Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Spoznajte zakaj je LiveAgent najboljša Tawk alternativa na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve
  • ✓ Podpora strankam 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete Tawk alternativo?

Iščete drugačno rešitev za vašo podporo strankam? Želite ponuditi podporo preko več različnih komunikacijskih kanalov in dati strankam izbiro, kako vas lahko kontaktirajo?

Preizkusite LiveAgent. To je popolna in večkanalna rešitev za vašo podporno službo. Vsebuje zmogljive funkcije in integracije. LiveAgent vam prinaša vse, kar potrebujete za boljšo podporo.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo lažje in bolj prijetno.

Dostopne cene

LiveAgent ponuja veliko za razumno ceno. Izberite enega naših treh plačljivih paketov ali pa izberite posamezne funkcije in izboljšajte svojo podporno službo.

Povečano zadovoljstvo

LiveAgent poveča zadovoljstvo strank in izboljša konverzije.

Tawk proti LiveAgent primerjava

Funkcije Liveagent
Preizkusite najboljšo alternativo za pomoč strankam brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna.
Tawk
Vstopnice
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank.
LiveAgent ponuja vstopnice.
Tawk ponuja vstopnice.
Klepet v živo
Realnočasovni pripomoček za klepet, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno stran
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Tawk ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica.
LiveAgent ponuja klicni center.
Tawk ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno podporo.
Tawk ne ponuja samopostrežne podpore.
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja FaceBook integracijo.
Tawk ne ponuja Facebook integracije.
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
Tawk ne ponuja Twitter integracije.
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
Tawk ne ponuja Instagram integracije.
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
Tawk ne ponuja Viber integracije.
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Tawk ponuja bazo znanja.
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Tawk ponuja forum za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
Tawk ne ponuja avtomatizacije in pravil.
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj.
LiveAgent ponuja API funkcije.
Tawk ponuja API funkcije.
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem.
LiveAgent ponuja IVR.
Tawk ne ponuja IVR.
Video klici
Klici, ki omogočajo prenos slike, podobno kot Skype, Zoom in Facetime klici.
LiveAgent ponuje video klice.
Tawk ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
Tawk ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejeno število spletnih strani
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent ponuja neomejene spletne strani.
Tawk ponuja neomejene spletne strani.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet
Tawk ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število elektronskih sporočil in vstopnic.
Tawk ponuja neomejeno število elektronskih sporočil in vstopnic.
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak odhajajoč in prejeti klic in si kadarkoli zavrtite posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Tawk ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo.
Tawk ponuja neomejeno 24/7 podporo.
app installation - illustration

Pridobite več za svoje podjetje

Klepet v živo je ena stvar, kaj pa še kaj več? Stranke komunicirajo preko več kanalov, zato jih je potrebno pokrivati čim več. Ponudite svojim strankam podporo preko elektronske pošte, družbenih omrežij, klicnega centra in baze znanja. LiveAgent podpira tudi Instagram.

LiveAgent vstopnični sistem bo poskrbel, da ne bo prihajalo do zmede v komunikaciji s strankami. Vse je tako, kot mora biti.

Najhitrejši klepet v živo

Na našo stran ste prišli zaradi klepeta v živo. Zakaj ne bi imeli najhitrejšega na tržišču? Prikazni čas LiveAgent pripomočka za klepet je 2.5 sekunde.

Še več. Tudi vidite lahko, kaj vaše stranke tipkajo še preden pošljejo sporočilo. Tako lahko pripravite svoje odgovore že prej in jih presenetite s hitrostjo.

Watch the website loading time
Savings illustration

Vaši agenti so vaši

Ostanite z ljudmi, ki jih poznate in jim zaupate. Plačajte le za orodja. Odlična programska oprema za podporo strankam ni vedno draga. LiveAgent ima tri plačljive pakete, ki vsebujejo polno orodij in funkcij za nudenje vrhunske podpore.

Poglejte si naše pakete in spoznajte več.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Men shaking hands - illustration

Ali iščete drugačno programsko opremo za pomoč uporabnikom?

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Ostanite blizu svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent

Primerjajte nas z ostalimi

Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z ostalimi rešitvami? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.

    Povezani članki zTawk alternativa
    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x