VoipTel International integration
Partner website
Kaj je VoipTel International?
VoipTel International SA je telekomunikacijski operater, ki ponuja komunikacijske storitve po konkurenčnih cenah malim, srednjim in velikim podjetjem v Švici.
Cilj VoipTela, ustanovljenega leta 2008, je zagotavljanje visokokakovostnih storitev po nižjih cenah v primerjavi s podobnimi tradicionalnimi operaterji. VoipTel namerava postati pomembna referenčna točka na trgu internetne telefonije. Prednosti VoipTela temeljijo na nizkih cenah, kakovosti in podpori.
- Nizke cene: VoipTel cene so vedno nižje v primerjavi s Swisscom in nižje v primerjavi s Skypeom. Naše cene so 24 ur na dan, 7 dni v tednu, da strankam ponudimo najboljše.
- Kakovost: Zahvaljujoč dobrim odnosom s številnimi mednarodnimi prevozniki lahko VoipTel ponudi visoko kakovostne telefonske linije v primerjavi s tradicionalnimi telefonskimi linijami.
- Podpora: VoipTel International ima zelo dobre odnose z glavnimi udeleženci na trgu (električarji in IT integratorji). To dovoljuje pri VoipTelu, da zagotavlja odlično storitev za stranke.
Kako ga lahko uporabite?
LiveAgent in VoipTel International sta zdaj partnerja, kar je olajšalo integracijo VoIP International VoIPTel kot kdaj koli prej. LiveAgent ne zaračuna dodatnih stroškov za povezavo VoIPTel International VoIP številke s klicnim centrom.
Če želite povezati VoipTel International s klicnim centrom LiveAgent, se preprosto prijavite v svoj račun LiveAgent in sledite navodilom.
1. Prijavite se v vaš LiveAgent račun
2. Pojdite na Številke
3. Poiščite VoipTel International
4. Kliknite na Dodaj
5. Vnesi zahtevane podatke za dostop
Stroški vključitve VoipTel International:
VoipTel International in LiveAgent sta partnerja. Če imate naročnino na LiveAgent, je integracija brezplačna. VoipTel International pa svoje storitve zaračunava, ker podjetje deluje ločeno.
Prednosti VoipTel International
- Stroškovno učinkovito
- Izboljšan CX
- dostop po vsej Švici
- visoka zanesljivost
Če želite izvedeti več o delovanju programske opreme klicnega centra, si oglejte spodnji videoposnetek.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VoipTel International integration!
Frequently Asked Questions
Kaj je VoipTel International?
VoipTel International SA je telekomunikacijski operater, ki od leta 2008 v Švici ponuja komunikacijske storitve po konkurenčnih cenah malim, srednjim in velikim podjetjem.
Koliko stane integracija VoipTel International z LiveAgentom?
LiveAgent je že vključil VoipTel International. Tako je integracija brezplačna. Vendar ne pozabite, da VoipTel International svoje storitve zaračunava.
Kako lahko vnesete mednarodno VoIP številko VoipTel v LiveAgent?
Kot smo že omenili, je VoipTel International že del LiveAgent. Preprosto se prijavite in sledite spodnjim navodilom: Pomaknite se na Konfiguracije & gt; Pokliči & gt; Številke & gt; VoipTel International 2. Dodajte številko VoIP in jo takoj uporabite
LiveAgent je programska oprema, ki ponuja pomoč strankam s klicnim centrom, integracijami in sistemom za upravljanje pritožb ter omogoča tudi uporabo VoIP telefonskih sistemov. LiveAgent zagotavlja podporno portal in stanje sistema ter omogoča selitev podatkov, partnerski program ter druge dodatne možnosti. Lahko se naročite na novice za najnovejše informacije o posodobitvah in popustih. Poleg tega lahko rezervirate klic ena na ena, da izveste, kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju. LiveAgent zagotavlja tudi politiko varnosti zasebnosti in se redno posodablja.
LiveAgent ponuja integracijo z VoIP.ms za ustvarjanje virtualnega klicnega centra. Integracija je brezplačna, omogoča visoko zanesljivost in bogate funkcije ter deluje v več kot 125 državah. LiveAgent ponuja 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje za testiranje integracije. Integracija je enostavna, brez potrebe po vtičnikih.
TeleCube je globalni ponudnik platforme VoIP, ki pokriva več kot 50 držav. Cilj TeleCube-a je ponuditi enostavne in proračunsko prijazne telefonske storitve za vsako podjetje. TeleCube je partner VoIP LiveAgent-a, kar omogoča integracijo z LiveAgent-om za izboljšanje podpore klicnega centra. Uporaba TeleCube-a zagotavlja storitev VoIP za klicni center, ki ga LiveAgent lahko nadgradi z različnimi funkcijami. Za uporabo TeleCube-a s LiveAgent-om ne boste obremenjeni s stroški, vendar pa za uporabo TeleCube-a potrebujete aktivno naročnino na TeleCube.