Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

SugarCRM

Kaj je SugarCRM?

SugarCRM je velika, odprtokodna programska oprema za urejanje odnosov s strankami, ki ponuja avtomatizacijo prodajnih procesov, marketinških kampanj in ima funkcije za podporne službe in sodelovanje med zaposlenimi.

Koda te aplikacije je na voljo vsakemu uporabniku ali razvijalcu. To pomeni, da lahko aplikacijo prilagajete, če imate znanje programiranja.

Kako ga uporabljati?

Obvestila o novostih in posodobitvah glede strank, kontaktov, polj, opravil, modulov, primerov, in vnosov s to integracijo ne bodo šla mimo vas. Te informacije lahko kreirate ali posodabljate tudi sami na vašem uporabniškem vmesniku.

Prednosti

  • Upravljanje z odnosi s strankami v eni programski opremi
  • Obvestila, da boste na tekočem
  • Veliko opravil, ki jih lahko opravljate z vašega vmesnika
  • Izboljšan potek dela
  • Prihrani čas, nobenega preklapljanja med aplikacijami

Kako integrirati SugarCRM v LiveAgent z Zapier

SugarCRM lahko integrirate v LiveAgent preko orodja Zapier. Ta ima sistem sprožilca in dejanja, ki se imenuje Zap. S tem lahko ustvarite veliko integracij, ki jih izberete na spletni strani.

Če nimate Zapier računa, ga lahko odprete tukaj. Po tem pa nadaljujte na  LiveAgent + SugarCRM integracijsko stran.

LiveAgent in SugarCRM integracija na Zapier
LiveAgent + SugarCRM

Z drsnikom se pomaknite na del Connect LiveAgent + SugarCRM in minutes. Tukaj lahko izberete sprožilec in dejanje. Poglejte si seznam možnih integracij in premislite, kaj želite, da bo vaša integracija naredila.

Pokazali vam bomo povezavo med SugarCRM sprožilcem “Novo opravilo” in LiveAgent dejanjem “Ustvari konverzacijo”. Ko boste izbrali sprožilec in dejanje, kliknite na modri gumb.

SugarCRM sprožilec "Novo opravilo" in LiveAgent dejanje "Nova konverzacija"
Izbrani sprožilec in dejanje

Prvi korak je nastavitev sprožilca. Vpišite se v SugarCRM preko Zapier in dovolite dostop do podatkov. Lahko tudi naredite test sprožilca, da se prepričate, če deluje.

SugarCRM nastavitev sprožilca v Zapier integraciji
Nastavitev sprožilca

Naslednji korak je konfiguracija LiveAgent dejanja. V našem primeru moramo izpolniti podatke, kot so elektronski naslov prejemnika in pošiljatelja, predmet sporočila in druge informacije.

LiveAgent nastavitev dejanja v Zapier integraciji
Nastavitev dejanja

Naredite še končni test integracije. Od sedaj bodo, z vsakim novim opravilom v SugarCRM, vaši agenti dobili sporočilo, ki jih bo o tem obvestilo.

Novo opravilo je bilo kreirano v SugarCRM
Novo opravilo v SugarCRM
Vstopnica, ki je prišla v LiveAgent po uspešni integraciji s SugarCRM
Vstopnica o novem opravilu

V Zapier lahko naredite več integracij za različne namene

Pogosta vprašanja

Kaj je SugarCRM?

SugarCRM je orodje za upravljanje z odnosi s strankami, ki vašemu podjetju omogoča avtomatizacijo prodajnih in marketinških procesov od leta 2004. 

Kako lahko uporabljate SugarCRM integracijo v LiveAgent?

- dobivajte obvestila o vseh spremembah 

- vse na eni platformi

- posodabljajte podtke o strankah v LiveAgent

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico