pogosta vprašanja o zadovoljstvu strank, ki jih lahko uporabite pri ustvarjanju lastne ankete CSAT.
Podjetja lahko povečajo zadovoljstvo strank s kakovostnimi izdelki, storitvami in podporo za stranke ter z izdelavo personalizirane podpore. Programske rešitve za upravljanje s komunikacijo strank lahko omogočajo večkanalno interakcijo in izboljšanje zadovoljstva. LiveAgent ponuja programska orodja za pomoč strankam in različne telefonske sisteme. Kontakti za prodajo so na voljo.