Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Spoznajte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Channels na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve    
  • ✓ Podpora strankam 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo za Channels?

Z LiveAgent dajte svoji podporni službi več kot le klicni center. Povežite se z vašimi strankami preko elektronske pošte, klepeta v živo, družbenih omrežij in jim ponudite informacije z bazo znanja.

Zamenjava je enostavna, cene pa dostopne.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Vaš klicni center in ostali kanali za komuniciranje s strankami.
Preizkusite LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Channels proti LiveAgent primerjava

Funkcije Liveagent Channels
Vstopnice
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank.
LiveAgent ponuja vstopnice.
Channels ne ponuja vstopnic.
Klepet v živo
Realnočasovni vmesnik za klepet v živo, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno stran.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Channels ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica.
LiveAgent ponuja klicni center v All-inclusive paketu za $39/ na agenta/mesec.
Channels ponuja klicni center v paketu za $10 na agenta/mesec.
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno podporo.
Channels ne ponuja samopostrežne podpore.
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Facebook integracijo.
Channels ne ponuja Facebook integracije.
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
Channels ne ponuja Twitter integracije.
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
Channels ne ponuja Instagram integracije.
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
Channels ne ponuja Viber integracije.
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Channels ne ponuja baze znanja.
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Channels ne ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Channels ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu za $10 na agenta/mesec.
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj.
LiveAgent ponuja API funkcije v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Channels ponuja API funkcije v paketu za $10 na agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem.
LiveAgent ponuja IVR v All-inclusive paketu za $39 na agenta/mesec.
Channels ponuja IVR v paketu za $10 na agenta/mesec.
Video klici
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent ponuja video klice.
Channels ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
Channels ne ponuja neomejene zgodovine.
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate za neomejeno število spletnih strani.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih strani.
Channels ne ponuja neomejenega števila spletnih strani.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Channels ne ponuja neomejenega števila gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil.
Channels ne ponuja neomejenega števila vstopnic/elektronskih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak dohodni in odhodni klic in si ga predvajajte kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Channels ne ponuja neomjenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Channels ponuja neomejeno 24/7 podporo v paketu za $10 na agenta/mesec.
Person deciding between two solutions

Zmogljiva Channels alternativa

Za komunikacijo s strankami začnite uporabljati tudi druga orodja, ne samo klicni center. Elektronska pošta, klepet v živo družbena omrežja kot Facebook, Twitter in Instagram, klicni center in baza znanja so orodja, ki bodo obogatila vašo podporno službo in dala strankam večjo možnost izbire.

Vse to po razumnih cenah. LiveAgent ponuja tri plačljive pakete, ki vas ne bodo udarili po žepu.

Najhitrejši pripomoček za klepet v živo

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču, s časom prikaza 2.5 sekunde. Nič ni hitrejšega od tega. Hitri pripomoček za klepet omogoča vašim strankam, da vas lahko takoj kontaktirajo kar preko vaše spletne strani.

Spremenite obiskovalce vaše spletne strani v vaše stranke.

The fastest live chat on the market

Imamo nekaj za vsakogar

Vsako podjetje si zasluži boljšo podporno službo

Phone icon

Podpora klicnega centra

Poleg ostalih funkcij, podpira LiveAgent tudi integracijo klicnega centra. Ta je hitra in enostavna.

Statistic icon

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo lažje in bolj prijetno.

Money Bag

Cenovno ugodno

LiveAgent ponuja veliko za razumno ceno. Izberite enega naših treh plačljivih paketov ali pa izberite posamezne funkcije in izboljšajte svojo podporno službo.

Professional built-in call center software

Zanesljiv klicni center

Poleg ostalih vrst komunikacije, lahko še vedno ponudite svojim strankam tudi podporo preko telefona. Postavitev klicnega centra traja nekaj minut, nanj se pa lahko priključite preko brskalnika, telefona ali druge opreme.

LiveAgent poskrbi za vse, zato ne potrebujete druge programske opreme.

Ste pripravljeni izboljšati svoje storitve?

Pridobite več in dajte več! Poglejte si naše izjemne plačljive pakete in presodite sami.

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite blizu vašim strankam in jim ponudite hitrejšo podporo z LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Poglejte si zakaj se podjetja odločajo za prehod na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kako se LiveAgent primerja s Channels?

LiveAgent ponuja naslednje funkcije (ki jih Channels ne): klicni center, integracijo družbenih omrežij, bazo znanja in forum za stranke.

Kakšne so dodatne prednosti uporabe LiveAgent pred Channels?

Dodatne prednosti uporabe LiveAgent pred Channels so: povečano zadovoljstvo in zvestoba strank, zmanjšani stroške službe za podporo, zmanjšana možnost odvrnitve od nakupa in bolj tekoč potek dela agentov.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico