Programska oprema za programski telefon bogata s funkcijami

Izboljšajte podporo svojega klicnega centra z drevesi IVR po meri in samodejnimi povratnimi klici.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Vodilna softphone programska oprema za B2B & B2C podjetja

LiveAgent ponuja podporo SIP VoIP v okviru svojega virtualnega klicnega centra. Ponudite vrhunsko telefonsko podporo že danes — neodvisno od vaše lokacije. Ponudite podporo iz udobja vašega doma, pisarne ali celo s poti preko naše aplikacije.
[nagrade_small]
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Kaj je softphone programska oprema?

Softphone programska oprema je orodje, ki omogoča posredovanje in sprejemanje telefonskih klicev preko interneta namesto po navadnih telefonskih linijah. Ker gre za programsko opremo, se lahko uporablja na računalnikih in mobilnih telefonih in ne na namenski strojni opremi oziroma s klasičnimi telefoni.

Zakaj podjetja uporabljajo LiveAgent softphone?

Cenejša rešitev

LiveAgent je sodeluje z več kot 35 mednarodnimi ponudniki VoIP telefonije. Pridobite SIP paket z majhno mesečno naročnino in se poslovite od plačevanja minutnih tarif.

Idealno za delo na daljavo

Uporaba softphone programske opreme vam omogoča delo od kjerkoli. Sprejemate lahko klice iz udobja vašega doma, pisarne ali celo, ko ste na poti.

Bolj zanesljiv

Softphone tehnologija ponuja beleženje, snemanje in posredovanje klicev. Ponaša se z izjemno čistim zvokom, usmerjevalnim odzivnikom in možnostjo vračanja klicev, kar omogoča tekočo podporo brez omejitev.

Srečne stranke so najboljše stranke

Ponujamo brezplačno migracijo z vseh najbolj pogostih rešitev za podporo strankam na tržišču.

Lastnosti LiveAgent softphone

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Pametno usmerjanje klicev

LiveAgent usmerja prihajajoče klice na primerne oddelke in agente naključno ali pa po prioritetnem določilu. Klici so usmerjeni samo k tistim agentom, ki so trenutno prisotni in lahko sprejemajo klice.

Usmerjevalni odzivnik & možnosti vračanja klicev

LiveAgent vam ponuja možnost, da sestavite svoj meni usmerjevalnega odzivnika klicev, ki vključuje možnost vračanja klica. Posnamete lahko svoja sporočila v okviru LiveAgent, ali pa naložite generična pozdravna sporočila in sporočila možnosti izbire.
IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Notranji klici med sodelavci

LiveAgent podpira brezplačne notranje klice (tudi klepet!) med vsemi vašimi agenti. Vsi klici se dogajajo znotraj brskalnika v aplikaciji. Za delovanje ne potrebujete namestitve nobene zunanje aplikacije.

Nastavite storitev na videoklice

Želite govoriti s stranko na bolj osebni ravni pa je stranka predaleč? Začnite videoklic! LiveAgent vam omogoča preklop vseh začetih klicev v brskalniku na videoklic.
two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Sledenje klicem, dnevniki in poročila

Nadzirajte število dohodnih in odhodnih klicev. Spremljajte koliko klicev sprejme posamezni agent, njihovo dolžino in še veliko drugih statističnih podatkov, ki vam bodo pomagali razumeti stanje vaše podpore strankam in kako jo izboljšati.

Neomejeno število posnetkov klicev

LiveAgent softphone programska oprema lahko shrani neomejeno število posnetkov klicev. Vsak dohodni in odhodni klic, ki ga naredite, bo posnet in shranjen v LiveAgent. Če boste kdaj potrebovali dostop do posnetkov za zagotavljanje kakovosti, šolanje agentov, preverjanje pristnosti vstopnic ali iz pravnih razlogov, lahko to storite z enim klikom.
LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Več softphone klientov

LiveAgent se povezuje z več softphone klienti, ki omogočajo uporabnikom VoIP klice.

LiveAgent mobilna aplikacija

Naredili smo svojo aplikacijo za Android in iOS, ki se brez težav povezuje z vašim spletnim klientom. Začnite nuditi pomoč strankam, ko ste na poti. Vse to s prenosno različico softphone programske opreme.
google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnični sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča nuditi izjemno podporo našim strankam.

black Slido logo

Zakaj je LiveAgent softphone prava izbira za vas?

adjust shifts

Storitev v oblaku, ki je lahka za uporabo

LiveAgent je storitev v oblaku, ki je lahka za nastavitev in za uporabo. Začnite uporabljati naš zmogljivi klicni center v nekaj minutah. Brez pomoči vašega IT osebja.
Call routing benefits

Vse-v-enem večkanalna platforma

Softphone je samo del kompleksne rešitve, ki omogoča upravljanje z vstopnicami, elektronsko pošto, klepetom, klici in sporočili preko družabnih medijev.
Right tools to increase sales

Zaupa nam več kot 21,000 podjetij

LiveAgent pomaga podjetjem nuditi najboljšo podporo strankam že od leta 2004. Pridružite se LiveAgent družini in spoznajte zakaj smo številka 1 na področju programske opreme za pomoč strankam za mala in srednja podjetja.
Multilingual support in LiveAgent

Večjezična programska oprema

Naša programska oprema se uporablja po celem svetu in prihaja s polno oz. delno večjezično podporo. Ponuja več kot 40 jezikov in vam omogoča tudi uporabo posebnih črk in znakov.    

Ste naveličani preklapljanja med klici, klepeti, elektronsko pošto in ostalimi komunikacijskimi orodji?

Tukaj to ni potrebno. LiveAgent je unikatna programska oprema, ki združuje več komunikacijskih kanalov. Vse to po dostopni in transparentni ceni. Ne imejte dodatnih stroškov samo za uporabo klicnega centra. Primerjajte našo večkanalno rešitev z ostalimi na tržišču.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

LiveAgent združuje več kot 99% VoIP ponudnikov

  • GBC omrežja
  • Equada
  • iPlan
  • Telnyx
  • CYN Solutions Inc.
  • MCN Telecom
  • ClickPhone
  • Voip do Brasil
  • VoipTel International
  • DirectCall
  • Sinch
  • MultiTEL
  • OptiTELECOM
  • Sipcall
  • Fale Mais
  • Flash Telecom
  • Telsome
  • Actio
  • Megafon
  • Teletek
  • CloudItalia
  • Swan
  • Flowroute
  • Benemen
Poglejte si vse vključene partnerje.

Kaj naše stranke povedo o nas?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zSoftphone programska oprema
Migracija iz Kustomerja? LiveAgent vam lahko pomaga urejati vse, od elektronske pošte do socialnih medijev in baze znanja. Migrirajte brezplačno še danes.

Razmišljate o migraciji iz Kustomerja?

LiveAgent ponuja večkanalni komplet orodij za podporo agentom in zadovoljstvo strank. S tem lahko pokrijete najpogostejše komunikacijske kanale in organizirate stike, skupine ter profile agentov s pomočjo oznak. Poleg tega je mogoče integrirati s več kot 140 aplikacijami, kar bo poenostavilo delovne procese in olajšalo delo. Poskusite zdaj.

Danes napredujte s programsko opremo za interakcijo s strankami. Bodite na tekočem z vsemi zahtevami strank in izboljšajte izkušnjo strank na vseh kanalih.

Pojasnite s programsko opremo za interakcijo s strankami

Platforma LiveAgent ponuja več kot 180 funkcij za vključevanje strank preko različnih kanalov ter izboljšanje zadovoljstva in prodaje strank. Obstajajo tudi druge programske možnosti za pomoč uporabnikom, kot so SysAid, Hiver, Front, HubSpot Service Hub in TeamSupport. Trgovine lahko uporabljajo programsko opremo za pomoč uporabnikom, da izboljšajo nakupovalno izkušnjo s klepetom v živo, portalom strank, bazo znanja in pogostimi vprašanji ter povečajo dobiček. Bitrix24, SurveyMonkey CX, Startquestion in Userlike so štiri marketinške aplikacije, ki pomagajo podjetjem pri upravljanju izkušenj strank.

Implementacija klepeta v živo na vašem spletnem mestu poveča število konverzij. V svojo trgovino Shopify dodajte LiveAgent, najhitrejšo programsko opremo za klepet na trgu.

Najboljši klepet v živo za trgovine Shopify

Platforma LiveAgent ponuja klepet v realnem času, ki zmanjšuje količino dohodnih zahtevkov in povečuje stopnjo angažiranosti in prodaje ter izboljšuje učinek na izkušnjo strank. Programska služba ponuja skoraj 200 funkcij in vse podporne kanale pod eno streho, med drugim tudi: gumb za klepet, proaktivna povabila na klepet, vdelano sledenje v klepetu in interni klepet. Gumb za klepet je mogoče postaviti kamor koli na spletno stran in lahko izberete že pripravljen gumb iz galerije gumbov.

LiveAgent je popolnoma opremljena programska oprema za storitveni center, ki za združevanja postopkov uporablja sistem za izdelavo zahtevkov.

Programska oprema za storitveni center za boljšo uporabniško izkušnjo

Programska oprema za storitveni center, kot je LiveAgent, je ključna za boljše upravljanje službe za pomoč uporabnikom in nudenje boljših storitev strankam, ki želijo sodelovati z vašim podjetjem prek različnih kanalov komunikacije, kot so klepet v živo, družabna omrežja in SMS sporočila. Celovita rešitev združuje vse te kanale v enega in pomaga preprečevati izgubljene poizvedbe strank ter zagotavlja jasno in učinkovito komunikacijo.

Programska oprema za odhodni klicni center LiveAgent vam omogoča odhodne klice prodajnim potencialnim strankam, potencialnim strankam ali trenutnim strankam. Preizkusite 14-dnevno brezplačno preskusno različico in dvignite svoje podjetje na novo raven.

Učinkovita programska oprema za odhodni klicni center

Če iščete pripomoček za klepet v živo z bogato ponudbo funkcij za zmanjšanje obremenitve zahtevkov in povečanje zadovoljstva strank in prodaje, lahko primerjate rešitve z najboljšo oceno uporabnikov Capterre. LiveAgent je primerna izbira za upravljanje komunikacije strank v podjetju in izboljšanje storitve za stranke. Avtomatizacija klicnega centra lahko tudi pomaga pri obdelavi klicev in zmanjšanju stroškov, vendar je potrebno biti previden pri avtomatizaciji. Programska oprema za pomoč uporabnikom v trgovini na drobno lahko zagotovi pomoč kupcem s klepetom v živo, portalom strank, bazo znanja ali pogostimi vprašanji in poveča dobiček.

Želite podatke preseliti iz Helpshifta na drugo rešitev? Oglejte si storitev LiveAgent in njegove prednosti. Začnite brezplačen preizkus še danes.

Selitev iz storitve Helpshift?

LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednja podjetja z večkanalnim pristopom in klepetom v živo, ki omogoča hitro in enostavno pomoč strankam. Ponuja tudi druge funkcije, kot so e-pošta, vstopnični sistem in podpora na družabnih omrežjih. LiveAgent je primeren za SMB podjetja in startupe, ter podpira pripomočke v 43 jezikih. Obstajajo različne možnosti plačila, vključno z brezplačno preizkusno različico ter plačljivimi možnostmi Small, Medium in Large Business. Do vseh funkcij lahko dostopate preko enostavne in prilagodljive instrumentne plošče.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico