Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Vision na trgu.

  • ✓ Brez provizije za namestitev
  • ✓ Podpora 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Začnite | 14 dni brezplačno Oglejte si v delovanju
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo Vision?

Bi radi preklopili na drugo programsko opremo za pomoč uporabnikom?

LiveAgent vam ponuja več možnosti, ko gre za zagotavljanje podpore strankam. To je najboljša rešitev za vaše podjetje. S pokritostjo najpomembnejših komunikacijskih kanalov, z več kot 175 funkcijami in več kot 40 integracijami lahko tudi vi svojo podporo dvignete na naslednjo stopnjo.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Izboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorbe.

Dostopne cene

LiveAgent ima velik domet za razumno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč.

Povečana produktivnost

Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.

app installation - illustration

Zmogljiva alternativa Vision

Preklopite na programsko opremo za pomoč uporabnikom, ki vam ponuja več, in dvignite podporo strankam na naslednjo stopnjo.

LiveAgent podpira vse ustrezne komunikacijske kanale, kot so e-pošta, klepet v živo, klicni center, baza znanja in celo družbeni mediji, kot so Instagram, Twitter in Facebook. Integracija Viber je na poti. Z vsem tem prihaja odličen vstopnični sistem, ki upravlja vso vašo komunikacijo in jo organizira za vas. Ni vam treba skrbeti zaradi neurejene komunikacije.

Ostanite družabni

Živimo v svetu spletnega druženja, zato je pomembno, da zagotovimo podporo ne le prek tradicionalnih kanalov, temveč tudi prek družbenih medijev.

LiveAgent je ena redkih rešitev za pomoč uporabnikom, ki ne zajema le Facebooka in Twitterja, temveč tudi komunikacije v Instagramu. Integracija Viber je na poti. LiveAgent pokriva veliko število kanalov, tako da lahko svojim strankam zagotovite boljšo podporo.

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo je bistveno in zelo uporabno orodje za agente pri podpori strankam. Strankam omogoča, da stopijo v stik z vami neposredno z vašega spletnega mesta in takoj poklepetajo. Zato mora biti hiter.

LiveAgent je ponosen, da ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu s hitrostjo klepeta 2,5 sekunde.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Ste pripravljeni dobiti več za manj?

Če svojemu podjetju ponudite odlično programsko opremo za podporo, ni nujno, da je tako draga. LiveAgent vam ponuja tri super plačljive načrte, ki so opremljeni z orodji, funkcijami in integracijami, da vam zagotovijo vse, kar potrebujete za najboljšo podporo.

Oglejte si naše načrte in izvedite več. Obljubimo, da vam ne bodo uničili proračuna.

Primerjava alternativ? Oglejte si preostale

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.

    Povezani članki zVision alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x