Iščete drugačno rešitev za vašo podporo strankam? Želite ponuditi podporo preko več različnih komunikacijskih kanalov in dati strankam izbiro, kako vas lahko kontaktirajo?
Preizkusite LiveAgent. To je popolna in večkanalna rešitev za vašo podporno službo. Vsebuje zmogljive funkcije in integracije. LiveAgent vam prinaša vse, kar potrebujete za boljšo podporo.
Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo lažje in bolj prijetno.
LiveAgent ponuja veliko za razumno ceno. Izberite enega naših treh plačljivih paketov ali pa izberite posamezne funkcije in izboljšajte svojo podporno službo.
LiveAgent poveča zadovoljstvo strank in izboljša konverzije.
Funkcije | Liveagent
Preizkusite najboljšo alternativo za pomoč strankam brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Tawk
|
---|---|---|
Vstopnice
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank.
|
LiveAgent ponuja vstopnice.
|
Tawk ponuja vstopnice.
|
Klepet v živo
Realnočasovni pripomoček za klepet, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno stran
|
LiveAgent ponuja klepet v živo.
|
Tawk ponuja klepet v živo.
|
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica.
|
LiveAgent ponuja klicni center.
|
Tawk ne ponuja klicnega centra.
|
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežno podporo.
|
Tawk ne ponuja samopostrežne podpore.
|
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam.
|
LiveAgent ponuja FaceBook integracijo.
|
Tawk ne ponuja Facebook integracije.
|
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
|
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
|
Tawk ne ponuja Twitter integracije.
|
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
|
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
|
Tawk ne ponuja Instagram integracije.
|
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam.
|
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
|
Tawk ne ponuja Viber integracije.
|
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja.
|
Tawk ponuja bazo znanja.
|
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
Tawk ponuja forum za stranke.
|
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
Tawk ne ponuja avtomatizacije in pravil.
|
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj.
|
LiveAgent ponuja API funkcije.
|
Tawk ponuja API funkcije.
|
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem.
|
LiveAgent ponuja IVR.
|
Tawk ne ponuja IVR.
|
Video klici
Klici, ki omogočajo prenos slike, podobno kot Skype, Zoom in Facetime klici.
|
LiveAgent ponuje video klice.
|
Tawk ne ponuja video klicev.
|
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
|
Tawk ponuja neomejeno zgodovino.
|
Neomejeno število spletnih strani
You can use the software on an unlimited number of websites.
|
LiveAgent ponuja neomejene spletne strani.
|
Tawk ponuja neomejene spletne strani.
|
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet
|
Tawk ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število elektronskih sporočil in vstopnic.
|
Tawk ponuja neomejeno število elektronskih sporočil in vstopnic.
|
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak odhajajoč in prejeti klic in si kadarkoli zavrtite posnetek.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
|
Tawk ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
|
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete.
|
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo.
|
Tawk ponuja neomejeno 24/7 podporo.
|
Klepet v živo je ena stvar, kaj pa še kaj več? Stranke komunicirajo preko več kanalov, zato jih je potrebno pokrivati čim več. Ponudite svojim strankam podporo preko elektronske pošte, družbenih omrežij, klicnega centra in baze znanja. LiveAgent podpira tudi Instagram.
LiveAgent vstopnični sistem bo poskrbel, da ne bo prihajalo do zmede v komunikaciji s strankami. Vse je tako, kot mora biti.
Na našo stran ste prišli zaradi klepeta v živo. Zakaj ne bi imeli najhitrejšega na tržišču? Prikazni čas LiveAgent pripomočka za klepet je 2.5 sekunde.
Še več. Tudi vidite lahko, kaj vaše stranke tipkajo še preden pošljejo sporočilo. Tako lahko pripravite svoje odgovore že prej in jih presenetite s hitrostjo.
Ostanite z ljudmi, ki jih poznate in jim zaupate. Plačajte le za orodja. Odlična programska oprema za podporo strankam ni vedno draga. LiveAgent ima tri plačljive pakete, ki vsebujejo polno orodij in funkcij za nudenje vrhunske podpore.
Poglejte si naše pakete in spoznajte več.
LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Ostanite blizu svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent
Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z ostalimi rešitvami? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.
How does the chat routing work?
LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team