Če ste se odločili, da boste svoje izdelke ali storitve začeli prodajati prek spleta in ste se odločili ustvariti svojo spletno trgovino, se LiveAgent zelo dobro poigra z vsemi stvarmi, povezanimi z e-trgovino.
Vsaka dobra spletna trgovina mora svojim strankam nuditi podporo. Kupci se lahko pozanimajo o težavah s svojim blagom ali storitvami, še pomembneje pa o pozitivnih in negativnih lastnostih izdelka. Tukaj pridete in jih prepričate, naj kupijo vaše izdelke.
LiveAgent vam lahko pomaga dvigniti vaše spletno mesto e -trgovine na naslednjo raven. Obiskovalce spletnega mesta pretvorite v plačilne stranke, jim svetujte in jim pomagajte pri odločitvi o nakupu vaših izdelkov neposredno z nadzorne plošče.
Live chat is one of the fastest ways how your customers can reach you straight from your website. Amongst the reasons why LiveAgent is a great solution for your eCommerce website is our powerful and fast live chat widget. It’s the fastest one on the market and it can bring you more paying customers.
Don’t have a CMS?
No problem! LiveAgent offers a powerful knowledge base that’s equipped with a WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo
Intercom, Zendesk, Olark, LiveAgent in LiveChat Inc. so ponudniki proaktivnih vabil za klepet, vendar Intercom ne ponuja souporabe zaslona. Samodejno preusmerjanje in prenašanje klepetov ter integracije s tretjimi ponudniki so na voljo pri vseh ponudnikih. Vpogledi v sporočila so na voljo le pri LiveAgentu in LiveChat Inc., medtem ko je neomejena zgodovina klepeta na voljo pri vseh, razen v najnižji tarifi pri LiveChat Inc.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, vključno z VoIP telefonskimi sistemi, samopostrežno in dohodne klicne centre ter sistemom upravljanja pritožb. Pridružite se njihovi novičarski listi, da boste obveščeni o posodobitvah in popustih. Podjetje ima številne partnerske programe in ponuja celovito podporo strankam. LiveAgent je v lasti podjetja Quality Unit.
Krepitev obstoječih prizadevanj za podporo s klepetom v živo prinaša številne prednosti. Blagovne znamke, ki ponujajo klepet v živo, so videti bolj zaupanja vredne, kar poveča zvestobo strank. Poleg tega klepet v živo prinaša povečanje prodaje in 40-odstotno povečanje stopnje konverzije. Proaktivna podpora za klepet v živo pomaga povečati prodajo za 60% blagovnih znamk. 79% podjetij je dejalo, da je uvedba klepeta v živo izboljšala prodajo in prihodke. 70% kupcev ima ugodnejši pogled na blagovne znamke, ki ponujajo proaktivne storitve.
Iščete uporabniško podobno alternativo?
LiveAgent je najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam, ki jo uporablja 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu. LiveAgent ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam, s katerimi lahko povečate zadovoljstvo strank, povečate "vrednost" strank, ustvarite več prihodkov in spremenite vaše poslovne cilje v resničnost. LiveAgent je pionirska programska oprema, ki ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam.