Programska oprema za programski telefon bogata s funkcijami

Izboljšajte podporo svojega klicnega centra z drevesi IVR po meri in samodejnimi povratnimi klici.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Vodilna softphone programska oprema za B2B & B2C podjetja

LiveAgent ponuja podporo SIP VoIP v okviru svojega virtualnega klicnega centra. Ponudite vrhunsko telefonsko podporo že danes — neodvisno od vaše lokacije. Ponudite podporo iz udobja vašega doma, pisarne ali celo s poti preko naše aplikacije.
[nagrade_small]
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Kaj je softphone programska oprema?

Softphone programska oprema je orodje, ki omogoča posredovanje in sprejemanje telefonskih klicev preko interneta namesto po navadnih telefonskih linijah. Ker gre za programsko opremo, se lahko uporablja na računalnikih in mobilnih telefonih in ne na namenski strojni opremi oziroma s klasičnimi telefoni.

Zakaj podjetja uporabljajo LiveAgent softphone?

Cenejša rešitev

LiveAgent je sodeluje z več kot 35 mednarodnimi ponudniki VoIP telefonije. Pridobite SIP paket z majhno mesečno naročnino in se poslovite od plačevanja minutnih tarif.

Idealno za delo na daljavo

Uporaba softphone programske opreme vam omogoča delo od kjerkoli. Sprejemate lahko klice iz udobja vašega doma, pisarne ali celo, ko ste na poti.

Bolj zanesljiv

Softphone tehnologija ponuja beleženje, snemanje in posredovanje klicev. Ponaša se z izjemno čistim zvokom, usmerjevalnim odzivnikom in možnostjo vračanja klicev, kar omogoča tekočo podporo brez omejitev.

Srečne stranke so najboljše stranke

Ponujamo brezplačno migracijo z vseh najbolj pogostih rešitev za podporo strankam na tržišču.

Lastnosti LiveAgent softphone

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Pametno usmerjanje klicev

LiveAgent usmerja prihajajoče klice na primerne oddelke in agente naključno ali pa po prioritetnem določilu. Klici so usmerjeni samo k tistim agentom, ki so trenutno prisotni in lahko sprejemajo klice.

Usmerjevalni odzivnik & možnosti vračanja klicev

LiveAgent vam ponuja možnost, da sestavite svoj meni usmerjevalnega odzivnika klicev, ki vključuje možnost vračanja klica. Posnamete lahko svoja sporočila v okviru LiveAgent, ali pa naložite generična pozdravna sporočila in sporočila možnosti izbire.
IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Notranji klici med sodelavci

LiveAgent podpira brezplačne (tudi klepet!) med vsemi vašimi agenti. Vsi klici se dogajajo znotraj brskalnika v aplikaciji. Za delovanje ne potrebujete namestitve nobene zunanje aplikacije.

Nastavite storitev na videoklice

Želite govoriti s stranko na bolj osebni ravni pa je stranka predaleč? Začnite videoklic! LiveAgent vam omogoča preklop vseh začetih klicev v brskalniku na videoklic.
two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Sledenje klicem, dnevniki in poročila

Nadzirajte število dohodnih in odhodnih klicev. Spremljajte koliko klicev sprejme posamezni agent, njihovo dolžino in še veliko drugih statističnih podatkov, ki vam bodo pomagali razumeti stanje vaše podpore strankam in kako jo izboljšati.

Neomejeno število posnetkov klicev

LiveAgent softphone programska oprema lahko shrani neomejeno število posnetkov klicev. Vsak dohodni in odhodni klic, ki ga naredite, bo posnet in shranjen v LiveAgent. Če boste kdaj potrebovali dostop do posnetkov za zagotavljanje kakovosti, šolanje agentov, preverjanje pristnosti vstopnic ali iz pravnih razlogov, lahko to storite z enim klikom.
LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Več softphone klientov

LiveAgent se povezuje z več softphone klienti, ki omogočajo uporabnikom VoIP klice.

LiveAgent mobilna aplikacija

Naredili smo svojo aplikacijo za Android in iOS, ki se brez težav povezuje z vašim spletnim klientom. Začnite nuditi pomoč strankam, ko ste na poti. Vse to s prenosno različico softphone programske opreme.
google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnični sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča nuditi izjemno podporo našim strankam.

black Slido logo

Zakaj je LiveAgent softphone prava izbira za vas?

adjust shifts

Storitev v oblaku, ki je lahka za uporabo

LiveAgent je storitev v oblaku, ki je lahka za nastavitev in za uporabo. Začnite uporabljati naš zmogljivi klicni center v nekaj minutah. Brez pomoči vašega IT osebja.
Call routing benefits

Vse-v-enem večkanalna platforma

Softphone je samo del kompleksne rešitve, ki omogoča upravljanje z vstopnicami, elektronsko pošto, klepetom, klici in sporočili preko družabnih medijev.
Right tools to increase sales

Zaupa nam več kot 21,000 podjetij

LiveAgent pomaga podjetjem nuditi najboljšo podporo strankam že od leta 2004. Pridružite se LiveAgent družini in spoznajte zakaj smo številka 1 na področju programske opreme za pomoč strankam za mala in srednja podjetja.
Multilingual support in LiveAgent

Večjezična programska oprema

Naša programska oprema se uporablja po celem svetu in prihaja s polno oz. delno . Ponuja več kot 40 jezikov in vam omogoča tudi uporabo posebnih črk in znakov.

Ste naveličani preklapljanja med klici, klepeti, elektronsko pošto in ostalimi komunikacijskimi orodji?

Tukaj to ni potrebno. LiveAgent je unikatna programska oprema, ki združuje več komunikacijskih kanalov. Vse to po dostopni in transparentni ceni. Ne imejte dodatnih stroškov samo za uporabo klicnega centra. Primerjajte našo večkanalno rešitev z ostalimi na tržišču.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Migrirajte na LiveAgent

    LiveAgent združuje več kot 99% VoIP ponudnikov

    • 2APlus
    • Inter Telecom
    • Telematica
    • Mixvoip
    • 3CX
    • LCRcom
    • yuutel
    • Wavix
    • Sonetel
    • GBC omrežja
    • Equada
    • iPlan
    • Telnyx
    • CYN Solutions Inc.
    • MCN Telecom
    • ClickPhone
    • Voip do Brasil
    • VoipTel International
    • DirectCall
    • Sinch
    • MultiTEL
    • OptiTELECOM
    • Sipcall
    • Fale Mais
    • Flash Telecom
    • Telsome
    • Actio
    • Megafon
    • Teletek
    • CloudItalia
    • Swan
    • Flowroute
    • Benemen
    Poglejte si vse .

    Kaj naše stranke povedo o nas?

    • Partly

      Roman Bosch

      Partly

      V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

    • HostingAdvice.com

      Christine Preusler

      HostingAdvice

      LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

    • Covomo

      Karl Dieterich

      Covomo

      LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

    • HEWO

      Hendrik Henze

      Spletno trženje HEWO

      LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

    • Ponudbe WebMaster

      Razvan Sava

      Ponudbe WebMaster

      Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

    • XperienceHR

      Taras Baca

      XperienceHR

      Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

    • Skupina TAZAR

      Andrej Ftomin

      Skupina TAZAR

      Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

    • The Workplace Depot

      Matt Janaway

      The Workplace Depot

      Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

    • Izdelki CSI

      Viviane Carter

      Izdelki CSI

      LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

    • Lucky Bike

      Christian Lange

      Lucky-Bike

      Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

    • Projure

      Jens Malmqvist

      Projure

      LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

    • Websignal

      Catana Alexandru

      Websignal

      Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

    • All British Casino

      Jan Wienk

      All British Casino

      Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

    • Norske Automaten

      Allan Bjerkan

      Norske Automaten

      LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

    • Study Portals

      Sissy Böttcher

      Study Portals

      Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

    • TypoAssassin

      Peter Koning

      TypoAssassin

      Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

    • Factorchic

      Aranzazu F

      Factorchic

      Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

    • MyFutureBusiness

      Rick Nuske

      MyFutureBusiness

      LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

    • 123 Nakup

      Vojtech Kelecsenyi

      123-Nakup

      LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

    • Betconstruct

      Rafael Kobalyan

      Betconstruct

      Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

    • Atomer

      Martin Drugaj

      Atomer

      LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

    • AVMarket

      Ivan Golubović

      AVMarket

      To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

    • Antalya Consulting Language Center

      Rustem Gimaev

      Antalya Consulting Language Center

      Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

    • tekRESCUE

      Randy Bryan

      tekRESCUE

      LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

    • Marietta Corporation

      Timothy G. Keys

      Marietta Corporation

      LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

    • eFortuna

      Mihaela Teodorescu

      eFortuna

      Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

    • TrustPay

      Hilda Andrejkovičová

      TrustPay

      Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

    • Nay

      Alexandra Danišová

      Nay

      Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

    • m:zone

      Samuel Smahel

      m:zone

      LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

    • Volterman

      David Chandler

      Volterman

      Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

    Povezani članki zSoftphone programska oprema
    Programska oprema iz baze znanja je nujna pri zagotavljanju podpore svojim strankam. LiveAgent ne ponuja samo tega, ampak še več. Ugotovite, zakaj bi morali izbrati LA.

    Omogočite stranke s programsko opremo baze znanja

    The article discusses the benefits of implementing a knowledge base solution for businesses. By creating essential articles in multiple languages, this solution can improve customer experience and satisfaction, as well as reduce the workload for customer support teams. It also highlights the importance of providing quick and easy access to relevant information for impatient customers and preventing customer confusion and overload.

    Programska oprema za snemanje klicev LiveAgent lahko shrani neomejeno število posnetkov klicev. Do njih lahko kadar koli dostopate zaradi pravnih razlogov ali zagotavljanja kakovosti.

    Profesionalna programska oprema za snemanje klicev

    LiveAgent je odlično orodje za komunikacijo s strankami, ki ga priporočajo številni uporabniki. Njegova uporaba je povečala zadovoljstvo strank, povečala prodajo in izboljšala odzivni čas. Poleg tega omogoča pregled potreb strank glede na kategorijo.

    Odlična storitev za stranke se začne z boljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom. Preizkusite LiveAgent s 14-dnevno brezplačno celotno preskusno različico. Gradite odnose, povečajte zvestobo in prodajo.

    odpravimo slabe storitve s programsko opremo za pomoč uporabnikom

    The text discusses the benefits of using LiveAgent software to help with customer support in industries such as e-commerce, travel, and marketing. It identifies common problems companies face, such as slow response times and difficulty collaborating through email, and suggests solutions like setting up SLAs and using a universal inbox. The text emphasizes the importance of analyzing communication data to improve team performance.

    Odlične storitve za stranke se začnejo z boljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom. Spoznajte prednosti LiveAgenta in ga začnite uporabljati v 5 minutah.

    Zagotovite odličnestoritve za stranke

    LiveAgent je programska oprema za klepet v živo za odlično izkušnjo strank, ki ga uporabljajo številna podjetja. Zanesljiva in cenovno ugodna ponuja neomejeno število agentov, integracijo telefonije in statistični pregled potreb strank. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico. Tekst predstavlja tudi številne partnerske integracije za pošto, spremljanje in migracijo ter druge aplikacije za elektronsko poslovanje in CRM. Poleg tega so naštete uspešne slovaške podjetja s storitvami, kot so programska oprema za pomoč uporabnikom, spletno gostovanje in turistične storitve.

    Programska oprema za dohodni klicni center vam lahko pomaga vzpostaviti virtualni klicni center. Preprosto upravljajte vhodne komunikacije s strankami, izboljšajte učinkovitost ekipe za podporo in ustvarite več vhodne prodaje. Izberite pravega za svoje potrebe.

    Programska oprema za dohodne klice klicnega centra

    Programske rešitve za dohodni klicni center, kot so Ringcentral, Zendesk, Talkdesk in Zoho Desk, ponujajo različne funkcije, prednosti in slabosti. Te vključujejo možnosti za avdio/video konference, upravljanje stikov, dohodni klicni center in integracijo družbenih medijev. Cene se razlikujejo, vendar večina ponuja brezplačne preskusne različice. Integracija teh rešitev v klicni center omogoča boljšo komunikacijo s strankami in izboljšano upravljanje podatkov.

    Večkanalna programska oprema klicnega centra LiveAgent omogoča agentom zagotavljanje prilagojenih storitev za vaše stranke. Preizkusite novo izkušnjo podpore strankam zdaj.

    Call center software

    LiveAgent je odlično orodje za komunikacijo s strankami, ki omogoča hitrejšo in boljšo podporo. Integrira se s družbenimi omrežji in zagotavlja klepet v živo ter hitre rešitve. S tem lahko dosežete več strank in izboljšate zadovoljstvo ter donosnost naložbe.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Rezervirajte si demo različico

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Rezervirajte si demo različico
    Start Free Trial x