Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Freshcaller na trgu.
Pridobite pravo programsko opremo in svojim strankam zagotovite najboljšo podporo, ki jo lahko. LiveAgent je najbolj ocenjena in ocenjena številka 1 programske opreme za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Lastnosti | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost samopostrežne podpore! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Competitor
|
---|---|---|
Overall rating
Splošne ocene programske opreme preverjenih uporabnikov na Capterri.
|
4.7
Preverjeni uporabniki na Capterri so prejeli skupno oceno 4,7 od 5.
|
4.5
Preverjeni uporabniki na Capterri so prejeli skupno oceno 4,5 od 5.
|
Enostavno za uporabo
Ocene enostavnosti uporabe preverjenih uporabnikov na Capterri.
|
4.6
Ocenjeno 4.6 od 5 za enostavno uporabo preverjenih uporabnikov na Capterri.
|
4.5
Ocenjeno 4.5 od 5 za lažjo uporabo preverjenih uporabnikov na Capterri.
|
Storitev za stranke
Ocene podpore za stranke preverjenih uporabnikov na Capterri.
|
4.7
Ocenjeno 4,7 od 5 za podporo strankam s strani preverjenih uporabnikov na Capterri.
|
4.6
Ocenjeno 4,6 od 5 za podporo strankam s strani preverjenih uporabnikov na Capterri.
|
Razmerje med ceno in kakovostjo
Ocene razmerja med ceno in kakovostjo preverjenih uporabnikov na Capterri.
|
4.7
Ocenjeno 4.7 od 5 za vrednost izdelka glede na ceno preverjenih uporabnikov na Capterri.
|
4.4
Ocenjeno 4.4 od 5 za vrednost izdelka glede na ceno preverjenih uporabnikov na Capterri.
|
Price
Cena programske opreme v USD na agenta na mesec.
|
$15/month/agent
Cena v USD na agenta na mesec.
|
$19/month/agent
Cena v USD na agenta na mesec.
|
Opozorila / stopnjevanja
Opozorila in stopnjevanja z zahtevke in SLA glede na prednostne naloge in vnaprej določene pogoje.
|
Ponuja opozorila in stopnjevanje.
|
Ponuja opozorila in stopnjevanje.
|
Avtomatizirano usmerjanje
Avtomatizirano usmerjanje zahtevkov do določenih oddelkov in agentov na podlagi vnaprej določenih pogojev.
|
Ponuja avtomatizirano usmerjanje.
|
Ponuja avtomatizirano usmerjanje.
|
Upravljanje klicnega centra
Centralizirana nadzorna plošča za klicanje, sprejemanje in upravljanje klicev.
|
Ponuja upravljanje klicnega centra.
|
Ponuja upravljanje klicnega centra.
|
Upravljanje čakalne vrste
Sistem, ki se uporablja za upravljanje čakalnih vrst.
|
Ponuja upravljanje čakalnih vrst.
|
Ponuja upravljanje čakalnih vrst.
|
Upravljanje e-pošte
Možnost povezave programske opreme vstopničnega sistema z več e-poštnimi naslovi, da lahko neposredno prejemate, odgovarjate in pišete e-pošto iz programske opreme.
|
Ponuja upravljanje e-pošte.
|
Ponuja upravljanje e-pošte.
|
Meritve uspešnosti
Sledite vedenju obiskovalcev vašega spletnega mesta. Oglejte si, kako dolgo brskajo po vašem spletnem mestu ali na katerem.
|
Ponuja meritve uspešnosti.
|
Ponuja meritve uspešnosti.
|
Upravljanje baze znanja
Funkcija, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje in upravljanje obsežnih skladišč znanja.
|
Ponuja upravljanje baze znanja.
|
Ponuja upravljanje baze znanja.
|
Večkanalna komunikacija |
Ponuja večkanalno komunikacijo.
|
Ponuja večkanalno komunikacijo.
|
Real-time chat
Izvorni pripomoček za klepet v živo, ki ga je mogoče namestiti na vaše spletno mesto in uporabljati za sprotno komunikacijo z obiskovalci vašega spletnega mesta.
|
Ponuja klepet v realnem času.
|
Ponuja klepet v realnem času.
|
Poročanje/Analitika
Nadzorna plošča za analitiko, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje poročil o uspešnosti.
|
Ponuja poročanje/analitiko.
|
Ne ponuja poročanja/analitiko.
|
Samopostrežni portal
Funkcija, ki vam omogoča izdelavo portala za stranke, na katerega se lahko stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine v bazi znanja.
|
Ponuja samopostrežni portal.
|
Ponuja samopostrežni portal.
|
Upravljanje sporazuma o ravni storitve (SLA)
Funkcija, ki vam omogoča upravljanje in spremljanje dnevnikov SLA, skladnosti s SLA in še več.
|
Ponuja upravljanje sporazuma o ravni storitev (SLA).
|
Ponuja upravljanje sporazuma o ravni storitev (SLA).
|
Integracija socialnih medijev
Integracije s priljubljenimi socialnimi omrežji, kot je Facebook.
|
Ponuja integracijo socialnih medijev.
|
Ponuja integracijo socialnih medijev.
|
Upravljanje zahtevkov
Upravljajte zahtevke s prenosi, vstavljanjem, razdeljevanjem, označevanjem kot neželeno, dremežem in še več.
|
Ponuja upravljanje zahtevkov.
|
Ponuja upravljanje vozovnic.
|
Upravljanje poteka dela
Pravila avtomatizacije, ki jih je mogoče uporabiti za pospešitev postopkov podpore strankam.
|
Ponuja upravljanje poteka dela.
|
Ponuja upravljanje poteka dela.
|
Freshcaller je odlična programska oprema klicnega centra. Toda podpora strankam ni več samo klicanje. Dajte svojim strankam možnosti, ko gre za komunikacijo. Vključite e-pošto, najhitrejši klepet v živo, družabna omrežja in bazo znanja, da jim zagotovite priročne načine za stik z vami.
Nastavitev klepeta v živo na vašem spletnem mestu je odličen način za povečanje zanimanja obiskovalcev spletnega mesta. Lahko vas kontaktirajo neposredno z vašega spletnega mesta. Na ta način povečate možnost, da jih spremenite v kupce, ki plačujejo.
LiveAgent vam ponuja najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2,5 sekunde. Ne morete dobiti nič hitreje od tega.
Poleg številnih drugih funkcij LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Nastavitev je hitra in enostavna!
Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.
LiveAgent ima velik domet za razumno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč uporabnikom.
Če preklopite na LiveAgent, vam klicnega centra ni treba odpovedati. Dejansko vam LiveAgent omogoča hitro in enostavno nastavitev brez zunanje pomoči. Povežete se lahko prek brskalnika, telefona ali katere koli druge opreme po vaši izbiri.
Tudi tretji ponudniki niso potrebni, LiveAgent poskrbi za vas. Brez pomembnih težav se lahko osredotočite na pomembne stvari.
Preklopite na programsko opremo, ki naredi vse in prinesite večjo vrednost skupini za podporo. LiveAgent vam ponuja tri plačljive načrte, ki so opremljeni s funkcijami. Vse, kar morate storiti, je, da izberete tistega, ki najbolj ustreza vašim potrebam.
Za razumno ceno dobite paket funkcij za pomoč svojemu podjetju. In če to ni dovolj, lahko vedno kupite ločene funkcije, ne da bi preplačali dražji načrt.
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami klicnega centra? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih