Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Avtomatizacija klicnega centra

Imate težave z zagotavljanjem kakovostnih storitev za stranke v klicnem centru zaradi preobremenjenosti s poizvedbami strank?

Vsekakor morate biti pozorni, saj to lahko uničuje vaš posel.

Ali ste vedeli, da skoraj 60 % strank zaradi slabe storitve za stranke zapusti blagovno znamko in preide h konkurenci?

Vendar ni nujno, da je tako. Danes imamo na voljo tehnologijo in orodja za avtomatizacijo ponavljajočih se vsakodnevnih procesov, kot so programska oprema za pomoč uporabnikom, programska oprema za klicni center itd.

Kaj je avtomatizacija klicnega centra?

Avtomatizacija klicnega centra vključuje funkcije, ki vašemu podjetju omogočajo učinkovito in uspešno obdelavo klicev z avtomatizacijo ponavljajočih se vsakodnevnih postopkov. Preusmerjanje klicev na primer preprečuje nepotrebne prevezave, saj stranko takoj preusmeri v ustrezen oddelek za podporo. Posledično je manj čakanja in frustracij, kar povečuje zadovoljstvo strank.

Kakšen vpliv ima avtomatizacija klicnega centra na vaše poslovanje?

  • Povečano zadovoljstvo strank
  • Izboljšan potek dela agenta
  • Izboljšana izkušnja strank
  • Zmanjšanje stroškov za storitve za stranke
  • Povečan prihodek

Kako avtomatizirate ponavljajoče se postopke v vašem klicnem centru?

V nadaljevanju si oglejte funkcije programske opreme za pomoč uporabnikom LiveAgent, ki vam lahko pomagajo avtomatizirati vsakodnevna opravila klicnega centra.

Katere funkcije nudi LiveAgent za avtomatizacijo klicnega centra?

IVR

Interaktivni glasovni odziv ali IVR je sistem, ki komunicira s klicatelji in se na podlagi klicateljevega odgovora odzove z ustreznimi ukrepi/informacijami. Oblikovanje drevesnega menija IVR lahko poveča zadovoljstvo strank in izboljša delovni proces agenta, saj je klic samodejno preusmerjen v ustrezen oddelek.

Samodejni povratni klic

Dolge čakalne vrste lahko povzročijo veliko nezadovoljstvo strank. Zato se stranke namesto vašega podjetja raje odločijo za konkurenta. Funkcija samodejnega povratnega klica strankam omogoča, da zahtevajo povratni klic, kadar ni na voljo nobenega predstavnika službe za pomoč strankam ali je čakalna vrsta predolga. Ta preprosta funkcija avtomatizacije klicnega centra lahko prepreči slabe izkušnje strank in skoraj takoj izboljša vaše storitve za stranke.

Preusmerjanje klicev

Preusmerjanje klicev je še ena funkcija avtomatizacije, ki prihrani čas vašim agentom in strankam. Strankam omogoča, da prek IVR izberejo želeni oddelek. Če torej iščejo prodajni oddelek, bodo samodejno preusmerjeni k pristojnemu agentu.

CRM 

LiveAgent vam omogoča integracijo sistema CRM ali upravljanja odnosov s strankami, da so vsi podatki o strankah na enem mestu. To je odličen dodatek k klicnim centrom, saj lahko podatke o strankah samodejno pregledujete v zahtevkih. Za iskanje podatkov o strankah vam ni treba preklapljati med platformami. Integracija CRM-ja avtomatizira postopek ter vašim zaposlenim prihrani čas in energijo.

Časovna pravila

Časovna pravila so precej vsestranska funkcija v programu LiveAgent. Omogoča vam avtomatizacijo določenih procesov/dejavnosti, ki se sprožijo ob določenem času.

V današnjem času je ključnega pomena, da se po interakciji s stranko izvaja nadaljnje spremljanje zaradi številnih razlogov, kot so povratne informacije ali prodajni/trženjski nameni. Vendar pa agenti za storitve za stranke dnevno prejmejo veliko število poizvedb strank. Funkcija “časovna pravila” vam omogoča, da ob določenem času pošljete na primer nadaljnje tržno e-poštno sporočilo, ne da bi pri tem vključili katerega koli agenta.

CloudTalk integracija

LiveAgentovo poslanstvo je združiti vse potrebne platforme na enem vmesniku za izboljšan delovni potek in vrhunsko izkušnjo strank. Zato LiveAgent ponuja precejšnje število integracij, kot so orodja za sodelovanje, orodja za upravljanje obračunov, telefonska orodja in še več. Integracija CloudTalka vam na primer omogoča, da izboljšate potek dela v klicnem centru s samodejnim izbiranjem številk. Ta funkcija avtomatizacije klicnega centra je koristna za prodajne in marketinške ekipe, saj dnevno opravijo veliko odhodnih klicev.

Če želite izvedeti več, si oglejte naš poglobljen članek o integraciji CloudTalka, kjer boste našli dodatne informacije.

Avtomatizirana distribucija zahtevkov

Avtomatizirana distribucija zahtevkov je LiveAgentova funkcija za avtomatizacijo poteka dela, ki omogoča distribucijo poizvedb strank glede na vaše želje. Funkcija vam omogoča, da nastavite želeno optimalno obremenitev zahtevkov za agente. Zato je manj napak, nesporazumov in frustracij.

Naš nasvet: Prevelika stopnja avtomatizacije je lahko kontraproduktivna. Zato avtomatizirajte le naloge, ki so v skladu z vašimi poslovnimi cilji.

Ne poznate LiveAgenta?

LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom, s katero lahko strankam zagotovite odlično večkanalno izkušnjo. Programska oprema ponuja klicni center, ticketing sistem, portal za stranke, klepet v živo, bazo znanja, forum in integracije z družabnimi mediji. Tako lahko vaši predstavniki službe za pomoč strankam vse prejete poizvedbe strank obravnavajo iz enega vmesnika.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Katere druge koristne funkcije ponuja LiveAgent?

LiveAgent ponuja več kot 180 funkcij, med njimi je tudi avtomatizacija klicnega centra. Če želite hiter pregled, si oglejte spodnje članke.

Ready to improve your call center?

LiveAgent is a feature-rich help desk software that tracks customer requests, automates, and creates reports. Try it out for free with our 14-day free trial and save time, costs, and energy with automation.

14-DAY FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj je avtomatizacija klicnega centra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Avtomatizacija klicnega centra vključuje funkcije, ki vašemu podjetju omogočajo učinkovito in uspešno obdelavo klicev z avtomatizacijo ponavljajočih se vsakodnevnih postopkov. Preusmerjanje klicev na primer preprečuje nepotrebne prevezave, saj stranko takoj preusmeri v ustrezen oddelek za podporo.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kakšen vpliv ima lahko avtomatizacija klicnega centra na vaše poslovanje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Avtomatizacija klicnega centra lahko poveča zadovoljstvo strank, izboljša potek dela agentov in izboljša izkušnjo strank.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Katere funkcije LiveAgenta omogočajo avtomatizacijo klicnega centra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent ponuja funkcije avtomatizacije klicnega centra, kot so IVR, samodejni povratni klic, preusmerjanje klicev, avtomatizirana distribucija zahtevkov in še več.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.