Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Lucep na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve
  • ✓ Podpora strankam 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo za Lucep?

Iščete programsko opremo, ki vam nudi več komunikacijskih možnosti, kot le klicni center?

Preizkusite LiveAgent. LiveAgent je popolna rešitev za podporno službo vašega podjetja. Postavite vašo podporo strankam na višji nivo z elektronsko pošto, klepetom v živo, družbenimi omrežji, klicnim centrom in bazo znanja – vse to na eni platformi.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega centra

Poleg ostalih funkcij, podpira LiveAgent tudi integracijo klicnega centra. Ta je hitra in ponuja enostavno nastavitev.

Bogat nabor funkcij

Podpora strankam bo, s pomočjo več kot 175 funkcij, postala lažja in prijetnejša.

Povečana produktivnost

Prihranite čas vašim agentom in zahvaljujoč univerzalnem predalu, rešite več zahtevkov vaših strank.

smart phone calling

Zmogljiva Lucep alternativa

Pomembno je, da se stranke z vami lahko povežejo preko različnih kanalov. Z eno programsko opremo pokrijte vse pomembne komunikacijske poti. Z LiveAgent lahko izbirate med elektronsko pošto, klepetom v živo, družbenimi omrežji, klicnim centrom in bazo znanja.

Poleg tega pa vam LiveAgent olajša delo z več kot 175 funkcijami in več kot 40 integracijami.

Podpora klicnega centra

Ne obupajte nad klici! LiveAgent vam omogoča upravljanje s klicnim centrom hitro in enostavno. Postavitev traja le nekaj minut, priključite pa se lahko preko brskalnika, telefona ali pa drugo opremo po vaši izbiri.

Ostali ponudniki niso potrebni, LiveAgent poskrbi za vse.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Pridobite več, plačajte manj

Vsa odlična orodja in funkcije so na voljo po ugodni ceni. LiveAgent ponuja tri plačljive pakete, ki vsebujejo vse, kar potrebujete, po zelo ugodnih cenah.

Vse, kar morate storiti, je izbrati tisti paket, ki vam najbolj ustreza. Za več informacij si oglejte naše pakete.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Iščete boljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom?

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za pomoč strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite blizu strankam in jim pomagajte hitreje – z LiveAgent

Primerjajte nas z ostalimi alternativami

Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z ostalimi rešitvami? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.

    Povezani članki zLucep alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x