Partner
Placetel je nemško telekomunikacijsko podjetje, ki ponuja VoIP storitve. Poleg tega od leta 2007 ponuja telefonske številke iz vseh 5200 nemških lokalnih omrežij. Podjetje ima impresiven portfelj funkcij, natančneje več kot 150.
Placetel je zdaj del LiveAgent. Zato lahko preprosto uporabite Votel številko Placetel, ki je že v vašem klicnem centru LiveAgent.
Koliko stane integracija številke Placetel VoIP v LiveAgent?
LiveAgent ponuja integracijo Placetel brezplačno. Vendar Placetel svoje storitve zaračunava ločeno.
Kako integrirate Placetel v LiveAgent?
1. Pridobite a Placetel VoIP številko
2. Prijavite se v vaš LiveAgent račun
3. Kliknite na Konfiguracije – Klic – Številke – (+)
4. Poiščite Placetel
5. Izpolnite potrebne informacije
6. Kliknite DODAJ in UPORABITE vašo VoIP številko takoj
Prednosti:
- boljša produktivnost
- izboljšana uporabniška izkušnja
- stroškovno učinkovito
- možnost uporabe več naprav
- brezplačna integracija
Če želite izvedeti več o delovanju programske opreme klicnega centra, si oglejte spodnji videoposnetek.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Placetel integration!
Frequently asked questions
Kaj je LiveAgent - Placetel integracija?
Placetel je ponudnik VoIP. Če imate številko VoIP podjetja Placetel, jo lahko povežete s svojim klicnim centrom v LiveAgent za boljšo uporabniško izkušnjo.
Koliko stane povezava vaše Placetel VoIP številke z LiveAgent?
LiveAgent ne zaračuna dodatnih stroškov za povezavo številke Placetel VoIP s klicnim centrom LiveAgent.
Kako delujejo VoIP telefoni v primerjavi s stacionarnimi telefoni?
Preprost odgovor je, da vaš VoIP telefon deluje približno na enak način. Vendar je glavna razlika v tem, da dohodne in odhodne klice opravljate prek internetne povezave. Dandanes je bolj zanesljiva, saj se je povečala pasovna širina interneta. Vendar ne pozabite, da je to odvisno od vašega internetnega ponudnika.
Klicni center – Predloge za prvi kontakt
Klicni center je še vedno pomemben za podporo strankam, vendar se drugi kanali, kot so klepet v živo ali chatboti, povečujejo. LiveAgent ponuja rešitve za virtualne klicne centre in predlaga načine za prekinitev kontakta s strankami na pozitiven način. Priporočajo uporabo profesionalnega tona, tehnike aktivnega poslušanja in prilagajanja sogovornikom v klicnem centru. Programska oprema omogoča samodejno preusmerjanje klicev, spremljanje klicev, snemanje klicev in predvidljiv klicujoč.
Programska oprema za klepetanje v živo
LiveAgent je programska oprema za klepet v živo, ki omogoča odlično izkušnjo strankam s platformo za klepet v živo. Brezplačna preskusna različica je na voljo za 7 ali 30 dni, kreditna kartica ni obvezna. Platforma vam omogoča spreminjanje obiskovalcev spletnega mesta v stranke in s podporo v realnem času rešite poizvedbe strank. Prenos podatkov skozi napravo in politika zasebnosti sta zagotovljena.
Telefonski operater Telsome omogoča poenotene fiksne, mobilne in PBX rešitve. Integracija Telsome VoIP z LiveAgent klicnim centrom je brezplačna za vse naročnike All-inclusive LiveAgent. TeleCube pa ponuja enostavne in proračunsko prijazne telefonske storitve za vsako podjetje. Integracija s klicnim centrom LiveAgent je brezplačna za naročnike LiveAgent, Telnyx pa zaračunava svoje storitve. LiveAgent ponuja 14-dnevno brezplačno preskušanje, kjer lahko preizkusite brezplačno integracijo Telnyx.
Platfroma SendPulse je večkanalna za avtomatizacijo marketinga, ki omogoča izvajanje email kampanj, sms kampanj in potisnih sporočil ter sledenje in urejanje kampanj in strank. LiveAgent je aplikacija za pomoč strankam, ki je bila začeta uporabljati konec leta 2020. LiveAgent omogoča boljšo organizacijo notranjega dela, procesiranje dnevnih emailov ter povečanje prodaje. Zaposleni cenijo enostavno uporabo LiveAgent-a in veselijo se obdelave emaile z LiveAgent-om.