Partner
Sledite spodnjim navodilom za integracijo, da začnete uporabljati GetResponse z LiveAgent.
- Najprej morate imeti aktiven račun GetResponse.
- V tem primeru aktivirajte vtičnik GetResponse v razdelku Vtičniki LiveAgent.
- Pritisnite Konfiguracija in kopiranje API-ja GetResponse. Potrdite in začnite se naročati!
Kaj je GetResponse?
GetResponse je spletna storitev e-poštnega trženja. Omogoča načrtovana e-poštna sporočila (imenovana zaporedni samodejni odzivniki) in avtomatizira nadaljnji postopek ob dodajanju novih potencialnih strank. V enem vmesniku, ki je enostaven za uporabo, lahko pošiljate glasila in enostavno upravljate stranke. GetResponse je ena najbolj priljubljenih storitev samodejnega odzivanja, odkar jo je leta 1998 začel izvajati Simon Grabowski.
Kako deluje?
Začnite dodajati svoje stike v e-poštne kampanje GetResponse neposredno v LiveAgent. Da bi se izognili pošiljanju neželene e-pošte, se ob naročanju stika pošlje e-poštno sporočilo za prijavo. (Naročnino mora potrditi kontakt).
Primer:
G. Marsellus Wallace je zelo aktivna in radovedna stranka. Želeli bi biti na tekočem z vsem, kar zadeva LiveAgent. Z aktiviranjem vtičnika GetResponse ga lahko naročite na katero koli trenutno akcijo e-pošte. G. Wallace bo prejel elektronsko sporočilo in potrdil svojo naročnino. Zdaj mu lahko začnete pošiljati poljubno e-poštno vsebino prek GetResponse.


Frequently asked questions
Kaj je GetResponse?
GetResponse je marketinško orodje s funkcijami, kot so e-poštno trženje, avtomatizacija marketinga, spletni seminarji in še več.
Kako lahko integrirate GetResponse v LiveAgent?
Integracija je dokaj enostavna. Če že imate račun GetResponse, sledite spodnjim navodilom:
1. Prijavite se v LiveAgent
2 Kliknite Konfiguracije> Sistem> Vtičnik
3. Aktivirajte GetResponse
4. Kopiraj ključ API
5. Vstavite ključ API v GetResponse
E-poštne predloge z opomniki so ključni del uspešne e-poštne marketinške kampanje, saj lahko pomagajo povečati angažiranost strank. Tržniki morajo biti sposobni določiti pravi čas za pošiljanje teh sporočil. E-poštna sporočila z opomniki so lahko koristna za obveščanje strank o prihajajočih dogodkih, opomni stranke na plačila in spodbujajo uporabnike k nakupu storitve. V besedilu so predstavljeni e-poštni predlogi z opomniki za različne priložnosti, ki jih lahko prilagodite za svojo uporabo.
Predloge follow up emailov za ponujanje storitev za stranke
LiveAgent je platforma za zagotavljanje kakovostnih storitev za stranke. Predstavniki storitev za stranke potrebujejo komunikacijske sposobnosti in morajo biti prilagodljivi, zanesljivi ter imeti močne medosebne sposobnosti. Poleg tega morajo poslušati in reševati probleme ter nuditi tehnično pomoč. Klepet za pomoč je pomemben kanal za stranke in mora vključevati tudi funkcije za nalaganje datotek ter ocenjevanje storitev za stranke. LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme in samopostrežno programsko opremo.
Klicni center – Predloge za prvi kontakt
Klicni center je še vedno pomemben za podporo strankam, vendar se drugi kanali, kot so klepet v živo ali chatboti, povečujejo. LiveAgent ponuja rešitve za virtualne klicne centre in predlaga načine za prekinitev kontakta s strankami na pozitiven način. Priporočajo uporabo profesionalnega tona, tehnike aktivnega poslušanja in prilagajanja sogovornikom v klicnem centru. Programska oprema omogoča samodejno preusmerjanje klicev, spremljanje klicev, snemanje klicev in predvidljiv klicujoč.