Preklopite s telefonskega sistema 3CX na LiveAgent in ustvarite enoten komunikacijski center za svoje podjetje. Raziščite LiveAgentov vstopnični sistem, ki zmore več kot sistemi poslovnih telefonov in klepet v živo. Izboljšajte svojo poslovno komunikacijo z e-poštnimi zahtevki, klepetom v živo, klicnim centrom, bazo znanja, Viberjem in družabnimi mediji. Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti več, ali začnite našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico že danes.
Enostavno povežite vašo VoIP številko in upravljajte z več klici vaših strank naenkrat. Organizirajte videoklice ali pa uredite IVR odzivnik za preusmeritev klicev na različne oddelke in k različnim agentom v vašem podjetju. Poglejte si celoten seznam funkcij klicnega centra in ugotovite, kako bi z LiveAgent lahko izboljšali izkušnjo vaših strank.
Features | Liveagent Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna. | 3CX |
---|---|---|
Vstopnični sistem Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve strank. | LiveAgent ponuja vstopnični sistem | 3CX ponuja vstopničnega sistema |
Klepet v živo Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto. | LiveAgent ponuja klepet v živo. | 3CX ponuja klepet v živo. |
Klicni center Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev. | LiveAgent ponuja klicni center. | 3CX ponuja klicni center. |
Samopomoč Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja. | LiveAgent ponuja samopostrežni portal. | 3CX ponuja samopostrežnega portala. |
Facebook Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev. | LiveAgent ponuja integracijo Facebooka v načrt zahtevkov za doplačilo 39 $/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov. | 3CX ponuja integracijo Facebooka v načrtu za 158 $/mesec. |
Twitter Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme. | LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem. | 3CX ne ponuja integracije s Twitterjem. |
Instagram Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev. | LiveAgent ponuja integracijo z Instagramom. | 3CX ne ponuja integracije Instagrama. |
Viber Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev. | LiveAgent ponuja integracijo Viberja. | 3CX ne ponuja integracije Viberja. |
Knowledge Base Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili. | LiveAgent ponuja bazo znanja. | 3CX ponuja baze znanja. |
Forum strank Spletna deska za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja. | LiveAgent ponuja forum za stranke. | 3CX ponuja foruma za stranke. |
Avtomatizacija in pravila Delovni tokovi, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila. | LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila. | 3CX ponuja avtomatizacijo in pravila. |
API Nabor funkcij, ki omogočajo, da različne aplikacije delujejo skupaj. | LiveAgent ponuja funkcije API v načrtu zahtevkov za 15 $/agenta/mesec. | 3CX ponuja funkcije API v načrtu za $158/mesec. |
Interaktivni glasovni odziv (IVR) Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem. | LiveAgent ponuja funkcije IVR v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec. | 3CX ponuja funkcije IVR v načrtu za 158 $/mesec. |
Video klici Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime. | LiveAgent ponuja video klice v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec. | 3CX ponuja video klice v načrtu za 158 $/mesec. |
Neomejena zgodovina Zahtevki ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate. | LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino | 3CX ponuja neomejeno zgodovino. |
Neomejena spletna mesta Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest. | LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest. | 3CX ponuja neomejeno število spletnih mest. |
Neomejeni gumbi za klepet Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet. | LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet. | 3CX ponuja neomejenih gumbov za klepet. |
Neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in zahtevkov. | LiveAgent ponuja neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil v načrtu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec. | 3CX ponuja neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil v načrtu za 158 $/mesec. |
Neomejeno snemanje klicev Posnemite vsak opravljen ali prejet klic in predvajajte posnetek kadar koli. | LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec. | 3CX ponuja neomejeno snemanje klicev v načrtu za 158 $/mesec. |
Neomejena podpora 24/7 Podpora strankam je na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate. | LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan. | 3CX ne ponuja neomejene podpore 24 ur na dan. |
Izboljšajtevključenost strank in dosegajte ljudi po vseh kanalih. Preidite na programsko opremo z intuitivnim vmesnikom in večkanalnim vstopničnim sistemom, ki lahko upravlja z vsakim komunikacijskim kanalom, ki ga uporabljajo vaše stranke. Izboljšajte vašo podporo strankam ali prodajne oddelke z vstopnicami elektronske pošte, najhitrejšim klepetom v živo, klicnim centrom, portalom za stranke, Viber-jem, Facebook-om, Twitter-jem in Instagram-om.
Pripomoček za klepet v živo na vaši spletni strani bo naredil čudež na področju prodaje in podpore strankam. Proaktivna povabila na klepet bodo zagotovila večjo vključenost strank, pogled na tipkanje v realnem času pa bo omogočil agentom hitrejše odgovore in rešitve težav. S hitrostjo našega klepeta v živo bo vaša podporna ekipa učinkovita, rezultati dela pa bodo odlični.
Trudimo se, da poslušamo svoje stranke in zato imamo našo 24/7 podporno službo, ki je tu, da vam pomaga rešiti vaše težave. Pošljite nam elektronsko pošto, klepetajte z nami na spletni strani ali pa nas pokličite vsakič, ko potrebujete pomoč ali pa bi se radi naučili kaj novega o LiveAgent. Poglejte si naše ocene in videli boste razloge, zakaj so se naše stranke odločile za uporabo LiveAgent.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnični sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča ponuditi našim strankam izjemno podporo.
Peter Komornik, CEO
Primerjajte naše ugodne plačljive pakete ali pa začnite s 14-dnevnim brezplačnim preizkusom že danes. Za to ne potrebujete vnašati podatkov vaše kreditne kartice. Bi najprej radi izvedeli več o LiveAgent? Poglejte si našo spletno stran ali pa si oglejte predstavitveni video, ki pokaže, kaj LiveAgent zmore.
How does the chat routing work?
LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.
LiveAgent ponuja različne programske rešitve za podporo strankam, vključno s sistemom za upravljanje zahtevkov, integracijo z družbenimi mediji, SLA upravljanjem, vgrajenim klicnim centrom in analitičnimi poročili. Orodja za pomoč strankam so ključna za opolnomočenje strank, kar vodi v večje zadovoljstvo in zvestobo. LiveAgent ponuja programsko opremo za samopostrežno podporo strankam in bazo znanja, kar pomaga agentom pri njihovem delu. Klepet v živo pa je odlično orodje za izobraževalne in nevladne organizacije, saj omogoča modernizacijo službe za podporo strankam.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team