Iščete alternativo ConnectWise?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa ConnectWise na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Preidite k LiveAgent – namenskemu orodju za podporo strankam. Pridobite dostop do vstopničnega sistema, ki lahko upravlja z zahtevami strank, ki prihajajo iz vseh pomembnih komunikacijskih kanalov. Ponudite podporo z vstopnično rešitvijo, ki lahko upravlja z elektronsko pošto, klepetom v živo, klicnim centrom, portalom strank in tudi družbenimi omrežji.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Primerjava ConnectWise in LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
ConnectWise
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice.
ConnectWise ponuja vstopnice.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
ConnectWise ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
ConnectWise ponuja klicni center.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
ConnectWise ponuja samopostrežni portal.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
ConnectWise ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
ConnectWise ne ponuja integracije s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
ConnectWise ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
ConnectWise ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
ConnectWise ponuja bazo znanja.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
ConnectWise ponuja forum za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
ConnectWise ponuja avtomatizacijo in pravila.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
ConnectWise ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
ConnectWise ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
ConnectWise ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
ConnectWise ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
ConnectWise ponuja neomejeno število spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
ConnectWise ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
ConnectWise ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
ConnectWise ponuja neomejeno snemanje klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
ConnectWise ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Rešitev, ki je namenjena upravljanju z vstopnicami

LiveAgent vstopnični sistem je bil ustvarjen za nudenje najboljše podpore strankam. Združuje vse komunikacijske poti v enem okolju, v katerem lahko urejate zahteve strank, ki prihajajo iz različnih komunikacijskih kanalov. Naš vstopnični sistem je podprt s funkcijami, ki pripomorejo k nemotenemu poteku dela in k pravočasnim odgovorom strankam.

Združena platforma za nudenje vrhunske podpore strankam

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Poskrbite za podporo strankam s klepetom v živo

Klepet v živo je odlično orodje za ponujanje zanesljive in hitre podpore strankam. Vse, kar morate storiti je, da namestite gumb za pogovor v živo na vašo spletno stran. Namestitev je zelo enostavna. LiveAgent pripomoček za klepet v živo je najhitrejši na tržišču in ima prikazno hitrost le 2.5 sekunde.

Podprt je tudi s funkcijami, kot je pregled tipkanja v realnem času ali proaktivna vabila h klepetu, ki poveča vključenost vaših strank. Poglejte celoten seznam funkcij klepeta v živo ali pa ga preizkusite.
Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Ponudite zadovoljstvo strankam z našim klepetom v živo

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Širok nabor funkcij na eni sami platformi

Elektronska pošta, klepet v živo, klicni center, portal strank, Viber, Facebook, Twitter in Instagram – upravljajte z vsakim komunikacijskim kanalom, ki ga potrebujete za podporo strankam – na eni sami platformi. Ta je podprta s fukcijami, ki vam bodo pomagale pri reševanju vprašanj strank. Lahko pa tudi izbirate med več kot 140 integracijami ostalih aplikacij, ki jih dnevno uporabljate za nemoten potek dela.

Ste vedeli?

LiveAgent, ustanovljen leta 2006, je bila prva platforma na tržišči, ki je ponudila klepet v živo in funkcije za podporo strankam. Leta 2021 je LiveAgent najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam na tržišču. Uporablja jo 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu.
30%

Ustvarite več prihodkov

Ponudite nepozabno izkušnjo, ki bo spodbudila rast prihodkov.

97%

Povečajte zadovoljstvo

Razveselite svoje stranke z izjemno hitrim odzivom.

16×

Povečajte "vrednost" strank

Povečajte prodajo z ohranjanjem zvestobe strank vaši znamki.

Prihranite več z LiveAgentom

Zadovoljstvo strank je naša največja prioriteta

Ponujamo najboljšo podporo svojim strankam, da lahko tudi vi ponudite enako svojim. Naši agenti so na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu, da nas lahko kontaktirate, ko nas potrebujete. Kontaktirate nas lahko preko elektronske pošte, klepeta v živo, telefona ali pa si pomagate s članki na našem portalu za stranke. Preizkusite LiveAgent še danes in postanite naša zadovoljna stranka.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnični sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča ponuditi našim strankam izjemno podporo.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Postanite naša zadovoljna stranka že danes

Vas zanimajo cene? Oglejte si naše ugodne cenovne načrte in poiščite več o tem, kateri načrt je pravi za vaše podjetje. Začnite uporabljati LiveAgent že danes z našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico in preverite, zakaj je odlična alternativa ConnectWise.

Primerjajte nas z drugimi možnostmi

    Povezani članki zConnectWise alternativa
    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x