Partner
Če želite gumb za klepet v živo LiveAgent postaviti na svoje spletno mesto Fortune 3, sledite spodnjim navodilom.
- Prvi korak je ustvariti in prilagoditi nov gumb za klepet na plošči LiveAgent. Kodo HTML (Ctrl + C) kopirajte v odložišče.

- Pojdite do upravitelja trgovine Fortune 3 in izberite Oblikovanje spletnih strani> Videz in slog spletnega mesta> Uredi predlogo> Pogled vira> prilepite kodo gumba za klepet (Ctrl + V) tik nad vrstico

- Pojdite na spletno stran svoje trgovine, jo osvežite in gumb za klepet je pripravljen.

Zakaj Fortune 3?
Začnite ustvarjati svojo spletno trgovino z današnjo vrhunsko platformo. Izdelovalec spletnih strani in programska oprema za nakupovalne košarice podjetja Fortune3’s vam ponuja najboljše rešitve za spletno prodajo izdelkov iz lastne in ekskluzivne prodajalne.
Kako ga uporabljati?
Integracija LiveAgent Forune3 vam omogoča, da v svojo trgovino Fortune3 postavite gumb za klepet v živo.
Frequently asked questions
Kaj je programska oprema za e-trgovino?
Programska oprema za e-trgovino je preprost graditelj spletnih trgovin. Z že oblikovanimi predlogami lahko v le nekaj minutah ustvarite in imate v lasti spletno trgovino. Obstajajo različne vrste programske opreme za e-poslovanje, kot so Magento, Shopify ali Fortune 3.
Kako lahko integrirate Fortune 3 z LiveAgent?
1. Prijavite se v svoj račun LiveAgent
2. Ustvari/prilagodi gumb za klepet v živo
3. Kopirajte kodo HTML
4. Prilepite ga v upravitelja trgovine Fortune 3 (Oblikovanje spletnih strani - Izgled in slog spletnega mesta - Urejanje predloge - Pogled vira - Prilepite kodo - Shrani
Želite preseliti podatke iz HappyFoxa?
LiveAgent ponuja pripomočke, prilagodljive jezikom ter brezplačen in ugodne načrte. Podpira 43 jezikov in je najbolj ocenjena programska oprema za SMB v letu 2020. Pridružite se Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University in pričnite z brezplačno različico. Preselite podatke iz HappyFoxa še danes.
Kako na spletno mesto dodati gumb za klepet v živo
LiveAgent je programska oprema, ki ponuja podporo strankam na vseh kanalih, vključno s ključnim elementom za klepet v živo. Ta funkcija omogoča enostavno komunikacijo in interakcijo s strankami ter skoraj takojšen odgovor. Cena se razlikuje glede na število agentov v podjetju. Poleg tega oblikovanje strani s pogostimi vprašanji zahteva dobro organizacijo in jasno strukturo vprašanj in odgovorov z uporabo enostavne berljivosti ter vizualnih elementov. Glavna razlika med pogostimi vprašanji in bazo znanja je velikost, vsebina in pristop.
Se selite s CallPage k LiveAgent?
LiveAgent je programska oprema, ki podpira pripomočke v 43 jezikih. Primerna je za mala podjetja, agencije in velike korporacije ter je bila najbolje ocenjena za pomoč strankam v letu 2020. Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University so nekatera podjetja, ki uporabljajo LiveAgent. Poskusite brezplačno zdaj!
Se želite preseliti iz LiveChat v LiveAgent?
LiveAgent je ocenjena kot najboljša programska oprema za SMB v letu 2020. Podjetja, kot so Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University, uporabljajo LiveAgent za zagotavljanje svetovne podpore svojim strankam. Zahtevek za mala podjetja in podjetnike stane $15 / mesec, medtem ko je zahtevek+klepet primeren za mala, srednja in velika podjetja za $29 / mesec. Vse to je mogoče brez kreditne kartice.