Partner
Kaj je SugarCRM?
SugarCRM je velika, odprtokodna programska oprema za urejanje odnosov s strankami, ki ponuja avtomatizacijo prodajnih procesov, marketinških kampanj in ima funkcije za podporne službe in sodelovanje med zaposlenimi.
Koda te aplikacije je na voljo vsakemu uporabniku ali razvijalcu. To pomeni, da lahko aplikacijo prilagajete, če imate znanje programiranja.
Kako ga uporabljati?
Obvestila o novostih in posodobitvah glede strank, kontaktov, polj, opravil, modulov, primerov, in vnosov s to integracijo ne bodo šla mimo vas. Te informacije lahko kreirate ali posodabljate tudi sami na vašem uporabniškem vmesniku.
Prednosti
- Upravljanje z odnosi s strankami v eni programski opremi
- Obvestila, da boste na tekočem
- Veliko opravil, ki jih lahko opravljate z vašega vmesnika
- Izboljšan potek dela
- Prihrani čas, nobenega preklapljanja med aplikacijami
Kako integrirati SugarCRM v LiveAgent z Zapier
SugarCRM lahko integrirate v LiveAgent preko orodja Zapier. Ta ima sistem sprožilca in dejanja, ki se imenuje Zap. S tem lahko ustvarite veliko integracij, ki jih izberete na spletni strani.
Če nimate Zapier računa, ga lahko odprete tukaj. Po tem pa nadaljujte na LiveAgent + SugarCRM integracijsko stran.

Z drsnikom se pomaknite na del Connect LiveAgent + SugarCRM in minutes. Tukaj lahko izberete sprožilec in dejanje. Poglejte si seznam možnih integracij in premislite, kaj želite, da bo vaša integracija naredila.
Pokazali vam bomo povezavo med SugarCRM sprožilcem “Novo opravilo” in LiveAgent dejanjem “Ustvari konverzacijo”. Ko boste izbrali sprožilec in dejanje, kliknite na modri gumb.

Prvi korak je nastavitev sprožilca. Vpišite se v SugarCRM preko Zapier in dovolite dostop do podatkov. Lahko tudi naredite test sprožilca, da se prepričate, če deluje.

Naslednji korak je konfiguracija LiveAgent dejanja. V našem primeru moramo izpolniti podatke, kot so elektronski naslov prejemnika in pošiljatelja, predmet sporočila in druge informacije.

Naredite še končni test integracije. Od sedaj bodo, z vsakim novim opravilom v SugarCRM, vaši agenti dobili sporočilo, ki jih bo o tem obvestilo.


V Zapier lahko naredite več integracij za različne namene
Frequently asked questions
Kaj je SugarCRM?
SugarCRM je orodje za upravljanje z odnosi s strankami, ki vašemu podjetju omogoča avtomatizacijo prodajnih in marketinških procesov od leta 2004.
Kako lahko uporabljate SugarCRM integracijo v LiveAgent?
- dobivajte obvestila o vseh spremembah
- vse na eni platformi
- posodabljajte podtke o strankah v LiveAgent
LiveAgent je orodje za upravljanje odnosov s strankami, ki omogoča enostaven dostop do podatkov o strankah, sledenje potencialnim strankam in upravljanje sredstev ter podpira integracije. Orodje omogoča povečanje zadovoljstva strank s pomočjo vtičnika Highrise CRM. LiveAgent ponuja tudi podporo, portal za podporo, spremljanje stanja sistema, dnevnik sprememb ter programsko opremo za pomoč strankam, VoIP telefonsko opremo, samopostrežno in dohodno klicno središče ter sistem upravljanja pritožb. LiveAgent je prejel nagrade in certifikate, ima partnerski program in ponuja akademijo.
Vpogled v podatke vstopnice/stranke (CRM)
LiveAgent je orodje za upravljanje komunikacije strank v podjetju, ki omogoča razvrščanje zahtevkov, sledenje delovnega časa agentov, podporo po elektronski pošti, hitrem klepetu v živo, družbenih omrežjih, telefonu in bazi znanja. Ponuja več kot 175 funkcij, več kot 40 integracij in preprost uporabniški vmesnik. Ponuja tudi podroben vpogled v vsak komunikacijski kanal in poročila o kanalih, ki jih lahko razvrstite po oddelkih, agentih, oznakah in datumu. Poleg tega je primeren za organiziranje in izboljšanje storitve za stranke, kar je pomembno za povečanje prodaje.
Avtomatizacija prodajnih procesov preko sistema lahko izboljša učinkovitost, doslednost blagovne znamke in poveča prihodek. Prevelika avtomatizacija pa lahko škoduje stopnji konverzije in ugledu blagovne znamke. LiveAgent ponuja funkcije za avtomatizacijo, vključno z integracijo vCita preko orodja Zapier. LiveAgent ponuja tudi programsko opremo za pomoč strankam, telefonske sisteme VoIP in druge funkcije. Kontakti za prodajo so na voljo preko spleta.
Klicni center je centralizirana pisarna, ki za podjetja obravnava velike količine dohodnih in odhodnih telefonskih klicev za izboljšanje storitev za stranke. Funkcije klicnega centra vključujejo samodejno distribucijo klicev, poročanje in analitiko, snemanje klicev, prenos klicev, urejanje kontaktov in interaktivni glasovni odziv. Klicne centre uporabljajo stranke, podjetja, organizacije in celo vladne agencije v različnih panogah.