Si želite izboljšati podporo z odlično programsko opremo za podporo strankam, ki zmore vse?
Preizkusite LiveAgent že danes. LiveAgent je popolna večkanalna rešitev za vaše podjetje. Ponudite podporo preko vseh pomembnih kanalov.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Pohitrite delo vaših agentov in s pomočjo univerzalnega predala rešite več zahtevkov vaših strank.
Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo lažje in bolj prijetno.
LiveAgent ponuja veliko funkcij za razumno ceno. Izberite enega od naših treh paketov ali pa izberite posamezne funkcije ter preoblikujte svojo podporno službo.
Funkcije | Liveagent
Preizkusite najboljšo alternativo za pomoč strankam brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna. | TeamSupport |
---|---|---|
Vstopnice
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank. | LiveAgent ponuja vstopnice v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec. | TeamSupport ponuja vstopnice v paketu za $50 na agenta/mesec. |
Klepet v živo
Realnočasovni pripomoček za klepet, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno stran. | LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Vstopnice+klepet za $29 na agenta/mesec. | TeamSupport ponuja klepet v živo v paketu za $50 na agenta/mesec. |
Call Center
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution. | LiveAgent ponuja klicni center. | TeamSupport ne ponuja klicnega centra. |
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja. | LiveAgent ponuja samopostrežno podporo v vstopničnem paketu za $15 na agent/mesec. | TeamSupport ponuja samopostrežno podporo v paketu za $50 na agenta/mesec. |
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam. | LiveAgent ponuja Facebook integracijo v vstopničnem paketu za $39 na mesec/račun, v All-inclusive paketu pa brezplačno. | TeamSupport ponuja Facebook integracijo za $50 na agenta/mesec. |
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam. | LiveAgent ponuja Twitter integracijo v vstopničnem paketu za $39 na mesec/račun, v All-inclusive paketu pa brezplačno. | TeamSupport ponuja Twitter integracijo v paketu za $50 na agenta/mesec. |
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam. | LiveAgent ponuja Instagram integracijo. | TeamSupport ne ponuja instagram integracije. |
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam. | LiveAgent ponuja Viber integracijo. | TeamSupport ne ponuja Viber integracije. |
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili. | LiveAgent ponuja bazo znanja v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec. | TeamSupport ponuja bazo znanja v paketu za $50 na agenta/mesec. |
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja. | LiveAgent ponuja forum za stranke v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec. | TeamSupport ponuja forum za stranke v paketu za $50 na agenta/mesec. |
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil. | LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec. | TeamSupport ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu za $50 na agenta/mesec. |
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj. | LiveAgent ponuja API funkcije v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec. | TeamSupport ponuja API funkcije v paketu za $50 na agenta/mesec. |
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem. | LiveAgent ponuja IVR. | TeamSupport ne ponuja IVR. |
Video klici
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls. | LiveAgent ponuja video klice v All-inclusive paketu za $39 na agenta/mesec. | TeamSupport offers video calls in plan for $69/agent/month. |
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli. | LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec. | TeamSupport ponuja neomejeno zgodovino v paketu za $50 na agenta/mesec. |
Neomejeno število spletnih strani
You can use the software on an unlimited number of websites. | LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih strani. | TeamSupport ne ponuja neomejenga števila spletnih strani. |
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet. | LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v Vstopnice+klepet v živo paketu za $29 na agenta/mesec. | TeamSupport ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu za $50 na agenta/mesec. |
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic. | LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v vstopničnem paketu $15 na agenta/mesec. | TeamSupport ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v paketu za $50 na agenta/mesec. |
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak odhajajoč in prejeti klic in si kadarkoli zavrtite posnetek. | LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev. | TeamSupport ne podpira neomejenega snemanja klicev. |
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete. | LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec. | TeamSupport ponuja neomejeno 24/7 podporo v paketu za $50 na agenta/mesec. |
Z LiveAgent dvignite vašo podporno službo na višji nivo. Pridobite vse, kar potrebujete – elektronsko pošto, klepet v živo, družbena omrežja, klicni center in bazo znanja. Poleg tega pa še več kot 175 funkcij in 40 integracij.
Z boljšo programsko opremo se osredotočite na pomembne stvari in ponudite boljšo podporo.
Klepet v živo je eno najboljših orodij za hitro in učinkovito podporo strankam. Zato mora biti čim hitrejše.
LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču. Čas prikaza je samo 2.5 sekunde. Omogočen je tudi vpogled v tipkanje stranke še preden pošlje sporočilo. Tako lahko svoje odgovore pripravite že prej in s hitrostjo presenetite stranko.
Podpora strankam ni nujno zelo draga. LiveAgent ponuja tri plačljive pakete, ki vsebujejo orodja in funkcije na nudenje najboljše podpore.
Poglejte si jih in spoznajte več.
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za pomoč strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite blizu strankam in jim pomagajte hitreje – z LiveAgent.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z ostalimi rešitvami? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.
Nove e-poštne predloge za objave v spletnem dnevniku
Nove e-poštne predloge za objave v spletnem dnevniku, ki ohranjajo zanimanje strank, olajšajo obveščanje in povečujejo sodelovanje z vašim podjetjem.
WoltLab kontakti podpore za stranke
Podjetje WoltLab v Sloveniji nudi podporo strankam preko e-pošte, klicnega centra in družbenih medijev. Povezave in kontakti so na voljo na njihovi spletni strani.
Iščete alternativo Customerly?
LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za pomoč podjetjem v letu 2020. Stranke ga pohvalijo zaradi funkcij, podpore in cene.
Predloge za storitve za stranke
Predloge storitev za stranke vključujejo filtriranje, vstopnični sistem, portal za stranke, klicni center, trženje, prodajo, e-trgovino in klepet v živo.
Brezplačna programska oprema za izdelavo zahtevkov za podporo
Platforma LiveAgent ponuja avtomatizacijo prodaje in klepet v realnem času, izboljšuje promocijo blagovne znamke ter zagotavlja odlično podporo strankam. 81% strank poskuša rešiti težave samostojno. Podpornim službam je priljubljena uporaba programske opreme za pomoč uporabnikom in samopostrežnih portalov za stranke. Business rules v LiveAgentu pomagajo ohranjati koncentracijo predstavniku strank.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih