Razmišljate o migraciji iz Kustomerja?
LiveAgent ponuja večkanalni komplet orodij za podporo agentom in zadovoljstvo strank. S tem lahko pokrijete najpogostejše komunikacijske kanale in organizirate stike, skupine ter profile agentov s pomočjo oznak. Poleg tega je mogoče integrirati s več kot 140 aplikacijami, kar bo poenostavilo delovne procese in olajšalo delo. Poskusite zdaj.
Pojasnite s programsko opremo za interakcijo s strankami
Platforma LiveAgent ponuja več kot 180 funkcij za vključevanje strank preko različnih kanalov ter izboljšanje zadovoljstva in prodaje strank. Obstajajo tudi druge programske možnosti za pomoč uporabnikom, kot so SysAid, Hiver, Front, HubSpot Service Hub in TeamSupport. Trgovine lahko uporabljajo programsko opremo za pomoč uporabnikom, da izboljšajo nakupovalno izkušnjo s klepetom v živo, portalom strank, bazo znanja in pogostimi vprašanji ter povečajo dobiček. Bitrix24, SurveyMonkey CX, Startquestion in Userlike so štiri marketinške aplikacije, ki pomagajo podjetjem pri upravljanju izkušenj strank.
Najboljši klepet v živo za trgovine Shopify
Platforma LiveAgent ponuja klepet v realnem času, ki zmanjšuje količino dohodnih zahtevkov in povečuje stopnjo angažiranosti in prodaje ter izboljšuje učinek na izkušnjo strank. Programska služba ponuja skoraj 200 funkcij in vse podporne kanale pod eno streho, med drugim tudi: gumb za klepet, proaktivna povabila na klepet, vdelano sledenje v klepetu in interni klepet. Gumb za klepet je mogoče postaviti kamor koli na spletno stran in lahko izberete že pripravljen gumb iz galerije gumbov.
Programska oprema za storitveni center za boljšo uporabniško izkušnjo
Programska oprema za storitveni center, kot je LiveAgent, je ključna za boljše upravljanje službe za pomoč uporabnikom in nudenje boljših storitev strankam, ki želijo sodelovati z vašim podjetjem prek različnih kanalov komunikacije, kot so klepet v živo, družabna omrežja in SMS sporočila. Celovita rešitev združuje vse te kanale v enega in pomaga preprečevati izgubljene poizvedbe strank ter zagotavlja jasno in učinkovito komunikacijo.
Učinkovita programska oprema za odhodni klicni center
Če iščete pripomoček za klepet v živo z bogato ponudbo funkcij za zmanjšanje obremenitve zahtevkov in povečanje zadovoljstva strank in prodaje, lahko primerjate rešitve z najboljšo oceno uporabnikov Capterre. LiveAgent je primerna izbira za upravljanje komunikacije strank v podjetju in izboljšanje storitve za stranke. Avtomatizacija klicnega centra lahko tudi pomaga pri obdelavi klicev in zmanjšanju stroškov, vendar je potrebno biti previden pri avtomatizaciji. Programska oprema za pomoč uporabnikom v trgovini na drobno lahko zagotovi pomoč kupcem s klepetom v živo, portalom strank, bazo znanja ali pogostimi vprašanji in poveča dobiček.
Selitev iz storitve Helpshift?
LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednja podjetja z večkanalnim pristopom in klepetom v živo, ki omogoča hitro in enostavno pomoč strankam. Ponuja tudi druge funkcije, kot so e-pošta, vstopnični sistem in podpora na družabnih omrežjih. LiveAgent je primeren za SMB podjetja in startupe, ter podpira pripomočke v 43 jezikih. Obstajajo različne možnosti plačila, vključno z brezplačno preizkusno različico ter plačljivimi možnostmi Small, Medium in Large Business. Do vseh funkcij lahko dostopate preko enostavne in prilagodljive instrumentne plošče.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih