Bi radi preklopili na drugo programsko opremo za pomoč uporabnikom?
LiveAgent vam ponuja več možnosti, ko gre za zagotavljanje podpore strankam. To je najboljša rešitev za vaše podjetje. S pokritostjo najpomembnejših komunikacijskih kanalov, z več kot 175 funkcijami in več kot 40 integracijami lahko tudi vi svojo podporo dvignete na naslednjo stopnjo.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorbe.
LiveAgent ima velik domet za razumno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč.
Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.
Preklopite na programsko opremo za pomoč uporabnikom, ki vam ponuja več, in dvignite podporo strankam na naslednjo stopnjo.
LiveAgent podpira vse ustrezne komunikacijske kanale, kot so e-pošta, klepet v živo, klicni center, baza znanja in celo družbeni mediji, kot so Instagram, Twitter in Facebook. Integracija Viber je na poti. Z vsem tem prihaja odličen vstopnični sistem, ki upravlja vso vašo komunikacijo in jo organizira za vas. Ni vam treba skrbeti zaradi neurejene komunikacije.
Živimo v svetu spletnega druženja, zato je pomembno, da zagotovimo podporo ne le prek tradicionalnih kanalov, temveč tudi prek družbenih medijev.
LiveAgent je ena redkih rešitev za pomoč uporabnikom, ki ne zajema le Facebooka in Twitterja, temveč tudi komunikacije v Instagramu. Integracija Viber je na poti. LiveAgent pokriva veliko število kanalov, tako da lahko svojim strankam zagotovite boljšo podporo.
Klepet v živo je bistveno in zelo uporabno orodje za agente pri podpori strankam. Strankam omogoča, da stopijo v stik z vami neposredno z vašega spletnega mesta in takoj poklepetajo. Zato mora biti hiter.
LiveAgent je ponosen, da ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu s hitrostjo klepeta 2,5 sekunde.
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
Če svojemu podjetju ponudite odlično programsko opremo za podporo, ni nujno, da je tako draga. LiveAgent vam ponuja tri super plačljive načrte, ki so opremljeni z orodji, funkcijami in integracijami, da vam zagotovijo vse, kar potrebujete za najboljšo podporo.
Oglejte si naše načrte in izvedite več. Obljubimo, da vam ne bodo uničili proračuna.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.
LiveAgent je alternativa Vision za podjetja, ki bi želela zagotoviti odlične storitve za stranke na več platformah. Omogoča vam podporo strankam, prodajne in tržne poizvedbe učinkovito. Če vaše podjetje ne raste tako hitro, kot bi si želeli, je LiveAgent morda orodje, ki vam bo pomagalo.
Za selitev iz Visiona uporabite brezplačen vtičnik ali se za hiter in učinkovit izvoz podatkov obrnite na podporo strankam LiveAgent.
LiveAgent je programska oprema s številnimi funkcijami, kot sta klepet v živo in analitika v realnem času. LiveAgent lahko izberete, če iščete programsko opremo, ki nudi bogato funkcijo, ki vam pomaga zagotoviti odlično podporo strankam in prodajo.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih