Iščete alternativo Hiverju?

Spoznajte, zakaj je LiveAgent najboljša Hiver alternativa na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve
  • ✓ Podporna služba 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Prenesite vaš deljeni predal v večkanalno vstopnično rešitev za podporo strankam. LiveAgent lahko, s svojim vstopničnim sistemom, bolje upravlja s komunikacijo s strankami, ker združuje več komunikacijskih kanalov. Izboljšajte svojo podporno službo z več računi za elektronsko pošto, klepetom v živo, družbenimi omrežji, klicnim centrom ali pa portalom za stranke.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

Hiver proti LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
Hiver
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice.
Hiver ne ponuja vstopnic.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Hiver ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Hiver ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, ki ga lahko vaše stranke ponovno uporabijo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
Hiver ne ponuja samopostrežnega portala.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
Hiver ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
Hiver ne ponuja integracije s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Hiver ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
Hiver ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Hiver ne ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Hiver ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Hiver ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 29 USD/agenta/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
Hiver ne ponuja funkcij API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Hiver ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Hiver ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Hiver ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 15 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
Hiver ne ponuja neomejenih spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Hiver ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Hiver ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Hiver ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Hiver ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 15 USD/mesec.
Forward emails to your LiveAgent

Enostavno upravljanje z elektronsko pošto

Ste naveličani nenehnega logiranja v različne račune za elektronsko pošto in preklapljanja med okni? Začnite z uporabo rešitve, ki združuje vse račune v enem predalu.

Enotna platforma, ki je narejena za produktivnost ekipe

Izboljšajte kvaliteto vaše podporo z dodatnimi kanali

Strankam ponudite izjemno podporo z uporab o orodij, ki upravljajo z vsakim pomembnim komunikacijskim kanalom. Začnite uporabljati platformo, ki združuje email vstopnice, klepet v živo, klicni center, portal za stranke, >Viber in družbena omrežja – FaceBook, Instagram in Twitter. Ustvarite močne povezave med vsemi kanali in omogočite strankam bolj osebno izkušnjo.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Z LiveAgent odgovarjajte strankam preko vseh priljubljenih kanalov

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Dobite najhitreši pripomoček za klepet v živo

Klepet v živo je odlično orodje za nudenje hitre podpore vašim strankam, zahvaljujoč pripomočku, ki je postavljen na vašo stran. LiveAgent vsebuje najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču, to pa omogoča hitro in gladko komunikacijo s strankami. Podpira pa tudi funkciji, kot stapregled tipkanja v realnem času in proaktivna vabila h klepetu. Prilagodite podporo vašemu poslu in ponudite osebno podporo vsakemu.

Vaši podporni službi dodajte moderni pripomoček za klepet

Postanite srečna stranka, da boste lahko osrečevali svoje stranke

V našem podjetju poskrbimo za vse naše stranke in jim nudimo vrhunsko podporo. Naša podporna ekipa je pripravljena, da vam vedno priskoči na pomoč in vam pomaga pri vseh težavah ter nudi vse potrebne informacije. Na voljo smo vam 24 ur na dan, 7 dni v tednu preko elektronske pošte, klepeta v živo in telefona. Obiščite tudi naš portal za stranke, kjer boste našli veliko uporabnih člankov o LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent združuje odlični klepet v živo, vstopnice in avtomatizacijo, ki nam omogoča ponuditi vrhunsko podporo našim strankam.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ste pripravljeni preiti na drugačno programsko opremo z deljenim predalom?

Izboljšajte produktivnost agentov z našim večkanalnim sistemom izdajanja vstopnic že danes. Preprosto začnite svojo brezplačno 14-dnevno preskusno različico in poskusite delati z naborom orodij LiveAgent. Če želite videti vse, kar lahko naredi, si oglejte videoposnetek s predstavitve, kjer pokrivamo večino funkcije in kako jih lahko uporabljate. Preklopite na LiveAgent še danes in zagotovite podporo strankam na vseh pomembnih kanalih.

Primerjajte nas z ostalimi

    Povezani članki zHiver alternativa
    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x