Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Spoznajte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa TeamSupport na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve
  • ✓ Podpora strankam 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo za TeamSupport?

Si želite izboljšati podporo z odlično programsko opremo za podporo strankam, ki zmore vse?

Preizkusite LiveAgent že danes. LiveAgent je popolna večkanalna rešitev za vaše podjetje. Ponudite podporo preko vseh pomembnih kanalov.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Povečana produktivnost

Pohitrite delo vaših agentov in s pomočjo univerzalnega predala rešite več zahtevkov vaših strank.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo lažje in bolj prijetno.

Dostopne cene

LiveAgent ponuja veliko funkcij za razumno ceno. Izberite enega od naših treh paketov ali pa izberite posamezne funkcije ter preoblikujte svojo podporno službo.

TeamSupport proti LiveAgent primerjava

Funkcije Liveagent
Preizkusite najboljšo alternativo za pomoč strankam brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna.
TeamSupport
Vstopnice
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank.
LiveAgent ponuja vstopnice v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
TeamSupport ponuja vstopnice v paketu za $50 na agenta/mesec.
Klepet v živo
Realnočasovni pripomoček za klepet, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno stran.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Vstopnice+klepet za $29 na agenta/mesec.
TeamSupport ponuja klepet v živo v paketu za $50 na agenta/mesec.
Call Center
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent ponuja klicni center.
TeamSupport ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno podporo v vstopničnem paketu za $15 na agent/mesec.
TeamSupport ponuja samopostrežno podporo v paketu za $50 na agenta/mesec.
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Facebook integracijo v vstopničnem paketu za $39 na mesec/račun, v All-inclusive paketu pa brezplačno.
TeamSupport ponuja Facebook integracijo za $50 na agenta/mesec.
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Twitter integracijo v vstopničnem paketu za $39 na mesec/račun, v All-inclusive paketu pa brezplačno.
TeamSupport ponuja Twitter integracijo v paketu za $50 na agenta/mesec.
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
TeamSupport ne ponuja instagram integracije.
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
TeamSupport ne ponuja Viber integracije.
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
TeamSupport ponuja bazo znanja v paketu za $50 na agenta/mesec.
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
TeamSupport ponuja forum za stranke v paketu za $50 na agenta/mesec.
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
TeamSupport ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu za $50 na agenta/mesec.
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj.
LiveAgent ponuja API funkcije v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
TeamSupport ponuja API funkcije v paketu za $50 na agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem.
LiveAgent ponuja IVR.
TeamSupport ne ponuja IVR.
Video klici
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent ponuja video klice v All-inclusive paketu za $39 na agenta/mesec.
TeamSupport offers video calls in plan for $69/agent/month.
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
TeamSupport ponuja neomejeno zgodovino v paketu za $50 na agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih strani
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih strani.
TeamSupport ne ponuja neomejenga števila spletnih strani.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v Vstopnice+klepet v živo paketu za $29 na agenta/mesec.
TeamSupport ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu za $50 na agenta/mesec.
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v vstopničnem paketu $15 na agenta/mesec.
TeamSupport ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v paketu za $50 na agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak odhajajoč in prejeti klic in si kadarkoli zavrtite posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
TeamSupport ne podpira neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
TeamSupport ponuja neomejeno 24/7 podporo v paketu za $50 na agenta/mesec.
app installation - illustration

Zmogljiva TeamSupport alternativa

Z LiveAgent dvignite vašo podporno službo na višji nivo. Pridobite vse, kar potrebujete – elektronsko pošto, klepet v živo, družbena omrežja, klicni center in bazo znanja. Poleg tega pa še več kot 175 funkcij in 40 integracij.

Z boljšo programsko opremo se osredotočite na pomembne stvari in ponudite boljšo podporo.

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo je eno najboljših orodij za hitro in učinkovito podporo strankam. Zato mora biti čim hitrejše.

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču. Čas prikaza je samo 2.5 sekunde. Omogočen je tudi vpogled v tipkanje stranke še preden pošlje sporočilo. Tako lahko svoje odgovore pripravite že prej in s hitrostjo presenetite stranko.

Watch the website loading time
Savings illustration

Pošteno in pregledno

Podpora strankam ni nujno zelo draga. LiveAgent ponuja tri plačljive pakete, ki vsebujejo orodja in funkcije na nudenje najboljše podpore.

Poglejte si jih in spoznajte več.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Pripravljeni na zamenjavo?

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za pomoč strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite blizu strankam in jim pomagajte hitreje – z LiveAgent.

Primerjajte nas z ostalimi

Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z ostalimi rešitvami? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.

    Povezani članki zTeamSupport alternativa
    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Novice

    Podjetja se morajo prilagoditi premiku strank na splet. LiveAgent uporablja WhatsApp za neposredno komunikacijo s strankami. LiveAgent 5.28 prinaša pomembne popravke. Klicalniki klicnega centra in taktike blagovne znamke so pomembni za uspeh. VoIP telefonski sistemi in programska oprema CRM so ključni za zadovoljstvo strank. Konkurenti Zendesk in ServiceNow so pomembni za upravljanje interakcij s strankami. Vstopnični sistem za prijavo težav je ključen za zagotavljanje podpore. Stopnja odliva in klepetalni roboti igrajo pomembno vlogo pri izboljšanju storitev za stranke.

    Pripravite se, da izboljšate svojo izkušnjo podpore strankam s pomočjo brezhibne integracije LiveAgenta z LadiTech. Ne čakajte več, začnite sprostiti potencial LiveAgent in Laditech še danes.

    LadiTech

    LadiTech je specializiran za IT svetovalne storitve, vzpostavlja učinkovite digitalne strategije in skrbi za programske rešitve. LiveAgent omogoča enostavno integracijo številk LadiTech v vaš klicni center brez dodatnih stroškov.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x