Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sinch

Kaj je Sinch?

Sinch je globalni ponudnik VoIP, ki ponuja bogate možnosti komunikacije s strankami. Omogoča globaln glasovne klice strank, podatkovne klice in celo video klice. Tudi besedilna sporočila so mogoča, upravljate lahko s tekstovnimi sporočili, bogatimi SMS in celo z Facebook in Instagram sporočili preko API.

Sinch omogoča izbiro med različnimi vrstami številk, kot so navidezne dolge številke, kratke kode in brezplačne številke. Sinch ponuja tudi dodatne odlične funkcije, kot so hitro klicanje, glasovno preverjanje ali SMS. Njegove rešitve so primerne za uporabo v različnih podjetjih – med drugim tudi v zdravstvu, financah, maloprodaji, potovanjih in medijih.

Kako lahko uporabljate Sinch?

Kot ponudnika storitev VoIP uporabite Sinch in začnite obiskovati svoje stranke iz enotnega večkanalnega sistema zahtevkov, kjer lahko spremljate vse komunikacijske kanale. Sinch je lahko odličen dodatek klicnemu centru LiveAgent. Uporabite integracijo Rest API z LiveAgent za preusmeritev vseh klicev na vašo številko Sinch v klicni center LiveAgent.

LiveAgent vam lahko pomaga pri upravljanju pogovorov s strankami in zagotavlja najboljše storitve za stranke. Naš klicni center je povezan z drugimi kanali, kar pomeni, da lahko obvladate vse, kar vam stranke pošljejo in spremljate vsako poizvedbo z enega mesta.

Klicni center podpirajo tudi odlične funkcije, kot so IVR drevesagumbi za klepet po meri, neomejeno snemanje klicev  ali samodejni povratni klic. Oglejte si celoten seznam funkcij klicnega centra.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Katere so prednosti uporabe Sinch?

  • Raznolike in uporabne funkcije
  • Ponuja polno pošiljanje sporočil SMS in video klicev
  • Uporabno v različnih panogah
  • Možnosti preverjanja API

Set up your call center today

Provide great customer support over phone with LiveAgent

FREE TRIAL

Ali je integracija LiveAgent s sinch brezplačna?

Integracija s Sinch je vključena v enega od naših paketov, zato ni dodatnih stroškov. Svojo številko Sinch lahko preprosto povežete z LiveAgent in začnete upravljati klice strank.

Kako lahko integriram Sinch z LiveAgent?

Integracija Sinch je enostavna zaradi vgrajenega vtičnika. Vse, kar morate storiti, je, da LiveAgent posredujete informacije. Upoštevajte spodnja navodila, če želite izvedeti, kako to storiti.

  • Naslednji korak je, da odprete svoj račun Sinch in na levi plošči odprete razdelek Aplikacije. Kliknite Ustvari novo aplikacijo. Poimenujte in navedite kratek opis aplikacije. Ko končate, boste lahko novo aplikacijo videli na seznamu aplikacij.
Sinch nastavitve z možnostjo ustvarjanja nove aplikacije
Ustvarite novo aplikacijo v Sinch
  • Kliknite aplikacijo, da jo konfigurirate, in pojdite na razdelek Glas in Video. V prvem koraku v tej obliki izberite URL za povratni klic za posredovanje SIP in vnesite podatke gostitelja: ” sip:{number}@your.asterisk.host “. Dodelite številko Sinch, ki jo imate na voljo za to aplikacijo, in kliknite Posodobi glasovne in video nastavitve. Če še nimate številke Sinch, jo lahko najamete.
Sinch glasovne in video nastavitve v novi konfiguraciji aplikacije z izbranim posredovanjem SIP
Sinch glas in video nastavitve
  • Zdaj ustvarite drugo aplikacijo in jo poimenujte. Za preverjanje pristnosti SIP v LiveAgentu uporabite ključ in skrivnost te aplikacije. Za naslednje korake boste potrebovali tudi svoje uporabniško ime in geslo Sinch.
Ključ in skrivnost aplikacije Sinch v drugi aplikaciji
Sinch ključ in skrivnost
  • Odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke. Kliknite oranžni gumb, da ustvarite novo številko. V novem oknu poiščite in izberite Sinch s seznama ponudnikov VoIP.
Možnost ustvarjanja nove številke v LiveAgent konfiguraciji
Ustvarite številko v LiveAgent
  • Zadnji korak je konfiguriranje integracije. Navedite svoje Sinch uporabniško ime, geslo in telefonsko številko ter ključ in skrivnost iz drugega koraka. Izberete lahko tudi oddelek, kamor bodo klici preusmerjeni, poimenujete številko in navedete predpono. Ko končate, kliknite Dodaj in vaša številka Sinch bo povezana z LiveAgent
Konfigurirajte številko sinch v LiveAgent
Konfigurirajte številko sinch

Uspešno ste zaključili integracijo Sinch z LiveAgent. Oglejte si našo stran s funkcijami klica, da vidite, kako lahko prilagodite klicni center LiveAgent. Ne pozabite si ogledati naše strani Akademija, kjer boste izvedeli nasvete in trike glede telefonske podpore.

LiveAgent Product Tour

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Pogosta vprašanja

Koliko Sinch stane?

Integracija Sinch z LiveAgent je vključena v enega od paketov, zato ni dodatnih plačil in jo lahko začnete prosto uporabljati. 

Kaj je Sinch?

Sinch je ponudnik storitev VoIP z globalnimi glasovnimi klici, podatkovnimi klici in celo video klici. Ponujajo storitve po vsem svetu.

Kako uporabljam Sinch z LiveAgent?

Z njo povežite svojo številko Sinch z LiveAgent in vzpostavite klicni center za stranke. 

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico