GoTrunk integration
Partner website
Partner Privacy Policy
GoTrunk Politika zasebnosti
Kaj je GoTrunk?
GoTrunk je zmogljiva storitev SIP kanala za vhodne in odhodne klice. Podjetje deluje na svetovni ravni in ponuja storitve za tisoče strank.
Cilj podjetja je ponuditi vrhunske komunikacijske rešitve za podjetja, ki uporabljajo SIP (Session Internet Protocol) in VoIP (Voice over Internet Protocol). Glede na to je GoTrunk sodeloval z LiveAgentom, tako da lahko naše stranke svoj LiveAgent klicni center izkoristijo v popolnosti.
Kako lahko uporabljate GoTrunk?
GoTrunk lahko uporabljate kot svojega glavnega ponudnika storitev VoIP. Preprosto ga povežite s programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent, nastavite klicni center in začnite klicati. LiveAgent ponuja napredne funkcije klicnega centra, ki vam omogočajo ena na ena klice s strankami, nastavitve usmerjanja klicev za preusmeritev klicev v ustrezne oddelke ali celo videoklice.
Klicne centre lahko uporabljate na več načinov, na primer za izboljšanje upravljanja odnosov s strankami, zbiranje povratnih informacij, ali delanje telefonskih anket za izboljšanje zadovoljstva strank.
Bi radi videli, kako klicni center deluje? Pojdite naprej in si oglejte našo stran s funkcijami klicnega centra ali si oglejte spodnji videoposnetek, če si želite ogledati vse, kar lahko storite s programsko opremo klicnega centra LiveAgent.
Ali je plačljiva integracija GoTrunk z LiveAgent?
LiveAgent ponuja brezplačno integracijo z GoTrunk, zato lahko do nje dostopate brezplačno. Vendar je GoTrunk plačljiva storitev, zato boste za uporabo njihovih telefonskih številk morali kupiti številko/naročnino.
Prednosti uporabe GoTrunk
- Nižji stroški klicev
- Enostavna integracija
- Možnost uporabe različnih naprav (softphone/strojna oprema)
- Sposobnost delovanja po vsem svetu
Kako integrirati GoTrunk z LiveAgent
- Prijavite se v svoj račun GoTrunk. Če nimate računa GoTrunk, ga ustvarite – je brezplačno. Prav tako morate iti skozi postopek aktivacije računa, preprosto vnesite svojo telefonsko številko in prejeli boste klic.
- Ko ste v svojem računu, odprite levo nadzorno ploščo in kliknite Telefonske številke. Tu lahko ustvarite svojo številko GoTrunk ali poiščete tisto, ki jo že imate. Če ustvarjate novo številko, je na voljo več možnosti, odvisno od vaše države, zato izberite tisto, ki najbolj ustreza vašim potrebam.
- Nato odprite svoj račun LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke. Če želite ustvariti novo številko za klicni center LiveAgent, kliknite oranžni gumb. V izboru ponudnikov izberite GoTrunk.
- Zdaj morate le posredovati svoje podatke. Vnesite svoje uporabniško ime, geslo in svojo telefonsko številko GoTrunk. Lahko tudi poimenujete številko, izberete oddelek, ki bo sprejemal klice s te številke, izberite predpono za klicanje in se tudi prijavite za snemanje klicev. Ko končate, kliknite Dodaj na dnu okna.
To je to, vaša številka GoTrunk je povezana z LiveAgent in lahko začnete klicati in sprejemati telefonske klice strank. Bi radi izvedeli več o LiveAgent? Oglejte si stran funkcij našega klicnega centra ali si oglejte spodnji videoposnetek. Če želite sami preizkusiti LiveAgent, se prijavite na brezplačno 14-dnevno preskusno različico na dnu te strani.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free GoTrunk integration!
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni SIP?
SIP je kratica za Session Initiation Protocol. To je signalni protokol, ki opredeljuje sporočila, poslana med končnimi točkami, in upravlja vse klicne elemente. Uporablja se za klice, video klice, pošiljanje sporočil in tudi za distribucijo medijev.
Kaj je GoTrunk?
GoTrunk je VoIP partner LiveAgent. Na splošno je GoTrunk storitev prenosa SIP za dohodne in odhodne klice. Telefonsko številko GoTrunk lahko povežete z LiveAgent, da ustvarite klicni center v programski opremi za pomoč uporabnikom.
Kakšni so stroški povezovanja GoTrunk z LiveAgent?
Povezovanje GoTrunk je v LiveAgent brezplačno. Upoštevajte, da GoTrunk deluje neodvisno, zato vam lahko svoje storitve ustrezno zaračuna.
Odkrijte, kako z integracijo GDMS VoIP številk s platformo LiveAgent izboljšati delovanje vašega klicnega centra brez dodatnih stroškov. Uživajte v hitri aktivaciji, prilagodljivih rešitvah in dostopnosti v Mjanmaru, Laosu in Vietnamu. Pridružite se skupnosti zadovoljnih uporabnikov LiveAgent z brezplačno 30-dnevno preizkusno različico brez obveznosti.
Odkrijte brezplačno in zanesljivo GMX e-poštno storitev z integracijo LiveAgent za učinkovito upravljanje zahtevkov iz več komunikacijskih kanalov. Izboljšajte podporo strankam z našim sistemom za izdajo vstopnic, vključite klepet v živo, družabne medije in več. Pridružite se danes in optimizirajte svojo storitev za stranke!
Odkrijte, kako integracija Giphy z LiveAgent izboljša komunikacijo s strankami z zabavnimi in prilagojenimi GIF-i. Enostavno nastavite in začnite uporabljati GIF-e za bogatejši dialog na različnih kanalih, vključno z e-pošto in družbenimi mediji. Preizkusite brezplačno in dvignite svojo podporo na višjo raven!