Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sipcall

kaj je Sipcall ?

VoIP telefonija podjetja Sipcall: Inovativne rešitve za vaše podjetje!

Sipcall ponuja optimalno telefonsko rešitev za vse vaše potrebe: virtualni telefonski sistemi (PBX) s širokim naborom funkcij (sipcall vPBX), zanesljiva povezava z vašim telefonskim sistemom prek SIP prenosnika ali z okoljem Microsoft Teams – Sipcall je vaš strokovnjak in kompetentni partner.

Naše podjetje s sedežem v Schindellegi v Švici ima 35 zaposlenih in je v telefoniji VOIP dejavno že od leta 2005. Za LiveAgent ponujamo potrjene račune SIP s švicarskimi telefonskimi številkami.

Kako ga lahko uporabljate?

Če iščete ponudnika VoIP za povezavo s svojim klicnim centrom LiveAgent, je Sipcall odlična izbira. Klicni center LiveAgent bo obravnaval vaše klice in zahtevke, ostalo pa naredi Sipcall. Mikrofoni in zvočniki za prenosni računalnik ali pametni telefon so vse, kar potrebujete za ustanovitev prvega klicnega centra. Če želite pozneje izboljšati kakovost klica, boste morda potrebovali drugo strojno opremo.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Kako lahko izkoristite klicni center LiveAgent?

Čeprav imajo nekateri ljudje raje raje digitalne izkušnje s strankami, imajo spet drugi raje globje osebne povezave s podjetji, s katerimi so v stiku. Klicni centri so odličen način za izboljšanje odnosov s strankami, prodajo izdelkov, pridobivanje novih strank in uporabnikov storitev ali zagotavljanje splošnih storitev za stranke.

Z zatonom tradicionalnih klicnih centrov in porastom programske opreme za klicne centre, kot je LiveAgent, je svojim strankam enostavno zagotoviti izvrstne izkušnje, ne da bi pri tem bankrotirali. Klicni centri so zdaj dostopni vsem vrstam podjetij, velikim ali malim.

Kako deluje klicni center LiveAgent?

LiveAgent olajša upravljanje in vodenje klicnega centra za podjetja s pomočjo svojih naprednih funkcij. Ustvarite lahko na primer po meri IVR (Interactive Voice Response) drevesa, ki bodo vaše stranke samodejno usmerile na prave oddelke in zastopnike.

Najboljši del? Funkcija IVA LiveAgent opravi vse delo in vašim strankam ustvari izkušnjo brez težav. Vse, kar morajo storiti, je, da poslušajo meni IVR in pritisnejo ustrezno tipko na tipkovnici (na primer pritisnite 1 za prodajo), da se povežete s pravo osebo za to delo.

Klicni center z IVR

Ali se je vaša stranka pomotoma povezala z napačnim oddelkom? Rešitev je preprosta, uporabite preusmeritve klicev, da stranko usmerite do enega od sodelavcev in prihranite njen čas.

Se slabo spomnite, kaj so povedale vaše stranke? Brez skrbi, LiveAgent beleži vse dohodne in odhodne klice ter jih shrani v sistem. Če si želite osvežiti spomin, preprosto poiščite zahtevek in poslušajte celoten posnetek klica. Snemanje klicev se lahko uporablja tudi za usposabljanje novih agentov in njihovo prikazovanje pravilnih odzivov na klice strank.

Želite več informacij o funkcijah našega klicnega centra? Oglejte si stran z informacijami o klicnem centru, ki vsebuje vse informacije o zmogljivostih klicnega centra Live Agent.

Kako integrirati Sipcall VoIP z LiveAgent?

Če želite ustvariti klicni center LiveAgent s Sipcall kot ponudnikom VoIP, sledite tem preprostim navodilom.

  • Odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke. Kliknite oranžni gumb Ustvari na vrhu.
  • Na seznamu ponudnikov VoIP izberite Sipcall.
Sipcall
Izberite Sipcall
  • Poimenujte številko, izberite oddelek, vnesite svoje podatke za prijavo in izberite klicno številko. Prav tako lahko potrdite ali počistite možnost snemanja vseh prejetih in opravljenih telefonskih klicev s te številke. Ko želite končati, kliknite gumb Dodaj spodaj.
Sipcall
Konfiguracija telefonske številke Sipcall

Telefonska številka je v LiveAgent in je pripravljena za uporabo. Če želite, lahko dodate več telefonskih številk Sipcall ali dodate številke drugih ponudnikov VoIP.

Sipcall
Sipcall telefonska številka dodana

Pridobite več informacij o programski opremi klicnega centra LiveAgent

Iščete več informacij o vzpostavitvi in vodenju klicnega centra? Če vas zanima, si oglejte LiveAgent akademijo za več informacij o klicnih centrih in drugih temah iz sveta podpore strankam.

Vas zanima, kaj lahko še stori LiveAgent? Oglejte si spodnji videoposnetek, če si želite ogledati celoten opis naše programske opreme za podporo strankam.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t=5s
Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico