Partner
Sipgate je vodilno evropsko telekomunikacijsko podjetje od leta 2004. LiveAgent ponuja možnost vključitve VoIP številk v vaš klicni center, in tako sodeluje s Sipgateom, da ustvari brezhibno uporabniško izkušnjo.
Koliko stane integracija Sipgate?
Če želite povezati svojo VoIP številko z LiveAgent, doplačilo ne bo potrebno.
Kako lahko Sipgate povežete z LiveAgent?
Prvi korak je stik s podjetjem Sipgate. Če še niste stranka podjetja Sipgate, morate pridobiti potrebne poverilnice, na primer VoIP številko. Drugi korak je povezava številke Sipgate VoIP v LiveAgent, kar lahko storite iz svojega računa LiveAgent, saj je Sipgate že del LiveAgent-a. Krmarite glede na posnetek zaslona:
Po tem poiščite Sipgate in dodajte potrebne podatke, tako da lahko takoj uporabite svojo VoIP številko.
Prednosti uporabe storitev Sipgate VoIP:
- stroškovno učinkovito
- enostavno upravljanje na spletu
- sposobnost uporabe več naprav
- postopoma izboljšan CX
Če bi želeli izvedeti več o tem, kako deluje klicni center, si oglejte spodnji video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Sipgate integration!
Frequently asked questions
Kaj pomeni CTI klicnem centru?
CTI pomeni Integracija računalniške telefonije. Ta integracija je namenjena podpori/storitvam za stranke v vašem klicnem centru. Običajno gre za integracijo, ki poveča produktivnost predstavnikov vaših strank.
Katero programsko opremo uporabljajo klicni centri?
Danes je na trgu na voljo več možnosti. Če želite izbrati pravo programsko opremo za svoje podjetje, morate določiti stvari, kot so cene, funkcije itd. Če iščete paketno ponudbo, je LiveAgent podporna programska oprema, ki vključuje: klicni center, klepet v živo , e-pošto, družabne medije in bazo znanja. Z enim vmesnikom lahko delate z vsemi zahtevki. Če še vedno niste prepričani, preizkusite 14-dnevno brezplačno preskusno različico v LiveAgentu.
Koliko stane uvajanje Sipgate?
Za uvajanje Sipgate v LiveAgent ni dodatnih stroškov. Naročnino morate imeti samo za LiveAgent in Sipgate.
Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo
Intercom, Zendesk, Olark, LiveAgent in LiveChat Inc. so ponudniki proaktivnih vabil za klepet, vendar Intercom ne ponuja souporabe zaslona. Samodejno preusmerjanje in prenašanje klepetov ter integracije s tretjimi ponudniki so na voljo pri vseh ponudnikih. Vpogledi v sporočila so na voljo le pri LiveAgentu in LiveChat Inc., medtem ko je neomejena zgodovina klepeta na voljo pri vseh, razen v najnižji tarifi pri LiveChat Inc.
Klepet v živo je pomemben za različne storitve za stranke, saj ponuja hitrejše odgovore in konkurenčnost. SIP klicanje je signalizacijski protokol, ki je stroškovno učinkovit in enostavno nastavljiv. LiveAgent omogoča integracijo s številnimi ponudniki kanalov SIP. Programi za pomoč strankam in VoIP telefonski sistemi so popularne programskimi izdelki.
Iščete uporabniško podobno alternativo?
LiveAgent je najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam, ki jo uporablja 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu. LiveAgent ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam, s katerimi lahko povečate zadovoljstvo strank, povečate "vrednost" strank, ustvarite več prihodkov in spremenite vaše poslovne cilje v resničnost. LiveAgent je pionirska programska oprema, ki ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam.
Sipcall je ponudnik VoIP telefonije, ki omogoča optimalne telefonske rešitve za vaše podjetje. LiveAgent omogoča integracijo s Sipcallom za vzpostavitev klicnega centra. Ta center deluje z uporabo naprednih funkcij, kot je ustvarjanje po meri IVR drevesa. Klicni center zagotavlja izboljšanje odnosov s strankami, prodajo izdelkov in pridobivanje novih strank. Sipcall ponuja švicarske telefonske številke.