Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

DirectCall

Kaj je DirectCall?

DirectCall, ustanovljen leta 1994, ponuja lokalne številke 0800 ali 30xx v vseh območnih kodah v Braziliji z možnostjo prenosljivosti. Številke, ki omogočajo sprejemanje lokalnih klicev v mestih, kjer vaše podjetje sploh nima fizične infrastrukture, neposredno pri operaterju. Directcall, ki ga je pooblastil Anatel za fiksno in IP telefonijo, izstopa po lastnem razvoju in robustni infrastrukturi.

DirectCall ponuja še:

  • Snemanje pri operaterju, ki lahko olajša iskanje in reprodukcijo klicev, zabeleženih do 5 let, za menedžerje neposredno na spletnih izvlečkih Directcall.
  • IVR pri operaterju, ki lahko avtomatizira protokol storitve, kličočim pomaga pri iskanju pravega oddelka samim ali preko spletnih informacij.
  • Inteligentno prepoznavanje, ki poveča do 25% odziva na klice, pri čemer vedno navede lokalno številko v območni kodi.
  • Telefonski API in APP za vaš CRM, Help Desk ali Virtual Store upravljajo številko, preneseno na Directcall, neposredno pri operaterju.

Uporabniki LiveAgent lahkozahtevajo brezplačen preizkus linije DirectCall tukaj.

Kako ga lahko uporabite?

LiveAgent in DirectCall sta zdaj partnerja, kar olajša integracijo DirectCall VoIP bolj, kot kdaj koli prej. LiveAgent ne zaračuna dodatnih stroškov za povezavo VoIP številke DirectCall z vašim klicnim centrom.

Če želite povezati DirectCall s klicnim centrom LiveAgent, se preprosto prijavite v svoj račun LiveAgent in sledite navodilom.

1. Prijavite se v svoj račun LiveAgent

2. Pomaknite se na Številke

DirectCall

3. Search for DirectCall

DirectCall

4. Kliknite dodaj

5. Vstavite zahtevane poverilnice

DirectCall

Stroški vključitve DirectCall:

DirectCall in LiveAgent sta partnerja. Če imate naročnino na LiveAgent, je integracija brezplačna. Vendar DirectCall zaračunava svoje storitve, saj podjetje deluje ločeno.

Prednosti DirectCall

  • Stroškovno učinkovito
  • Izboljšan CX 
  • napredne funkcije
  • dostop po vsej Braziliji
  • visoka zanesljivost 

Če želite izvedeti več o delovanju programske opreme klicnega centra, si oglejte spodnji video.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!

Try it right now

Pogosta vprašanja

Kaj je DirectCall?

DirectCall je brazilski operater, specializiran za VoiP in fiksno telefonijo na vseh območnih kodah v Braziliji, ki ima pooblastilo Anatel.

Koliko stane integracija DirectCall z LiveAgentom?

LiveAgent je že integriral DirectCall. Tako je integracija brezplačna. Vendar ne pozabite, da DirectCall zaračunava svoje storitve.

Kako lahko implementirate številko VoIP DirectCall v LiveAgent?

Kot smo že omenili, je DirectCall že del LiveAgent. Preprosto se prijavite in sledite spodnjim navodilom:

1. Pojdite se na Konfiguracije > Call > Številke > DirectCall

2. Dodajte številko VoIP in jo takoj uporabite

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico