Klicni center ^prehod^ kontrolni seznam

Klicni center prehod kontrolni seznam

Ali ste v procesu prehoda svojega klicnega centra na novega ponudnika programske opreme? Morda boste želeli upoštevati ta kontrolni seznam, da olajšate nemoten prehod.

Če si vzamete čas in naredite stvari pravilno, se lahko izognete morebitnim težavam in zagotovite, da bodo vaše stranke še naprej prejemale najboljšo možno storitev.

Pomen kontrolnega seznama prehoda klicnega centra

Za zamenjavo ponudnika kontaktnih centrov ste se odločili z razlogom.

Ne glede na to, ali želite prihraniti denar, izboljšati storitve za stranke ali nadgraditi nekaj programske opreme, je pomembno zagotoviti, da je prehod čim bolj gladek. Uspešen prehod je ključnega pomena za vsak klicni center, saj lahko slabo izveden stane vaš poslovni čas in veliko denarja.

S tem kontrolnim seznamom lahko zagotovite, da se upošteva vsak vidik prehoda, od migracije podatkov do usposabljanja zaposlenih.

Komu lahko koristi kontrolni seznam prehoda klicnega centra?

  • projektni ekipi
  • vodstveni ekipi
  • lastnikom podjetij
  • vodjam ekip
  • poslovno zainteresiranim stranem

Kontrolni seznam prehoda klicnega centra je izčrpen vodnik za ključne deležnike, vključene v proces prehoda. Ne glede na to, kakšna je vaša vloga, vam lahko naš kontrolni seznam pomaga zagotoviti, da proces prehoda poteka brez presledkov.

Raziščite kontrolni seznam prehoda klicnega centra

Klicni center prehod kontrolni seznam
Preden sprejmete pomembne odločitve, je pomembno razumeti potrebe in cilje vašega podjetja za klicni center.

Zakaj je razumevanje potreb vašega podjetja pomembno?

Če ne razumete potreb vašega podjetja, se lahko zlahka zanesete na lastnosti novega ponudnika. Čeprav so morda privlačni, morda niso tisto, kar vaše podjetje potrebuje za izpolnitev ciljev.

Kako razumeti potrebe vašega podjetja?

Sedite s svojo ekipo in se pogovorite, kaj iščete pri novem ponudniku. Vprašajte jih o njihovih izkušnjah s trenutno programsko opremo klicnega centra in o tem, kaj bi radi izboljšali. Zbiranje teh informacij vam bo pomagalo razumeti zahteve vašega podjetja in zagotoviti, da so izpolnjene v procesu prehoda.
Kako razumeti potrebe vašega podjetja?
vir: myperfectresume.com

Katera orodja uporabiti za razumevanje potreb vašega podjetja?

  • intervjuji z vodstvom
  • ankete članov ekipe
  • podatke, ki jih zbira služba za pomoč strankam
Ko poznate pozitivne in negativne vidike vašega trenutnega ponudnika, lahko dobite boljšo predstavo o popolnem, ki ga iščete.

Zakaj je analiza vašega trenutnega ponudnika pomembna?

Realističen pogled na svojega trenutnega ponudnika je pomemben, da si ne postavljate nerazumnih pričakovanj.

Kako opraviti analizo vašega trenutnega ponudnika?

Najprej zberite podatke od članov ekipe, strank in vodstva. Vprašajte jih o njihovih izkušnjah s trenutno programsko opremo, na primer, kaj jim je všeč in katere funkcije uporabljajo. Preglejte podatke o storitvah za stranke, da vidite, koliko pritožb je vloženih. Poiščite vzorce v podatkih, ki vam bodo pomagali razumeti, kaj je šlo narobe s trenutnim ponudnikom.
Data searching

Katera orodja uporabiti za analizo vašega trenutnega ponudnika?

  • intervjuji s člani ekipe
  • ankete članov ekipe
  • podatke, ki jih zbira služba za pomoč strankam
Ko dobro razumete potrebe vašega podjetja, zapišite merila za vašega novega ponudnika.

Zakaj je pomembno napisati seznam meril?

Omogoča vam, da primerjate ponudnike med seboj in izberete najboljšo možnost za vas.

Kako napisati seznam meril?

Začnite tako, da razmislite o vseh funkcijah, ki so pomembne za vaše podjetje, nato jih razvrstite glede na pomembnost. Iščete lahko takšne dejavnike, kot so:
  • brezplačen preizkus
  • služba za pomoč uporabnikom je na voljo 24 ur na dan
  • integriran CRM
  • pametno usmerjanje klicev
  • personalizacija
  • lastnosti, ki izboljšujejo produktivnost agenta
  • neomejeno število posnetkov klicev
  • število uporabnikov
  • cena

Katera orodja uporabiti za pisanje seznama meril?

  • razmišljanje s člani ekipe
  • ustvarjanje tabele ali preglednice v Google Dokumentih
  • razvrstitev najpomembnejših lastnosti
Z uporabo seznama kriterijev verjetno znatno zmanjšate število potencialnih ponudnikov. Zato imate nekoliko lažjo odločitev. Zdaj je čas, da se poglobimo in poiščemo več informacij o preostalih ponudnikih.

Zakaj je pomembno izvajati globlje raziskave?

Zagotavlja, da je vaša odločitev dobro premišljena in da zmanjšate tveganje vlaganja v napačno programsko rešitev klicnega centra.

Kako izvesti globlje raziskave?

Vsak ponudnik ima svojo spletno stran, kjer lahko najdete veliko informacij o njegovih storitvah. Poiščite študije primerov in ocene strank, ki so uporabljale programsko opremo, in si oglejte kanale družbenih medijev (Twitter, Facebook, LinkedIn), da vidite, kaj ljudje pravijo o ponudniku.
LiveAgent's customer reviews

Katera orodja uporabiti za globlje raziskave?

  • spletne strani vsakega ponudnika
  • ocene strank
  • LinkedIn
  • industrijske skupine
Koristno je preveriti, ali so orodja, ki jih uporablja vaš potencialni ponudnik klicnega centra, združljiva s tistimi, ki jih trenutno uporabljate. Prav tako morate ugotoviti, katere funkcije ponuja in ali ima vse, kar potrebujete.

Zakaj je preverjanje orodij in funkcij pomembno?

Nekateri ponudniki imajo lastna orodja, ki lahko otežijo proces prehoda. Na primer, lahko naletite na težave, če ni združljiv s sistemom CRM, ki ga uporabljate.

Kako preveriti orodja in funkcije, ki jih ponuja potencialni ponudnik?

Lastna spletna stran vsakega potencialnega ponudnika bi morala imeti veliko informacij o svojih storitvah, vključno s seznamom orodij, s katerimi se lahko integrira. Poglejmo si LiveAgent – ponuja številne napredne funkcije. Čeprav je široka paleta možnosti sprva lahko velika, na srečo ponuja brezplačno preskusno različico, tako da se lahko odločite, ali je prava za vas, ne da bi porabili denar. Razumevanje vseh zapletenih podrobnosti zagotovljenih funkcij in integracij je ključnega pomena, preden sprejmete kakršne koli odločitve.
LiveAgent pricing

Katere rešitve uporabiti za preverjanje razpoložljivih funkcij in orodij?

  • spletne strani vsakega potencialnega ponudnika
  • podporni center
  • brezplačen preizkus
Po opravljeni raziskavi bi morali imeti nekaj ponudnikov, ki izpolnjujejo vsa merila na vašem seznamu.

Zakaj je zožitev seznama pomembna?

This step will help you to focus on those providers that best fit your company. This approach saves time during the evaluation process.

Kako zožiti seznam?

Določite težo za vsako merilo tako, da ocenite njegovo pomembnost (če še niste). Vsakega ponudnika primerjajte z merili, ki ste jih postavili, in po vaših željah izločite tiste, ki ne izpolnjujejo vseh. Nato lahko vsakega ponudnika ocenite glede na število funkcij, ki jih ponuja, pomnožite vsako oceno s težo in dodate rezultate. Ponudniki z najvišjimi ocenami bi morali biti tisti, ki jih je vredno razmisliti.
Kako zožiti seznam?
source: blogmarketingacademy.com

Katero orodje uporabiti za zožitev seznama?

  • primerjalna tabela v Google Dokumentih ali Excelu
Edini način za popolno razumevanje delovanja rešitve je, da se prijavite za preizkusno različico in jo sami preizkusite.

Zakaj je testiranje pomembno?

To je vaša priložnost, da vidite, kako dobro programska oprema deluje v vašem okolju in ali izpolnjuje vsa vaša pričakovanja.

Kako testirati ponudnike?

Obrnite se na vsakega potencialnega ponudnika in prosite za preizkusno različico ali demo. Nekateri ponudniki bodo morda zahtevali, da jih kontaktirate po telefonu, zato je pomembno, da imate pripravljen seznam vprašanj. Namig: med preskusom si ne pozabite zapisovati, da si zapomnite, kaj vam je pri določenem ponudniku bilo všeč in kaj ne.
Kako testirati ponudnike?

Katera orodja uporabiti za testiranje?

  • kontaktni obrazec na spletni strani vsakega ponudnika
  • telefonsko številko vsakega ponudnika
  • preglednice za beleženje
Po oceni vseh potencialnih ponudnikov se boste morali odločiti in izbrati enega od njih.

Zakaj je odločitev pomembna?

To je verjetno najpomembnejši korak v procesu. Dlje ko boste čakali, več časa bo minilo brez sprememb za vaše podjetje.

Kako se odločiti?

Upoštevati morate vse zaključke, ki ste jih do sedaj naredili, in izbrati ponudnika, ki je pravi za vas in vaše podjetje. Nasvet: če se ne morete odločiti, razmislite o glasovanju v svoji organizaciji (pod pogojem, da so vsi preizkusili vsako programsko rešitev klicnega centra).
Kako se odločiti?
vir: Jennifer A Smith/Getty Images

Katero orodje uporabiti za sprejemanje odločitev?

  • glasovanje v Google Dokumentih ali Excelu
Zdaj, ko veste, kakšna bo vaša naslednja programska oprema za klicni center, je čas, da stopite v stik s ponudnikom in se dogovorite glede podrobnosti.

Zakaj je pomemben stik s ponudnikom?

Da prejmete več informacij o tem, kaj je treba storiti, da bi prišlo do preklopa.

Kako stopiti v stik s ponudnikom?

Običajno jim morate posredovati nekaj informacij o vašem podjetju in vrsti storitve, ki jo iščete. Pripravite seznam podrobnih vprašanj, ki jih želite zastaviti.
LiveAgent's landing page footer and live chat

Katero orodje uporabiti za stik s ponudnikom?

  • telefon, e-pošto ali kontaktni obrazec na njihovi spletni strani
Ko je vse dogovorjeno, je čas za podpis pogodbe in zamenjavo.

Zakaj je podpis pogodbe pomemben?

Ta dokument zavezuje obe strani k dogovoru in zagotavlja, da vsi vedo, v kaj se spuščajo.

Kako podpisati pogodbo?

Ponudniki vam običajno pošljejo pogodbo za podpis in vrnitev, ali kot v LiveAgentu, se preprosto naročite na orodje in ga začnete uporabljati takoj.
LiveAgent Onboarding
Pogodba mora vsebovati:
  • ime ponudnika
  • ime stranke
  • vrsto opravljene storitve
  • trajanje pogodbe
  • cena in plačilni pogoji
  • pogodba o ravni storitve (SLA)
  • druge pomembne podrobnosti (npr. odpoved ali klavzula o zaupnosti)

Katera orodja uporabiti za podpis pogodbe?

  • Google Dokumenti ali dokument PDF
Začnemo s pripravljalno fazo. Način izvedbe prehoda lahko pomembno vpliva na izid. Ta proces se ne more začeti brez podrobnega načrta.

Zakaj je pomembna izdelava podrobnega načrta?

Če nimate načrta prehoda projekta, boste najverjetneje zamudili nekaj korakov in prehod bo težji, kot bi moral biti. Še več, pomanjkanje načrta lahko povzroči kaos v vašem podjetju in negativno vpliva na delo vaših zaposlenih.

Kako ustvariti podroben načrt?

Najboljši način za to je, da pripravite časovnico in navedete vse naloge, ki jih je treba opraviti. Naš kontrolni seznam klicnega centra je lahko priročen, saj vključuje vse korake, ki jih morate izvesti. Naloge je treba dodeliti določenim ljudem, tako da vsi vedo, kdo je za kaj odgovoren. Dobro načrtovanje prehoda je ključnega pomena za učinkovito organizacijo procesa.
Kako ustvariti podroben načrt?

Katero orodje uporabiti za izdelavo podrobnega načrta?

  • časovnica – Google Dokumenti ali Excel
  • seznam opravil – Google Dokumenti, Excel ali Wordov dokument
  • Asana, Trello ali Basecamp – naloge sledenja
Zdaj je čas, da se osredotočite na funkcije, ki bi jih radi videli v svoji novi programski opremi za klicni center.

Zakaj je pomembna odločitev za določene lastnosti?

Pomembno je, da je jasno, kaj iščete, in te podatke delite s ponudnikom. Na ta način je večja verjetnost, da boste dobili programsko opremo, ki ustreza vašim potrebam.

Kako se odločiti za posamezne lastnosti?

Obstaja nekaj stvari, ki jih morate upoštevati:
  • vrsto posla, s katerim se ukvarjate
  • velikost vašega podjetja
  • katere funkcije so na voljo in katere potrebujete
Kako se odločiti za posamezne lastnosti?
vir: gen-i.co.uk

Katero orodje uporabiti za odločanje o določenih funkcijah?

  • programska oprema za kartiranje uma, kot sta MindNode ali Freemind
Ena najpomembnejših nalog med prehodom je prenos vaših podatkov iz trenutne programske rešitve v novo.

Zakaj je prenos obstoječih podatkov pomemben?

To zagotavlja, da ne izgubite nobenih dragocenih informacij in da lahko vaši zaposleni nemoteno nadaljujejo z delom.

Kako prenesti obstoječe podatke?

Najboljši način za to je uporaba orodja za selitev podatkov. To vam bo pomagalo hitro in enostavno prenesti vse informacije iz enega sistema v drugega ter preprečiti izgubo podatkov med prehodom. Če ne veste, kako to storiti varno in varno, lahko vedno zaprosite za pomoč ponudnika. Morali bi vam pomagati pri procesu.
Migrate data to LiveAgent on your own

Katero orodje uporabiti za prenos obstoječih podatkov?

  • orodja za selitev podatkov – DMTool ali Data Loader
Nujno je, da svojo ekipo vključite z novo programsko opremo pred prehodom.

Zakaj je vključitev pomembna?

Z uporabo programa usposabljanja lahko pomagate svoji ekipi razumeti, kako uporabljati novo programsko opremo in se hitro zagnati. Prav tako pomaga vašim agentom, da se navadijo na novo programsko opremo in njene funkcije.

Kako vključiti svojo ekipo z novo programsko opremo klicnega centra?

Najboljši način za to je uporaba programa usposabljanja, ki bo vaši ekipi pomagal, da se nauči uporabljati novo programsko opremo in hitro začeti. Pomembno je preveriti, ali so vsi seznanjeni z novim sistemom, preden v celoti preklopite nanj. Prehod ne bi smel imeti negativnega vpliva na potek dela vašega klicnega centra. Dovolite ustrezno obdobje usposabljanja, da zagotovite, da so vsi pripravljeni na uporabo nove programske opreme.
Kako vključiti svojo ekipo z novo programsko opremo klicnega centra?
vir: evolveip.net

Katero orodje uporabiti za vključitev v svojo ekipo?

  • usposabljanja – PowerPoint, Keynote ali Google Slides
  • priročniki in članki pomoči – PDF-ji ali Wordovi dokumenti
  • video vadnice
  • priročnik za zaposlene
  • redno usposabljanje in dodatna usposabljanja za zainteresirane
Da bi se izognili zamudam, je pomembno, da se držite roka svojega načrta.

Zakaj je pomembno spoštovanje rokov?

Če jih ne boste izpolnili, bo to upočasnilo celoten postopek in bi lahko povzročilo težave vašemu klicnemu centru.

Kako spoštovati roke?

Izberite vodjo projekta za prehod in poskrbite, da bodo vsi vedeli, kdaj se bližajo roki. S tem lahko spremljate vse in poskrbite, da bo opravljeno pravočasno.
Kako spoštovati roke?
vir: electrochem.org

Katero orodje uporabiti za izpolnjevanje rokov?

  • časovnica – Google Dokumenti ali Excel
  • seznam opravil – Google Dokumenti, Excel ali Wordov dokument
  • Asana, Trello ali Basecamp za sledenje opravil
Preden preklopite na novo programsko opremo, ne pozabite izvesti testnega zagona.

Zakaj je pomembno izvesti testno vožnjo?

To vam bo pomagalo zagotoviti, da vse deluje pravilno in da bo prehod potekal gladko. Prav tako vam bo dalo priložnost, da odpravite morebitne težave pred zagonom.

Kako izvesti testno vožnjo?

Najboljši način za to je uporaba pilotne skupine. Nekateri zaposleni naj preizkusijo novo programsko opremo in se prepričajo, da je pripravljena za uporabo. To vam daje možnost, da od njih dobite povratne informacije.
Kako izvesti testno vožnjo?

Katero orodje uporabiti za izvedbo testne vožnje?

  • pilotna skupina – testni uporabniki, reprezentativna skupina agentov klicnega centra ali prostovoljci
  • testni načrt – dokumentirajte korake, ki jih boste izvedli med preskusno vožnjo
  • orodja za testiranje – programska oprema, ki se uporablja za testiranje, na primer Selenium ali Appium
Ko ste pripravljeni, preklopite na novo programsko opremo in jo začnite uporabljati.
Poskrbite, da boste ohranili dosledno delovanje z rednimi pregledi nove programske opreme.

Zakaj je pomembno opravljati redne preglede?

Če se pojavijo težave, jih boste lahko hitro odpravili. Prav tako vam bo pomagal potrditi, da je prehod potekal gladko in da nova programska oprema deluje pravilno.

Kako izvajati redne preglede?

Najboljši način je, da uporabite skupino za zagotavljanje kakovosti, ki bo pomagala pri testiranju nove programske opreme in ugotovila, ali izpolnjuje vaša pričakovanja ali ne. S takšno ekipo boste lahko pozorno spremljali uspešnost klicev, zadovoljstvo strank ter pridobili povratne informacije od njih, da zagotovite, da vaš klicni center zagotavlja najboljšo možno storitev.
Performance report in Customer support software - LiveAgent

Katero orodje uporabiti za opravljanje rednih pregledov?

  • kontrolni seznam – dokument s predmeti, ki jih je treba preveriti med postopkom
  • orodja za spremljanje – AppDynamics, New Relic ali druga programska oprema za spremljanje delovanja
  • več ponudnikov programske opreme klicnih centrov (npr. LiveAgent) ponuja lastno analizo učinkovitosti, ki odpravlja potrebo po zunanjih orodjih
Imejte redne sestanke s svojimi agenti, da dobite njihove povratne informacije in ugotovite, kako jim gre.

Zakaj je pomembno voditi pregledovalne sestanke z agenti?

Lahko vam bodo dali povratne informacije in povedali, kaj mislijo o novi programski opremi. To vam bo dalo tudi priložnost, da vidite, kako jim gre in ali potrebujejo pomoč.

Kako izvajati pregledovalne sestanke z agenti?

Vnaprej določite uro in datum ter poskrbite, da boste vnaprej pošljili dnevni red, da jim boste pomagali pri pripravi na sestanek. Med sestankom se prepričajte, da jih vprašate o njihovih izkušnjah z novo programsko opremo in o tem, ali lahko kaj izboljšate.
Kako izvajati pregledovalne sestanke z agenti?
vir: segalbenz.com

Katero orodje uporabiti za vodenje pregledovalnih sestankov?

  • predloga sestanka – dokument s predmeti, ki jih je treba obravnavati
  • Povratne informacije agentov – dokument za zbiranje povratnih informacij agentov
  • zapiski sestankov – dokument za beleženje
  • orodja za videokonference – Zoom, Skype ali Google Hangouts
Ko prejmete povratne informacije od strank in zaposlenih, morate sistem izboljšati. Prehod programske opreme klicnega centra je proces, zato boste morali na tej poti narediti nekaj prilagoditev.

Zakaj je pomembno narediti potrebne prilagoditve?

Sprememba bi morala biti vedno, ko nekaj ne deluje pravilno ali ko želite izboljšati storitev za stranke.

Kako narediti potrebne prilagoditve?

Poiščite vrzeli za izboljšave in ustrezno spremenite. To lahko pomeni spremembo programske opreme, procesa ali celo ekipe. Včasih morate preizkusiti različne ideje, da vidite, kaj najbolje deluje za vaše podjetje in njegove stranke.
Kako narediti potrebne prilagoditve?
vir: thefdagroup.com

Katero orodje uporabiti za potrebne prilagoditve?

  • načrti korektivnih ukrepov
  • poročila

Primeri meril ponudnika klicnega centra

  • Razpoložljivost brezplačnega preizkusa ali demo:

Vedno je dobro, da pred nakupom preizkusite katero koli potencialno programsko rešitev klicnega centra. Večina ponudnikov ponuja nekakšno brezplačno preskusno različico ali demo, tako da lahko preizkusite funkcije in funkcionalnost njihove platforme.

  • Enostavnost uporabe:

Programska oprema za klicni center mora biti enostavna za uporabo za vašo ekipo. Vmesnik mora biti intuitiven, funkcije pa enostavne za krmarjenje.

  • Tehnična podpora:

Pri prehodu na novega ponudnika klicnega centra je pomembno, da imate dostop do dobre tehnične podpore. Vprašajte ponudnika, ali je podpora na voljo in koliko časa traja, da odgovori na prijavnice za podporo.

  • Integracija:

Programska oprema klicnega centra bi se morala zlahka integrirati z vašimi obstoječimi sistemi, kar vam prihrani čas in težave med postopkom prehoda.

  • Transparentne cene:

Pri odločitvi ne pozabite upoštevati stroškov storitve. Prepričajte se, da boste dobili dobro vrednost za svoj denar in da boste natančno vedeli, za kaj plačujete.

  • Varnost:

Prepričajte se, da ima ponudnik, ki ga izberete, dober varnostni protokol. Vaši podatki in podatki o strankah morajo biti ves čas varni in zaščiteni.

  • Program usposabljanja:

Ponudnik bi moral ponuditi tudi obsežen program usposabljanja za vašo ekipo. Biti morajo sposobni zagotoviti vsa potrebna sredstva in podporo.

  • Namizje agenta za vse kanale:

Ponudnik bi moral ponuditi tudi namizje agenta za vse kanale. To omogoča vašim agentom, da upravljajo vse kanale (glas, klepet in e-pošta) iz enega samega vmesnika.

  • Napredne funkcije:

Programska oprema klicnega centra bi morala ponujati vrsto naprednih funkcij, kot so inteligentno usmerjanje klicev, samodejna distribucija klicev in IVR.

  • Zgodovinska poročila:

Ponudnik bi moral ponuditi tudi zgodovinska poročila, da boste lahko spremljali uspešnost svojega klicnega centra in identificirali področja za izboljšave.

  • Osebno prileganje:

Končno, ne pozabite upoštevati osebne prilagoditve ponudnika. Če delijo isto kulturo podjetja kot vaša, bi se morali počutiti udobno z njimi.

Ko iščete novo rešitev klicnega centra, se pozanimajte o teh merilih. Z raziskavo boste lahko sprejeli premišljeno odločitev, ki je prava za vaše podjetje.

Ko gre za storitve za stranke, ni veliko boljši od LiveAgenta. Vključene so vse prej omenjene funkcije in številne druge – nemoteno komunicirajte s strankami po vseh kanalih, vse z enega mesta.

Z njegovo analitiko v realnem času boste lahko v vsakem trenutku videli, kako deluje vaš klicni center. Bi ga radi preizkusili?

Povzetek kontrolnega seznama prehoda klicnega centra

Raziskovalna faza

  1. Razumeti potrebe vašega podjetja
  2. Izvedite analizo vašega trenutnega ponudnika
  3. Napišite seznam meril
  4. Izvedite globlje raziskave o vsakem “kandidatu”
  5. Preverite orodja in funkcije, ki jih ponuja potencialni ponudnik

Izbirna faza

  1. Zožite seznam potencialnih ponudnikov
  2. Preizkusite nekaj ponudnikov s preizkusno različico ali demo
  3. Sprejmite odločitev
  4. Stopite v stik s ponudnikom
  5. Podpišite pogodbo

Pripravljalna faza

  1. Ustvarite podroben načrt
  2. Odločite se za posebne lastnosti
  3. Prenesite obstoječe podatke v novo programsko opremo
  4. Vključite svojo ekipo z novo programsko opremo

Izvedbena faza

  1. Upoštevajte roke, določene v vašem načrtu
  2. Izvedite testno vožnjo
  3. Začnite z novo programsko opremo klicnega centra

Faza vzdrževanja

  1. Opravljajte redne preglede
  2. Izvedite pregledovalne sestanke z agenti
  3. Izvedite vse potrebne prilagoditve

Primeri meril ponudnika klicnega centra:

  • Razpoložljivost brezplačnega preizkusa ali demo
  • Enostavno za uporabo
  • Tehnična podpora
  • Integracija
  • Transparentno določanje cen
  • Varnost
  • Program usposabljanja
  • Vsekanalno namizje agenta
  • Napredne funkcije
  • Zgodovinska poročila
  • Osebno prileganje

Call center transition checklist FAQs:

What is a call center transition process?

A call center transition process is a set of steps that you follow to move from your current software provider to a new one.

What should a call center transition plan include?

A call center transition plan should include: criteria for choosing a new provider; the steps involved in the transition process; who will be responsible for each step; what resources are needed and when the transition will take place.

How can I prepare for a call center transition?

Read our checklist to help you prepare for a call center transition. Make sure to consider the criteria for choosing a new provider. You should also familiarize yourself with the steps involved in the transition process.

What is the time frame of the whole call center transition process?

The time frame for the entire process of call center transition will vary depending on your current provider and the new one you choose. It can take anywhere from several weeks to a few months.

Sorodni viri

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    ×
    Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

    Na voljo smo v več terminih

    Rezervirajte si demo različico