Iščete alternativo Bitrix24?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Bitrix24 na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Podpora 24/7
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Želite preklopiti na ločeno programsko opremo za pomoč strankam? LiveAgent vam krije hrbet. Zagotovite podporo z e-pošto, klepetom v živo, družabnimi mediji, bazo znanja in klicnim centrom. Z več kot 175+ funkcijami in 40+ integracijami se lahko osredotočite na storitve za stranke kot še nikoli doslej. Poenostavite službo za pomoč s pravo programsko opremo in v nekaj minutah preidite z Bitrix24 na LiveAgent. Ponujamo pomožno selitev Bitrix24, ki bo vse vaše podatke iz Bitrix24 uvozila v LiveAgent. Brezplačno in traja le 5 minut.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Razmislite o LiveAgent.
Programska oprema za večkanalno podporo strankam.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Prihranite več z LiveAgentom

Primerjava Bitrix24 in LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
Bitrix24
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja zahtevke v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja zahtevke v načrtu za 49 USD/mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/uporabnika/mesec.
Bitrix24 ponuja klepet v živo v načrtu za 49 USD/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja klicni center v načrtu za 49 USD/mesec.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja samopostrežni portal v načrtu za 49 USD/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka v načrt zahtevkov za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Bitrix24 ponuja integracijo Facebooka v načrtu za 49 USD/mesec.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja v načrt zahtevkov za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Bitrix24 ponuja integracijo Twitterja v načrtu za 49 USD/mesec.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama v načrt zahtevkov za doplačilo 39 $/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Bitrix24 ponuja integracijo Instagrama v načrtu za 49 USD/mesec.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja v načrt zahtevkov za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Bitrix24 ponuja integracijo Viberja v načrtu za 49 USD/mesec.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja bazo znanja v načrtu za 49 USD/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Bitrix24 ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 199 USD/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja funkcije API v načrtu za 49 USD/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja funkcije IVR v načrtu za 199 USD/mesec.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja videoklice v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja video klice v načrtu za 49 USD/mesec.
Neomejena zgodovina
Zahtevki ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 49 USD/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja neomejeno število spletnih mest v načrtu za 49 USD/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja neomejeno število gumbov za klepet v načrtu za 49 USD/mesec.
Neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in zshtevkov.
LiveAgent ponuja neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil v načrtu za 99 USD/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja neomejeno snemanje klicev v načrtu za 49 USD/mesec.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 49 USD/mesec.

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Večje zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje vaše stopnje konverzije.

Povečana produktivnost

Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.

Bogat nabor funkcij

Z več kot 175 naprednimi funkcijami službe za pomoč uporabnikom bo zagotavljanje podpore strankam prava stvar.
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa Bitrix24

Ali se želite bolj osredotočiti na podporo strankam in ponuditi drugačno rešitev svoje službe za pomoč uporabnikom? LiveAgent je pravi odgovor za vaše potrebe. LiveAgent vam ponuja orodja, funkcije in integracije za zagotavljanje boljše podpore strankam brez dodatnih neredov ali nereda v vaši programski opremi. In to vam ne bo uničilo proračuna. Ponujamo vam tri načrte za vaše podjetje po ugodni ceni. Poleg tega lahko kupite ločene funkcije, da se izognete preplačilu ali da načrt bolj ustreza vašim željam.

Boljša skrb za stranke

Skrb za stranke je pomemben del vsakega uspešnega posla, zato je ne smemo zanemariti. Z uporabo posebne programske opreme, osredotočene na zagotavljanje boljše rešitve za skrb za stranke, lahko povečate zadovoljstvo strank in donosnost naložbe. Razveselite jih s pravo programsko opremo.
Customer providing review for service on mobile phone

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Do more customer support for less money

Plačajte le za tisto, kar resnično potrebujete

Bitrix24 je odlično orodje, vendar morda ni primeren za vsako podjetje. Z LiveAgent dobite le najboljša in najprimernejša orodja in funkcije in vam ni treba plačati za nič, česar ne boste uporabili. Ponujamo tri načrte po ugodnih cenah, s katerimi boste dobili točno tisto, kar potrebujete. V primeru, da to ni dovolj, lahko kupite ločene funkcije za izboljšanje poteka dela.

Ste pripravljeni na zamenjavo?

LiveAgent je najbolj ocenjena in najbolje ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.
Ready to switch to LiveAgent

Iščete alternativo nečemu drugemu?

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.
    Povezani članki zAlternativa Bitrix24
    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x