Partner
Kaj je Klaviyo?
Klaviyo je orodje za avtomatizacijo e-poštnega trženja s poudarkom na e-poslovanju. To orodje podjetjem pomaga pri zagotavljanju več osebnih izkušenj po e-pošti, SMS-u, obvestilih v aplikaciji in spletu.
Kako ga lahko uporabite?
Klaviyo vam pomaga upravljati bazo strank, jim prisluhniti in prilagoditi izkušnjo posebnemu občinstvu glede na vaše potrebe. To uredi z različnimi funkcijami in orodji.
Dinamične oblike in personalizacija
Graditelj obrazcev Klaviyo vam omogoča, da zberete več informacij o svoji stranki in razširite svoj e-poštni seznam. Sploh vam ni treba poznati kodiranja.
Segmentacija
Na stranke lahko ciljate glede na kateri koli dogodek, profil, meritev, lokacijo ali datum. Za sestavo skupin strank uporabite segmentacijo.
Znanost o podatkih
Programska oprema samodejno napoveduje pomembne analitike, kot so stopnja odtekanja, življenjska vrednost stranke in napoved spola.
Avtomatizacija
Klaviyo Flow Builder vam omogoča avtomatizacijo komunikacije prek vnaprej izdelanih predlog, ki jih lahko dodatno prilagodite in usmerite na določen del baze strank.
Prednosti
- Samodejni uvoz/izvoz stikov med Klaviyo in LiveAgentom
- Posodobite stike neposredno iz LiveAgent
- Naročite ljudi neposredno iz zahtevkov v LiveAgent
- Pomaga pri zbiranju več naročnikov glede na število zahtevkov
- Vse je na enem priročnem mestu – nadzorni plošči LiveAgent, zato vam ni treba preklapljati med orodji
Frequently Asked Questions
Kaj je Klaviyo?
Klaviyo je podjetje, ki podjetjem pomaga povečati prodajo z zagotavljanjem platforme, na kateri lahko od leta 2012 ustvarjajo e-poštne in tržne akcije SoMe.
Kako lahko integrirate Klaviyo z LiveAgent?
Prijavite se v LiveAgent > kliknite Konfiguracije > Sistem > Vtičniki. Poiščite Klaviyo > aktivirajte vtičnik > vnesite API ključ Klaviyo
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.