Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Spoznajte, zakaj je LiveAgent najboljša Hiver alternativa na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve    
  • ✓ Podporna služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete Hiver alternativo?

Prenesite vaš deljeni predal v večkanalno vstopnično rešitev za podporo strankam. LiveAgent lahko, s svojim vstopničnim sistemom, bolje upravlja s komunikacijo s strankami, ker združuje več komunikacijskih kanalov. Izboljšajte svojo podporno službo z več računi za elektronsko pošto, klepetom v živo, družbenimi omrežji, klicnim centrom ali pa portalom za stranke.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Forward emails to your LiveAgent

Enostavno upravljanje z elektronsko pošto

Ste naveličani nenehnega logiranja v različne račune za elektronsko pošto in preklapljanja med okni? Začnite z uporabo rešitve, ki združuje vse račune v enem predalu.

Enotna platforma, ki je narejena za produktivnost ekipe

Izboljšajte kvaliteto vaše podporo z dodatnimi kanali

Strankam ponudite izjemno podporo z uporab o orodij, ki upravljajo z vsakim pomembnim komunikacijskim kanalom. Začnite uporabljati platformo, ki združuje email vstopnice, klepet v živo, klicni center, portal za stranke, Viber in družbena omrežja FaceBook, Instagram in Twitter. Ustvarite močne povezave med vsemi kanali in omogočite strankam bolj osebno izkušnjo.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Z LiveAgent odgovarjajte strankam preko vseh priljubljenih kanalov

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Dobite najhitreši pripomoček za klepet v živo

Klepet v živo je odlično orodje za nudenje hitre podpore vašim strankam, zahvaljujoč pripomočku, ki je postavljen na vašo stran. LiveAgent vsebuje najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču, to pa omogoča hitro in gladko komunikacijo s strankami. Podpira pa tudi funkciji, kot sta pregled tipkanja v realnem času in proaktivna vabila h klepetu. Prilagodite podporo vašemu poslu in ponudite osebno podporo vsakemu.

Vaši podporni službi dodajte moderni pripomoček za klepet

Postanite srečna stranka, da boste lahko osrečevali svoje stranke

V našem podjetju poskrbimo za vse naše stranke in jim nudimo vrhunsko podporo. Naša podporna ekipa je pripravljena, da vam vedno priskoči na pomoč in vam pomaga pri vseh težavah ter nudi vse potrebne informacije. Na voljo smo vam 24 ur na dan, 7 dni v tednu preko elektronske pošte, klepeta v živo in telefona. Obiščite tudi naš portal za stranke, kjer boste našli veliko uporabnih člankov o LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odlični klepet v živo, vstopnice in avtomatizacijo, ki nam omogoča ponuditi vrhunsko podporo našim strankam.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Ste pripravljeni preiti na drugačno programsko opremo z deljenim predalom?

Izboljšajte produktivnost vaših agentov z našim večkanalnim vstopničnim sistemom. Začnite z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom in delajte z orodji LiveAgent. Če želite videti, kaj vse zmore, si oglejte predstavitveni video, ki pokaže večino funkcij in kako jih lahko uporabljate. Preidite k LiveAgent že danes in ponudite podporo vašim strankam preko vseh pomembnih kanalov.

V dobrih rokah boste!​

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2 ? Uganili ste… LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

FAQ

Kaj je alternativa Hiver?

Hiver ima veliko alternativ, jih pa samo nekaj ponuja večkanalni vstopnični sistem, ogromno funkcij in integracij za pošteno ceno. LiveAgent ima vse in omogoča komunikacijo preko elektronske pošte, klepeta v živo, klicnega centra, družbenih omrežij, in portala za stranke.

Zakaj je LiveAgent dobra Hiver alternativa?

LiveAgent lahko združi več email računov različnih ponudnikov. Ni pomembno, če uporabljate Gmai, Outlook ali katero drugo storitev. Lahko združite vse v eno rešitev.

Kakšne so prednosti Hiver alternative LiveAgent?

Cenovno ugodni paketi in več opcij za komunikacijo s strankami. Izberite komunikacijske kanale, ki jih potrebujete za doseganje več strank. Ponudite več, kot le podporo po elektronski pošti in naredite podporno službo bolj raznoliko.

Zakaj je deljen skupni predal boljši od deljenja računov elektronske pošte?

Upravljanje z več računi elektronske pošte zahteva nenehno preklapljanje med njimi in preverjanje novih sporočil. Deljen predal pa vam omogoča združitev vseh računov v enega, kar pomeni večjo preglednost prihajajoče pošte, hitrejše odgovarjanje strankam in prihranek na času.

Kako bo deljeni predal pomagal k večji produktivnosti moje ekipe?

Deljeni predal pomeni manj zapravljenega časa za preklapljanje med ločenimi predali in hitrejše odgovarjanje na zahtevke strank. LiveAgent deljeni predal vsebuje tudi opcije za dodeljevanje vstopnic in enakomerno delitev odgovornosti med agenti.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico