Partner
kaj je Sipcall ?
VoIP telefonija podjetja Sipcall: Inovativne rešitve za vaše podjetje!
Sipcall ponuja optimalno telefonsko rešitev za vse vaše potrebe: virtualni telefonski sistemi (PBX) s širokim naborom funkcij (sipcall vPBX), zanesljiva povezava z vašim telefonskim sistemom prek SIP prenosnika ali z okoljem Microsoft Teams – Sipcall je vaš strokovnjak in kompetentni partner.
Naše podjetje s sedežem v Schindellegi v Švici ima 35 zaposlenih in je v telefoniji VOIP dejavno že od leta 2005. Za LiveAgent ponujamo potrjene račune SIP s švicarskimi telefonskimi številkami.
Kako ga lahko uporabljate?
Če iščete ponudnika VoIP za povezavo s svojim klicnim centrom LiveAgent, je Sipcall odlična izbira. Klicni center LiveAgent bo obravnaval vaše klice in zahtevke, ostalo pa naredi Sipcall. Mikrofoni in zvočniki za prenosni računalnik ali pametni telefon so vse, kar potrebujete za ustanovitev prvega klicnega centra. Če želite pozneje izboljšati kakovost klica, boste morda potrebovali drugo strojno opremo.
Kako lahko izkoristite klicni center LiveAgent?
Čeprav imajo nekateri ljudje raje raje digitalne izkušnje s strankami, imajo spet drugi raje globje osebne povezave s podjetji, s katerimi so v stiku. Klicni centri so odličen način za izboljšanje odnosov s strankami, prodajo izdelkov, pridobivanje novih strank in uporabnikov storitev ali zagotavljanje splošnih storitev za stranke.
Z zatonom tradicionalnih klicnih centrov in porastom programske opreme za klicne centre, kot je LiveAgent, je svojim strankam enostavno zagotoviti izvrstne izkušnje, ne da bi pri tem bankrotirali. Klicni centri so zdaj dostopni vsem vrstam podjetij, velikim ali malim.
Kako deluje klicni center LiveAgent?
LiveAgent olajša upravljanje in vodenje klicnega centra za podjetja s pomočjo svojih naprednih funkcij. Ustvarite lahko na primer po meri IVR (Interactive Voice Response) drevesa, ki bodo vaše stranke samodejno usmerile na prave oddelke in zastopnike.
Najboljši del? Funkcija IVA LiveAgent opravi vse delo in vašim strankam ustvari izkušnjo brez težav. Vse, kar morajo storiti, je, da poslušajo meni IVR in pritisnejo ustrezno tipko na tipkovnici (na primer pritisnite 1 za prodajo), da se povežete s pravo osebo za to delo.
Ali se je vaša stranka pomotoma povezala z napačnim oddelkom? Rešitev je preprosta, uporabite preusmeritve klicev, da stranko usmerite do enega od sodelavcev in prihranite njen čas.
Se slabo spomnite, kaj so povedale vaše stranke? Brez skrbi, LiveAgent beleži vse dohodne in odhodne klice ter jih shrani v sistem. Če si želite osvežiti spomin, preprosto poiščite zahtevek in poslušajte celoten posnetek klica. Snemanje klicev se lahko uporablja tudi za usposabljanje novih agentov in njihovo prikazovanje pravilnih odzivov na klice strank.
Želite več informacij o funkcijah našega klicnega centra? Oglejte si stran z informacijami o klicnem centru, ki vsebuje vse informacije o zmogljivostih klicnega centra Live Agent.
Kako integrirati Sipcall VoIP z LiveAgent?
Če želite ustvariti klicni center LiveAgent s Sipcall kot ponudnikom VoIP, sledite tem preprostim navodilom.
- Odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke. Kliknite oranžni gumb Ustvari na vrhu.
- Na seznamu ponudnikov VoIP izberite Sipcall.

- Poimenujte številko, izberite oddelek, vnesite svoje podatke za prijavo in izberite klicno številko. Prav tako lahko potrdite ali počistite možnost snemanja vseh prejetih in opravljenih telefonskih klicev s te številke. Ko želite končati, kliknite gumb Dodaj spodaj.

Telefonska številka je v LiveAgent in je pripravljena za uporabo. Če želite, lahko dodate več telefonskih številk Sipcall ali dodate številke drugih ponudnikov VoIP.

Pridobite več informacij o programski opremi klicnega centra LiveAgent
Iščete več informacij o vzpostavitvi in vodenju klicnega centra? Če vas zanima, si oglejte LiveAgent akademijo za več informacij o klicnih centrih in drugih temah iz sveta podpore strankam.
Vas zanima, kaj lahko še stori LiveAgent? Oglejte si spodnji videoposnetek, če si želite ogledati celoten opis naše programske opreme za podporo strankam.
Klepet v živo je pomemben za različne storitve za stranke, saj ponuja hitrejše odgovore in konkurenčnost. SIP klicanje je signalizacijski protokol, ki je stroškovno učinkovit in enostavno nastavljiv. LiveAgent omogoča integracijo s številnimi ponudniki kanalov SIP. Programi za pomoč strankam in VoIP telefonski sistemi so popularne programskimi izdelki.
Implementacija VoIP kontrolni seznam
Tekst govori o implementaciji VoIP telefonskega sistema v podjetju. Priporočajo, da se lahko najbolje izkoristi s tem, da najprej določite svoje poslovne cilje in ocenite potrebe po telefonu. Pomembno je, da prepoznate ključne funkcije VoIP, ki so pomembne za vaše podjetje, in naredite seznam izbirnih ponudnikov VoIP. Pravega ponudnika VoIP izberete na podlagi preizkusnih in demo različic, zagotovite največjo varnost prenosa podatkov, nastavite dodatke in integracije ter oblikujete idealen pretok klicev. Pomembno je tudi, da pripravite načrt usposabljanja zaposlenih in načrt za obnovitev po katastrofi. Na koncu lahko preverite delovanje vas seznamom testnih klicev.
LiveAgent is software that offers in-depth understanding of customer support concepts, integrations and features for the customer portal and email management. It can also be used for inbound calls and complaint management. The company offers a demo version and updates and discounts. Automatic call-backs, reliable call center software, and self-service options for customers are important practices. Call center productivity can be increased by up to 300% by using automatic dialers. LiveAgent provides many features and integrations for call centers.
Telefonski klicalnik je programska rešitev, ki pomaga preprosto opraviti odhodne klice. Obstajata dve vrsti klicalnikov v klicnem centru: ročni in avtomatski. Ročni klicniki so osnovna vrsta klicnika, kjer morajo agenti ročno poklicati stranke. Avtomatski klicalniki pa pomagajo agentom s prednaloženimi številkami in povezovanjem žive osebe. Uporaba samodejnih klicalnikov lahko poveča produktivnost agentov do 300 % z zmanjšanjem časa mirovanja in povečanjem časa pogovora na uro. LiveAgent je primer programske opreme za pomoč uporabnikom, ki ponuja številne funkcije in integracije za klicne centre.