Preklopite s telefonskega sistema 3CX na LiveAgent in ustvarite enoten komunikacijski center za svoje podjetje. Raziščite LiveAgentov vstopnični sistem, ki zmore več kot sistemi poslovnih telefonov in klepet v živo. Izboljšajte svojo poslovno komunikacijo z e-poštnimi zahtevki, klepetom v živo, klicnim centrom, bazo znanja, Viberjem in družabnimi mediji. Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti več, ali začnite našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico že danes.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Enostavno povežite vašo VoIP številko in upravljajte z več klici vaših strank naenkrat. Organizirajte videoklice ali pa uredite IVR odzivnik za preusmeritev klicev na različne oddelke in k različnim agentom v vašem podjetju. Poglejte si celoten seznam funkcij klicnega centra in ugotovite, kako bi z LiveAgent lahko izboljšali izkušnjo vaših strank.
Features | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
|
3CX
|
---|---|---|
Vstopnični sistem
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve strank.
|
LiveAgent ponuja vstopnični sistem
|
3CX ponuja vstopničnega sistema
|
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
|
LiveAgent ponuja klepet v živo.
|
3CX ponuja klepet v živo.
|
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
|
LiveAgent ponuja klicni center.
|
3CX ponuja klicni center.
|
Samopomoč
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
|
3CX ponuja samopostrežnega portala.
|
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka v načrt zahtevkov za doplačilo 39 $/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
|
3CX ponuja integracijo Facebooka v načrtu za 158 $/mesec.
|
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
|
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
|
3CX ne ponuja integracije s Twitterjem.
|
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo z Instagramom.
|
3CX ne ponuja integracije Instagrama.
|
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
|
3CX ne ponuja integracije Viberja.
|
Knowledge Base
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja.
|
3CX ponuja baze znanja.
|
Forum strank
Spletna deska za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
3CX ponuja foruma za stranke.
|
Avtomatizacija in pravila
Delovni tokovi, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
3CX ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
API
Nabor funkcij, ki omogočajo, da različne aplikacije delujejo skupaj.
|
LiveAgent ponuja funkcije API v načrtu zahtevkov za 15 $/agenta/mesec.
|
3CX ponuja funkcije API v načrtu za $158/mesec.
|
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
|
LiveAgent ponuja funkcije IVR v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
|
3CX ponuja funkcije IVR v načrtu za 158 $/mesec.
|
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
|
LiveAgent ponuja video klice v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
|
3CX ponuja video klice v načrtu za 158 $/mesec.
|
Neomejena zgodovina
Zahtevki ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino
|
3CX ponuja neomejeno zgodovino.
|
Neomejena spletna mesta
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
3CX ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
Neomejeni gumbi za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
3CX ponuja neomejenih gumbov za klepet.
|
Neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in zahtevkov.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil v načrtu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
|
3CX ponuja neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil v načrtu za 158 $/mesec.
|
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljen ali prejet klic in predvajajte posnetek kadar koli.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
|
3CX ponuja neomejeno snemanje klicev v načrtu za 158 $/mesec.
|
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
|
3CX ne ponuja neomejene podpore 24 ur na dan.
|
Izboljšajtevključenost strank in dosegajte ljudi po vseh kanalih. Preidite na programsko opremo z intuitivnim vmesnikom in večkanalnim vstopničnim sistemom, ki lahko upravlja z vsakim komunikacijskim kanalom, ki ga uporabljajo vaše stranke. Izboljšajte vašo podporo strankam ali prodajne oddelke z vstopnicami elektronske pošte, najhitrejšim klepetom v živo, klicnim centrom, portalom za stranke, Viber-jem, Facebook-om, Twitter-jem in Instagram-om.
Pripomoček za klepet v živo na vaši spletni strani bo naredil čudež na področju prodaje in podpore strankam. Proaktivna povabila na klepet bodo zagotovila večjo vključenost strank, pogled na tipkanje v realnem času pa bo omogočil agentom hitrejše odgovore in rešitve težav. S hitrostjo našega klepeta v živo bo vaša podporna ekipa učinkovita, rezultati dela pa bodo odlični.
Trudimo se, da poslušamo svoje stranke in zato imamo našo 24/7 podporno službo, ki je tu, da vam pomaga rešiti vaše težave. Pošljite nam elektronsko pošto, klepetajte z nami na spletni strani ali pa nas pokličite vsakič, ko potrebujete pomoč ali pa bi se radi naučili kaj novega o LiveAgent. Poglejte si naše ocene in videli boste razloge, zakaj so se naše stranke odločile za uporabo LiveAgent.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Roman Bosch
Partly
V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
Hendrik Henze
Spletno trženje HEWO
LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
Razvan Sava
Ponudbe WebMaster
Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
Andrej Ftomin
Skupina TAZAR
Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
Viviane Carter
Izdelki CSI
LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
Catana Alexandru
Websignal
Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
Jan Wienk
All British Casino
Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
Sissy Böttcher
Study Portals
Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
Peter Koning
TypoAssassin
Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
Aranzazu F
Factorchic
Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
Alexandra Danišová
Nay
Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
David Chandler
Volterman
Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnični sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča ponuditi našim strankam izjemno podporo.
Peter Komornik, CEO
Primerjajte naše ugodne plačljive pakete ali pa začnite s 14-dnevnim brezplačnim preizkusom že danes. Za to ne potrebujete vnašati podatkov vaše kreditne kartice. Bi najprej radi izvedeli več o LiveAgent? Poglejte si našo spletno stran ali pa si oglejte predstavitveni video, ki pokaže, kaj LiveAgent zmore.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
3XC alternativ je veliko, le nekaj od njih pa se lahko kosa glede kvalitete storitev. LiveAgent vam pomaga zgraditi odličen in učinkovit klicni center za vašo službo za podporo strankam.
Da in to je šele začetek. LiveAgent ponuja večkanalni vstopnični sistem, ki lahko upravlja z elektronsko pošto, klepetom v živo, družbenimi omrežji in portalom za stranke.
LiveAgent lahko upravlja več komunikacijskih kanalov. To pomeni, da vas stranke lahko dosežejo po njim najljubšem kanalu.
LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je zelo priljubljeno med uporabniki in ponuja veliko prednosti. Uporaba LiveAgenta je povzročila povečanje zadovoljstva strank in prodaje, odzivni čas pa se je povečal za 60%. Poleg tega LiveAgent omogoča hitrejšo in natančnejšo podporo ter statistični pregled kategorij vstopnic. Vse to pa dosega tudi s pozitivnimi mnenji uporabnikov, ki so ga ocenili kot odlično rešitev z dodano vrednostjo, ki premaga vse druge na trgu, tudi tiste z višjimi cenovnimi ravni.
Iščete alternativo za Kustomer?
LiveAgent je odlično orodje za komunikacijo s strankami, ki je pospešilo komunikacijo s strankami in jim omogočilo klepet s strankami. Uporaba LiveAgenta je izboljšala zadovoljstvo strank in prodajo ter povečala odzivni čas za 60%. Stopnja konverzije plačanih strank se je po uporabi LiveAgenta povečala za 325%. Vse to je privedlo do izboljšanja produktivnosti in profesionalnega pristopa do strank. LiveAgent je priporočljiv za izboljšanje in učinkovitost storitve za stranke.
LiveAgent je alternativa za program Dashly, ki ponuja več kot 175 funkcij za boljšo podporo strankam in produktivnost agentov. Sistem CRM omogoča upravljanje odnosov s strankami vključno z e-pošto, klici, portalom za stranke in komunikacijo v klepetu v živo. Po registraciji pri LiveAgentu, bodo na e-poštni naslov poslani podatki za prijavo. Za več informacij o LiveAgentu kot tudi rezervacijo termina za demo različico, se lahko kontaktira preko spletnega obrazca, e-pošte ali v klepetu v živo. Spletna stran uporablja piškotke, kar se strinjate z uporabo.
Ali iščete alternativo za prestavljanje pomoči?
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih