Vanilla Telecoms je vodilni ponudnik internetnih storitev in visokokakovostni dobavitelj SIP na Malti. Podjetje deluje od leta 2007 in je z leti hitro raslo. Vanilla Telecoms je cenjena po prilagodljivosti, enostavnosti, skrbnosti in zanesljivosti. So tudi: “uradni distributer nagrajenih izdelkov Grandstream.” LiveAgent je partner s podjetjem Vanilla Telecoms za njihove VoIP storitve. Posledično lahko stranke LiveAgent enostavno povežejo svojo VoIP številko Vanilla Telecoms v svojem klicnem centru.
Koliko stane integracija Vanilla Telecoms znotraj LiveAgent?
Pristojbine ni, saj je Vanilla Telecoms vgrajen v LiveAgent.
Navodila za povezavo Vanilla Telecoms z LiveAgent:
1. Pridobite Vanilla Telecoms VoIP številko
2. Prijavite se v LiveAgent račun
3. Sledite navigaciji na posnetku zaslona
4. Izpolnite potrebne podatke za prijavo
5. Dodajte in takoj začnite uporabljati
Prednosti:
- nizki stroški
- visoka zanesljivost
- boljši CX
- povečana produktivnost
Če želite izvedeti več o delovanju programske opreme klicnega centra, si oglejte spodnji video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vanilla Telecoms integration!
Frequently asked questions
Kaj je Vanilla Telecoms?
Vanilla Telecoms je telekomunikacijsko podjetje, ki ponuja tudi VoIP storitve. VoIP je kratica za Voice over Internet Protocol. To pomeni, da lahko kličete in sprejemate klice prek internetne povezave.
Kaj je Vanilla Telecoms integracija?
LiveAgent strankam ponuja možnost, da svoje VoIP številke povežejo prek različnih ponudnikov. Eden izmed njih je Vanilla Telecoms.
Kakšne so prednosti z VoIP številko?
VoIP številka prinaša veliko prednosti. Glavna prednost je dostopnost od koder koli. Ker lahko uporabljate različne naprave, lahko ves čas ostanete povezani. Vaša ekipa za stranke lahko, na primer, poveča svojo produktivnost in CX, če je na voljo 24/7.
Programska oprema za pomoč uporabnikom za forex poslovanje
LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom pri forex poslovanju, ki omogoča učinkovito komunikacijo s trgovci in posredniki ter zagotavlja kakovostno storitev podpore strankam. Popolnoma integrirana programska oprema omogoča poenostavljeno komunikacijo za učenje in razpravo o vseh stvareh, povezanih s trgovino in trgom. Brezplačna preskusna različica je na voljo za 7 ali 30 dni, pri čemer kreditna kartica ni obvezna.
Sipcall je ponudnik VoIP telefonije, ki omogoča optimalne telefonske rešitve za vaše podjetje. LiveAgent omogoča integracijo s Sipcallom za vzpostavitev klicnega centra. Ta center deluje z uporabo naprednih funkcij, kot je ustvarjanje po meri IVR drevesa. Klicni center zagotavlja izboljšanje odnosov s strankami, prodajo izdelkov in pridobivanje novih strank. Sipcall ponuja švicarske telefonske številke.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki vključuje tudi sistem za upravljanje pritožb, samopostrežno programsko opremo in programsko opremo za dohodni klicni center ter odjemalski portal. Ponuja tudi integracije, VoIP telefonske sisteme, spletni seminarje, testiranje tipkanja in kalkulator stroškov. LiveAgent zagotavlja podporno portal in stanje sistema ter omogoča selitev podatkov. Obstaja tudi partnerski program, kjer lahko sodelujete z njimi. LiveAgent je blagovna znamka podjetja Quality Unit, LLC, ki ponuja pogoje in poslovanje, varnostno politiko zasebnosti in politiko zasebnosti GDPR. Nedavno ste se registrirali na platformi LiveAgent in trenutno pripravljajo vašo nadzorno ploščo.
LiveAgent programska oprema ponuja brezplačno preskusno različico za 24/7 podporo strankam, avtomatizirano usmerjanje zahtevkov in zmanjšanje količine zahtevkov s pomočjo baze znanja. LiveAgent povečuje učinkovitost poslovanja z integracijami z drugimi ponudniki, kot so VIPTel, Magenta in Sipcall. Podjetje Magento ponuja podporo strankam preko klicnega centra, spletnih družbenih medijev, foruma in samopostrežne programske opreme. LiveAgent zagotavlja varnost zasebnosti piškotkov in uporabnikov ter številne možnosti integracij v obliki vtičnikov.