Poslovite se od počasne, slabše programske opreme

Preklopi na LiveAgent & preselite svoje podatke iz LivePerson še danes.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Želite migrirati z LivePerson?

Če želite svoj seznam zahtevkov, bazo znanja, klepet v živo in drugo prenesti iz LivePerson v LiveAgent, ste na pravem mestu. Izkoristite naš najsodobnejši sistem za izdajo zahtevkov in izboljšajte podporo strankam s popolnoma opremljeno rešitvijo.

 

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Katere podatke vam naša ekipa lahko prenese v procesu migracije?

Ljudje

Prenesite profile agentov in podatke o strankah.

Zahteve za podporo

Prenesite vstopnice (zahteve za podporo) skupaj z vsemi informacijami in zgodovino.

Oznake

Prenesite oznake in oddelke.

Primerjava LivePerson in LiveAgent

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
LivePerson
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice.
LivePerson ponuja vstopnice.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
LivePerson ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
LivePerson ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
LivePerson ponuja samopostrežni portal.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
LivePerson ponuja integracijo Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
LivePerson ponuja integracijo s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
LivePerson ponuja integracijo Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
LivePerson ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
LivePerson ponuja bazo znanja.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
LivePerson ponuja forum za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
LivePerson ponuja avtomatizacijo in pravila.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
LivePerson ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
LivePerson ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
LivePerson ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
LivePerson ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
LivePerson ponuja neomejeno število spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
LivePerson ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
LivePerson ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
LivePerson ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
LivePerson ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
Maximum queue time

Brezplačna migracija z LivePerson

Jasno je, da ni vsaka programska oprema za pomoč strankam primerna za vsakogar, kljub temu, da je LivePerson odličen. Migrirajte z LivePerson na LiveAgent. Obdržali boste svoje podatke in ponudili odlično pomoč strankam z drugačno programsko rešitvijo. Ostanite pripravljeni z LiveAgent.

Prednosti migracije z LivePerson na LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Odlična izkušnja podpore strankam

Naša podpora ni na voljo le nekaj ur na dan, ampak 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Tu smo za vas, ko nas potrebujete.
Web helpdesk icon

Vrhunska programska oprema za pomoč uporabnikom

Vstopnice, klepet v živo, baza znanja, klicni center ali podpora družabnim omrežjem? Ponujamo vse, da lahko vi ponudite boljšo podporo vašim strankam.
Reports

Prihranite več in zaslužite več

Povečajte donosnost naložbe in prihranite sredstva z izbiro pravega načrta podjetja.

Sandbox

Večjezična podpora

Vedno je najboljše, da vaša programska oprema in vaše stranke govorijo isti jezik.

Poglejte si zmogljivosti LiveAgent

Ponudite odlično podporo strankam

Vaša služba za pomoč strankam mora imeti vsa orodja, da se lahko osredotoči na odlično nudenje podpore in da ponudi izjemno izkušnjo. Nadgradite vaš center za pomoč strankam z zanesljivim klepetom v živo, klicnim centrom, bazo znanja, podporo družabnim omrežjem (celo Instragramu) in še velik več orodji. Še več, tudi mi se bomo potrudili in služili kot vzgled ter vam ponudili najboljšo uporabniško podporo. Omogočamo vam podporo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Kontaktirajte nas kadarkoli in tukaj bomo za vas.
get inspired

Kako izgleda uporabniška izkušnja LiveAgent?

increase availability

Ste pripravljeni na migracijo z LivePerson na LiveAgent?

Če nam želite dati priložnost, kliknite spodnji gumb in prenesite svoje podatke še danes.

Se selite z druge programske opreme?

Brezplačno preselite podatke s katerekoli spodaj navedene programske rešitve. Naredite spremembo že danes. Tukaj smo za vas.
AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Povezani članki zLivePerson migracija
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x