Ali iščete alternativo za prestavljanje pomoči?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Helpshift na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Helpshift je odlično orodje ampak ni vsako odlično orodje tudi primerno za vaš posel. Zato mogoče gledate dobro alternativo Helpshift-u. Ste že preizkusili LiveAgent? LiveAgent je vsestranska rešitev za pomoč strankam, ki je primerna za poslovne modele vseh velikosti in s kateregakoli področja. Povečajte vključenost vaših strank, pridobite boljše povratne informacije in izboljšajte vašo pomoč strankam z LiveAgent že danes. Preberite več in odkrijte vse o našem vstopničnem sistemu ter ostalih odličnih orodjih in lastnostih.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

3 prednosti migracije na LiveAgent

Večje zadovoljstvo

Povečajte zadovoljstvo vaših strank z vmesnikom za klepet v živo in ostalimi fukncijami na vaši strani

Boljša vključenost vaših strank

Vključite vaše stranke s proaktivnimi funkcijami

Prihrani čas in denar

LiveAgent vas ne bo udaril po žepu, ker so cene povsem poštene. Za nudenje podpore uporabite tisto, kar potrebujete

Primerjava HelpShift in LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
HelpShift
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja vstopnice v načrtu za 60 USD/agenta/mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja klepet v živo v načrtu za 60 USD/agenta/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
HelpShift ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja samopostrežni portal v načrtu za 60 USD/agenta/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
HelpShift ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
HelpShift ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
HelpShift ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
HelpShift ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja bazo znanja v načrtu za 60 USD/agenta/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
HelpShift ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 40 USD/agenta/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja funkcije API v načrtu za 60 USD/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
HelpShift ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
HelpShift ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 60 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja neomejeno število spletnih mest v načrtu za 60 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja neomejeno število gumbov za klepet v načrtu za 60 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
HelpShift ne ponuja neomejenih vstopnic/e-poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
HelpShift ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 60 USD/agenta/mesec.
increase availability

Alternativa Helpshift-u vas ne bo razočarala

Helpshift je preprosto odličen. Obstaja pa razlog, da je na voljo tudi konkurenčni produkt in morda bi želeli preiti na programsko opremo, ki vam bolj ustreza. Zato smo tukaj, da vam predstavimo LiveAgent. LiveAgent vam ponuja najboljša orodja, združena v eno rešitev za podporo strankam. Tukaj govorimo o zanesljivem vstopničnem sistemu, izjemo hitremu vmesniku za klepet v živo, bazo znanja, klicnem centru in celo podpori kanalom družabnih omrežij, kot so Facebook messenger, Instagram in Viber. Vse, kar potrebujete, je zbrano na eni nadzorni plošči, kjer lahko sledite vsem kanalom.

Zbirka orodij LiveAgent

Najhitrejši klepet v živo

LiveAgent ponosno predstavlja izjemno hiter vmesnik za klepet v živo. S hitrostjo prikaza klepeta 2.5 sekunde je celo najhitrejši na tržišču. Sedaj resnično lahko bliskovito hitro priskočite na pomoč vašim strankam. Klepet v živo lahko dela čudeže kar se tiče pomoči strankam. S povabilom h klepetu spremenite obiskovalce vaše strani v svoje stranke. Z možnostjo vpogleda v realnem času lahko vidite kaj pišejo še preden oddajo sporočilo. Ponudite jim hitro pomoč ali informacije kadar je to potrebno.
Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Poglejte naš klepet med delovanjem

Poglejte si ta video in ugotovite kako naš klepet v živo deluje in kako si z njim lahko pomagate.  Pobrskajte po našem LiveAgent YouTube kanalu in spoznajte naša orodja in njihove funkcije.

Pridobite zadovoljstvo s pravimi orodji za podporo

Za vodenje in delo v izvrstnem kontaktnem centru ter pridobivanje odličnih povratnih informacij, morate biti zadovoljni s programsko opremo za pomoč strankam. To, poleg temeljnih funkcij, pomeni tudi dobiti odlično uporabniško izkušnjo.  LiveAgent ponuja 24-urno podporo, 7 dni v tednu vsem svojim strankam in poleg naših orodij želimo ponuditi tudi popolno uporabniško izkušnjo. Pri tem uporabljamo enako programsko opremo kot vi, tako da veste kaj lahko pričakujete. Stopite v kontakt z nami na kakršenkoli način. Pošljite nam elektronsko pošto, nas pokličite ali pa poklepetajte z nami. To je vaša izbira in potrudili se bomo, da vam omogočimo najboljšo uporabniško izkušnjo in vam hkrati tudi ustrezno svetujemo.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

get inspired

Prihranite več z LiveAgentom

Poglejte rezultate naših uporabniških izkušenj

Primerjajte nas z drugimi programi za pomoč uporabnikom

Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z ostalimi rešitvami za pomoč uporabnikom? Poglejte si naše strani za primerjavo in ugotovite kaj vse ponujamo.
    Povezani članki zHelpshift alternativa

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x