Najboljša brezplačna programska oprema za klicni center

Uživajte v neomejenem snemanju klicev, povratnih klicih in IVR od danes naprej.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Potrebujete brezplačno programsko opremo za klicni center?

Po podatkih CCW, 62% organizacij meni, da bo največji izziv pri prihodnjih naložbah integracija s trenutno programsko opremo klicnega centra.

Z LiveAgentom ni nujno, da je izziv. Dodajte svojo telefonsko številko v LiveAgent in začnite klicati in sprejemati klice prek brskalnika, strojne opreme ali mobilnih aplikacij. Shranite neomejeno število posnetih klicev  in LiveAgent in jih uporabite za usposabljanje ali pravne namene. 

Začnite povečevati stopnjo zadovoljstva strank in produktivnost agentov z našo brezplačno programsko opremo za klicne centre še danes.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prednosti brezplačne rešitve za klicni center

Uvedite brezplačno programsko opremo za klicni center za svoje podjetje in pridobite te prednosti:

Hitrejši odzivni časi

Naša programska oprema vključuje brezplačne funkcije zahtevkov, ki vam pomagajo zmanjšati skupni čas, porabljen za reševanje poizvedb strank.

Enotna točka za kontakt

Vaša skupina za podporo lahko na enem mestu obravnava vse zahteve strank iz več kanalov.

Izboljšana produktivnost vaših agentov

Z upravljanjem vseh podpornih kanalov na enem mestu vaši agenti porabijo manj časa za spremljanje več naprav.

Brezplačne funkcije programske opreme klicnega centra

Brezplačna programska oprema klicnega centra LiveAgent vam prihrani veliko časa in poveča produktivnost agentov. Osvobodite svoje zastopnike pri spremljanju več naprav in aplikacij za telefonu. Z brezplačno programsko opremo klicnega centra LiveAgent lahko kličete in odgovarjate na nadzorni plošči LiveAgent ali v naši aplikaciji LiveAgent. Naša brezplačna programska oprema za klicne centre podpira tudi interne klice med vašimi agenti.

Druga pomembna prednost je funkcija snemanja klicev. Ta funkcija vam omogoča shranjevanje in predvajanje posnetkov klicev za izobraževanje in pravne namene.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Dodatne brezplačne funkcije

Izboljšajte interakcijo s strankami z našo brezplačno programsko opremo klicnega centra. Poleg funkcij klicnega centra boste prejeli tudi brezplačen univerzalni sistem vstopnic, klepet v živo, bazo znanja in neomejeno število agentov.

Naša brezplačna programska oprema za klicni center je za vedno brezplačna, vendar ima omejitve, kot so 7 -dnevna zgodovina iskanja zahtevkov, 1 e -mail naslov, 1 telefonska številka in 1 gumb za klepet v živo. Če vas zanimajo naprednejše funkcije ali neomejeno število gumbov za klepet, e -mail sporočil ali številk, ki jih lahko vključite v LiveAgent, si oglejte naše plačljive pakete.

Brezplačna programska oprema klicnega centra odpravlja pomanjkljivosti storitev za stranke

Počasni odzivni časi

12% Američanov ocenjuje svojo frustracijo številka ena s storitvami za stranke kot “pomanjkanje hitrosti”. Statista

Pomanjkanje jasnosti glede medijev

72% potrošnikov meni, da morajo svojo težavo zaradi slabe storitve razlagati več ljudeme. Dimenzijske raziskave

Pomanjkanje preglednosti

72% potrošnikov pravi, da pri stiku s službo za pomoč pričakujejo, da bo agent “vedel, kdo je, kaj je kupil in imel vpogled v svoje prejšnje posle”. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Preizkusite LiveAgent še danes

LiveAgent je najbolj pregledana in #1 ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom malim in srednjim podjetjem leta 2020. Začnite z našo brezplačno rešitvijo klicnega centra in nadgradite na plačljivo različico kadar koli, če želite prejemati neomejeno zgodovino zahtevkov, več funkcij in neomejeno število gumbov za klepet v živo. , e -mail naslove, telefonske številke in obrazce za stik.

Povezani članki zBrezplačna programska oprema za klicni center
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x