Brezplačen preizkus

Iščete alternativo Hiverju?

Spoznajte, zakaj je LiveAgent najboljša Hiver alternativa na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve    
  • ✓ Podporna služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Prenesite vaš deljeni predal v večkanalno vstopnično rešitev za podporo strankam. LiveAgent lahko, s svojim vstopničnim sistemom, bolje upravlja s komunikacijo s strankami, ker združuje več komunikacijskih kanalov. Izboljšajte svojo podporno službo z več računi za elektronsko pošto, klepetom v živo, družbenimi omrežji, klicnim centrom ali pa portalom za stranke.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
  • SourceForge Leader Winter 2022
  • slashdot leader winter
  • Capterra Best Value 2021

Prihranite več z LiveAgentom

Hiver proti LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent Hiver
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice.
Hiver ne ponuja vstopnic.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Hiver ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Hiver ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, ki ga lahko vaše stranke ponovno uporabijo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
Hiver ne ponuja samopostrežnega portala.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
Hiver ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
Hiver ne ponuja integracije s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Hiver ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
Hiver ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Hiver ne ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Hiver ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Hiver ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 29 USD/agenta/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
Hiver ne ponuja funkcij API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Hiver ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Hiver ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Hiver ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 15 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
Hiver ne ponuja neomejenih spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Hiver ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Hiver ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Hiver ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Hiver ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 15 USD/mesec.
Forward emails to your LiveAgent

Enostavno upravljanje z elektronsko pošto

Ste naveličani nenehnega logiranja v različne račune za elektronsko pošto in preklapljanja med okni? Začnite z uporabo rešitve, ki združuje vse račune v enem predalu.

Enotna platforma, ki je narejena za produktivnost ekipe

Izboljšajte kvaliteto vaše podporo z dodatnimi kanali

Strankam ponudite izjemno podporo z uporab o orodij, ki upravljajo z vsakim pomembnim komunikacijskim kanalom. Začnite uporabljati platformo, ki združuje email vstopnice, klepet v živo, klicni center, portal za stranke, Viber in družbena omrežja FaceBook, Instagram in Twitter. Ustvarite močne povezave med vsemi kanali in omogočite strankam bolj osebno izkušnjo.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Z LiveAgent odgovarjajte strankam preko vseh priljubljenih kanalov

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Dobite najhitreši pripomoček za klepet v živo

Klepet v živo je odlično orodje za nudenje hitre podpore vašim strankam, zahvaljujoč pripomočku, ki je postavljen na vašo stran. LiveAgent vsebuje najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču, to pa omogoča hitro in gladko komunikacijo s strankami. Podpira pa tudi funkciji, kot sta pregled tipkanja v realnem času in proaktivna vabila h klepetu. Prilagodite podporo vašemu poslu in ponudite osebno podporo vsakemu.

Vaši podporni službi dodajte moderni pripomoček za klepet

Postanite srečna stranka, da boste lahko osrečevali svoje stranke

V našem podjetju poskrbimo za vse naše stranke in jim nudimo vrhunsko podporo. Naša podporna ekipa je pripravljena, da vam vedno priskoči na pomoč in vam pomaga pri vseh težavah ter nudi vse potrebne informacije. Na voljo smo vam 24 ur na dan, 7 dni v tednu preko elektronske pošte, klepeta v živo in telefona. Obiščite tudi naš portal za stranke, kjer boste našli veliko uporabnih člankov o LiveAgent.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials logo

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials logo

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy_G._Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials logo

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials logo

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials logo

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odlični klepet v živo, vstopnice in avtomatizacijo, ki nam omogoča ponuditi vrhunsko podporo našim strankam.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Ste pripravljeni preiti na drugačno programsko opremo z deljenim predalom?

Izboljšajte produktivnost agentov z našim večkanalnim sistemom izdajanja vstopnic že danes. Preprosto začnite svojo brezplačno 14-dnevno preskusno različico in poskusite delati z naborom orodij LiveAgent. Če želite videti vse, kar lahko naredi, si oglejte videoposnetek s predstavitve, kjer pokrivamo večino funkcije in kako jih lahko uporabljate. Preklopite na LiveAgent še danes in zagotovite podporo strankam na vseh pomembnih kanalih.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kaj je alternativa Hiver?

Hiver ima veliko alternativ, jih pa samo nekaj ponuja večkanalni vstopnični sistem, ogromno funkcij in integracij za pošteno ceno. LiveAgent ima vse in omogoča komunikacijo preko elektronske pošte, klepeta v živo, klicnega centra, družbenih omrežij, in portala za stranke.

Zakaj je LiveAgent dobra Hiver alternativa?

LiveAgent lahko združi več email računov različnih ponudnikov. Ni pomembno, če uporabljate Gmai, Outlook ali katero drugo storitev. Lahko združite vse v eno rešitev.

Kakšne so prednosti Hiver alternative LiveAgent?

Cenovno ugodni paketi in več opcij za komunikacijo s strankami. Izberite komunikacijske kanale, ki jih potrebujete za doseganje več strank. Ponudite več, kot le podporo po elektronski pošti in naredite podporno službo bolj raznoliko.

Zakaj je deljen skupni predal boljši od deljenja računov elektronske pošte?

Upravljanje z več računi elektronske pošte zahteva nenehno preklapljanje med njimi in preverjanje novih sporočil. Deljen predal pa vam omogoča združitev vseh računov v enega, kar pomeni večjo preglednost prihajajoče pošte, hitrejše odgovarjanje strankam in prihranek na času.

Kako bo deljeni predal pomagal k večji produktivnosti moje ekipe?

Deljeni predal pomeni manj zapravljenega časa za preklapljanje med ločenimi predali in hitrejše odgovarjanje na zahtevke strank. LiveAgent deljeni predal vsebuje tudi opcije za dodeljevanje vstopnic in enakomerno delitev odgovornosti med agenti.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico