Iščete alternativo Front?

Podpora strankam je pomemben del vsakega uspešnega posla. In resnično lahko naredite čudeže s pravo programsko opremo. Bi želeli drugačno rešitev za vašo službo za pomoč uporabnikom?

Preizkusite LiveAgent še danes in preverite, zakaj je to prava izbira za vas. Zanesljiv vstopnični sistem, večkanalna komunikacija in velika izbira funkcij in integracij je tisto, zaradi česar je LiveAgent prava rešitev.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Postavite se pred svoje stranke povsod.
V živo. Z LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Močna alternativa Front

Naredite korak dlje s svojo službo za podporo uporabjikom s pravo programsko opremo. LiveAgent je rešitev za pomoč uporabnikom, ki vam omogoča še boljši stik z vsemi ustreznimi kanali. E-pošta, klepet v živo, družabni mediji (Facebook, Instagram in Twitter), klicni center in baza znanja so pripravljeni in vam na voljo.

Vse se upravlja prek zanesljivega vstopničnega sistema, zato vam ni treba skrbeti zaradi neurejene komunikacije. Vse je razvrščeno samodejno, kot bi moralo biti.

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo je eno najboljših in najbolj uporabnih orodij, ki jih agent lahko uporabi za komunikacijo s svojimi strankami. Vse je v takojšnji komunikaciji, zato mora biti le-ta hitra.

LiveAgent ima najhitrejši klepet v živo na trgu, pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2,5 sekunde. Poleg tega lahko vidite, kaj stranke tipkajo, preden pritisnejo send. Zdaj lahko resnično zagotovite hitro podporo in ostanete na tekočem v kateri koli situaciji.

The fastest live chat on the market

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Večje zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorbe.

Povečana produktivnost

Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.

Do more customer support for less money

Najboljše orodje, poštena cena

Odlična programska oprema za podporo strankam ni nujno draga. Namesto tega izberite orodja, ki jih potrebujete po pošteni ceni.

LiveAgent ima tri načrte po ugodnih cenah, ki so opremljeni z orodji, funkcijami in integracijami, da vaše delo poteka gladko in enostavno. Vse, kar morate storiti, je, da izberete tistega, ki vam najbolj ustreza. Oglejte si naše plačljive načrte in izvedite več.

Ste pripravljeni preizkusiti drugo programsko opremo?

Ste se že odločili za prehod? LiveAgent je najbolj ocenjena in ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
Povezani članki zFront alternativa

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico