Preidite k LiveAgent – namenskemu orodju za podporo strankam. Pridobite dostop do vstopničnega sistema, ki lahko upravlja z zahtevami strank, ki prihajajo iz vseh pomembnih komunikacijskih kanalov. Ponudite podporo z vstopnično rešitvijo, ki lahko upravlja z elektronsko pošto, klepetom v živo, klicnim centrom, portalom strank in tudi družbenimi omrežji.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Funkcije | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
|
ConnectWise
|
---|---|---|
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
|
LiveAgent ponuja vstopnice.
|
ConnectWise ponuja vstopnice.
|
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
|
LiveAgent ponuja klepet v živo.
|
ConnectWise ponuja klepet v živo.
|
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
|
LiveAgent ponuja klicni center.
|
ConnectWise ponuja klicni center.
|
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
|
ConnectWise ponuja samopostrežni portal.
|
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
|
ConnectWise ne ponuja integracije Facebooka.
|
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
|
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
|
ConnectWise ne ponuja integracije s Twitterjem.
|
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
|
ConnectWise ne ponuja integracije Instagrama.
|
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
|
ConnectWise ne ponuja integracije Viberja.
|
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja.
|
ConnectWise ponuja bazo znanja.
|
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
ConnectWise ponuja forum za stranke.
|
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
ConnectWise ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
|
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
|
ConnectWise ponuja funkcije API-ja.
|
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
|
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
|
ConnectWise ne ponuja funkcij IVR.
|
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
|
LiveAgent ponuja video klice.
|
ConnectWise ne ponuja video klicev.
|
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
|
ConnectWise ponuja neomejeno zgodovino.
|
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
ConnectWise ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
ConnectWise ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
|
ConnectWise ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
|
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
|
ConnectWise ponuja neomejeno snemanje klicev.
|
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
|
ConnectWise ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
|
LiveAgent vstopnični sistem je bil ustvarjen za nudenje najboljše podpore strankam. Združuje vse komunikacijske poti v enem okolju, v katerem lahko urejate zahteve strank, ki prihajajo iz različnih komunikacijskih kanalov. Naš vstopnični sistem je podprt s funkcijami, ki pripomorejo k nemotenemu poteku dela in k pravočasnim odgovorom strankam.
Klepet v živo je odlično orodje za ponujanje zanesljive in hitre podpore strankam. Vse, kar morate storiti je, da namestite gumb za pogovor v živo na vašo spletno stran. Namestitev je zelo enostavna. LiveAgent pripomoček za klepet v živo je najhitrejši na tržišču in ima prikazno hitrost le 2.5 sekunde.
Podprt je tudi s funkcijami, kot je pregled tipkanja v realnem času ali proaktivna vabila h klepetu, ki poveča vključenost vaših strank. Poglejte celoten seznam funkcij klepeta v živo ali pa ga preizkusite.Elektronska pošta, klepet v živo, klicni center, portal strank, Viber, Facebook, Twitter in Instagram – upravljajte z vsakim komunikacijskim kanalom, ki ga potrebujete za podporo strankam – na eni sami platformi. Ta je podprta s fukcijami, ki vam bodo pomagale pri reševanju vprašanj strank. Lahko pa tudi izbirate med več kot 140 integracijami ostalih aplikacij, ki jih dnevno uporabljate za nemoten potek dela.
Ponudite nepozabno izkušnjo, ki bo spodbudila rast prihodkov.
Razveselite svoje stranke z izjemno hitrim odzivom.
Povečajte prodajo z ohranjanjem zvestobe strank vaši znamki.
Ponujamo najboljšo podporo svojim strankam, da lahko tudi vi ponudite enako svojim. Naši agenti so na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu, da nas lahko kontaktirate, ko nas potrebujete. Kontaktirate nas lahko preko elektronske pošte, klepeta v živo, telefona ali pa si pomagate s članki na našem portalu za stranke. Preizkusite LiveAgent še danes in postanite naša zadovoljna stranka.
Roman Bosch
Partly
V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
Hendrik Henze
Spletno trženje HEWO
LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
Razvan Sava
Ponudbe WebMaster
Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
Andrej Ftomin
Skupina TAZAR
Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
Viviane Carter
Izdelki CSI
LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
Catana Alexandru
Websignal
Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
Jan Wienk
All British Casino
Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
Sissy Böttcher
Study Portals
Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
Peter Koning
TypoAssassin
Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
Aranzazu F
Factorchic
Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
Alexandra Danišová
Nay
Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
David Chandler
Volterman
Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnični sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča ponuditi našim strankam izjemno podporo.
Peter Komornik, CEO
Vas zanimajo cene? Oglejte si naše ugodne cenovne načrte in poiščite več o tem, kateri načrt je pravi za vaše podjetje. Začnite uporabljati LiveAgent že danes z našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico in preverite, zakaj je odlična alternativa ConnectWise.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Storitev za stranke, ki temelji na umetni inteligenci
LiveAgent, storitev za stranke, ki se osredotoča na umetno inteligenco, ponuja široko paleto funkcij, vključno z integracijami, podporo strankam in več.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih