Iščete alternativo Bitrix24?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Bitrix24 na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Želite preklopiti na ločeno programsko opremo za pomoč strankam? LiveAgent vam krije hrbet. Zagotovite podporo z e-pošto, klepetom v živo, družabnimi mediji, bazo znanja in klicnim centrom. Z več kot 175+ funkcijami in 40+ integracijami se lahko osredotočite na storitve za stranke kot še nikoli doslej. Poenostavite službo za pomoč s pravo programsko opremo in v nekaj minutah preidite z Bitrix24 na LiveAgent. Ponujamo pomožno selitev Bitrix24, ki bo vse vaše podatke iz Bitrix24 uvozila v LiveAgent. Brezplačno in traja le 5 minut.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022

Razmislite o LiveAgent.
Programska oprema za večkanalno podporo strankam.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Prihranite več z LiveAgentom

Primerjava Bitrix24 in LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent Bitrix24
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja zahtevke v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja zahtevke v načrtu za 49 USD/mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/uporabnika/mesec.
Bitrix24 ponuja klepet v živo v načrtu za 49 USD/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja klicni center v načrtu za 49 USD/mesec.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja samopostrežni portal v načrtu za 49 USD/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka v načrt zahtevkov za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Bitrix24 ponuja integracijo Facebooka v načrtu za 49 USD/mesec.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja v načrt zahtevkov za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Bitrix24 ponuja integracijo Twitterja v načrtu za 49 USD/mesec.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama v načrt zahtevkov za doplačilo 39 $/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Bitrix24 ponuja integracijo Instagrama v načrtu za 49 USD/mesec.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja v načrt zahtevkov za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Bitrix24 ponuja integracijo Viberja v načrtu za 49 USD/mesec.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja bazo znanja v načrtu za 49 USD/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Bitrix24 ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 199 USD/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja funkcije API v načrtu za 49 USD/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja funkcije IVR v načrtu za 199 USD/mesec.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja videoklice v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja video klice v načrtu za 49 USD/mesec.
Neomejena zgodovina
Zahtevki ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 49 USD/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja neomejeno število spletnih mest v načrtu za 49 USD/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja neomejeno število gumbov za klepet v načrtu za 49 USD/mesec.
Neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in zshtevkov.
LiveAgent ponuja neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil v načrtu za 99 USD/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja neomejeno snemanje klicev v načrtu za 49 USD/mesec.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Bitrix24 ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 49 USD/mesec.

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Večje zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje vaše stopnje konverzije.

Povečana produktivnost

Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.

Bogat nabor funkcij

Z več kot 175 naprednimi funkcijami službe za pomoč uporabnikom bo zagotavljanje podpore strankam prava stvar.
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa Bitrix24

Ali se želite bolj osredotočiti na podporo strankam in ponuditi drugačno rešitev svoje službe za pomoč uporabnikom? LiveAgent je pravi odgovor za vaše potrebe. LiveAgent vam ponuja orodja, funkcije in integracije za zagotavljanje boljše podpore strankam brez dodatnih neredov ali nereda v vaši programski opremi. In to vam ne bo uničilo proračuna. Ponujamo vam tri načrte za vaše podjetje po ugodni ceni. Poleg tega lahko kupite ločene funkcije, da se izognete preplačilu ali da načrt bolj ustreza vašim željam.

Boljša skrb za stranke

Skrb za stranke je pomemben del vsakega uspešnega posla, zato je ne smemo zanemariti. Z uporabo posebne programske opreme, osredotočene na zagotavljanje boljše rešitve za skrb za stranke, lahko povečate zadovoljstvo strank in donosnost naložbe. Razveselite jih s pravo programsko opremo.
Customer providing review for service on mobile phone

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Do more customer support for less money

Plačajte le za tisto, kar resnično potrebujete

Bitrix24 je odlično orodje, vendar morda ni primeren za vsako podjetje. Z LiveAgent dobite le najboljša in najprimernejša orodja in funkcije in vam ni treba plačati za nič, česar ne boste uporabili. Ponujamo tri načrte po ugodnih cenah, s katerimi boste dobili točno tisto, kar potrebujete. V primeru, da to ni dovolj, lahko kupite ločene funkcije za izboljšanje poteka dela.

Ste pripravljeni na zamenjavo?

LiveAgent je najbolj ocenjena in najbolje ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.
Ready to switch to LiveAgent

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
Povezani članki zAlternativa Bitrix24

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico