Ali iščete alternativo za 3CX?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa 3CX na trgu.

  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Podpora 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Preklic je možen kadarkoli
Uporabljeno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Preklopite s telefonskega sistema 3CX na LiveAgent in ustvarite enoten komunikacijski center za svoje podjetje. Raziščite LiveAgentov vstopnični sistem, ki zmore več kot sistemi poslovnih telefonov in klepet v živo. Izboljšajte svojo poslovno komunikacijo z e-poštnimi zahtevki, klepetom v živo, klicnim centrom, bazo znanja, Viberjem in družabnimi mediji. Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti več, ali začnite našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico že danes.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Enostavno upravljanje s kontaktnim centrom

Enostavno povežite vašo VoIP številko in upravljajte z več klici vaših strank naenkrat. Organizirajte videoklice ali pa uredite IVR odzivnik za preusmeritev klicev na različne oddelke in k različnim agentom v vašem podjetju. Poglejte si celoten seznam funkcij klicnega centra in ugotovite, kako bi z LiveAgent lahko izboljšali izkušnjo vaših strank.

Primerjava 3CX in LiveAgentu na prvi pogled

Features Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
3CX
Vstopnični sistem
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve strank.
LiveAgent ponuja vstopnični sistem
3CX ponuja vstopničnega sistema
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
3CX ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
3CX ponuja klicni center.
Samopomoč
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
3CX ponuja samopostrežnega portala.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka v načrt zahtevkov za doplačilo 39 $/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
3CX ponuja integracijo Facebooka v načrtu za 158 $/mesec.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
3CX ne ponuja integracije s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo z Instagramom.
3CX ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
3CX ne ponuja integracije Viberja.
Knowledge Base
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
3CX ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna deska za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
3CX ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Delovni tokovi, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
3CX ponuja avtomatizacijo in pravila.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo, da različne aplikacije delujejo skupaj.
LiveAgent ponuja funkcije API v načrtu zahtevkov za 15 $/agenta/mesec.
3CX ponuja funkcije API v načrtu za $158/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
3CX ponuja funkcije IVR v načrtu za 158 $/mesec.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
3CX ponuja video klice v načrtu za 158 $/mesec.
Neomejena zgodovina
Zahtevki ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino
3CX ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejena spletna mesta
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
3CX ponuja neomejeno število spletnih mest.
Neomejeni gumbi za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
3CX ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in zahtevkov.
LiveAgent ponuja neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil v načrtu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
3CX ponuja neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil v načrtu za 158 $/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljen ali prejet klic in predvajajte posnetek kadar koli.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
3CX ponuja neomejeno snemanje klicev v načrtu za 158 $/mesec.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
3CX ne ponuja neomejene podpore 24 ur na dan.

Klicni center za klicanje in sprejemanje klicev z naprednimi funkcijami

Povečajte efektivnost vaše službe za podporo strankam

Izboljšajtevključenost strank in dosegajte ljudi po vseh kanalih. Preidite na programsko opremo z intuitivnim vmesnikom in večkanalnim vstopničnim sistemom, ki lahko upravlja z vsakim komunikacijskim kanalom, ki ga uporabljajo vaše stranke. Izboljšajte vašo podporo strankam ali prodajne oddelke z vstopnicami elektronske pošte, najhitrejšim klepetom v živo, klicnim centrom, portalom za stranke, Viber-jem, Facebook-om, Twitter-jem in Instagram-om.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Telefonske storitve so samo eno naših odličnih orodij

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Dobite najboljše ocene s pomočjo našega hitrega klepeta v živo

Pripomoček za klepet v živo na vaši spletni strani bo naredil čudež na področju prodaje in podpore strankam. Proaktivna povabila na klepet bodo zagotovila večjo vključenost strank, pogled na tipkanje v realnem času pa bo omogočil agentom hitrejše odgovore in rešitve težav. S hitrostjo našega klepeta v živo bo vaša podporna ekipa učinkovita, rezultati dela pa bodo odlični.

Klepet v živo z naprednimi funkcijami za najboljšo podporo strankam

Našim strankam zagotavljamo zadovoljstvo

Trudimo se, da poslušamo svoje stranke in zato imamo našo 24/7 podporno službo, ki je tu, da vam pomaga rešiti vaše težave. Pošljite nam elektronsko pošto, klepetajte z nami na spletni strani ali pa nas pokličite vsakič, ko potrebujete pomoč ali pa bi se radi naučili kaj novega o LiveAgent. Poglejte si naše ocene in videli boste razloge, zakaj so se naše stranke odločile za uporabo LiveAgent.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnični sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča ponuditi našim strankam izjemno podporo.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ste pripravljeni na preizkus?

Primerjajte naše ugodne plačljive pakete ali pa začnite s 14-dnevnim brezplačnim preizkusom že danes. Za to ne potrebujete vnašati podatkov vaše kreditne kartice. Bi najprej radi izvedeli več o LiveAgent? Poglejte si našo spletno stran ali pa si oglejte predstavitveni video, ki pokaže, kaj LiveAgent zmore.

Primerjajte nas z ostalimi

    Povezani članki z3CX alternativa
    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Bi radi izvedeli več o LiveAgentu? Zahtevajte brezplačno predstavitev, če želite izvedeti več o LiveAgentu in kako vam lahko pomaga pri uspehu.

    Rezervirajte si predstavitev

    LiveAgent ponuja različne programske rešitve za podporo strankam, vključno s sistemom za upravljanje zahtevkov, integracijo z družbenimi mediji, SLA upravljanjem, vgrajenim klicnim centrom in analitičnimi poročili. Orodja za pomoč strankam so ključna za opolnomočenje strank, kar vodi v večje zadovoljstvo in zvestobo. LiveAgent ponuja programsko opremo za samopostrežno podporo strankam in bazo znanja, kar pomaga agentom pri njihovem delu. Klepet v živo pa je odlično orodje za izobraževalne in nevladne organizacije, saj omogoča modernizacijo službe za podporo strankam.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x