Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Spoznajte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Channels na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve
  • ✓ Podpora strankam 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo za Channels?

Z LiveAgent dajte svoji podporni službi več kot le klicni center. Povežite se z vašimi strankami preko elektronske pošte, klepeta v živo, družbenih omrežij in jim ponudite informacije z bazo znanja.

Zamenjava je enostavna, cene pa dostopne.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Vaš klicni center in ostali kanali za komuniciranje s strankami.
Preizkusite LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Channels proti LiveAgent primerjava

Funkcije Liveagent
Preizkusite najboljšo alternativo za pomoč strankam brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna.
Channels
Vstopnice
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank.
LiveAgent ponuja vstopnice.
Channels ne ponuja vstopnic.
Klepet v živo
Realnočasovni vmesnik za klepet v živo, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno stran.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Channels ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica.
LiveAgent ponuja klicni center v All-inclusive paketu za $39/ na agenta/mesec.
Channels ponuja klicni center v paketu za $10 na agenta/mesec.
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno podporo.
Channels ne ponuja samopostrežne podpore.
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Facebook integracijo.
Channels ne ponuja Facebook integracije.
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
Channels ne ponuja Twitter integracije.
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
Channels ne ponuja Instagram integracije.
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
Channels ne ponuja Viber integracije.
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Channels ne ponuja baze znanja.
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Channels ne ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Channels ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu za $10 na agenta/mesec.
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj.
LiveAgent ponuja API funkcije v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Channels ponuja API funkcije v paketu za $10 na agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem.
LiveAgent ponuja IVR v All-inclusive paketu za $39 na agenta/mesec.
Channels ponuja IVR v paketu za $10 na agenta/mesec.
Video klici
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent ponuja video klice.
Channels ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
Channels ne ponuja neomejene zgodovine.
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate za neomejeno število spletnih strani.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih strani.
Channels ne ponuja neomejenega števila spletnih strani.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Channels ne ponuja neomejenega števila gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil.
Channels ne ponuja neomejenega števila vstopnic/elektronskih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak dohodni in odhodni klic in si ga predvajajte kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Channels ne ponuja neomjenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Channels ponuja neomejeno 24/7 podporo v paketu za $10 na agenta/mesec.
Person deciding between two solutions

Zmogljiva Channels alternativa

Za komunikacijo s strankami začnite uporabljati tudi druga orodja, ne samo klicni center. Elektronska pošta, klepet v živo družbena omrežja kot Facebook, Twitter in Instagram, klicni center in baza znanja so orodja, ki bodo obogatila vašo podporno službo in dala strankam večjo možnost izbire.

Vse to po razumnih cenah. LiveAgent ponuja tri plačljive pakete, ki vas ne bodo udarili po žepu.

Najhitrejši pripomoček za klepet v živo

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču, s časom prikaza 2.5 sekunde. Nič ni hitrejšega od tega. Hitri pripomoček za klepet omogoča vašim strankam, da vas lahko takoj kontaktirajo kar preko vaše spletne strani.

Spremenite obiskovalce vaše spletne strani v vaše stranke.

The fastest live chat on the market

Imamo nekaj za vsakogar

Vsako podjetje si zasluži boljšo podporno službo

Podpora klicnega centra

Poleg ostalih funkcij, podpira LiveAgent tudi integracijo klicnega centra. Ta je hitra in enostavna.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo lažje in bolj prijetno.

Cenovno ugodno

LiveAgent ponuja veliko za razumno ceno. Izberite enega naših treh plačljivih paketov ali pa izberite posamezne funkcije in izboljšajte svojo podporno službo.

Professional built-in call center software

Zanesljiv klicni center

Poleg ostalih vrst komunikacije, lahko še vedno ponudite svojim strankam tudi podporo preko telefona. Postavitev klicnega centra traja nekaj minut, nanj se pa lahko priključite preko brskalnika, telefona ali druge opreme.

LiveAgent poskrbi za vse, zato ne potrebujete druge programske opreme.

Ste pripravljeni izboljšati svoje storitve?

Pridobite več in dajte več! Poglejte si naše izjemne plačljive pakete in presodite sami.

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite blizu vašim strankam in jim ponudite hitrejšo podporo z LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Poglejte si zakaj se podjetja odločajo za prehod na LiveAgent

Primerjajte nas z drugo programsko opremo za klicni center

Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z drugimi rešitvami za klepet v živo? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.

    Povezani članki zChannels alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x