Iščete alternativo Dixe?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša Dixa alternativa na trgu.
  • ✓ Brez provizije za namestitev
  • ✓ Podpora 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte LiveAgent – programsko opremo za pomoč strankam z veliko funkcijami, ki lahko pokrivajo več komunikacijskih kanalov in družabnih medijev. Ostanite v stiku s strankami prek e-pošte, klepeta v živo, klicnega centra, portala za stranke, Viberja in družabnih omrežij. Poiščite več informacij o LiveAgentu ali začnite brezplačno 14-dnevno preskusno različico in si zagotovite izkušnjo.

Primerjava Dixa in LiveAgent na prvi pogled

Funkcije Liveagent Dixa
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice.
Dixa ponuja vstopnice.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Dixa ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Dixa ponuja klicni center.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
Dixa ne ponuja samopostrežnega portala.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
Dixa ponuja integracijo Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
Dixa ne ponuja integracije s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Dixa ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
Dixa ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Dixa ne ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Dixa ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
Dixa ponuja avtomatizacijo in pravila.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
Dixa ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Dixa ponuja funkcije IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Dixa ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
Dixa ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
Dixa ponuja neomejeno število spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Dixa ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Dixa ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Dixa ponuja neomejeno snemanje klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
Dixa ponuja neomejeno podporo 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Upravljajte interakcijo s strankami prek več kanalov

Izjemne storitve za stranke bi morale priti z več krajev, ki so primerni za vaše stranke. Na srečo lahko z enim vstopničnim sistemom opravite kakovostno storitev za stranke. Urejajte zahtevke in klice po e-pošti, nastavite pripomoček za klepet v živo in povežite Facebook, Twitter, Instagram, in Viber.Vse je pod eno streho, kot bi moralo biti, zato se lahko vaši agenti osredotočijo na več pomoči, ne da bi preklapljali med aplikacijami.

Namensko orodje za pomoč strankam, ki obravnava vse

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zagotovite zadovoljstvo uporabnikov prek več družabnih medijev

Družbeni mediji postajajo vedno boljša in hitrejša orodja za podporo strankam. Zato sta integraciji Facebook in Facebook Messenger vgrajeni v LiveAgent, tako da lahko preprosto povežete svoj račun. Enako velja za Twitter in Instagram. Poiščite družabnost prek uporabniku prijaznega vstopničnega sistema, upravljajte svoje objave, odgovarjajte na komentarje in preprosto naredite več na enem mestu.
Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Upravljanje zahtevkov za družabne medije v enem vmesniku

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Klepet v realnem času z intuitivnimi funkcijami

Hitreje rešite vprašanja strank s pravo rešitvijo za podporo strankam. Pridobite neverjetne povratne informacije strank, zahvaljujoč najhitrejšemu pripomočku za klepet v živo na trgu. Klepet v živo je eno najboljših orodij za podporo strankam, LiveAgent pa ga podpira s ključnimi funkcijami, ki zagotavljajo nemoteno izkušnjo. Oglejte si celoten seznam funkcij klepeta v živo in se prepričajte, zakaj je odličen za zadovoljstvo strank.

Z našimi klepeti v živo hitreje obravnavajte zahteve strank

Pridobite neverjetno skrb za stranko pri naši podporni skupini

Pogovore s strankami izvajamo 24 ur na dan, 7 dni v tednu, tako da lahko kadar koli pomagamo vsem. Pokličite nas, poklepetajte z nami ali nam pošljite e-pošto, ko potrebujete našo pomoč za rešitev težave ali ko želite izvedeti kaj novega o LiveAgentu. Obiščete lahko tudi naš portal za podporo, ki je poln koristnih člankov o naši rešitvi za pomoč strankam.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Prihranite več z LiveAgentom

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ste pripravljeni preizkusiti LiveAgent?

Oglejte si video posnetek, da vidite, kaj še lahko stori LiveAgent, ali zaženite naš brezplačni 14-dnevni preizkus, da ga lahko doživite sami. Ogledate si lahko tudi naše cenovno ugodne načrte, primerne za podjetja v večini velikosti in panog. Pridružite se LiveAgent-u še danes in z našo rešitvijo za pomoč uporabnikom izboljšajte storilnost.

Primerjajte nas z ostalimi

    Povezani članki zDixa alternativa
    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x