Kaj je SIP klicanje?
Klicanje SIP je znano tudi kot klicanje protokola za začetek seje. Protokol za začetek seje je signalizacijski protokol, ki se uporablja za začetek, vzdrževanje in prekinitev komunikacijskih sej prek VoIP in drugih internetnih in komunikacijskih platform v oblaku. Klicanje SIP se pogosto zamenjuje s klicanjem VoIP, vendar to ni ravno pravilno. VoIP (Voice over Internet Protocol) je širši izraz, ki se nanaša na skupino tehnologij, ki se uporabljajo za pošiljanje in sprejemanje telefonskih klicev prek interneta namesto tradicionalnih telefonskih linij. SIP je ena sama tehnologija, ki podpira VoIP. Poleg glasovnih klicev se protokol SIP uporablja za prenos različnih podatkov, vključno z video klepeti in video klici, videokonferencami, takojšnjim sporočanjem in drugimi multimedijskimi komunikacijami.
Poleg sprožitve telefonskih klicev je telefonski sistem SIP sposoben izvajati druge funkcije VoIP, kot so prepoznavanje lokacije uporabnika, določanje njihove razpoložljivosti za odgovor in ali je prejemnikova naprava združljiva z vrsto sproženega klica, prenos in prekinitev klicev itd.
Kako deluje klicanje SIP?
Tradicionalni telefonski sistem je sestavljen iz treh osnovnih delov:
- Private Branch Central (PBX), telefonski sistem na mestu uporabe, ki upravlja klice.
- Linije Primary Rate Interface (PRI), ki povezujejo klice s PSTN.
- Javno komutirano telefonsko omrežje (PSTN), ki usmerja klice do cilja.
SIP klicanje v bistvu omogoča izpuščanje linij PRI, saj uporablja SIP trunk (ki je navidezna povezava), ki neposredno povezuje PBX s PSTN prek interneta. Klicanje SIP tudi odpravlja potrebo po več telefonskih linijah, kar omogoča lažjo in cenejšo razširljivost v primerjavi z uporabo tradicionalnih poslovnih telefonskih linij.
Ker lahko vsak SIP trunk vsebuje neomejeno število kanalov (kanal je enakovreden enemu dohodnemu ali odhodnemu klicu), bi podjetje potrebovalo eno SIP trunk ne glede na število sočasnih klicev. Namesto nakupa dodatnih telefonskih linij, ki so običajno v skupinah po 23 (kar je običajno več, kot se dejansko uporablja), lahko s klicanjem SIP kupite en kanal naenkrat le, ko je to potrebno. Poleg tega klicanje SIP omogoča znatne prihranke pri poslovnih komunikacijah, saj lahko lokalne, medkrajevne in mednarodne klice opravljate preprosto z uporabo internetne povezave.
Start your free trial today
Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.
Frequently Asked Questions
Kakšne so prednosti klicanja SIP?
Klicanje SIP odklene niz prednosti za podjetja. Telefonski sistem SIP je enostavno nastaviti, upravljati in prilagoditi, kadar koli je to potrebno, brez potrebe po dodajanju več telefonskih linij. Omogoča večjo stroškovno učinkovitost z odpravo več omrežij, odvečne strojne opreme, stroškov namestitve in vzdrževanja. Ker je mogoče klice SIP sprejemati na vseh vrstah prenosnih računalnikov in mobilnih naprav ter jih enostavno usmeriti, je vaše podjetje bolj dostopno za stranke in zaposlene.
Kdo naj uporablja SIP Calling?
Klicanje SIP je v veliki meri sprejeto v malih podjetjih in novoustanovljenih podjetjih v različnih sektorjih zaradi enostavne implementacije, prilagodljivosti, enostavne dostopnosti med napravami, razširljivosti, zanesljivosti in stroškovne učinkovitosti. Številne organizacije ga uporabljajo za zunanje in notranje komuniciranje. Čeprav bi se lahko večja podjetja soočila z izzivom, če bi preklopila na SIP trunking in svoj PBX sistem prenesla v oblak, lahko koristijo tudi dolgoročne prihranke pri stroških komunikacije.
Ali je v LiveAgentu mogoče klicati SIP?
LiveAgent programsko opremo za klicne centre je mogoče integrirati z različnimi aplikacijami tretjih oseb, vključno s številnimi ponudniki kanalov SIP, npr. kot Twilio. Programske telefone lahko preprosto povežete kot drugo napravo, dodate svojega ponudnika SIP in opravljate klice SIP v LiveAgentu, medtem ko bo te klice še vedno obravnavala, snemala in spremljala LiveAgentova lastna robustna omrežna infrastruktura. Za dodajanje lastnega ponudnika SIP v LiveAgent si oglejte ta vodnik: Integracija ponudnika SIP za gostujoče licence.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.