Preidite k LiveAgent – namenskemu orodju za podporo strankam. Pridobite dostop do vstopničnega sistema, ki lahko upravlja z zahtevami strank, ki prihajajo iz vseh pomembnih komunikacijskih kanalov. Ponudite podporo z vstopnično rešitvijo, ki lahko upravlja z elektronsko pošto, klepetom v živo, klicnim centrom, portalom strank in tudi družbenimi omrežji.
Funkcije | Liveagent Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna. | ConnectWise |
---|---|---|
Vstopnice Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke. | LiveAgent ponuja vstopnice. | ConnectWise ponuja vstopnice. |
Klepet v živo Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto. | LiveAgent ponuja klepet v živo. | ConnectWise ponuja klepet v živo. |
Klicni center Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev. | LiveAgent ponuja klicni center. | ConnectWise ponuja klicni center. |
Samopostrežna Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja. | LiveAgent ponuja samopostrežni portal. | ConnectWise ponuja samopostrežni portal. |
Facebook Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev. | LiveAgent ponuja integracijo Facebooka. | ConnectWise ne ponuja integracije Facebooka. |
Twitter Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme. | LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem. | ConnectWise ne ponuja integracije s Twitterjem. |
Instagram Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev. | LiveAgent ponuja integracijo Instagrama. | ConnectWise ne ponuja integracije Instagrama. |
Viber Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev. | LiveAgent ponuja integracijo Viberja. | ConnectWise ne ponuja integracije Viberja. |
Baza znanja Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili. | LiveAgent ponuja bazo znanja. | ConnectWise ponuja bazo znanja. |
Forum strank Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja. | LiveAgent ponuja forum za stranke. | ConnectWise ponuja forum za stranke. |
Automatizacija in pravila Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila. | LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila. | ConnectWise ponuja avtomatizacijo in pravila. |
API Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij. | LiveAgent ponuja funkcije API-ja. | ConnectWise ponuja funkcije API-ja. |
Interaktivni glasovni odziv (IVR) Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem. | LiveAgent ponuja funkcije IVR. | ConnectWise ne ponuja funkcij IVR. |
Video klici Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime. | LiveAgent ponuja video klice. | ConnectWise ne ponuja video klicev. |
Neomejena zgodovina Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate. | LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino. | ConnectWise ponuja neomejeno zgodovino. |
Neomejeno število spletnih mest Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest. | LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest. | ConnectWise ponuja neomejeno število spletnih mest. |
Neomejeno število gumbov za klepet Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet. | LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet. | ConnectWise ponuja neomejeno število gumbov za klepet. |
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic. | LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil. | ConnectWise ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil. |
Neomejeno snemanje klicev Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek. | LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev. | ConnectWise ponuja neomejeno snemanje klicev. |
Neomejena 24/7 podpora Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate. | LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan. | ConnectWise ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan. |
LiveAgent vstopnični sistem je bil ustvarjen za nudenje najboljše podpore strankam. Združuje vse komunikacijske poti v enem okolju, v katerem lahko urejate zahteve strank, ki prihajajo iz različnih komunikacijskih kanalov. Naš vstopnični sistem je podprt s funkcijami, ki pripomorejo k nemotenemu poteku dela in k pravočasnim odgovorom strankam.
Klepet v živo je odlično orodje za ponujanje zanesljive in hitre podpore strankam. Vse, kar morate storiti je, da namestite gumb za pogovor v živo na vašo spletno stran. Namestitev je zelo enostavna. LiveAgent pripomoček za klepet v živo je najhitrejši na tržišču in ima prikazno hitrost le 2.5 sekunde.
Podprt je tudi s funkcijami, kot je pregled tipkanja v realnem času ali proaktivna vabila h klepetu, ki poveča vključenost vaših strank. Poglejte celoten seznam funkcij klepeta v živo ali pa ga preizkusite.Elektronska pošta, klepet v živo, klicni center, portal strank, Viber, Facebook, Twitter in Instagram – upravljajte z vsakim komunikacijskim kanalom, ki ga potrebujete za podporo strankam – na eni sami platformi. Ta je podprta s fukcijami, ki vam bodo pomagale pri reševanju vprašanj strank. Lahko pa tudi izbirate med več kot 140 integracijami ostalih aplikacij, ki jih dnevno uporabljate za nemoten potek dela.
Ponudite nepozabno izkušnjo, ki bo spodbudila rast prihodkov.
Razveselite svoje stranke z izjemno hitrim odzivom.
Povečajte prodajo z ohranjanjem zvestobe strank vaši znamki.
Ponujamo najboljšo podporo svojim strankam, da lahko tudi vi ponudite enako svojim. Naši agenti so na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu, da nas lahko kontaktirate, ko nas potrebujete. Kontaktirate nas lahko preko elektronske pošte, klepeta v živo, telefona ali pa si pomagate s članki na našem portalu za stranke. Preizkusite LiveAgent še danes in postanite naša zadovoljna stranka.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnični sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča ponuditi našim strankam izjemno podporo.
Peter Komornik, CEO
Vas zanimajo cene? Oglejte si naše ugodne cenovne načrte in poiščite več o tem, kateri načrt je pravi za vaše podjetje. Začnite uporabljati LiveAgent že danes z našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico in preverite, zakaj je odlična alternativa ConnectWise.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.
How does the chat routing work?
LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team