Kakšne so ocene napovedi zadovoljstva?
Ocena napovedi zadovoljstva je merilo, ali bo zahtevek verjetno prejel pozitivno ali negativno oceno zadovoljstva, ki temelji na sistemu napovedovanja, zgrajenem za posebne račune z uporabo preteklih statistik storitev za stranke in razvrščanja zadovoljstva.
Frequently Asked Questions
Kako definirate ocene napovedi zadovoljstva?
Ocene napovedi zadovoljstva so kazalnik, ki določa, s katerimi funkcijami bo vaša stranka zadovoljna. Ocenjuje, ali bo zahtevek verjetno prejel dobro ali slabo oceno zadovoljstva. Služi kot sistem zgodnjega opozarjanja. Zahvaljujoč temu prej spoznate situacijo in jo lahko preprečite ter zagotovite zadovoljstvo strank.
Kako se izračunajo ocene napovedi zadovoljstva?
Za izračun rezultatov napovedi zadovoljstva je potrebno določeno, statistično pomembno število ocen v določenem času. Upoštevati morajo vse ocene - dobre in slabe. Izračun upošteva: kazalnike časa, npr. prvi odzivni čas ali čas celotne rešitve, besedilo poročila, kazalniki obremenitve, npr. število odgovorov, ponovno odpiranje in prerazporeditev zahtevkov
Ali LiveAgent zagotavlja ocene napovedi zadovoljstva?
LiveAgent ponuja ocene napovedi zadovoljstva. To je zelo pomemben pokazatelj v službi za stranke, ki vsekakor olajša delo in izvajanje učinkovitih dejavnosti.