Kontrolni seznam za postavitev in optimizacijo klicnega centra vam pomaga oceniti število klicev, določiti vrsto nastavitve, izbrati pravo programsko opremo in ustrezno opremiti svoj klicni center. Pomaga vam usposobiti ekipo in organizirati procese za uspešno vzpostavitev in delovanje klicnega centra.
Klicni center je oblika storitve za stranke, ki obstaja že desetletja. Je sestavni del vsakega podjetja, vendar je njegova postavitev in implementacija lahko težavna.
Ta vodnik vam bo pomagal nastaviti vaš klicni center na najučinkovitejši možni način. Zagotavljali vam bomo nasvete od iskanja članov vaše ekipe pa vse do programske opreme, ki jo morate uporabiti za zagon.
Klicni center je lahko velika korist za vsako podjetje, nasprotno pa je lahko katastrofa, če ni pravilno nastavljen. Zato je kontrolni seznam za nastavitev klicnega centra tako pomemben. Pomagal vam bo zagotoviti, da je vse v redu, preden agenti začnejo odgovarjati na klice.
Pojdite skozi vse faze vzpostavitve klicnega centra in se prepričajte, da je vsak korak opravljen pravilno. Namen tega vodnika je preprost: pomagati vam postaviti lasten klicni center in ga uspešno zagnati.
Ste v eni od teh skupin? Če je tako, nadaljujte z branjem.
Zdaj, ko je vaš klicni center pripravljen, ga lahko zaženete.
Setting up a call center can be difficult, but with the right tools, it can be a relatively straightforward process. If you go step by step and check off the points you've already covered, you won't miss anything. By using this method, you can prevent future changes from disrupting your call center, plus you'll save money and effort.
To set up a call center, you must choose the right technology, establish procedures, and perform tests. Our call center setup checklist will walk you through every step of this process.
On the day of your call center's launch, make sure everything is in order. All technology should be working properly, while all scripts and procedures should be tested. Be prepared for a few glitches on the first day, but everything should run smoothly with a careful planning process.
Yes, LiveAgent can help you start your own call center business. It provides all the tools and resources you need to get started, plus our team of experts is available to help you every step of the way.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih