Iščete Groove alternativo?

Groove je odlična programska oprema, ki si je priljubljenost pridobila z dokumentiranjem rasti njihovega podjetja v svojem priljubljenem blogu. Groove je preprost za uporabo in ima konkurenčne cene. Če pa iščete alternativo Groove, razmislite o LiveAgent.

V LiveAgent-u se zavedamo, da z odlično programsko opremo prihaja tudi odlična storitev za stranke. Zato smo ustvarili popolnoma opremljeno programsko opremo za pomoč uporabnikom, ki bo hkrati povečala produktivnost vaše službe za pomoč uporabnikom, povečala zadovoljstvo strank in prihranila denar.

LiveAgent je služil že več kot 15.000 podjetjem in 150 milijonov končnih uporabnikov po vsem svetu. Pridružite se jim pri zagotavljanju vrhunskih storitev za stranke. Mi vam vse skupaj le še olajšamo.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa Groove

Dobiti najboljšo vrednost za svoj denar je ključnega pomena, ko iščete odlično programsko opremo za pomoč uporabnikom. Groove ponuja tri različne osnovne pakete. LiveAgent ponuja 4 osnovna paketa po konkurenčnih cenah, pa tudi dodatne funkcije, kot so integracije socialnih medijev. Če iščete popolno alternativo Groove, razmislite o LiveAgentu. Na voljo imamo hibridni tok vstopnic, enotno mapo z vsemi kanali, funkcije poročanja in analize, avtomatizacijo, igranje in še veliko več! Z LiveAgent dobite več za manj. Preizkusite LiveAgent že danes z našim 14-dnevnim preskusom, kreditna kartica ni potrebna.

Izvedite več

Najhitrejši pripomoček za klepet

Če iščete alternativo Groove in je hitrost pomembna za vas, je morda LiveAgent tisto, kar iščete. LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet na trgu – prikaže se v le 2,5 sekundah.

Pripomoček za hitri klepet je prava pot, če želite obiskovalca spletnega mesta učinkovito pretvoriti v stranko. Po poročilu eMarketer report,je po uporabi klepeta v živo 35% obiskovalcev spletnega mesta opravilo spletni nakup.

The fastest live chat on the market

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Ugotovite, kako LiveAgent izstopa od drugih možnosti

Večje zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorbe.

Povečana produktivnost

Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.

Velik nabor uporabnih funkcij

Z več kot 179 funkcijami službe za pomoč uporabnikom bo zagotavljanje podpore mala malica.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Smo večjezični

Naša programska oprema je večjezična. LiveAgent je na voljo v 43 prevodih v različne jezike (nekateri delno) in podpira pripomočke, ki jih je mogoče prilagoditi jeziku. Ne dovolite, da tuji jeziki ustvarjajo oviro med vami in strankami. Podprli vas bomo.

Izvedite več

Zaslužite si le najboljše

LiveAgent je najbolj pregledana in najbolje ocenjena programska oprema za SMB v letu 2020. Zato je odlična alternativa Grooveu. LiveAgent prihrani čas in denar, tako da se lahko osredotočite na tisto, kar je pomembno – na vzpostavljanje smiselnih odnosov s strankami.

Ready to switch to LiveAgent

Primerjava LiveAgent in Groove

Preverite, kako se primerjamo z Groove na podlagi mnenj strank na Capterra

comparison between LiveAgent and Groove

Veljavno od 28.1.2020

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Ali nas želite primerjati z različnimi programi?

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.

    Povezani članki zAlternativa Groove
    Zagovornik blagovne znamke ali ambasador blagovne znamke je lahko znana oseba ali zaposleni, ki širi blagovno znamko med ljudmi. Ti ljudje so lahko družbeni vplivniki.

    Zagovornik znamke

    Zagovornik blagovne znamke je oseba ali stranka, ki promovira in govori pozitivno o izdelku ter ga priporoča drugim. To je odličen način za ustvarjanje boljših odnosov s strankami.

    Igrifikacija v storitvah za stranke uporablja igrive elemente, kot so točke, značke in nagrade, za motiviranje strank in agentov ter izboljšanje uporabniške izkušnje. LiveAgent ponuja različne kanale za komunikacijo in funkcije igrifikacije za podjetja.

    Pregled programske opreme Gamification

    Igrifikacija v storitvah za stranke uporablja igrive elemente, kot so točke, značke in nagrade, za motiviranje strank in agentov ter izboljšanje uporabniške izkušnje. LiveAgent ponuja različne kanale za komunikacijo in funkcije igrifikacije za podjetja.

    Za vse priložnosti uporabite naše brezplačne predloge za e-pošto za pridobivanje strank! Izboljšajte sodelovanje strank, stopnjo obiskov e-pošte in še več!

    Predloge za pridobitev e-pošte

    Pridobivanje e-pošte je ključnega pomena za ohranjanje aktivnih naročnikov. Priporočljivo je čiščenje baze podatkov in promocija vsebine za pridobivanje novih naslovov. Pomembno je tudi, da pošiljate vsebino, ki jo prejemniki želijo prejemati.

    Pripravite se, da izboljšate svojo izkušnjo podpore strankam s pomočjo brezhibne integracije LiveAgenta z LadiTech. Ne čakajte več, začnite sprostiti potencial LiveAgent in Laditech še danes.

    LadiTech

    LadiTech je specializiran za IT svetovalne storitve, vzpostavlja učinkovite digitalne strategije in skrbi za programske rešitve. LiveAgent omogoča enostavno integracijo številk LadiTech v vaš klicni center brez dodatnih stroškov.

    Po mesecih, ki ste jih porabili za razvoj izdelka/storitve, je očitno, da ga lansirate. Storite to pravilno z našimi predlogami za lansiranje izdelkov.

    Predloge za lansiranje izdelkov

    E-poštno sporočilo o predstavitvi izdelka je ključno za promocijo novega izdelka ali storitve. Pomaga ustvariti pričakovanje in navdušenje ter povečati prodajo ob lansiranju. Izbira med e-pošto v navadnem besedilu ali HTML-ju je odvisna od strategije e-poštnega trženja. Priporočljivo je uporabljati e-pošto HTML za izdelke B2C, saj ponuja več možnosti za vizualno predstavitev.

    Če nimate strank, ne boste prodali ničesar. Če imate zadovoljne in srečne stranke, se bodo vrnile in kupile znova.

    Skrb za stranke

    Skrb za stranke je ključnega pomena za izgradnjo dobrega imena podjetja in zadovoljstvo strank. To vključuje aktivno skrb za potrebe in pričakovanja strank ter individualni pristop do vsakega posameznega primera. LiveAgent je primer odlične skrbi za stranke, ki vključuje osebno obravnavo in visoko zadovoljstvo strank.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x