Prenesite vaš deljeni predal v večkanalno vstopnično rešitev za podporo strankam. LiveAgent lahko, s svojim vstopničnim sistemom, bolje upravlja s komunikacijo s strankami, ker združuje več komunikacijskih kanalov. Izboljšajte svojo podporno službo z več računi za elektronsko pošto, klepetom v živo, družbenimi omrežji, klicnim centrom ali pa portalom za stranke.
Funkcije | Liveagent Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna. | Hiver |
---|---|---|
Vstopnice Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke. | LiveAgent ponuja vstopnice. | Hiver ne ponuja vstopnic. |
Klepet v živo Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto. | LiveAgent ponuja klepet v živo. | Hiver ne ponuja klepeta v živo. |
Klicni center Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev. | LiveAgent ponuja klicni center. | Hiver ne ponuja klicnega centra. |
Samopostrežna Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, ki ga lahko vaše stranke ponovno uporabijo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja. | LiveAgent ponuja samopostrežni portal. | Hiver ne ponuja samopostrežnega portala. |
Facebook Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev. | LiveAgent ponuja integracijo Facebooka. | Hiver ne ponuja integracije Facebooka. |
Twitter Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme. | LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem. | Hiver ne ponuja integracije s Twitterjem. |
Instagram Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev. | LiveAgent ponuja integracijo Instagrama. | Hiver ne ponuja integracije Instagrama. |
Viber Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev. | LiveAgent ponuja integracijo Viberja. | Hiver ne ponuja integracije Viberja. |
Baza znanja Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili. | LiveAgent ponuja bazo znanja. | Hiver ne ponuja baze znanja. |
Forum strank Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja. | LiveAgent ponuja forum za stranke. | Hiver ne ponuja foruma za stranke. |
Automatizacija in pravila Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila. | LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec. | Hiver ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 29 USD/agenta/mesec. |
API Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij. | LiveAgent ponuja funkcije API-ja. | Hiver ne ponuja funkcij API-ja. |
Interaktivni glasovni odziv (IVR) Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem. | LiveAgent ponuja funkcije IVR. | Hiver ne ponuja funkcij IVR. |
Video klici Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime. | LiveAgent ponuja video klice. | Hiver ne ponuja video klicev. |
Neomejena zgodovina Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate. | LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec. | Hiver ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 15 USD/agenta/mesec. |
Neomejeno število spletnih mest Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest. | LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest. | Hiver ne ponuja neomejenih spletnih mest. |
Neomejeno število gumbov za klepet Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet. | LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet. | Hiver ne ponuja neomejenih gumbov za klepet. |
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic. | LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil. | Hiver ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil. |
Neomejeno snemanje klicev Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek. | LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev. | Hiver ne ponuja neomejenega snemanja klicev. |
Neomejena 24/7 podpora Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate. | LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec. | Hiver ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 15 USD/mesec. |
Ste naveličani nenehnega logiranja v različne račune za elektronsko pošto in preklapljanja med okni? Začnite z uporabo rešitve, ki združuje vse račune v enem predalu.
Strankam ponudite izjemno podporo z uporab o orodij, ki upravljajo z vsakim pomembnim komunikacijskim kanalom. Začnite uporabljati platformo, ki združuje email vstopnice, klepet v živo, klicni center, portal za stranke, >Viber in družbena omrežja – FaceBook, Instagram in Twitter. Ustvarite močne povezave med vsemi kanali in omogočite strankam bolj osebno izkušnjo.
Klepet v živo je odlično orodje za nudenje hitre podpore vašim strankam, zahvaljujoč pripomočku, ki je postavljen na vašo stran. LiveAgent vsebuje najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču, to pa omogoča hitro in gladko komunikacijo s strankami. Podpira pa tudi funkciji, kot stapregled tipkanja v realnem času in proaktivna vabila h klepetu. Prilagodite podporo vašemu poslu in ponudite osebno podporo vsakemu.
V našem podjetju poskrbimo za vse naše stranke in jim nudimo vrhunsko podporo. Naša podporna ekipa je pripravljena, da vam vedno priskoči na pomoč in vam pomaga pri vseh težavah ter nudi vse potrebne informacije. Na voljo smo vam 24 ur na dan, 7 dni v tednu preko elektronske pošte, klepeta v živo in telefona. Obiščite tudi naš portal za stranke, kjer boste našli veliko uporabnih člankov o LiveAgent.
LiveAgent združuje odlični klepet v živo, vstopnice in avtomatizacijo, ki nam omogoča ponuditi vrhunsko podporo našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Izboljšajte produktivnost agentov z našim večkanalnim sistemom izdajanja vstopnic že danes. Preprosto začnite svojo brezplačno 14-dnevno preskusno različico in poskusite delati z naborom orodij LiveAgent. Če želite videti vse, kar lahko naredi, si oglejte videoposnetek s predstavitve, kjer pokrivamo večino funkcije in kako jih lahko uporabljate. Preklopite na LiveAgent še danes in zagotovite podporo strankam na vseh pomembnih kanalih.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.
How does the chat routing work?
LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team