Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Spoznajte zakaj je LiveAgent najboljša Pure Chat alternativa na trgu.

  • ✓ Brez stroškov postavitve
  • ✓ Podpora strankam 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete Pure Chat alternativo?

Bi želeli pri svoji podpori ponudili strankam več, kot le klepet v živo? Potem je LiveAgent prava izbira za vaše podjetje.

Vašim strankam ponudite več možnosti, preko katerih vas lahko kontaktirajo. LiveAgent ponuja podporo preko elektronske pošte, klepeta v živo, družbenih omrežij, klicnega centra in baze znanja. Tako lahko pokrijete vse pomembne komunikacijske kanale. Zanesljiv vstopnični sistem pa razporedi zahtevke tako, da se vi lahko osredotočite na najbolj pomembno stvar – pomoč strankam.

 

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Bolj ugodno

Prihranite! LiveAgent je v primerjavi z ostalimi rešitvami najbolj stroškovno učinkovit.

Bogat nabor funkcij

Z več kot 175 funkcijami bo vaša podpora strankam otročje lahka in enostavna.

Povečano zadovoljstvo

LiveAgent poveča zadovoljstvo strank in možnost konverzij.

app installation - illustration

Zmogljiva Pure Chat alternativa

Klepet v živo je samo del uspešne programske opreme LiveAgent. Pokrivajte vrsto komunikacijskih kanalov z zanesljivim vstopničnim sistemom. Ta sledi celotnemu procesu podpore in spreminja vso vašo komunikacijo s strankami v vstopnice. Tako ne boste izpustili ničesar.

Poleg vseh uporabnih orodij, kot so elektronska pošta, klepet v živo, družbena omrežja, klicni center in baza znanja, vsebuje LiveAgent tudi več kot 175 funkcij in več kot 40 integracij.

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo je odlično orodje za hitro in učinkovito nudenje podpore strankam. Zato mora biti pripomoček za klepet v živo zelo hiter.

LiveAgent ima najhitreši pripomoček za klepet v živo na tržišču. Čas prikaza je samo 2.5 sekunde. Odgovarjajte vašim strankam s svetlobno hitrostjo.

Watch the website loading time
Savings illustration

Dobite več za manj

Vse to lahko dobite ceneje, kot si mislite. LiveAgent ponuja tri plačljive pakete, ki vsebujejo uporabna orodja, funkcije in integracije, ki bodo pomagale izboljšati vašo podporno službo. Odlična podpora strankam ni nujno tudi draga.

Poglejte si naše pakete in spoznajte več!

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Iščete boljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom?

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite blizu vašim strankam in jim ponudite hitrejšo podporo z LiveAgent.

Primerjajte nas z ostalimi rešitvami za klepet v živo

Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z drugimi rešitvami za klepet v živo? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.

    Povezani članki zPure chat alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x