Ali iščete boljšo alternativo LivePerson?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa LivePerson na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Izboljšajte podporo vašim strankam s pravo programsko opremo, ki je več kot le orodje za klepet. LiveAgent ponuja zmogljiva orodja in ogromno uporabnih funkcij, ki bodo olajšala vaše delo. Z vsemi integracijami bo tudi povečala vašo storilnost. Na tisoče podjetij po vsem svetu je s selitvijo na LiveAgent izboljšalo podporo svojim strankam. Berite naprej in spoznajte zakaj je naše orodje za klepet najboljše in zakaj smo boljši od LivePerson. Ugotovite kako lahko z boljšim orodjem izboljšate izkušnje vaših strank. Začnite z brezplačnim preizkusom že danes ali pa berite naprej.

LivePerson proti LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
LivePerson
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice.
LivePerson ponuja vstopnice.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
LivePerson ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
LivePerson ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
LivePerson ponuja samopostrežni portal.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
LivePerson ponuja integracijo Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
LivePerson ponuja integracijo s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
LivePerson ponuja integracijo Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
LivePerson ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
LivePerson ponuja bazo znanja.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
LivePerson ponuja forum za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
LivePerson ponuja avtomatizacijo in pravila.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
LivePerson ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
LivePerson ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
LivePerson ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
LivePerson ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
LivePerson ponuja neomejeno število spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
LivePerson ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
LivePerson ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
LivePerson ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
LivePerson ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
Definition of customer engagement

Najhitrejši vmesnik za klepet v živo

Odlična alternativa LivePerson mora imeti boljši vmesnik za klepet v živo. Potrudili smo se in ustvarili najboljšega. Uspelo nam je narediti najhitrejši vmesnik za klepet v živo, ki ima prikazni čas le 2.5 sekunde. Vmesnik vsebuje kar nekaj uporabnih funkcij kot so: spremljanje tipkanja v realnem času, proaktivno vabilo h klepetu in nadzor spletne strani. Vse to za boljše in bolj učinkovito nudenje podpore. Ponudite podporo in prodajne nasvete z najhitrejšim vmesnikom za klepet na tržišču ter tako izboljšajte odnos z vašimi kupci in strankami. Primerjajte nas z LivePerson s pomočjo spodnjega videa.

Poglejte naš vmesnik za klepet v živo

Ker slika pove več kot 1000 besed, si poglejte naš vmesnik za klepet v praksi. V tem videu boste videli kako preprosto se vaše stranke povežejo z vami. Vmesnik je prikazan z vidika stranke in z vidika agenta. Prepričajte se še sami, če vam tak model ustreza. Primerjajte nas z LivePerson in si sami ustvarite sliko.
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Preizkusite zdaj!

Preizkusite brezplačno verzijo LiveAgent ali pa si oglejte naše plačljive pakete za več informacij o razpoložljivih orodjih, funkcijah in integraciji.

Prednosti uporabe LiveAgent

Predstavljamo vam 3 glavne prednosti, ki naredijo LiveAgent za boljšo alternativo od LivePerson.

Prihranite čas in denar

Čas je denar. Zakaj ne bi prihranili obojega? LiveAgent klepet v živo je najhitrejši na tržišču. To pomeni hitrejši odzivni čas za odgovore na vprašanja vaših strank.

Povečajte zadovoljstvo

Pridobivanje dobrih povratnih informacij je odvisno od odličnih zaposlenih in odlične programske opreme. Povečajte zadovoljstvo vaših strank s pravimi orodji.

Povečajte učinkovitost

Naredite s podporno rešitvijo, ki deluje kot od nje pričakujete. LiveAgent funkcije so za vas tu, ko jih potrebujete.
increase availability

Naredite največ s pravo zbirko orodij

Vemo, da je LivePerson dobro orodje. Ampak tukaj je naša ponudba. Klepet v živo in podpora v njem na splošno je samo ena od funkcij za nudenje podpore strankam. Bi želeli imeti tudi dostop do elektronske pošte, klicnega centra, baze znanja in celo družabnih omrežij, kot so Instagram, Facebook, Messenger ali Viber? Vse to lahko dobite v pravem paketu in se povežete s svojimi obstoječimi ali bodočimi strankami. Celotna podpora se upravlja z zanesljivim vstopničnim sistemom, kjer lahko enostavno sledite potrebam svojih strank. LiveAgent je tu za vas, če ste prodajnik ali pa agent za podporo strankam.

Zbirka orodij LiveAgent

Funkcije in integracije za večjo delovno učinkovitost

Bot za klepet je lahko dobra stvar, ampak nič se ne more primerjati z živo osebo na drugi strani. Bot za klepet se lahko hitro zmede čeprav postaja tehnologija vedno boljša. Razumemo, da moderna orodja za podporo strankam niso le komunikacijski kanal. Agentom morajo ponuditi več kot le možnost pogovora in ostalih konverzacijskih rešitev. Avtomatizacija, samodejni odgovori, video klic, Slack, analitika klepetaLiveAgent ponuja veliko možnosti, funkcij in integracij, ki bodo olajšale delo vašim agentom. LiveAgent lahko prikrojite svojim željam in z vsemi možnostmi lahko ponudite boljšo komunikacijsko izkušnjo ter tako izpolnite pričakovanja vaših strank.
Call routing time
get inspired

Naše stranke ostajajo zadovoljne

Programska oprema za pomoč strankam je narejena za lajšanje njihovih življenj in tega se zavedamo. Podjetje, ki izdeluje to programsko opremo mora biti vzor in z lastnimi orodji ponuditi odlično podporo svojim strankam. Zaradi tega se po najboljših močeh trudimo zadovoljiti svoje stranke in graditi na zvestobi. V naši ponudbi je vključena 24-urna pomoč, 7 dni v tednu. Kontaktirajte nas kadar želite in pomagali vam bomo. Nobenih botov za klepet. Na voljo vam bodo običajni, prijazni ljudje. Bi želeli postati ena naših zadovoljnih strank? Kliknite spodaj!

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Peter Komornik

LiveAgent vsebuje odličen program za pogovor v živo, "ticketing" sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča zagotavljati izjemno podporo našim strankam.

black Slido logo

Kaj pravijo o nas naše stranke

Dobite več za razumno ceno

Ena naših prioritet je, da ne presežemo vašega proračuna, zato smo temu primerno oblikovali naše cene. Tako plačate samo za tisto, kar potrebujete. Cene naših paketov se začnejo že pri $15. Vemo pa tudi, da je pred nakupom vedno boljše preizkusiti izdelek. Zato vam ponujamo 14-dnevni brezplačni preizkus, brez skritih pasti. Smo vam bolj všeč kot LivePerson? Če bi nam želeli dati priložnost, se spodaj prijavite. V primeru vprašanj nas brez zadržkov kontaktirajte. Naše kontaktne informacije najdete na dnu strani.
offer compensations

Prihranite več z LiveAgentom

Primerjajte nas z ostalo programsko opremo

Vas zanima primerjava z ostalimi ponudniki programske opreme? Poglejte si našo stran s primerjavami in odkrijte vse, kar imamo v ponudbi.
    Povezani članki zLivePerson alternativa
    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x