Partner
Kaj je Klaviyo?
Klaviyo je orodje za avtomatizacijo e-poštnega trženja s poudarkom na e-poslovanju. To orodje podjetjem pomaga pri zagotavljanju več osebnih izkušenj po e-pošti, SMS-u, obvestilih v aplikaciji in spletu.
Kako ga lahko uporabite?
Klaviyo vam pomaga upravljati bazo strank, jim prisluhniti in prilagoditi izkušnjo posebnemu občinstvu glede na vaše potrebe. To uredi z različnimi funkcijami in orodji.
Dinamične oblike in personalizacija
Graditelj obrazcev Klaviyo vam omogoča, da zberete več informacij o svoji stranki in razširite svoj e-poštni seznam. Sploh vam ni treba poznati kodiranja.
Segmentacija
Na stranke lahko ciljate glede na kateri koli dogodek, profil, meritev, lokacijo ali datum. Za sestavo skupin strank uporabite segmentacijo.
Znanost o podatkih
Programska oprema samodejno napoveduje pomembne analitike, kot so stopnja odtekanja, življenjska vrednost stranke in napoved spola.
Avtomatizacija
Klaviyo Flow Builder vam omogoča avtomatizacijo komunikacije prek vnaprej izdelanih predlog, ki jih lahko dodatno prilagodite in usmerite na določen del baze strank.
Prednosti
- Samodejni uvoz/izvoz stikov med Klaviyo in LiveAgentom
- Posodobite stike neposredno iz LiveAgent
- Naročite ljudi neposredno iz zahtevkov v LiveAgent
- Pomaga pri zbiranju več naročnikov glede na število zahtevkov
- Vse je na enem priročnem mestu – nadzorni plošči LiveAgent, zato vam ni treba preklapljati med orodji
Frequently asked questions
Kaj je Klaviyo?
Klaviyo je podjetje, ki podjetjem pomaga povečati prodajo z zagotavljanjem platforme, na kateri lahko od leta 2012 ustvarjajo e-poštne in tržne akcije SoMe.
Kako lahko integrirate Klaviyo z LiveAgent?
Prijavite se v LiveAgent > kliknite Konfiguracije > Sistem > Vtičniki. Poiščite Klaviyo > aktivirajte vtičnik > vnesite API ključ Klaviyo
LiveAgent ponuja orodja za pomoč strankam, vključno z vpogledom v podatke stikov, kar omogoča boljšo storitev za stranke. Uporabniki lahko ustvarijo tudi edinstvene kontaktne polje za shranjevanje dodatnih informacij o strankah. LiveAgent ima 175 funkcij in več kot 40 integracij ter ponuja 14-dnevno brezplačno preskusno različico.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, odjemalski portal in programsko opremo za upravljanje e-pošte. Podjetje ponuja demo različico in najnovejše novice o posodobitvah in popustih. LiveAgent pripravlja vašo nadzorno ploščo po registraciji na platformi, na vaš e-poštni naslov pa bo takoj po namestitvi poslano sporočilo s podatki za prijavo. Spletna stran uporablja piškotke in ima pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
LiveAgent omogoča klepet kot komunikacijsko orodje s strankami. Klepet je priljubljen kanal med stranko in blagovno znamko. Osnovna pravila klepeta vključujejo pravilno slovnico in črkovanje, hitro odzivnost, izogibanje kraticam in okrajšavam ter uporabo popolnih stavkov. Pripravljeni odgovori lahko podpirajo delo ekipe za pomoč strankam, vendar jih je treba prilagoditi. Stranke imajo rade, ko so nagovorjene po imenu.
Pabbly je spletno vozlišče za vsa vaša marketinška orodja. Vključuje programsko opremo za trženje e-mail, programsko opremo za obračun, programsko opremo za obrazce in preverjanje e-mail. Prednosti uporabe Pabbly Connect z LiveAgent vključujejo boljši tok dela, široko izbiro integracij in sposobnost nastavitve določenega časa za posamezne akcije. LiveAgent ponuja tudi integracije s Kerio Connect, orodja za sodelovanje in Connecteam.