Iščete alternativo Front?

Podpora strankam je pomemben del vsakega uspešnega posla. In resnično lahko naredite čudeže s pravo programsko opremo. Bi želeli drugačno rešitev za vašo službo za pomoč uporabnikom?

Preizkusite LiveAgent še danes in preverite, zakaj je to prava izbira za vas. Zanesljiv vstopnični sistem, večkanalna komunikacija in velika izbira funkcij in integracij je tisto, zaradi česar je LiveAgent prava rešitev.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Postavite se pred svoje stranke povsod.
V živo. Z LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Močna alternativa Front

Naredite korak dlje s svojo službo za podporo uporabjikom s pravo programsko opremo. LiveAgent je rešitev za pomoč uporabnikom, ki vam omogoča še boljši stik z vsemi ustreznimi kanali. E-pošta, klepet v živo, družabni mediji (Facebook, Instagram in Twitter), klicni center in baza znanja so pripravljeni in vam na voljo.

Vse se upravlja prek zanesljivega vstopničnega sistema, zato vam ni treba skrbeti zaradi neurejene komunikacije. Vse je razvrščeno samodejno, kot bi moralo biti.

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo je eno najboljših in najbolj uporabnih orodij, ki jih agent lahko uporabi za komunikacijo s svojimi strankami. Vse je v takojšnji komunikaciji, zato mora biti le-ta hitra.

LiveAgent ima najhitrejši klepet v živo na trgu, pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2,5 sekunde. Poleg tega lahko vidite, kaj stranke tipkajo, preden pritisnejo send. Zdaj lahko resnično zagotovite hitro podporo in ostanete na tekočem v kateri koli situaciji.

The fastest live chat on the market

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Večje zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorbe.

Povečana produktivnost

Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.

Do more customer support for less money

Najboljše orodje, poštena cena

Odlična programska oprema za podporo strankam ni nujno draga. Namesto tega izberite orodja, ki jih potrebujete po pošteni ceni.

LiveAgent ima tri načrte po ugodnih cenah, ki so opremljeni z orodji, funkcijami in integracijami, da vaše delo poteka gladko in enostavno. Vse, kar morate storiti, je, da izberete tistega, ki vam najbolj ustreza. Oglejte si naše plačljive načrte in izvedite več.

Ste pripravljeni preizkusiti drugo programsko opremo?

Ste se že odločili za prehod? LiveAgent je najbolj ocenjena in ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Ali nas želite primerjati z drugimi platformami?

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.

    Povezani članki zFront alternativa
    Zagovornik blagovne znamke ali ambasador blagovne znamke je lahko znana oseba ali zaposleni, ki širi blagovno znamko med ljudmi. Ti ljudje so lahko družbeni vplivniki.

    Zagovornik znamke

    Zagovornik blagovne znamke je oseba ali stranka, ki promovira in govori pozitivno o izdelku ter ga priporoča drugim. To je odličen način za ustvarjanje boljših odnosov s strankami.

    Za vse priložnosti uporabite naše brezplačne predloge za e-pošto za pridobivanje strank! Izboljšajte sodelovanje strank, stopnjo obiskov e-pošte in še več!

    Predloge za pridobitev e-pošte

    Pridobivanje e-pošte je ključnega pomena za ohranjanje aktivnih naročnikov. Priporočljivo je čiščenje baze podatkov in promocija vsebine za pridobivanje novih naslovov. Pomembno je tudi, da pošiljate vsebino, ki jo prejemniki želijo prejemati.

    Pripravite se, da izboljšate svojo izkušnjo podpore strankam s pomočjo brezhibne integracije LiveAgenta z LadiTech. Ne čakajte več, začnite sprostiti potencial LiveAgent in Laditech še danes.

    LadiTech

    LadiTech je specializiran za IT svetovalne storitve, vzpostavlja učinkovite digitalne strategije in skrbi za programske rešitve. LiveAgent omogoča enostavno integracijo številk LadiTech v vaš klicni center brez dodatnih stroškov.

    Po mesecih, ki ste jih porabili za razvoj izdelka/storitve, je očitno, da ga lansirate. Storite to pravilno z našimi predlogami za lansiranje izdelkov.

    Predloge za lansiranje izdelkov

    E-poštno sporočilo o predstavitvi izdelka je ključno za promocijo novega izdelka ali storitve. Pomaga ustvariti pričakovanje in navdušenje ter povečati prodajo ob lansiranju. Izbira med e-pošto v navadnem besedilu ali HTML-ju je odvisna od strategije e-poštnega trženja. Priporočljivo je uporabljati e-pošto HTML za izdelke B2C, saj ponuja več možnosti za vizualno predstavitev.

    Če nimate strank, ne boste prodali ničesar. Če imate zadovoljne in srečne stranke, se bodo vrnile in kupile znova.

    Skrb za stranke

    Skrb za stranke je ključnega pomena za izgradnjo dobrega imena podjetja in zadovoljstvo strank. To vključuje aktivno skrb za potrebe in pričakovanja strank ter individualni pristop do vsakega posameznega primera. LiveAgent je primer odlične skrbi za stranke, ki vključuje osebno obravnavo in visoko zadovoljstvo strank.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x