Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Freshcaller na trgu.

  • ✓ Brez provizije za namestitev
  • ✓ Podpora 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Začnite | 14 dni brezplačno Oglejte si v delovanju
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo Freshcaller?

Pridobite pravo programsko opremo in svojim strankam zagotovite najboljšo podporo, ki jo lahko. LiveAgent je najbolj ocenjena in ocenjena številka 1 programske opreme za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Lastnosti Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost samopostrežne podpore! Kreditna kartica ni potrebna.
Competitor
Overall rating
Splošne ocene programske opreme preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.7
Preverjeni uporabniki na Capterri so prejeli skupno oceno 4,7 od 5.
4.5
Preverjeni uporabniki na Capterri so prejeli skupno oceno 4,5 od 5.
Enostavno za uporabo
Ocene enostavnosti uporabe preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.6
Ocenjeno 4.6 od 5 za enostavno uporabo preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.5
Ocenjeno 4.5 od 5 za lažjo uporabo preverjenih uporabnikov na Capterri.
Storitev za stranke
Ocene podpore za stranke preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.7
Ocenjeno 4,7 od 5 za podporo strankam s strani preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.6
Ocenjeno 4,6 od 5 za podporo strankam s strani preverjenih uporabnikov na Capterri.
Razmerje med ceno in kakovostjo
Ocene razmerja med ceno in kakovostjo preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.7
Ocenjeno 4.7 od 5 za vrednost izdelka glede na ceno preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.4
Ocenjeno 4.4 od 5 za vrednost izdelka glede na ceno preverjenih uporabnikov na Capterri.
Price
Cena programske opreme v USD na agenta na mesec.
$15/month/agent Cena v USD na agenta na mesec.
$19/month/agent Cena v USD na agenta na mesec.
Opozorila / stopnjevanja
Opozorila in stopnjevanja z zahtevke in SLA glede na prednostne naloge in vnaprej določene pogoje.
Ponuja opozorila in stopnjevanje.
Ponuja opozorila in stopnjevanje.
Avtomatizirano usmerjanje
Avtomatizirano usmerjanje zahtevkov do določenih oddelkov in agentov na podlagi vnaprej določenih pogojev.
Ponuja avtomatizirano usmerjanje.
Ponuja avtomatizirano usmerjanje.
Upravljanje klicnega centra
Centralizirana nadzorna plošča za klicanje, sprejemanje in upravljanje klicev.
Ponuja upravljanje klicnega centra.
Ponuja upravljanje klicnega centra.
Upravljanje čakalne vrste
Sistem, ki se uporablja za upravljanje čakalnih vrst.
Ponuja upravljanje čakalnih vrst.
Ponuja upravljanje čakalnih vrst.
Upravljanje e-pošte
Možnost povezave programske opreme vstopničnega sistema z več e-poštnimi naslovi, da lahko neposredno prejemate, odgovarjate in pišete e-pošto iz programske opreme.
Ponuja upravljanje e-pošte.
Ponuja upravljanje e-pošte.
Meritve uspešnosti
Sledite vedenju obiskovalcev vašega spletnega mesta. Oglejte si, kako dolgo brskajo po vašem spletnem mestu ali na katerem.
Ponuja meritve uspešnosti.
Ponuja meritve uspešnosti.
Upravljanje baze znanja
Funkcija, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje in upravljanje obsežnih skladišč znanja.
Ponuja upravljanje baze znanja.
Ponuja upravljanje baze znanja.
Večkanalna komunikacija
Poveže se z več komunikacijskimi linijami (kot so e-pošta, klepet v živo, klicni center ali družabna omrežja), da poenostavi vsa sporočila in uporabnikom omogoči, da se nanje odzovejo iz programske opreme vstopničnega sistema.
Ponuja večkanalno komunikacijo.
Ponuja večkanalno komunikacijo.
Real-time chat
Izvorni pripomoček za klepet v živo, ki ga je mogoče namestiti na vaše spletno mesto in uporabljati za sprotno komunikacijo z obiskovalci vašega spletnega mesta.
Ponuja klepet v realnem času.
Ponuja klepet v realnem času.
Poročanje/Analitika
Nadzorna plošča za analitiko, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje poročil o uspešnosti.
Ponuja poročanje/analitiko.
Ne ponuja poročanja/analitiko.
Samopostrežni portal
Funkcija, ki vam omogoča izdelavo portala za stranke, na katerega se lahko stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine v bazi znanja.
Ponuja samopostrežni portal.
Ponuja samopostrežni portal.
Upravljanje sporazuma o ravni storitve (SLA)
Funkcija, ki vam omogoča upravljanje in spremljanje dnevnikov SLA, skladnosti s SLA in še več.
Ponuja upravljanje sporazuma o ravni storitev (SLA).
Ponuja upravljanje sporazuma o ravni storitev (SLA).
Integracija socialnih medijev
Integracije s priljubljenimi socialnimi omrežji, kot je Facebook.
Ponuja integracijo socialnih medijev.
Ponuja integracijo socialnih medijev.
Upravljanje zahtevkov
Upravljajte zahtevke s prenosi, vstavljanjem, razdeljevanjem, označevanjem kot neželeno, dremežem in še več.
Ponuja upravljanje zahtevkov.
Ponuja upravljanje vozovnic.
Upravljanje poteka dela
Pravila avtomatizacije, ki jih je mogoče uporabiti za pospešitev postopkov podpore strankam.
Ponuja upravljanje poteka dela.
Ponuja upravljanje poteka dela.
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa Freshcaller

Freshcaller je odlična programska oprema klicnega centra. Toda podpora strankam ni več samo klicanje. Dajte svojim strankam možnosti, ko gre za komunikacijo. Vključite e-pošto, najhitrejši klepet v živo, družabna omrežja in bazo znanja, da jim zagotovite priročne načine za stik z vami.

Najhitrejši klepet v živo

Nastavitev klepeta v živo na vašem spletnem mestu je odličen način za povečanje zanimanja obiskovalcev spletnega mesta. Lahko vas kontaktirajo neposredno z vašega spletnega mesta. Na ta način povečate možnost, da jih spremenite v kupce, ki plačujejo.

LiveAgent vam ponuja najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2,5 sekunde. Ne morete dobiti nič hitreje od tega.

The fastest live chat on the market

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega centra

Poleg številnih drugih funkcij LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Nastavitev je hitra in enostavna!

Bogat nabor funkcij

Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.

Cenovno ugodno

LiveAgent ima velik domet za razumno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč uporabnikom.

Professional built-in call center software

Podpora za klicni center? Preverite!

Če preklopite na LiveAgent, vam klicnega centra ni treba odpovedati. Dejansko vam LiveAgent omogoča hitro in enostavno nastavitev brez zunanje pomoči. Povežete se lahko prek brskalnika, telefona ali katere koli druge opreme po vaši izbiri.

Tudi tretji ponudniki niso potrebni, LiveAgent poskrbi za vas. Brez pomembnih težav se lahko osredotočite na pomembne stvari.

Iščete boljši program za podporo strankam?

Preklopite na programsko opremo, ki naredi vse in prinesite večjo vrednost skupini za podporo. LiveAgent vam ponuja tri plačljive načrte, ki so opremljeni s funkcijami. Vse, kar morate storiti, je, da izberete tistega, ki najbolj ustreza vašim potrebam.

Za razumno ceno dobite paket funkcij za pomoč svojemu podjetju. In če to ni dovolj, lahko vedno kupite ločene funkcije, ne da bi preplačali dražji načrt.

Ready to switch to LiveAgent

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Ali nas želite primerjati z različno programsko opremo klicnega centra?

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami klicnega centra? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.

    Povezani članki zFreshcaller alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x