Iščete drugačno rešitev za vašo podporo strankam? Želite ponuditi podporo preko več različnih komunikacijskih kanalov in dati strankam izbiro, kako vas lahko kontaktirajo?
Preizkusite LiveAgent. To je popolna in večkanalna rešitev za vašo podporno službo. Vsebuje zmogljive funkcije in integracije. LiveAgent vam prinaša vse, kar potrebujete za boljšo podporo.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo lažje in bolj prijetno.
LiveAgent ponuja veliko za razumno ceno. Izberite enega naših treh plačljivih paketov ali pa izberite posamezne funkcije in izboljšajte svojo podporno službo.
LiveAgent poveča zadovoljstvo strank in izboljša konverzije.
Funkcije | Liveagent
Preizkusite najboljšo alternativo za pomoč strankam brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Tawk
|
---|---|---|
Vstopnice
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank.
|
LiveAgent ponuja vstopnice.
|
Tawk ponuja vstopnice.
|
Klepet v živo
Realnočasovni pripomoček za klepet, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno stran
|
LiveAgent ponuja klepet v živo.
|
Tawk ponuja klepet v živo.
|
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica.
|
LiveAgent ponuja klicni center.
|
Tawk ne ponuja klicnega centra.
|
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežno podporo.
|
Tawk ne ponuja samopostrežne podpore.
|
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam.
|
LiveAgent ponuja FaceBook integracijo.
|
Tawk ne ponuja Facebook integracije.
|
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
|
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
|
Tawk ne ponuja Twitter integracije.
|
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
|
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
|
Tawk ne ponuja Instagram integracije.
|
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam.
|
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
|
Tawk ne ponuja Viber integracije.
|
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja.
|
Tawk ponuja bazo znanja.
|
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
Tawk ponuja forum za stranke.
|
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
Tawk ne ponuja avtomatizacije in pravil.
|
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj.
|
LiveAgent ponuja API funkcije.
|
Tawk ponuja API funkcije.
|
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem.
|
LiveAgent ponuja IVR.
|
Tawk ne ponuja IVR.
|
Video klici
Klici, ki omogočajo prenos slike, podobno kot Skype, Zoom in Facetime klici.
|
LiveAgent ponuje video klice.
|
Tawk ne ponuja video klicev.
|
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
|
Tawk ponuja neomejeno zgodovino.
|
Neomejeno število spletnih strani
You can use the software on an unlimited number of websites.
|
LiveAgent ponuja neomejene spletne strani.
|
Tawk ponuja neomejene spletne strani.
|
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet
|
Tawk ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število elektronskih sporočil in vstopnic.
|
Tawk ponuja neomejeno število elektronskih sporočil in vstopnic.
|
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak odhajajoč in prejeti klic in si kadarkoli zavrtite posnetek.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
|
Tawk ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
|
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete.
|
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo.
|
Tawk ponuja neomejeno 24/7 podporo.
|
Klepet v živo je ena stvar, kaj pa še kaj več? Stranke komunicirajo preko več kanalov, zato jih je potrebno pokrivati čim več. Ponudite svojim strankam podporo preko elektronske pošte, družbenih omrežij, klicnega centra in baze znanja. LiveAgent podpira tudi Instagram.
LiveAgent vstopnični sistem bo poskrbel, da ne bo prihajalo do zmede v komunikaciji s strankami. Vse je tako, kot mora biti.
Na našo stran ste prišli zaradi klepeta v živo. Zakaj ne bi imeli najhitrejšega na tržišču? Prikazni čas LiveAgent pripomočka za klepet je 2.5 sekunde.
Še več. Tudi vidite lahko, kaj vaše stranke tipkajo še preden pošljejo sporočilo. Tako lahko pripravite svoje odgovore že prej in jih presenetite s hitrostjo.
Ostanite z ljudmi, ki jih poznate in jim zaupate. Plačajte le za orodja. Odlična programska oprema za podporo strankam ni vedno draga. LiveAgent ima tri plačljive pakete, ki vsebujejo polno orodij in funkcij za nudenje vrhunske podpore.
Poglejte si naše pakete in spoznajte več.
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Ostanite blizu svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z ostalimi rešitvami? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.
LiveAgent je kompleksna rešitev za podporo strankam, ki vključuje klicni center, bazo znanja, forum, portal za stranke, klepet v živo, integracijo družbenih omrežij in več. Je izjemna alternativa Tawk za podjetja, ki želijo svojim strankam ponuditi izvrstno podporo preko več kanalov.
LiveAgent je vse-v-enem rešitev za podporo strankam, ki zbira vso komunikacijo s strankami na eni platformi. Zbira elektronsko pošto, klice, klepet v živo, zahtevke z družbenih omrežij in več. Poleg tega pa avtomatizira ponavljajoča se opravila, da se lahko agenti osredotočijo na bolj pomembne naloge. Posledično to pomeni, da bo vaša podpora strankam tekla gladko, delo agentov pa bo bolj učinkovito.
Poslovne prednosti uporabe LiveAgent so zadovoljstvo strank, povečana prodaja, vračanje strank in manjša verjetnost odstopa strank od nakupa.
Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo
Intercom, Zendesk, Olark, LiveAgent in LiveChat Inc. so ponudniki proaktivnih vabil za klepet, vendar Intercom ne ponuja souporabe zaslona. Samodejno preusmerjanje in prenašanje klepetov ter integracije s tretjimi ponudniki so na voljo pri vseh ponudnikih. Vpogledi v sporočila so na voljo le pri LiveAgentu in LiveChat Inc., medtem ko je neomejena zgodovina klepeta na voljo pri vseh, razen v najnižji tarifi pri LiveChat Inc.
Iščete uporabniško podobno alternativo?
LiveAgent je najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam, ki jo uporablja 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu. LiveAgent ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam, s katerimi lahko povečate zadovoljstvo strank, povečate "vrednost" strank, ustvarite več prihodkov in spremenite vaše poslovne cilje v resničnost. LiveAgent je pionirska programska oprema, ki ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam.
Iščete alternativo ConnectWise?
LiveAgent je prva platforma za klepet v živo in podporo strankam, ki jo uporablja 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po svetu ter je najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam. Z uporabo LiveAgenta lahko podjetja povečajo svoje prihodke, zadovoljstvo strank ter ohranijo zvestobo strankam. Sprememba poslovnih ciljev v resničnost je mogoča s pomočjo LiveAgenta, ki omogoča produktivno in učinkovito izvajanje podpore za stranke.
Iščete boljši program za podporo strankam?
Podjetja so prešla na LiveAgent zaradi boljših funkcij, cene in podpore strankam v primerjavi s konkurenčnim Zendeskom. Uporabniki LiveAgenta pohvalijo enostavno uporabo, avtomatizacijo in podporo na različnih platformah. Sistem ima številne funkcije, vključno z klepetom v živo, integracijo s socialnim omrežjem in bazo podatkov ter splošno stabilnost. Uporabniki so prej uporabljali druge podporne sisteme, vendar je LiveAgent osvojil njihovo naklonjenost zaradi dobre vrednosti za denar.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih