Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Freshcaller na trgu.
Pridobite pravo programsko opremo in svojim strankam zagotovite najboljšo podporo, ki jo lahko. LiveAgent je najbolj ocenjena in ocenjena številka 1 programske opreme za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.
Lastnosti | Liveagent Brezplačno preizkusite najboljšo možnost samopostrežne podpore! Kreditna kartica ni potrebna. | Competitor |
---|---|---|
Overall rating Splošne ocene programske opreme preverjenih uporabnikov na Capterri. | 4.7 Preverjeni uporabniki na Capterri so prejeli skupno oceno 4,7 od 5. | 4.5 Preverjeni uporabniki na Capterri so prejeli skupno oceno 4,5 od 5. |
Enostavno za uporabo Ocene enostavnosti uporabe preverjenih uporabnikov na Capterri. | 4.6 Ocenjeno 4.6 od 5 za enostavno uporabo preverjenih uporabnikov na Capterri. | 4.5 Ocenjeno 4.5 od 5 za lažjo uporabo preverjenih uporabnikov na Capterri. |
Storitev za stranke Ocene podpore za stranke preverjenih uporabnikov na Capterri. | 4.7 Ocenjeno 4,7 od 5 za podporo strankam s strani preverjenih uporabnikov na Capterri. | 4.6 Ocenjeno 4,6 od 5 za podporo strankam s strani preverjenih uporabnikov na Capterri. |
Razmerje med ceno in kakovostjo Ocene razmerja med ceno in kakovostjo preverjenih uporabnikov na Capterri. | 4.7 Ocenjeno 4.7 od 5 za vrednost izdelka glede na ceno preverjenih uporabnikov na Capterri. | 4.4 Ocenjeno 4.4 od 5 za vrednost izdelka glede na ceno preverjenih uporabnikov na Capterri. |
Price Cena programske opreme v USD na agenta na mesec. | $15/month/agent Cena v USD na agenta na mesec. | $19/month/agent Cena v USD na agenta na mesec. |
Opozorila / stopnjevanja Opozorila in stopnjevanja z zahtevke in SLA glede na prednostne naloge in vnaprej določene pogoje. | Ponuja opozorila in stopnjevanje. | Ponuja opozorila in stopnjevanje. |
Avtomatizirano usmerjanje Avtomatizirano usmerjanje zahtevkov do določenih oddelkov in agentov na podlagi vnaprej določenih pogojev. | Ponuja avtomatizirano usmerjanje. | Ponuja avtomatizirano usmerjanje. |
Upravljanje klicnega centra Centralizirana nadzorna plošča za klicanje, sprejemanje in upravljanje klicev. | Ponuja upravljanje klicnega centra. | Ponuja upravljanje klicnega centra. |
Upravljanje čakalne vrste Sistem, ki se uporablja za upravljanje čakalnih vrst. | Ponuja upravljanje čakalnih vrst. | Ponuja upravljanje čakalnih vrst. |
Upravljanje e-pošte Možnost povezave programske opreme vstopničnega sistema z več e-poštnimi naslovi, da lahko neposredno prejemate, odgovarjate in pišete e-pošto iz programske opreme. | Ponuja upravljanje e-pošte. | Ponuja upravljanje e-pošte. |
Meritve uspešnosti Sledite vedenju obiskovalcev vašega spletnega mesta. Oglejte si, kako dolgo brskajo po vašem spletnem mestu ali na katerem. | Ponuja meritve uspešnosti. | Ponuja meritve uspešnosti. |
Upravljanje baze znanja Funkcija, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje in upravljanje obsežnih skladišč znanja. | Ponuja upravljanje baze znanja. | Ponuja upravljanje baze znanja. |
Večkanalna komunikacija Poveže se z več komunikacijskimi linijami (kot so e-pošta, klepet v živo, klicni center ali družabna omrežja), da poenostavi vsa sporočila in uporabnikom omogoči, da se nanje odzovejo iz programske opreme vstopničnega sistema. | Ponuja večkanalno komunikacijo. | Ponuja večkanalno komunikacijo. |
Real-time chat Izvorni pripomoček za klepet v živo, ki ga je mogoče namestiti na vaše spletno mesto in uporabljati za sprotno komunikacijo z obiskovalci vašega spletnega mesta. | Ponuja klepet v realnem času. | Ponuja klepet v realnem času. |
Poročanje/Analitika Nadzorna plošča za analitiko, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje poročil o uspešnosti. | Ponuja poročanje/analitiko. | Ne ponuja poročanja/analitiko. |
Samopostrežni portal Funkcija, ki vam omogoča izdelavo portala za stranke, na katerega se lahko stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine v bazi znanja. | Ponuja samopostrežni portal. | Ponuja samopostrežni portal. |
Upravljanje sporazuma o ravni storitve (SLA) Funkcija, ki vam omogoča upravljanje in spremljanje dnevnikov SLA, skladnosti s SLA in še več. | Ponuja upravljanje sporazuma o ravni storitev (SLA). | Ponuja upravljanje sporazuma o ravni storitev (SLA). |
Integracija socialnih medijev Integracije s priljubljenimi socialnimi omrežji, kot je Facebook. | Ponuja integracijo socialnih medijev. | Ponuja integracijo socialnih medijev. |
Upravljanje zahtevkov Upravljajte zahtevke s prenosi, vstavljanjem, razdeljevanjem, označevanjem kot neželeno, dremežem in še več. | Ponuja upravljanje zahtevkov. | Ponuja upravljanje vozovnic. |
Upravljanje poteka dela Pravila avtomatizacije, ki jih je mogoče uporabiti za pospešitev postopkov podpore strankam. | Ponuja upravljanje poteka dela. | Ponuja upravljanje poteka dela. |
Freshcaller je odlična programska oprema klicnega centra. Toda podpora strankam ni več samo klicanje. Dajte svojim strankam možnosti, ko gre za komunikacijo. Vključite e-pošto, najhitrejši klepet v živo, družabna omrežja in bazo znanja, da jim zagotovite priročne načine za stik z vami.
Nastavitev klepeta v živo na vašem spletnem mestu je odličen način za povečanje zanimanja obiskovalcev spletnega mesta. Lahko vas kontaktirajo neposredno z vašega spletnega mesta. Na ta način povečate možnost, da jih spremenite v kupce, ki plačujejo.
LiveAgent vam ponuja najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2,5 sekunde. Ne morete dobiti nič hitreje od tega.
Poleg številnih drugih funkcij LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Nastavitev je hitra in enostavna!
Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.
LiveAgent ima velik domet za razumno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč uporabnikom.
Če preklopite na LiveAgent, vam klicnega centra ni treba odpovedati. Dejansko vam LiveAgent omogoča hitro in enostavno nastavitev brez zunanje pomoči. Povežete se lahko prek brskalnika, telefona ali katere koli druge opreme po vaši izbiri.
Tudi tretji ponudniki niso potrebni, LiveAgent poskrbi za vas. Brez pomembnih težav se lahko osredotočite na pomembne stvari.
Preklopite na programsko opremo, ki naredi vse in prinesite večjo vrednost skupini za podporo. LiveAgent vam ponuja tri plačljive načrte, ki so opremljeni s funkcijami. Vse, kar morate storiti, je, da izberete tistega, ki najbolj ustreza vašim potrebam.
Za razumno ceno dobite paket funkcij za pomoč svojemu podjetju. In če to ni dovolj, lahko vedno kupite ločene funkcije, ne da bi preplačali dražji načrt.
Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami klicnega centra? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.
How does the chat routing work?
LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team