Bi želeli pri svoji podpori ponudili strankam več, kot le klepet v živo? Potem je LiveAgent prava izbira za vaše podjetje.
Vašim strankam ponudite več možnosti, preko katerih vas lahko kontaktirajo. LiveAgent ponuja podporo preko elektronske pošte, klepeta v živo, družbenih omrežij, klicnega centra in baze znanja. Tako lahko pokrijete vse pomembne komunikacijske kanale. Zanesljiv vstopnični sistem pa razporedi zahtevke tako, da se vi lahko osredotočite na najbolj pomembno stvar – pomoč strankam.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Prihranite! LiveAgent je v primerjavi z ostalimi rešitvami najbolj stroškovno učinkovit.
Z več kot 175 funkcijami bo vaša podpora strankam otročje lahka in enostavna.
LiveAgent poveča zadovoljstvo strank in možnost konverzij.
Klepet v živo je samo del uspešne programske opreme LiveAgent. Pokrivajte vrsto komunikacijskih kanalov z zanesljivim vstopničnim sistemom. Ta sledi celotnemu procesu podpore in spreminja vso vašo komunikacijo s strankami v vstopnice. Tako ne boste izpustili ničesar.
Poleg vseh uporabnih orodij, kot so elektronska pošta, klepet v živo, družbena omrežja, klicni center in baza znanja, vsebuje LiveAgent tudi več kot 175 funkcij in več kot 40 integracij.
Klepet v živo je odlično orodje za hitro in učinkovito nudenje podpore strankam. Zato mora biti pripomoček za klepet v živo zelo hiter.
LiveAgent ima najhitreši pripomoček za klepet v živo na tržišču. Čas prikaza je samo 2.5 sekunde. Odgovarjajte vašim strankam s svetlobno hitrostjo.
Vse to lahko dobite ceneje, kot si mislite. LiveAgent ponuja tri plačljive pakete, ki vsebujejo uporabna orodja, funkcije in integracije, ki bodo pomagale izboljšati vašo podporno službo. Odlična podpora strankam ni nujno tudi draga.
Poglejte si naše pakete in spoznajte več!
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite blizu vašim strankam in jim ponudite hitrejšo podporo z LiveAgent.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z drugimi rešitvami za klepet v živo? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.
LiveAgent je prava Pure Chat alternativa. Ponuja pa tudi druge funkcije in je celotna podporna rešitev, ki vsebuje vstopnični sistem, klepet v živo, bazo znanja, forum, portal za stranke, klicni center, integracije družbenih omrežij in več.
LiveAgent programska oprema je zmogljiva, fleksibilna in prilagodljiva. Vsebuje vse funkcije za uspešno nudenje podpore: baza znanja, vstopnični sistem, klepet v živo, IVR, predpripravljena sporočila, samodejna distribucija vstopnic in več.
Ker je LiveAgent popolna rešitev za podporno službo, omogoča agentom, da ponujajo zanesljivo podporo strankam. S tem boste povečali zvestobo strank in dobiček podjetja.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih