Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Funkcije | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Bitrix24
|
---|---|---|
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
|
LiveAgent ponuja zahtevke v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
|
Bitrix24 ponuja zahtevke v načrtu za 49 USD/mesec.
|
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
|
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/uporabnika/mesec.
|
Bitrix24 ponuja klepet v živo v načrtu za 49 USD/mesec.
|
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
|
LiveAgent ponuja klicni center v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
|
Bitrix24 ponuja klicni center v načrtu za 49 USD/mesec.
|
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
|
Bitrix24 ponuja samopostrežni portal v načrtu za 49 USD/mesec.
|
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka v načrt zahtevkov za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
|
Bitrix24 ponuja integracijo Facebooka v načrtu za 49 USD/mesec.
|
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
|
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja v načrt zahtevkov za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
|
Bitrix24 ponuja integracijo Twitterja v načrtu za 49 USD/mesec.
|
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama v načrt zahtevkov za doplačilo 39 $/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
|
Bitrix24 ponuja integracijo Instagrama v načrtu za 49 USD/mesec.
|
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Viberja v načrt zahtevkov za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
|
Bitrix24 ponuja integracijo Viberja v načrtu za 49 USD/mesec.
|
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
|
Bitrix24 ponuja bazo znanja v načrtu za 49 USD/mesec.
|
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
Bitrix24 ne ponuja foruma za stranke.
|
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
|
Bitrix24 ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 199 USD/mesec.
|
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
|
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
|
Bitrix24 ponuja funkcije API v načrtu za 49 USD/mesec.
|
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
|
LiveAgent ponuja funkcije IVR v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
|
Bitrix24 ponuja funkcije IVR v načrtu za 199 USD/mesec.
|
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
|
LiveAgent ponuja videoklice v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
|
Bitrix24 ponuja video klice v načrtu za 49 USD/mesec.
|
Neomejena zgodovina
Zahtevki ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
|
Bitrix24 ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 49 USD/mesec.
|
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
|
Bitrix24 ponuja neomejeno število spletnih mest v načrtu za 49 USD/mesec.
|
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
|
Bitrix24 ponuja neomejeno število gumbov za klepet v načrtu za 49 USD/mesec.
|
Neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in zshtevkov.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
|
Bitrix24 ponuja neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil v načrtu za 99 USD/mesec.
|
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
|
Bitrix24 ponuja neomejeno snemanje klicev v načrtu za 49 USD/mesec.
|
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
|
Bitrix24 ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 49 USD/mesec.
|
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
LiveAgent je kompleksna programska oprema za pomoč uporabnikom, ki vašemu podjetju omogoča izboljšanje/zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje. Programska oprema za pomoč uporabnikom ima funkcije, kot so portal za stranke, sistem izdajanja vstopnic, klepet v živo, integracije družbenih medijev, avtomatska distribucija vstopnic, SLA in še več. Funkcije službe za pomoč uporabnikom vam pomagajo izkoristiti vse podatke strank in tako takoj zagotoviti odlično podporo.
LiveAgent je rešitev vse v enem za odlične storitve za stranke. Programska oprema vašemu podjetju pomaga povečati zadrževanje strank, zadovoljstvo strank, prihodke in izboljšati potek dela agenta.
Če se želite preseliti iz Bitrix24, lahko to storite z brezplačnim vtičnikom za selitev znotraj LiveAgenta. Če pa želite, da vam pomagamo, vam bo naša podpora za stranke z veseljem pomagala.
LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je zelo priljubljeno med uporabniki in ponuja veliko prednosti. Uporaba LiveAgenta je povzročila povečanje zadovoljstva strank in prodaje, odzivni čas pa se je povečal za 60%. Poleg tega LiveAgent omogoča hitrejšo in natančnejšo podporo ter statistični pregled kategorij vstopnic. Vse to pa dosega tudi s pozitivnimi mnenji uporabnikov, ki so ga ocenili kot odlično rešitev z dodano vrednostjo, ki premaga vse druge na trgu, tudi tiste z višjimi cenovnimi ravni.
Iščete alternativo za Kustomer?
LiveAgent je odlično orodje za komunikacijo s strankami, ki je pospešilo komunikacijo s strankami in jim omogočilo klepet s strankami. Uporaba LiveAgenta je izboljšala zadovoljstvo strank in prodajo ter povečala odzivni čas za 60%. Stopnja konverzije plačanih strank se je po uporabi LiveAgenta povečala za 325%. Vse to je privedlo do izboljšanja produktivnosti in profesionalnega pristopa do strank. LiveAgent je priporočljiv za izboljšanje in učinkovitost storitve za stranke.
LiveAgent je visokokakovosten pripomoček za klepet v živo, ki ponuja hitro in gladko komunikacijo s strankami, proaktivna vabila h klepetu ter podpora 24/7 preko elektronske pošte, klepeta v živo in telefona. Podjetje skrbi za srečo svojih strank in nudi vrhunsko podporo ter uporabne članke o LiveAgent na svojem portalu.
LiveAgent je alternativa za program Dashly, ki ponuja več kot 175 funkcij za boljšo podporo strankam in produktivnost agentov. Sistem CRM omogoča upravljanje odnosov s strankami vključno z e-pošto, klici, portalom za stranke in komunikacijo v klepetu v živo. Po registraciji pri LiveAgentu, bodo na e-poštni naslov poslani podatki za prijavo. Za več informacij o LiveAgentu kot tudi rezervacijo termina za demo različico, se lahko kontaktira preko spletnega obrazca, e-pošte ali v klepetu v živo. Spletna stran uporablja piškotke, kar se strinjate z uporabo.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih